در دور دست بهار سبز است (معرفی سریال)

در دور دست بهار سبز است یک سریال کره جنوبی سال 2021 است که از روی وب سایتی با همین نام ساخته شده. این سریال دوشنبه پ سه شنبه ها ساعت 21:30 از 14 ژوئن تا 20 جولای 2021 از شبکه KBS2 پخش شد. این سریال برای پخش بین المللی در Viki و IQIYI در دسترس است.

داستان 

این سریال درمورد جوانان 20 ساله است که زندگی آنها از دور مانند زیبایی بهار به نظر میرسد اما از نزدیک زندگی سرد و خشنی دارند.

داستان درباره یو جون (پارک جی هون) دانشجوی سال اول دانشگاه میونگیل است. به نظر میرسد که یو جون همه چیز دارد، خوشتیپ است، مورد علاقه همسالانش است، شخصیت جذابی دارد، خانواده ثروتمندی دارد و تمامی انتظارات او برآورده میشوند. اما زندگی واقعی او نوع دیگری است و او در زندگی درد بسیاری را متحمل میشود.

در یک پروژه گروهی او با نام سوهیون (به این هیوک) آشنا میشود. نام سوهیون سال سوم در دپارتمان خود که یک دانشجوی مستقیم است، اما اجتماع او را از خود رانده. سوهیون که از یک خانواده فقیر است فقط به دنبال کسب اعتبارات و پول مدرسه برای تامین خانواده است. او برای دوستانش وقت ندارد. نام سوهیون و یو جون هردو شخصیتی مانند هم دارند به همین دلیل با یکدیگر رابطه ای نزدیک بر قرار میکنند. آنها برای درد و کاستی های یکدیگر مرهم و دوایی هستند. سال سومی دیگری به نام کیم سو بین (کانگ مین آه) در همه چیز نسبتا متوسط است و تلاش میکند تا برجسته شود. او به گروه سوهیون یو جون ملحق میشود و این سه نفر یک گروه عجیب را تشکیل میدهند. 

بازیگران

پارک جی هون در نقش یو جون

   سو وو جین در نقش جوانی یو جون

کانگ مین آه در نقش کیم سو بین 

به این هیوک در نقش نام سوهیون

کوون ایون بین در نقش وانگ یونگ ران 

وو دا وی در نقش گونگ می جو

چوی جونگ وو در نقش هونگ چان کی

لی وو جه در نقش هان جونگ هو 

یو این سو در نقش اوه چون گوک 

یون جونگ هون در نقش کو سانگ ته

ریتینگ

بیشترین ریتینگ در کره: 2.6%

کمترین ریتینگ در کره: 1.4%

معرفی بعدی، معرفی فیلم پادشاهی: آشین شمالی....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نظرتون راجب پارک جی هون چیه؟

نمی شناسمش

خعلیییی کایوتهههههههه یونوووووو

سلام خیلی فیلم جالبی من همه فیلم های کره ای تو این مدل زیاد دیدم  از نظر من این سریال ها جالب هستند مدرسه ی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ عشق در دبیرستان  الارم عشق حتما ببینید ااون های که دیدین میدوند چقدر قشنگه 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

 

پارک جی هون خیلی جذابه اصلا فقط برا اون این فیلم نگا کردمـ💋😍

سلام.
این سریال خییلی جالب بود. خودم کیدرامر هستم و میتونم بگم مقام دوم بین سریال هایی که دیدم داره.البته شخصیتهایی که توی سریال بود خییلی ادم رو جذب سریال میکنه.خصوصا پارک جی هون و کانگ مین اه. من به کسایی که این سریال رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما ببنید عاشقش میشید.

واو جیهون و کانگ مین خیلی خوبننن))))

بشدت پیشنهادی.

اصلا یونوو توش نیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan