کی دو 2

 

 

 

خب یه زمانی وقتی اسم این سریال میومد، به اسمش مسخره میکردم و برام مبهم بود چرا یه سریال همچین اسمی داره؟!

اصلا تصورش هم نمیکردم روزی بخوام این سریال رو ببینم

ولی درست گفتن دنیا پر از غیرقابل پیش بینی هاست. من درکمال تعجب، این سریال رو توی تعطیلات عید دیدم و یه دل نه صد دل عاشقش شدم

یعنی دوستای قدیمی خبر دارن من اولین سریالی که از جی چانگ ووک دیدم ملکه کی بود و نقشش اونجا به قدری رو مخم بود و آزارم میداد که از خودش هم متنفر شدم و اصلا سریال هاش رو دنبال نمیکردم

ولی حالا میفهمم چه اشتباهی کردم که این همه مدت از این بازیگر و سریال های عالیش دور بودم (هرچند بازم سریال هایی توی لیستش داره که من بازم نمیتونم برم سمتشون با شخصیتم نمیخونن)

به هرحال، یونا در این سریال بینظیر بازی کرده بود و چقدر عاشق شیمی بینش با جی چانگ ووک بودم و از دیدن تک تک سکانس های عاشقانشون قند توی دلم آب میشد

در سمت دیگه سکانس های اکشن سریال به قدری خفن بودن که من دلم میخواست کل سریال فقط عاشقانه و اکشن میبود و هزار قسمت می داشت که هرگز تموم نشه

الانشم یه حسرت توی دلمه اونم ساختن یه میکس از این سریاله که امیدوارم درآینده این حسرت رو برطرف کنم :)

 

چقدر حق گفتن سریال های ۲۰۱۶ یه چیز دیگه هستن از جمله گابلین، نسل خورشید، کی دو، دبلیو و ...

که یکی از برنامه های آینده‌ام هم اینه که دبلیو و به سامدالری خوش آمدید (چون جی چانگ ووک بازیش کرده) رو ببینم

یعنی میشه من یه روز وقت خالی گیر بیارم ببینمشون؟! 🥺

 

 

پ.ن: وقت گیر آوردید این سریال رو از دست ندید. مطمئن باشید پشیمون نمیشید (اینو منی میگم که چهار پنج سال از جی چانگ ووک متنفر بودم و به ندرت یه سریال ازش میدیدم)

آخی خوندن متنت چقدر دوست داشتم 🥰❤️ میدونی چند وقت بود ننوشته بودی اینجا؟😂❤️

چه خوبه که هم وقت سریال دیدن داری هم دل خوشی شو...🥲😭 من که به شخصه انگار دیگه نه توانش رو دارم نه دل خوشی شو😭😂 سریال ملکه اشک هم دراپ کردم!!! (ولی اوپا کیم سو هیونم بزنم به تخته سال به سال جوان تر میشه😭 مثل خودم هم بهمن ماهیه😂💛 میخوامش😭😂)

منم تو تعطیلات عید گابلین ریواچ کردم البته هنوز از قسمت ۱۲ به بعدش مونده😂❤️💛💜 ولی بازم از اولین باری که دیدمش بیشتر عاشقش شدم🥲

بازی و نقش گونگ یو چقدر عالی بود... در نقش یه نگهبان مهربون...😭💜 لی دونگ ووک خوشتیپم، فرشته مرگ جذابم انقد جذاب بود که اصلا حاضر بودم جای جی اون تاک باشم بیاد جونم رو بگیره😭😂💜 کیم گو ایون کیوتم در نقش جی اون تاک که ۱۹ سالش بود و با گابلین ۹۳۸ ساله رابطه داشت و عاشقش بود😐😂❤️و یو این نا نازم در نقش سانی و زندگی قبلی دردناکش 😭❤️ همشون دوست داشتم دلم براشون تنگ میشه😭😂💛

من فعلا سریال چینی عشق پنهان دارم دانلود میکنم اونم نمیدونم کی میخوام ببینم😐😂💛

جی چانگ ووک واقعا خوشگل و خوشتیپه ولی بازم پیگیر کار هاش نیستم 😂❤️ برنامه داشتم سریال صدای جادو شو ببینم ولی اونم ندیدم😂😐💛

ببخشید مهسا جون دارم دیر جواب کامنتت رو میدم 🥺 این چند روز سرم خیلی شلوغ بوده
خیلی ممنونم عزیزم خودمم واقعا دلم برای نوشتن تنگ شده بود یه جوری انگار بعداز نوشتن این متن خالی شدم 🥰👍
راستش وقت که چی بگم خیلی وقته هم وقتش رو هم ندارم هم حس و حالشو، الان فقط توی حس و حال دیدن سریال های پاکستانی ام 😍🌷 البته از ملکه اشک ها که نگذرم اون جزو استثتاهاست 👍
ولی ملکه اشک ها تا چند دیدی دراپ کردی؟! نمیدونم من خیلی ازش خوشم میاد یعنی لحظه به لحظه سریال برام جذابه👍❤ نه فقط کیم سوهیون بقیه ی بازیگرای کره ای هم همچین هستن، انگار ژن پیری توشون برعکس عمل میکنه 😁🥺
گابلین من بیشتر از نصف اتفاقاتش یادم رفته فک کنم منم یه ریواچ لازم باشم
یادمه اون موقع ها با سریال گابلین تا قسمت پنج نتونستم ارتباط بگیرم ولی یهویی عاشق سریالش شدم و هنوزم برام ماندگاره 🥰💜
عشق پنهان من از پنج شش ماه پیش قصد دیدنشو کردم ولی کو وقت؟! 😑😭
والا من که تا الان پیگیر کارهای جی چانگ ووک نبودم، یعنی کی دو سومین سریالی هست که ازش دیدم ولی از این به بعد انگار قراره زیادی پیگیر شم 👍😂

این سریال ندیدم چون شنیدم یه چیزی تو مایه های هیلر و چون هیلر هم دوست نداشتم ندیدم.

هیلر به نظرم جزو اون سریال هایی بود که خیلی الکی گنده و بزرگ شد.. عاشقانه اش یه عاشقانه تینجری بود نه واقع گرایانه !! (عاشقانه اش خیلی تخیلی بود اگه منطقی بخوایم نگاه کنیم تو دنیای واقعی چنین رابطه ای پیدا نمیشه.. به نظر من دیدنش حتی برای نوجوانان هم خوب نیست چون الکی رویای یه زندگی عاشقانه و کراش زدن رو یه کسی که معلوم نیست کیه رو به دخترا میده:// البته که مطمئنا پسرا از سریالی مثل هیلر خوششون نمیاد.)

ولی دبلیو هم سریال قشنگی نیست بعضی قسمت هاش الکی کیس داره کلا عاشقانه جالب و قشنگی نداره.. از قسمت ۸ به بعد هم یه جوری گنگ و قاراشمیش میشه که دلت فقط دراپ میخواد...

لی جونگ سوک هم نقشش تو سریالش جالب نبود تو سریال آهنگ مرگ نقشش بهتر بود‌

اتفاقا با هیلر خیلی فرق داره چون منم هیلر رو دیدم ولی این سریال رو بیشتر از اون دوست داشتم و کاملا باهاش متفاوته 👍

دبلیو که اره نظرات منفی زیادی راجبش هست ولی درمقابل نظرات مثبت زیادی هم داره، براب همین حداقل میخوام یه امتحانی بکنم چند قسمت اولشو ببینم 👍
آهنگ مرگ هم ازش دیدم یعنی درواقع اولین سریالی بود که دیدم ازش و نقشش رو دوست داشتم

یه زمانی من عاشق سریال های کره ای بودم... حتی رو بازیگر های کره ای تعصب داشتم... (البته هنوزم دارم انگار به بخش جدا نشدنی از روح و وجودم تبدیل شده فقط شدتش نسبت به سابق خیلی کمتر شده..) (مثلا میگم یه زمانی من یه نقد از آهنگ مرگ خوندم که نقاد میگفت از عمل های زیبایی بازیگر مرد بگذریم بعد انگار به من خیلی برخورد میخواستم بهش ثابت کنم لی جونگ سوک عمل زیبایی نکرده😐 و الان بعد چند سال دوباره اون متن خوندم اون جمله دیگه برای من مهم نبود. که این نشون میده اون تعصب رو دیگه از دست دادم و دیگه برام مهم نیست.)

و چهار پنج سال کیدرامر  بودم و به این نتیجه رسیدم که فیلم و سریال هیچی نمیشه برای آدم. حتی فکر می کنم تفریح جالبی هم نیست! یعنی به نظرم حتی به عنوان تفریح و سرگرمی هم باید کم استفاده اش کرد... اگه زیاد استفاده اش کنی درگیرش میشی خودآگاه یا ناخودآگاه... و زندگیت بهم میریزه و ذهنت درگیر میشه... (یعنی به نظرم باید خیلی کم دید اونم فقط خوب هاشو.. که خوب هاش هم کمه.. کلا باید کم دید)

خلاصه که به نظرم خیلی نباید درگیر این دنیای کیدراما شد دنیای واقعی مهمتره از نظرم....

خب حقیقتش رو بگم منم نسبت به سریال های کره ای سرد شدم ولی نه به اون شدت که کلا تحریمشون کنم، گاهی اوقات کیدرامای خونم میوفته میرم چند سریال لیستمو میبینم ولی نمیدونم چه طلسمیه این لیستم هیچوقت قرار نیست سبک بشه 😭🥺
هرچند قبلا بهت گفتم مهسا جان ولی بازم میگم (جهت یادآوری 😂) سریال های پاکستانی یه چیز دیگه اند 👍 بینظیرن و چون فرهنگشون به خودمون نزدیکه و مسلمونن خیلی باهاشون راحت میشه ارتباط گرفت، وقت کردی بد نیست یه سریال پاکستانی امتحان کنی شاید خوشت اومد 👍
راستش بیشتر فیلم و سریالا و آهنگا که ماتریکس اند، همشون شکست عشقی ها، ناراحتی ها، غم ها و سختی های زندگی رو نشون میدن و ناخودآگاه روحیه مارو خراب میکنن 👍 قبلا ها با دیدن یه سریال سد اند خیلی لذت میبردم و عاشق سد اندها بودم ولی الان اسم سداند که میاد از دیدن سریال پشیمون میشم

اشکال نداره عزیزم ^^ درک میکنم^^

راستش من دیگه کلا حس فیلم و سریال ندارم نمیدونم 😂 انگار یه حس پوچی بهم میده چون زندگی تو سریال اصلا شبیه دنیای واقعی نیست😐

ترجیح میدم برم سراغ یه چیز دیگه تصمیم دارم گابلین تموم کردم اصلا چند ماه سراغ دیدن هیچ چیزی نرم (منظور فیلم و سریال)😑 انگار دلمو زده😂

تا قسمت ۸ دیدم به نظرم خیلی جالب نبود نمیدونم من با آثار قبلی این نویسنده (سقوط بر روی تو، تو از ستاره ها اومدی) هم ارتباط برقرار نکردم.

گابلین سریال نسبتا خوبیه حتی میشه دو سه بار هم نگاش کرد (البته باید با تخیلات و تناسخ مشکلی نداشته باشید و همچنین اینو در نظر بگیرید تو این سریال منظور از خدا خدایان بوداست😐😂💛)

 

مرسی از درکت عزیزم 🥰 انگار قراره لاکپشتی کامنتات رو جواب بدم 🥺
بازم میگم سریالای پاکستانی ببین که یه دنیای دیگه اند 👍 خیلی رئالن و با زندگی واقعی ما همخونی دارن

نمیدونم من که از دیدن ملکه اشک ها خیلی لذت میبرم به شدت سریال جذابیه 👍

ولی من واقعا عاشق بازی گونگ یو شدم... چطوری میتونه انقدر کیوت و گوگولی باشه به عنوان یه آجوشی و حتی تو سکانس های غمگین با یه اشک جیگر آدمو خون کنه و به مخاطب حس بده اون حتی از پس نقش های جدی هم به خوبی برمیاد. (اشاره به نقشش در اسکویید گیم) و حتی تو همین گابلین چه اون سکانس هایی که میرفت تو گذشته و باید خشن و جدی میشد که خون خواهی شخصیت کیم شین رو نشون بده واقعا اکتش عالی بود...💜 من برای بار اول دیدن این سریال تا این حد متوجه بازی زیباش نشدم واقعا بازیگر حرفه ای هست... 🥰

بقیه بازیگر ها هم عالی بودن👏👏👏

راستش ممکنه اگه منم گابلین رو ریواچ کنم همچین حسی به بازیگری گونگ یو داشته باشم چون تا جایی که یادمه موقع دیدن سریالش چندان حس خاصی نسبت به بازیش نداشتم ولی ممکنه چون الان طرز فکرم عوض شده، از یه دید دیگه بازیگریش رو هم ببینم

خب شیما یه سریال پاکستانی بهم معرفی کن😂💜

شیما یه چیزی امروز خوندم برگام ریخت😂😭

کیم وو بین سه تا ماشین لوکس داره اسم هاش رنج روور، پورشه ۹۱۱ و کادیلاک اسکالید قیمت ماشین هاش رو هم بیشتر از ۳۰ میلیارده 😭💜 (تازه هیچ کدوم ازاین ماشین ها هم تولید کشور کره نبود همه خارجی) (این در حالیه که کیم وو بین جزو بازیگر هایی نیست که دستمزد بالایی داشته باشه حتی به اندازه بازیگر هایی مثل کیم سو هیون مرد و جی چانگ ووک و لی جونگ سوک معروف نیست و تعداد سریال هاش به اندازه اونا نیست اما بازم پولداره😭😂💜)

شنیده بودم پولداره ولی نمیدونستم در این حد 😭

از وقتی فهمیدم دارم فشار میخورم😭😂

دیگه وقتی پول ماشین هاش ۳۰ میلیارده لابد ۳۰۰ میلیون براش پول خرده😂😭 (ولی برای امثال ما پول خیلی زیادیه😂😐😭💛)

جدیدا خیلی به پول فکر می کنم 😭😂💛

به روی چشم 😍 اما میخوام یه سریال پاکستانی خوب معرفی کنم که چشمتو بگیره نه اینکه مطابف سلیقه ات نباشه و دیگه کلا ازشون متنفر بشی... ولی یه دور سلیقه‌ت رو میگی ببینم چجور پسندی؟!
جدی؟! 😮 ماشاللله 😂🥰 خدا بهش بیشتر بده ما که بخیل نیستیم 😂

تازه کیم وو بین به طور منظم به یه موسسه خیریه که برای کمک به کودکان سرطانی هست کمک مالی می کنه بچه ام😭💜

خدایا میشه تو زندگی بعدیم دوست دختر کیم وو بین باشم؟😭😂❤️ آخه مگه من چیم از شین مین آه کمتره😭😐😂💛 (وقتی میگم دنیای کیدراما زندگی و فکرت به طور خودآگاه یا ناخودآگاه درگیر میکنه اینه ها😐💛) 

راستش مشکل من با سریال های کره ای فرهنگ و دین شون نیست مشکل من فیلم نامه هاشونه😂💛

حالا نمیدونم سریال های پاکستانی چجوریه.

خیالت تخت مهسا جان منم توی رویاهام تاحد ازدواج با یکی از بازیگرای کره ای رفتم 😭😂 پس بدون تنها نیستی 👍🥺

سریال های پاکستانی یه دنیای دیگه اند فقط تو سلیقه ات رو بگو که مثلا داستانش چطور باشه چجور ژانری باشه تا من معرفی کنم 👍

الان تو میگی یه زمانی عاشق سد اند بودی اما الان هپی اندینگ ترجیح می دی من حالا برعکس تو یه زمانی کمدی عاشقانه می دیدم اما الان این ژانر دلمو میزنه رئال و واقعی رو ترجیح میدم اگه میخوای سریال بهم معرفی کنی رئال واقعی فانتزی حالا یه کمی هم کمدی باشه معرفی کن💜

مرسی💛💜❤️

آره خدا بهش بیشتر بده ما بخیل نیستیم فقط امیدوارم تو زندگی بعدی مون چنین زندگی مثل زندگی اونا نصیب مون بشه..😂🥰 حالا فکر کن کیم وو بین انقد پولداره سونگ جونگ کی دیگه چقدر پولداره😂😭🥰💜

نمیدونم درکل سلایق آدمها خیلی تغییر میکنه و این یه چیز بدیهیه
حالا بیا یه سریال پاکستانی رئال که فانتزی نداره و مشکلات جامعه ما رو هم خیلی نشون میده و یه عاشقانه جذاب داره که عاشق نقش اصلی مرد میشی رو بهت معرفی کنن
«من عاشق بودم»
بینهایت از دیدن این سریال لذت بردم و باهاش هم ذات پنداری کردم 👍
۳۲ قسمت نیم ساعتیه که معادل همون ۱۶ قسمت یک ساعتیه، بعد من از کانال تلگرامی که خودش ابن سریالا رو میذاره دان میکنم اگه تل داری توی شاد آیدیت رو بهم بده برات بفرستم اگرم نداری یه کاریش میکنیم

تل ندارم ولی نصب میکنم👍💜

شیما فیلتر شکن خوب و قوی می شناسی؟ 

دوستم یه فیلم +۱۸ بهم معرفی کرده میخوام از تل بدن سانسور دانلود کنم 😂😐 نمیدونم چرا با اینکه میدونم سلیقه ام هم با این دوستم جور نیست 😂😐💛

ولی قبل اونم یه فیلم سینمایی کره ای کنیز میخواستم بدون سانسور دانلود کنم بهش گفتم از کجا دانلود کنم گفت از تلگرام دانلود کن😂💛

فیلم سینمایی کنیز همون فیلم +۱۸ کیم ته ری هستش🤪 که طبق چیزی که شنیدم رابطه همجنس گرایی دوتا زن نشون میده😂😐 (من نمیدونم چه مرگمه که با اینکه میدونم هم از کیم ته ری خوشم نمیاد و دروغ چرا بدم هم میاد ازش😂 هم از صحنه +۱۸ متنفرم از رابطه همجنس گرایی که فوق تنفر دارم مخصوصا دوتا زن 😐 بازم کنجکاوم این فیلم ببینم😐😂💛) ولی خدایی من از اینجور فیلم ها هم میترسم هم احساس کثیفی بهم میده😐😑 که چرا من چنین فیلم کثیفی رو دانلود کردم حجم نگه داشتم تو فلش یه همیچین حسی😂😐😑

آفرین نصب کن 😂😁
من بیشتر از پروکسی استفاده میکنم، تا الان هم دوتا فیلتر شکن استفاده کردن یکیش VPN و اون یکیش Psiphon
زهرا جان شوما چرا خود آزاری داری؟! خب این همه سریال پاکستانی جذاب هست چرا رو میکنی به سریال و فیلمهای مثبت ۱۸ 🤔🤨😊
عزیزم به خاطر دل من هم شده برو این سریال پاکستانی که معرفی کردم یکی دو قسمتش رو ببین (وقتی که طرفدار سریالای پاکستانی شدم 😁)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan