شالاپ شلوپ عشق....معرفی سریال و خلاصه داستان

https://uupload.ir/files/idqf_1609704674053.jpg

شالاپ شلوپ عشق مینی سریال دیگه ای ساخته کره حنوبی هست. این سریال توسط شبکه MBC در 13 و 20 دسامبر 2015 برای دو قسمت 60 دقیقه ای پخش شد. بازیگرانی مثل کیم سول گی و یون دو جون توی این سریال حضور داشتن.

اسم: فارسی: شالاپ شلوپ عشق ، انگلیسی: splash splash love

ژانر: فانتزی ، عاشقانه ، سفر زمان

نویسنده: کیم جی هیون

کارگردان: کیم جی هیون

کشور سازنده: کره جنوبی

زبان: کره ای

تعداد قسمت: 2

کمپانی های ساخت و پخش:  ​​​​MBC و Naver TV Cast

ادامه مطلب.....

این سریال دو سال بعد از سریال مهتاب نقاشی شده با ابر در شبکه Naver TV Cast در سال 2013 پخش شد. داستان شالاپ شلوپ عشق هم مثل مهتاب نقاشی شده با ابر عاشقانه ای بین یه خواجه دون پایه و یه پادشاه. تنها تفاوت این دو سریال اینکه سریال مهتاب نقاشی شده با ابر از روی یه رمان نوشته شده ولی شالاپ شلوپ عشق از روی تخیلات ذهن نویسنده بود.


دان بی دان آموز دبیرستانیه که توی آزمون توانایی اسکولاستیک کالج شرکت میکنه. با این حال اون از ریاضی متنفره و علاقه و اشتیاقی نداره که توی آزمون قبول بشه. زمان آزمون اون پشیمون میشه و وارد جلسه آزمون نمیشه و میره توی یه پارک اونجا روی یه صندلی میشینه. اونجا داره بارون میباره و گودال های آب درست شدن. دان بی توی یکی از اون گودال سرزمین دیگه ای می بینه و می پره توی اون به کشور چوسان سفر میکنه. 

توی چوسان اونو با یه مرد اشتباه می گیرن و به یه خواجه قصر تبدیل میشه و توی قصر مشغول کار میشه. اون به پادشاه نیزدیک میشه و به مرور رازدار پادشاه میشه. دان بی میفهمه که سطح ریاضیات توی چوسان خیلی پایینه و هرکی بتونه ساده ترین عبارت های دبیرشتان رو توی زمان چوسان انجام بده‌، یه نابغه شناخته میشه. اون عاشق پادشاه میشه و به پادشاه برای اداره امور کشور کمک میکنه.

دان بی هر روز که میگذره مقام و محبوبیتش زیاد تر میشه و این کار درباریان رو نگران میکنه. برای همین درباریان دنبال مرگ اون هستن. دان بی توی قصر با ملکه دوست میشه. ملکه چون دان بی رو خیلی دوست داره، دستور میده که دان بی به عنوان صیغه سلطنتی انتخاب بشه. مدتی که میگذره دان بی میفهمه که نمیتونه توی زمان چوسان بمونه برای همین تصمیم میگیره که به سرزمین خودش برگرده. لی (پادشاه) هم این تصمیم رو قبول میکنه اونا به سمت ساحل میرن. اونا به ساحل میرن و قبل از اینکه دان بی ناپدید بشه، لی قسم میخوره که دان بی هر جایی باشه، اونو پیدا میکنه. دان بی به سرزمین خودش بر میگرده، و یه روز توی تلویزیون یه خواننده ای رو می بینه که دقیقا شبیه محافظ پادشاه هست. هنگامیکه بیرون بارون میباره اون یه ترانه درباره عشق میخونه.

توی خیابان، دان بی متجه یه گودال آب میشه و میخواد پا توی اون بذاره. ولی تو همین حال یه مرد به سمتش میاد و یه چتر بالای سر دان بی میذاره. دان بی با دقت به اون مرد نگاه میکنه و متوجه میشه که همون پادشاهه. اونا یه مدت ساکت و بی حرف به چشمای همدیگه نگاه میکنن. قبل از اینکه اونا با هم حرف بزنن یه فلش بک میخوره به زمانیکه دان بی توی اتوبوس بود و وسایلش افتاد زمین و پادشاه همون کسی بود که وسایلو بهش داد. و این نشون میده که لی بالاخره عشقشو پیدا کرده و به قولش عمل کرده.https://uupload.ir/files/hduk_1609704610480.jpg


معرفی بازیگران سریالhttps://uupload.ir/files/uv6y_1609704825529.jpg

کیم سول کی در نقش جانگ دان بی

https://uupload.ir/files/7ojh_1609704733000.jpg

یون دو جون در نقش لی دو

https://uupload.ir/files/clrx_1601037847574.jpgجین کی جو در نقش ملکه سوهیون

https://uupload.ir/files/m40_1609704877808.jpgآه هیو سیوپ در نقش ‌پارک یئون


تعداد قسمت ها زمان پخش توی کل کشور
قسمت ۱ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۳ ۳.۳
قسمت ۲ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۳ ۲.۵

ریتینگ سریال👆

​​​​​​اینم از پایان این معرفی. اگه سریال دیگه ای مد نظر دارین، بگین تا معرفیش کنم. 

این پست نظرات شمارو کم داره. پس منتظر نظراتتون هستم.

معرفی بعدی، سریال پادشاه صاحب ماسک.... به زودی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

از معرفیت خیلی خوشم اومد، شیما جون

لطف داری ندا جون

ببخشید این سایته یا وب سایت

ببخشید این سایته یا وب سایت

وبلاگه

با سلام اینجا وبلاگ بسیار خوبیه متشکرم از سازندش دستتون واقعا درد نکنه عالیه تمام مطالبتون و فقط یک چیزی اگه جای دانلود خود سریال هم بود بهتر بود اگر این امکانم باشه خیلی عالیه ممنون از زحماتتون🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😘😘😘

سلام خوش اومدین
لطف دارین.
قصد قرار دادن لینک سریال ها رو هم دارم ولی فعلا ایجا نمیذارم. توی آپارات میذارم. هر وقت اونجا گذاشتم، اینجاهم میذارم

داستانش کمی شبیه عاشقان ماهه

شاید فقط سفر زمانش شبیه عاشقان ماه باشه

کل داستان رو که میگی . پس دیدنش چه جذابیتی داره . بهتر نکاتی رو در مورد فیلمها بگی که مخاطب بفهمه ارزش دیدن داره یا نه . اینکه کل داستان رو میگی اصلا جالب نیست 

....

این مینی سریال هم کامل دانلود کردم چون از سریال های تخیلی و سفر در زمان خوشم میاد. تعریفش هم شنیده بودم یه نفر هم نوشته بود مخصوصا برای یه کنکوری خیلی خوبه!😅 چون داستانش در مورد دختریه که کنکور داره و در زمان سفر می‌کنه!..

خودت این مینی سریال دیدی؟ به نظرت خوبه؟


بله دیدم. درباره ریاضیه. بدک نیست برای یه بار دیدن خوبه ولی بازیگراشو دوست نداتم

چرا برخی جا ها میگن 10 قسمته ؟

 

خب اشتباهه، این مینی سریال فقط دو قسمته

چرا انقدر کم قسمت داره کاش بیشتر داشت لطفا بیشتر بزارین با تشکر😄

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan