نقد و بررسی سریال بی خانمان

امروز سریالی رو مورد نقد و بررسی قرار میدم که فقط و فقط به خاطر بازیگران و داستانش نگاهش کردم. بعداز مستر سان شاین دیگه هیچ سریال عاشقانه یا توی ژانر فانتزی بهم نمی چسپید برای همین دنبال یه سریال عالی بودم که منو کاملا به خودش جذب کنه. تا با سریال بی خانمان آشنا شدم. 

نکته ای که از همین اول نقد باید بهش اشاره کنم اکشن بازی های عالی سریال هستن. من عاشق ژانر اکشن هستم. تا حالا سه تا سریال مدرن توی ژانر اکشن دیدم که خیلی عالی بودن. شکارچی شهر، هیلر و بی خانمان. این ژانر اکشن توی همون قسمت اول بسیار زیبا طراحی شده بود. 

بعد اینکه بسیاری هستن که توی این سریال یا سریالهای جدی مشکل دارن. نظر این افراد خیلی برام محترمه اما من مخالف نظرشون هستم. تا حالا از سوزی فقط دوتا سریال دیدم که توی این دوتا سریال اون و لی سونگ کی زوج بودن. و کاملا بازی سوزی رو در این دو سریال پسندیدم و باهاش هیچ مشکلی نداشتم. 

شخصیت پردازی ها خیلی پیچیده بودن. اونقدری که نمی تونستم حدس بزنم کی خائنه و کی وفادار؟ کی دوسته و کی دشمن؟ هر وقت شخصیت جدیدی وارد داستان می شد، سعی میکردم حدس بزنم که اون فرد شخصیتش سفیده یا سیاه؟ اما هربار که حدس میزدم، اشتباه بود. گاهی اوقات حدس میزدم کسانی دشمن هستن اما در آخر خیلی مظلومانه میمردن. یا حدس میزدم کسی دوسته ولی در آخر به شخصیت های اصلی یه ضربه ی سخت وارد میکرد. در کل شخصیت پردازی های این خیلی پیچیده و غیرقابل کشف بودن.

این سریال بیشتر روی مسائل سیاسی و ناحقی هایی که در حق مردم میشه تمرکز کرده برای همین نمیتونم به عنوان یه سریال عاشقانه ازش یاد کنم. اما ناگفته نمونه که در میان این گیر و واگیرها، عاشقانه ای غم انگیز به وجود اومد که میتونست یکمی از بار سنگین و سخت سریال رو برای بیننده کم کنه.

در اینجا نقاط ضعفی از سریال رو بیان میکنم که ممکنه هم نقطه ضعف باشن و هم نقطه قوت. پس به نکاتی که در پایین میگم فقط به این چشم نگاه نکنین که اگه اونها نبودن سریال زیباتر میشد.

نقاط ضعف

سکانس اول سریال یکم شک برانگیز و گمراه کننده بود. اونجا دال گون میخواد هه ری رو بکشه و این یعنی زوج سریال دشمن هم میشن. اولا اینکه چنین چیزی خیلی غم انگیزه. دوما چرا این دو نفر دشمن هم شدن؟ سوما من توی سریال همش به هه ری شک داشتم و همش فکر میکردم ممکنه اون ساموئل باشه (البته قبل از اینکه بفهمم ساموئل ادوارد پارکه). مثلا صحنه ی مرگ مایکل، کسی که اون رو کشت فکر میکردم گو هه ریه. و همینطور شک و ظن های اشتباه که همشون به خلاقیت زیاد نویسنده بر میگردن.

ای کاش سریال خیلی بیشتر لحظاتی رو که چا دال گون و برادرزادش هوون باهم بودن رو نشون میداد. چون صحنه ی مرگ این بچه و همه ی مسافران هواپیمای B357 خیلی سخت و غمگین بود. حتی عذاداری کردن خانواده های قربانیان بعداز مرگ عزیزانشون خیلی سخت بود.

من خیلی به ندرت از سریال های سیاسی خوشم میاد. و متاسفانه توی این سریال، اصلا سیاست هاش رو دوست نداشتم و خیلی هم خسته کننده بودن. 

با وجود اینکه از بازی سوزی رضایت کامل رو داشتم اما از شخصیت پردازی گو هه ری خوشم نیومد. این ممهم نیست که دوتا مرد رو دوست داشت اما دیگه چجوری میتونست هردوشون رو ببوسه؟ اصلا از این حرکتش خوشم نیومد. به قول یکی از دوستان بوسه برای کره ای ها یه چیز خاصه و خیلی براش احترام قائلن. پس نباید اینجوری زیر پا بذارنش.

گاهی اوقات حین تماشای سریال دیگه حالم خیلی بهم میخورد. چون وقتی بی توجهی های دولت کره رو در برابر قربانیان اون حادثه سقوط هواپیما میدیدم، دیگه حسابی حالم بد میشد. خیلی سخت بود این سکانس ها رو تحمل کنم اما دیگه صبوری کردم و تا آخر سریال رو نگاه کردم.

و نکته ی دیگه ای که میخوام اضافه کنم اینکه ای کاش قسمت های سریال بیشتر بودن. 16 قسمت برای چنین سریالی خیلی کمه. مثلا 18 یا 20 قسمت مناسبن. 

بعد اینکه، من قسمت آخر سریال رو دیدم و هنوز نفهمیدم چرا هواپیمای B357 سقوط کرد؟ اگه به خاطر عدالت بود، سقوط این هواپیما و مرگ اون همه نفر چجوری عدالت بر قرار میکنه؟

پایان سریال

پایان سریال باز بود. من شنیدم که قرار بوده فصل دومش رو هم بسازن پس امیدوار و منتظرم که هرچه سریعتر فصل دومش رو بسازن. چون قطعا نمیشه سریال اینجوری به پایان برسه. هنوز شخصیت خیلی از شخصیت ها معلوم نشده. اصلا این رو هم بگم که پایان سریال خیلی هول هولکی بود و اتفاقات زیادی پشت سرهم افتادن.

هنوز سوالات زیاد و بی پاسخی از سریال دارم اما صبر میکنم تا فصل دوم سریال برسه و من جواب سوالام رو پیدا کنم. 

در آخر این سریال شایسته ی دریافت نمره 9 هست.

منتظر نظراتتون هستم.

نقد بعدی، نقد سریال پزشک اسب

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم از نقدت شیمای عزیز😊

اما فکر نمیکنم فصل دوم ساخته بشه، چون خیلی هزینه داشته...

این کره ای ها هم که کم پیش میاد فصل دوم بسازن

خواهش میکنم
مثل اینکه فصل دوم این سریال هم قراره بشه مثل فصل دوم عاشقان ماه😥

منم خواستم عاشقان ماه مثال بزنم ولی گفتم شاید بدت بیاد😂 از بس که تو وبلاگت در مورد عاشقان ماه حرف زدم 😂

بله نصف عمر ما کیدرامر ها قراره به پای فصل دوم بعضی از سریال ها بسوزه😢

امیدوارم حداقل فصل دوم تاریخ آرتدال بسازن...

این چه حرفیه. چرا باید ناراحت شم؟
واقعا
ولی من به ساختن فصل بعدی تاریخ آرتدال خیلی امیدوارم

گفتم حالا حتما تو دلت میگی اینم عاشقان ماه دیده ما رو ول نمیکنه😂

البته با وجود اینکه از عاشقان ماه خوشم نمیاد ولی باید بگم در کنار سریال های تاریخی کم قسمت واقعا حرفی واسه گفتن داره...  من قبلاً فکر میکردم ملکه کی از عاشقان ماه بهتره 

اما الان میگم عاشقان ماه از ملکه کی بهتره😅😂

نمی‌دونم شاید مقایسه این دو سریال درست نباشه ولی به نظرم از نظر داستانی یه خرده شبیه همدیگه هستند ، تو هر دو تا سریال شاهد کشته شدن آدم های زیادی هستیم😢

برای آدم بسیار بی حوصله ای مثل من عاشقان ماه بهتره ، چون هم تعداد قسمت کمتری داره ، هم خیلی سیاسی نیست...

 

ببخشید دوباره بنده سر تاریخ آرتدال گیج شدم 😂

امیدوارم فصل بعدی رو هر چه زودتر بسازن😍

 

شیما جان بعد این سریال بازم میخوای سریال کره ای ببینی؟

نه بابا!
اگه من بخوام عاشقان ماه و ملکه کی رو باهم مقایسه کنم، قطعا میگم عاشقان ماه برتره. به هزاران دلیل و اصلی ترین دلیلم اینکه من اصلا رابطه ی خوبی با ملکه کی برقرار نکردم.
:)
آره ولی فعلا هیچی نگاه نمیکنم

الان یه خبری رو خوندم از یه سایتی نوشته بود از امشب قراره سریال کره‌ای رییس جمهور موقت محصول سال 2019 از شبکه افق پخش بشه ساعت 11 و نیم شب ، تکرارش هم 11 صبح و 17، 5 صبح هم تکرار داره

سریالش هم مشخصه که سیاسی

خواستم اطلاع رسانی کنم😅

جی جین هی هم توش بازی می‌کنه

مرسی ازاطلاعاتت

همین الان هم چک کردم تو پروموویز

گفتم شاید سرکاریه😂 برم چک کنم

سریالش وجود داره از شبکه tvn هم پخش شده ، 16 قسمت هم هست

سایتی هم که از توش خوندم سایت معتبر ایسنا بود

:)

البته سریالش اصلا عاشقانه نداره😂

منم که از سیاست متنفرم و سریالی که عاشقانه نداشته باشه رو سریال نمی‌دونم 😁 پس اصلا نمی بینمش

کلا سریال های تلویزیون چرته😂

سریال خانواده جدید دیدی؟

من که یه قسمت هم نمیتونم تحملش کنم ، خیلی هم طولانیه..

هنوز هم شبکه تماشا داره میده...  قسمت 65

:)
با مامانم دارم نگاه میکنم. البته از قسمت پنجاه به بعد دیدم. از سر بیکاری میبینم.

دیگه فصل دوم از عاشقان ماه گذشت...  اما هنوزم خیلی ها منتظر فصل دوم هستند...

آیا تو فصل دوم هم قراره یه عده آدم کشته بشن؟😅

من یه جا که نقد این سریال می خوندم نوشته بود تو ورژن چینی عشق هه سو و وانگ سو جزو زیباترین عشق هاست...

عاشقان ماه اولش خیلی قشنگ شروع شد من به شخصه تو نیمه اول واقعا راضی بودم از همه چی...

اما تو نیمه دوم انگار نویسنده خسته شد و چرت و پرت نوشت...  شاید بخاطر ریتینگ پایین امیدش رو از دست داده بوده😂

راستش اوایل 8 ضلعی عشقی داستان برام جالب بود اما تو نیمه دوم رو مخم می‌رفت...   برای من سوال بود که هه سو واقعا عاشق کیه؟ می‌گفت عاشق ووکه اما به راحتی خودشو در اختیار وانگ سو قرار میداد...

من که با این سریال از آی یو بدم اومد😂

یا از قسمت 14 می‌گفت عاشق وانگ سو ، اما این عشق فقط به حرف و بغل و بوسه بود ، در عمل یه ذره هم بهش اعتماد نداشت...

و انقد فکر کنم این سریال روی من تاثیر گذار بوده که دلم میخواد ورژن چینی رو ببینم 💓

احتمالا چینیه خیلی بهتره 😅 چون فصل دوم هم داره💕

من خودم به شخصه نمیخوام فصل دومش ساخته بشه چون مطمئنم خیلی بد درمیاد. اصلا دیگه هیچ داستانی نمونده. آخه توی فصل دوم میخوان چیکار کنن؟
من که به موقعش گریه هامو کردم، افسرده شدم، غمامو کشیدم. دیگه از خیر عاشقان ماه گذشتم. 
:)

آره دیگه فصل دوم همش میشه لوس بازی 😂

منم سه ماه پیش تمومش کردم اما نمیتونم فراموشش کنم😅

چون زوج آیو و لی جون کی دوست داشتم گوشی رو پر کردم از میکس های این سریال 😂

آهنگ های عاشقان ماه هم بیشتر شو دانلود کردم و هراز گاهی که گوش میدم آرامش خاصی بهم میده

آهنگ های این سریال و گابلین خیلی قشنگن...

عاشقان ماه شاید یه عاشقانه تخیلی باشه اما خیلی دردناکه و همین باعث شده که خاص بشه...

من که یه بار دیدم این جوری دارم حرص میخورم شما که دوبار دیدید چی کشیدید...،😅

دوست ندارم فصل دوم ساخته بشه اما دلم میخواد آیو و لی جون کی یه بار دیگه با هم زوج بشن و این بار یه عشق زیبا تر‌ و واقعی تر داشته باشن...

 

تا اونجایی که یادمه من پارسال نگاش کردم. اون موقع خیلی دلم میخواست فصل دومش رو ببینم فقط به این دلیل که یکمی از ناراحتی در بیام.  اما حالا از فصل دومش که ساخته نشده متنفرم چون پیشاپیش میدونم چجوریه. 😁
:)

آیو تو عاشقان ماه یه جوری بود...  انگار میخواستن دل شو دریا نشون بدن که تونسته این همه پسر رو دوست داشته باشه...  نمیدونم ولی به نظرم خنگ و احمق بود...

اما تو آجوشی من اینجوری نیست ، اصلا غیر قابل پیش بینیه ، لوس و احمق نیست ، اتفاقاً خیلی هم باهوشه و اصلا کار های خلافی انجام میده که حتی فکرشم نمیتونی بکنی...  بعد تازه فقیره و برای به دست آوردن پول حاضره هر کاری بکنه...  من تو این سریال بیشتر دوستش دارم...

البته فکر نکنم بتونم تو هتل دل لونا دوستش داشته باشم...  اونجا آرایشش خیلی رو مخ و غلیظه...

:)
تو هتل دل لونا خیلی رو مخ بود

از تو زوج های کیدراما کی ها رو دوست داری؟

من ووکی و مین یانگ

لی دونگ ووک و یو این نا

گونگ یو و کیم گو ایون

سو یه جی و کیم سو هیون

آیو و لی جون کی

این ها زوج های محبوب من هستند

 

 

پارک مین یانگ و جونگ کیونگ هو
سونگ جونگ کی و کیم جی وون

خب شیمای عزیزم دلت میخواد بهت سریال پیشنهاد بدم؟😍😊

من از اون جایی که به این کار علاقه دارم بهت پیشنهاد میدم😍😂

دو هفته و مشکلی نیست خوب نباشی رو شروع کن🙂

البته زوری نیست ها 😂 دست خودته 😅

اما من دوست دارم شروع کنی و نقدش بنویسی🤗

نقد هاتو دوست دارم...

 

شیما جان یه سوال ، آیا تو درخشش یا جنون هم مرگ و خودکشی هست؟

دیگه این هم در مورد عاشقان ماه بگم و راحت بشم😁 وقتی به نیمه دوم و اون حجم غم و غصه فکر می کنم با خودم میگم همون بهتر که ریتینگش پایین شد...

مردم کره به اندازه کافی افسرده و نا امید هستند و آمار خودکشی هم که تو کشور شون بالاست ، حالا این سریال می‌دیدند شاید یه بلایی سر خودشون می آوردن😂  کسی چه می‌دونه ، مردم کره به شدت عجیب غریب و دیوانه هستند 😂

من یه جا میخوندم خانواده های کره ای خیلی وقت ها بچه هاشون که کنکور قبول نمیشن خفه میکنن 😐😂

مثلاً تو این سریال وو هی به راحتی حاضر شد خودشو پرت کنه پایین و خودکشی کنه...  ای جور چیزها تاثیر بدی رو مخاطب می‌ذاره...😢

مرسی از پیشنهادت اما فعلا سه تا سریال انتخاب کردم که میخوام هر روز یکیشون رو ببینم. 
مرسی از تعریفت
اصلا و ابدا. توی درخشش یا جنون هیچکدوم از برادرها دیکری رو نمیکشه.
:)

آهان باشه

چی انتخاب کردی؟

چه خوب 👌 مرسی از جوابت😍

واجب شد درخشش یا جنون ببینم 😅💖😊

تو یه سایتی که نقد عاشقان ماه نوشته بود با درخشش یا جنون مقایسه کرده بود و می‌گفت جانگ هیوک بهتر تونسته نقش یه فرد عاشق پیشه رو بازی کنه تا لی جون کی...

 

راستی یادم رفت بگم زوج سو کانگ جون و پارک مین یانگ هم دوست دارم 😍😅

البته من کلا بیشتر زوج سریال ها رو دوست دارم، چون اگه دوست نداشته باشم دراپ میکنم...😅

برام مهمه که عاشقانه هاشون زیبا و لذت بخش باشه و شیمی خوبی رو با هم داشته باشن🤗

اگه آدم آروم و درونگرایی هستی پیشنهاد میکنم در یک روز زیبا پیدایت میکنم رو هم تو لیستت بذار...

خیلی قشنگه ، اما فضای آرومی داره همه نمیتونن باهاش کنار بیان، اما درونگرا ها بهتر میتونن باهاش ارتباط برقرار کنند...

 

من کیم جی وون در کنار همه پارتنر هاش دوست دارم ، فرقی نمیکنه کی باشه 😅

سونگ جونگ کی و پارک سو جون و ...

تو وارثان نقش کیم جی وون منفی بود اما من دوستش داشتم 😍😂

با وجود اینکه میدانم، دلقک تاجدار و ویرانگر در خدمتگذاری شما حاضر است. 
من درخشش یا جنون رو بیشتر دوست داشتم تا عاشقان ماه رو. 
والا فکر نکنم در یک روز زیبا پیدایت میکنم بهم بسازه 😁

منم اگه برم درخشش یا جنون ببینم بیشتر خوشم میاد تا عاشقان ماه 😅 میدونی که از عاشقان ماه متنفرم 😂

یعنی به نظرم کی درامری که عاشقان ماه ندیده جزو خوشبخت ترین هاست👌🙂😅

شاید فیلم نامه خیلی پر کششی داشته باشه اما چنان زخمی بهت میزنه که ...

 

آره ، در یک روز زیبا پیدایت میکنم همه پسند نیست...

ولی مشکلی نیست خوب نباشی رو شروع کن حیفه نبینیش...  ایده نو داره ، بازیگر نقش زن همه رو عاشق خودش کرده...

نمیدونم سایت پروموویز میری یا نه ، اما اگه خواستی اسم سریال بنویس آخرش پروموویز بنویس فیلتر شکن هم روشن کن برو نظر ها رو بخون واقعا عالیه 👌💖😍

دقیقا
تصمیم دارم مشکلی نیست خوب نباشی رو نگاه کنم. اما فعلا فرصت ندارم. اما حتما می بینمش
:)

فقط خواستی ببینیش سطح توقعت رو بالا نبر

منم قسمت های اولش برام مبهم بود اما از قسمت هفتم عاشق محتوای سریال شدم...

آها، باشه حتما.

زهرا جان شما همون زهرا تو وبلاگ رویای رفتن به کره جنوبی هستی؟آخه سبک نظر دادنتون خیلی شبیه همه و هردوتون عاشقان ماه رو دیدین و شاکی این ازش

و هردوتون سریال تاریخی دوست ندارین

اگه همونی منم همون دخی میراپرمر(میراکولر و کیپاپر و کیدرامر)تو وبلاگ رویای رفتن به کره جنوبیم تو وبلاگ لیدی میراکلس همه چیز راجع به لیدی باگم نظر میدم(چقدر خودمو تبلیغ کردم 😂)

خانواده جدید خیلی قشنگه

من خودمو به عنوان خواهر 15ساله گینام به اسم بانگ جینهو و دوتا دوست صمیمیمو با اسمای کیم چه یونگ و پارک آچا به عنوان بست فرنداش تصور میکنم😂

 

در جواب دخی میراپرمر

بله خودشم 😂💛 چطور مگه؟ 

من یه حس عشق و نفرت به عاشقان ماه دارم 😂 ولی در کل جزو یکی از مزخرف ترین سریال های عمرم بود یعنی من یه سریال کمدی عاشقانه قابل پیش بینی رو به یه سریال مثل عاشقان ماه ترجیح میدم 😅

هر چند که عاشقان ماه در بین سریال های تاریخی کم قسمت واقعا جزو متفاوت ترین هاست.. هم بازیگر های خوبی داره ، هم آهنگ های زیبا ، هم دیالوگ های متفاوت.. 

زیاد به سریال های غمگین علاقه ندارم.. به ژانر تاریخی هم علاقه ندارم چون اون حس همذات پنداری که میشه با یه سریال مدرن میشه داشت با یه سریال تاریخی اون حس قشنگ به آدم دست نمیده..

تو ژانر تاریخی کتاب خانوادگی گو و آقای ملکه رو دوست دارم 😍

همینجوری این حدسو داشتم پرسیدم مطمئن شم

به هر حال که حق نظر دادن داشتم چون باید احساساتمو خالی میکردم و با یه نفر حرف میزدم..

که خب با شیما جون حرف زدم چون بیشتر کیدرامر ها طرفدار این سریالن و من اگه میخواستم با اونا حرف بزنم تهش بین مون بحث و دلخوری و گیس و گیس کشی و توپ و تانک راه می افتاد.. من میتونستم نظرمو تو سایت پروموویز بگم اما اگه اونجا میدادم طرفدار ها رو ناراحت میکردم و قصد اینکار نداشتم 🙏

من واقعا از عاشقان ماه بدم میاد 😭😐

اگه جای دیگه ای هم تو این وبلاگ در مورد این سریال نظر منفی دیدی بدون که من هستم و دیگه نپرس 🙏 من حتی علاقه ندارم به این سریال فکر کنم یا در موردش حرف بزنم 🙏

شیما جون ببخشید که اینقدر زیاد نوشتم🙏💚

خوشحالم که منو برای حرف زدن انتخاب کردی 😘

هیچ اشکالی نداره عزیزم

دوباره در جواب دخی میراپرمر

بله عزیزم منم حدس زدم که شما باشی چون تو اون وبلاگ هم همش در مورد اوک نیو حرف میزدی😅

ولی خب به نظرم زیاد بهش فکر نکنی بهتره چون اوک نیو اونقدر ها هم جالب نبود 😐 😂 من سریال دونگی رو یادمه در حد 4 بار دیدم یا شاید هم بیشتر 😂 اونقدر دیدمش و بهش فکر کردم ازش بدم اومد 😂 بعد حالا جالب تر اینکه اوک نیو در حد دونگی جذاب نبود 😁 من اوک نیو رو یادمه یه بار که سال 97 پخش شد دیدم خب خوشم اومد هر چند که قسمت های آخر خسته شده بودم و با خودم میگفتم پس کی میخواد تموم بشه؟🤔😐

یعنی میخوام بگم در حد دونگی جذاب و کشش نداشت.. 

بعد هم سال 98 که دوباره از شبکه تماشا پخش شد میخواستم ببینم اما انقد کسل کننده بود که ولش کردم و مثلا تا قسمت 20 دیدم..

بعد هم اینکه شما تو اون وبلاگ گفتی که 12 سال داری. به نظرم سریال های کره ای برات مناسب نیستن🙏 بهتره که یا درستو بخونی یا اینکه خودتو با کیپاپ مشغول کنی نه کیدراما.. هر چقدر هم که کره ای ها فرهنگ شون به فرهنگ ما نزدیک باشه باز هم یه اختلاف فرهنگی داریم و یه صحنه هایی ممکنه برات مناسب نباشه..

خود کره ای ها هم همیشه آرم بالای 15 سال تو سریال هاشون دارن و مینویسن که سریال هاشون برای زیر 15 سال مناسب نیست.

امیدوارم از حرف هام ناراحت نشده باشی🙏

و در جواب شما شیما جون که منم خیلی شما و وبلاگ تون و سلیقه تون رو دوست دارم 😍 شما خیلی مهربون هستید و من خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم 😍🥰😘

قربونت عزیزم. منم همینطور .... :)

عزیزم زهرا جان من با سانسور میبینم و تو سانسورم صحنه های بد سانسور شده

 

 

و اینکه بگم از نظر شناسنامه ای12سالمه و از نظر سن عقلی درک و فهم 17سال

ایشالا صد سال زنده باشی

و اینکه من حدودا 11سالگی وارد دوره رشد سریع شدم و الان که 12سالمه به بلوغ رسیدم و همزمان با بالغ شدنم دیدن سریالای کره ایو شروع کردم

مثل اینکه الان باید بنویسم دخی کیپاپر

و قدم هم 169سانته (اوایل مادرم از بابت قد نگران بود)

سن شناسنامه ای فقط یه عدده بنظرم و من الان بالغم هم فکری هم جسمی💖

بله منم قصد جسارت نداشتم🙏🧡

ولی یادمه اولین سریال کره ای که خارج از تلویزیون دیدم توی همون سال 98 بود که سر صحنه های عاشقانه اش خجالت کشیدم 😂😂🤦 البته الان که فکر شو میکنم میبینم صحنه های عاشقانه اش در حد معمولی بود این بقیه سریال ها ولی..😂

حالا سریال های کره ای صحنه خیلی بدی هم ندارن ولی خب همون بهتر که با سانسور ببینی..😅

صحنه هاشون فقط در حد بغل و بوسه ست که سریال رو واقعی تر بکنه..

بعضی از سریال هاشون به ندرت پیش میاد که صحنه خیلی بد داشته باشن مثل بازی مرکب 😂 هر چند که من بازی مرکب ندیدم ولی نظر ها رو میخوندم می‌گفتن صحنه داشته..،😐

ولی به نظر من اوک نیو از عاشقان ماه هم مزخرف تره😂🤦 ببین اوک نیو چیه که از عاشقان ماه هم مزخرف تره 😂😂😂

ناراحت نشی ها💚 ولی در کل سریال جالب و قوی نیست...

دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۱ دخی میراپرمر

هرکی نظری داره بنظر من هردو سریال اوک نیو و عاشقان ماه عالین

من تو عاشقان ماه همیشه خودمو جای هه سو تصور میکنم😂

دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۶ دخی میراپرمر

ولی این نظر منه امیدوارم ناراحت نشده باشی

نه عزیزم من ناراحت نشدم. من وقتی ناراحت و عصبی میشم که بدون هیچ دلیل و توضیحی به سریال مورد علاقه ام هیت میدن و چرت و پرت میگن..

دقیقا .... :(

امیدوارم که تو هم از نظر من ناراحت نشده باشی😊

واقعیت اینکه سریال اوک نیو یک سریال کلیشه ای طولانی بود. بازیگر ها هم به نظرم جالب نبودن و فیلم نامه قوی نبود. سریال اوک نیو رو میشد تو 20 قسمت جمعش کرد.

در مورد عاشقان ماه هم که فیلم نامه خیلی متفاوت داشت و این فیلم نامه متفاوت نیازمند تعداد قسمت های بیشتری بود. میتونست یک سریال 30 تا 40 قسمتی پر کشش بشه اما مثل اینکه میخواستن هزینه سریال بالا نره و اینکه بخاطر اون ریتینگ پایین که یک شکست برای شبکه sbs بود سریع سریال جمع کردن. در کل میتونم بگم فیلم نامه مشکل داشت و از یه جایی به بعد افت کرد.

در کل من این سریال به کسی پیشنهاد نمیدم چون آدم سریال میبینه که روحیه بگیره نه اینکه از زندگی نا امید بشه 😐😐😐 یکی می‌گفت غم عاشقان ماه در حد یکی دو روز شما رو افسرده میکنه اما به شخصه چند ماه افسرده بودم و پشیمون بودم از اینکه وقت مو پای این سریال گذاشتم. نکات مبهم زیادی داشت. ولی خب اون ریتینگ پایین هم حق این سریال نبود. البته میدونم دلیل ریتینگ پایین چی بوده ولی دیگه نمیگم.

من 1 هفته افسرده شدم سر عاشقان ماه فقط

ولی قبول دارم سریال اوک نیو خیلی قوی و جذاب و قشنگ بود و اصلا از ریتم نیوفتاد از نظرم ولی یه سری ضعفایی بنظرم داشت که باعث میشه از 10بهش9و نیم نمره بدم

مثلا سکانسی که یکی از نگهبانا مسموم میشه اونم کسی که اصلا ندیده بودیمش و نمیشناختیمش بنظرم باعث شد حواسمون پرت بشه از داستان اصلی

و اینکه گونگ جه میونگ که مرده بود ولی بعد چند قسمت یهو زنده دیدیمش

بنظرم بهتر بود به شخصیتی مثل چویی بیشتر توجه میشد

 

 

دخی من قصد بحث کردن باهات ندارم از اینکار خوشم نمیاد و فکر نمیکنم اصلا بتونم از پسش بر بیام😂 میدونم یه چند وقتی از بحث مون تو اینجا گذشته ولی دلم میخواد جوابت دوباره بدم😂 من باید از حقم دفاع کنم 😂❤️💪

من خیلی خوشحالم که تو فقط در حد یک هفته افسرده بودی.. اما حتما چون با دوبله و سانسور شده دیدی زیاد افسرده نشدی.. چون زبون اصلی بیشتر روی آدم تاثیر می‌ذاره تا دوبله...

ولی اینکه من میگم تا چند ماه افسرده بودم دروغ نمیگم واقعیته ََ!...

که اگه اینطور نبود توی وبلاگ رویای رفتن به کره جنوبی نمیومدم دوباره درد و دل کنم.. من بخاطر این سریال روح و روانم درگیر شده بود و تا چند ماه غم این سریال همراه من بود.. حتی پرخاشگر شده بودم و الکی با مامانم و داداش هام دعوا میکردم و داد می‌زدم.. دیوانه شده بودم! اگه یه چند ماه دیگه ادامه پیدا می‌کرد اون کار ها و رفتارهام باید منو می‌بردند پیش روان پزشک!...🙏😐

پس از من نباید توقع داشته باشی که سریال مسخره عاشقان ماه که یه غم مسخره داشت و بیخودی میخواست آدم افسرده کنه رو دوست داشته باشم!😐

من اگر غم یک سریال پر معنی باشه رو دوست دارم.. مثل غم سریال گابلین یا در یک روز زیبا پیدات میکنم...

اما غم عاشقان ماه همون طور که گفتم مسخره و بی معنی بود!... و من همچنان از این سریال متنفرم و بهش میگم مسخره و چرت و پرت... هیچی از این سریال یاد نگرفتم... فقط وقت تلف کردن بود.. هیچ مفهومی هم نداشت... اگه از بیکاری افسرده میشدم  یا میشستم درس میخوندم شرف داشت به دیدن عاشقان ماه!... من یه سریال لوس ترجیح میدم به این سریال! در آخر هم فکر میکنم فقط بخاطر بازیگر های خوبش معروف شده َ!.. مخصوصا که یکی از خواننده های گروه اکسو توش بازی کرده..!

همین سریال یه کاری با من کرد که از هر چی سریال کره ایه بدم بیاد! 

از اون اوک نیو هم که عاشقشی خوشم نمیاد!

همون طور هم که گفتم از سریال های کره ای دیگه بدم میاد...

خب یه چیز های دیگه هم بگم و راحت بشم 😂

اول اینکه دخی جان خوشحالم که باهام بحث نکردی 😂❤️ بذار برنده این بحث من باشم 💪😂💖 که صد البته که هستم 😂😅❤️ حالا چرا هستم؟ چون عاشقان ماه از نظر فیلم نامه ضعیف بود و یک فیلم یا سریال مهمترین چیزش فیلم نامه شه..

دوم اینکه هم از نظر عاشقانه هم تاریخی ضعیف بود..

سوم اینکه غم سریال واقعا زیاد بود.. این یه نکته منفی هست.. که نه تنها جذاب نمی‌کنه بلکه باعث میشه طرف از سریال متنفر بشه... من که شدم..

چهارم اینکه سریال خوب سریالی هست که نقاط مبهم نداشته باشه یا اگر هم داره کم...

وقتی نویسنده نکات مبهم زیاد می‌کنه یا سریال با یه پایان باز تموم می‌کنه من واقعا به شعورم بر میخوره... پایان عاشقان ماه هم اگه یادت باشه مبهم بود.. بخاطر همین خیلی ها منتظر فصل دوم هستند... کلا چیز های مبهم زیاد داشت ... من هیچ وقت حاضر نیستم این سریال برای بار دوم ببینم... 

به نظر من تو این ژانر سریال های بهتری وجود دارند... هر چند که من زیاد طرفدار این جور ژانر ها نیستم 😂 مثل سریال های ملکه هفت روزه و زندگی برای عشق که از عاشقان ماه خیلی بهترن...😅

 

خانم نویسنده گفتین که از بازی سوزی رضایت داشتین ولی شخصیتشو مسند نمیکردین

باید بگم که شخصیت گو هه ری ساخته نویسنده و کارگردان بوده و همینطور اون عاشق دو تا مرد نشده بود فقط عاشق چا دال گون و همینطور که میگین چطور دو تا مرد رو بوسیده هر دو صحنه بوسه زمانی بود که گو هه ری مسته

و همیتطور من هیچکدوم از مطالبی که بعنوان نقطه ضعف نوشتین رو قبول ندارم

ببین هرکس یه نظری داره و مثل اینکه ما باهم اختلاف نظر داریم. ولی بازم نظرت برام محترمه
همونطور که گفتم بازی سوزی عالیه ولی بعضی نقش هاش رو دوست ندارم. هنوزم میگم که اون صحنه های بوسه رو دوست ندارن چون بی خانمان یه سریال اکشن و هیجانی بود که اگه هم عاشقانه داشت، دوست داشتم فقط روی زوج اصلی مانور داشته باشه و عشق سوزی به سونبه اش یه کراش باقی بمونه نه اینکه کار به بوسه بکشه. حالا هرچندهم مست بوده باشه بازم با اون صحنه نمیتونم ارتباط بگیرم
شنبه ۳۰ مهر ۰۱ , ۱۶:۵۶ دختر دهه هشتادی.

هر کی نظری داره دیگه.

من کلا این سریال ندیدم. چون از داستانش خوشم نمیاد. از طرفی شنیدم خیلی خشنه. 

و اما راجع به عاشقان ماه.هرکی نظری داره. به نظرم درست نیست بحث و دعوت کنیم سر سریال. من خودم این سریال دوست داشتم. ولی دروغ چرا، وقتی صحنه اعدام قسمت 11 رو دیدم اینقدر حالم خراب شد که موقتا دراز کردم و بعدش دوباره بقیش رو دیدم. همه صحنه های کشت و کشتار رو هم رد کردم.به هر حال،هر کی نظری داره.

سلام زوج پارک مین یانگ و جونگ کیونگ هو در چه سریال بازی کردن؟

مطمئن نیستم ولی فکر کنم سریال عشق قراردادیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan