سریال آیینه جادوگر...معرفی سریال و خلاصه داستان

سریال ‌آیینه ‌جادوگر...معرفی‌ سریال‌ و‌ خلاصه‌ داستان

سریال آیینه جادوگر اولین سریال تاریخی jtbc است. این سریال روایتگر دوره چوسان است. اما هیچکدام از شخصیت پردازی ها واقعی و حقیقی نیستند و ما با یک سریال تخیلی طرف هستیم. اگر این سریال را با خورشید و ماه مقایسه کنم (چون هردو تخیلی هستند) این سریال صدها برابر از خورشید و ماه بالاتر است. در نقد این سریال بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد.

به ادامه مطلب بروید...

تعداد قسمت ها: 20 قسمت

زمان قسمت ها: 1 ساعت

شبکه ساخت و پخش: jtbc

زبان: کره‌ای و زیرنویس فارسی

کارگردان: جو هیون تک

کشور ساخت: کره جنوبی

مربوط به دوره: چوسان

داستان: سریال درباره پرنسس سوری است که همراه با برادر دوقلویش با کمک جادوی سیاه به دنیا می آیند. در هنگام تولدشان چون یک طلسم در میان آنها قرار گرفته هونگجو همان کسی که جادوی سیاه را ایجاد کرد، به فرمان ملکه، طلسم را وارد بدن پرنسس میکند. سپس هونگجو از رئیس چوی میخواهد که پرنسس را بکشد تا بدبختی از چوسان برود اما رئیس چوی این کار را نمیکند و ...

بازیگران سریال آیینه جادوگر:

کیم‌سارون‌در‌نقش‌پرنسس‌سوری(یئون‌هی).

یون شی یون در نقش جون. او در سریال شاهزاده بزرگ بازی کرده است.

یوم جونگ آه در نقش هونگجو. سریال های رودخانه ماه و امپراطور وانگ‌ گان ‌از کارهای‌ اوست.

لی سونگ جه در نقش چوی هیون سو. از کارهای او میتوانم به کتاب خانوادگی گو و چهره پادشاه اشاره کنم.

​​​​​​واک ‌شی ‌یانگ ‌در‌ نقش ‌پونگ ‌یون.

بیشترین ریتینگ سریال در کشور به 2.986 درصد و در سئول به 3.225 درصد میرسد. همچنین کمترین ریتینگ در کل کشور، 1.692 درصد و در سئول 2.058 درصد است.

یکی از مشکلاتی که برای این سریال هنگام پخش رخ داد این بود که قسمت 7 سریال قرار بود جمعه، 3 ژوئن پخش شود. اما به دلیل پنجاه و دومین جوایز پائه‌ک سانگ پخش نشد و در 4 ژوئن، قسمت 8 سریال پخش گردید.

کیم سارون در نهمین دوره جوایز درام کره برای جدیدترین بازیگر زن کره ای نامزد و برنده شد.

این سریال در کشور های مختلف جهان پخش گردید از جمله:

فیلیپین: از شبکه GMA و از 24 جولای 2017 شروع به پخش کردن کرد و مجدد از شبکه GMA News این کشور در تاریخ 17 مارس 2018 پخش شد. 

ایالات متحده: از شبکه Netflix در تاریخ 1 ژانویه 2018 پخش شد.

معرفی بعدی سریال ملکه کی...

زندگی در تاریخ...ایران...کره

واقعا سریال خیلی خوب و جذابی بود. من خیلی سریال های تخیلی دوست دارم. اگه میشه لطفا چندتا سریال تخیلی مثل این سریال رو بهم معرفی کنین. همینطور از بازی یوم جونگ آه هم خیلی لذت بردم. ممنون میشم چندتا از کارای ایشون رو هم بهم معرفی کنین.

همونطور که توی معرفی گفتم سریال ماه در آغوش خورشید هست البته این سریال از آیینه جادوگر خیلی پایین تره اما خوب بازم یه سریال تخیلیه. سریال دیگه ای هست به اسم پیشکوی بزرگ که ندیدم و میخوام در آینده ببینم. اما طی تحقیقاتی که از این سریال کردم، به نظر اومد که ژانرش مثل آیینه جادوگر باشه. 
از سریالهای دیگه ی یوم جونگ آه هم سریالای امپراطور دریا، رودخانه ماه و امپراطور وانگ گان سراغ دارم.

هم سربال قشنگ بود هم معرفی شما. ممنونم خیلی زیبا بود.

ممنونم از تعریفتون...

سلام

واقعا از معرفیتون خوشم اومد. خیل خوب بود، عالی.

لطفا سریال های بدرخش یا دیوانه شو و خورشید و ماه رو هم معرفی کنین.

ممنونم....سریال ماه در آغوش خورشید معرفی شده. میتونین در بخش موضوعات روی موغوع ماه در آغوش خورشید بزنید و معرفی این سریال رو ببینین. 
سریال درخشش یا جنون هم هنوز تمومش نکردم. وقتیکه تمومش کردم حتما معرفیش رو میذارم.

سلام

لطفا یه پست از عکس های کیم سارون بذارین. وافعا از بازیش خوشم اومده.

خوش اومدین.
حتما، اسرع وقت در اختیارتون میذارم.

آخرش بد تموم شد ......اما محتپا وداستان خیلی قشنگ بود ودوست داشتم🌸🌹

 

خوش اومدین
بله، منم موافقم اما بازم ارزش دیدن داشت

سلام من واقعا این سریالو بینهایتدوست داشتم ولی انگار فصل دومی ام وجود داره ؛ مگه نه؟!

آخه نسبت به قسمت و آخر و این داستانا انگار قراره فصر دومی هم ساخته یا منتشرش بشه اگه از این قراره لطفا بگید که ما هم در جریان باشیم و کسایی که دوست دارن دنبال کنن:)

سلام، خوش اومدین
تا اونجایی که من خبر دارم این سریال فصل دوم نداره. و هیچ خبر یا اطلاعاتی که بگه فصل دومش ساخته میشه منتشر نشده.
فک نکنم فصل دومشو بسازن، احتمالش خیلی کمه.

واقعا فیلمش قشنگع من ک دوسشداشتم امید وارم نگاهش کنید 

 

سلام راستش من هنوز سریال رو ندیدم و فقط دانلود کردم الان میخوام ببینم ولی با توجه به ژانر و خلاصه فیلم هم میتونم حدس بزنم که خیلی فوق العاده اس 

به هر حال ممنون بابت زحماتتون❤

سلام.... :)

خواهش میکنم

سلام 

سریالای تاریخی کره ای رو خیلی دوست دارم،،،ب قول بچها جومونگی(((=

از همه بیشتر هم آقای ملکه بهم چسبید⁦◕‿◕

سریال مثل اون..(تاریخی، کمدی).. اگه معرفی کنید خیلیی ممنون میشم ^-^ 

سلام
اوهوم انصافا آقای ملکه محشر بود
سریالی دقیقا شبیه آقای ملکه ندیدم اما دختر پر روی من و بازرس شادی ژانر تاریخی و کمدی دارن
Terrific article! That is the type of information that are supposed to be shared across the web.
Shame on Google for not positioning this put up higher!

Come on over and talk over with my site . Thanks =)

سریال کیمیای روح هر دو فصلش عالی هستن ترجمه بسیار خوبی دارند و کاملا تخیلی هستند افسانه نوکدو و بازرس مخفی سلطنتی و بازرس سلطنتی و جوی هم قشنگن. سریال سرنوشت یا ایمان هم قشنگه. افسانه نوکدو یا گلی در زندان هم قشنگن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan