اوک نیو..سری هشتم عکس ها

نظر بدین!

عکس های بعدی، از سریال گو هه ریونگ مورخ تازه کار

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس ها خیلی قشنگن 😍🥰🌷💚

به نظرم جین سه یون و گو سو بهم میان 🙂 مخصوصاً تو این عکس آخری...🤗

قربانت.... :)
هر چند که زیاد از جین سه یون خوشم نمیاد اما توی این سریال دوستش داشتم

از جین سه یون هیچ سریالی ندیدم نمیتونم قضاوت کنم... از یه بازیگر حداقل دوتا کار باید ببینی بعد قضاوت کنی... 

ولی به هر حال قیافه اش که زیاد به دلم نمیشینه...

احساس می‌کنم نچسبه...  این نظر منه و قصد بی احترامی به طرفدار هاشو ندارم🙏💚

تو این سریال هم خیلی مثبت بود و من به کاراکتر های مثبت علاقه ای ندارم...  این مدل کاراکتر ها به نظرم خیلی فانتزی و تخیلی هستند 😐. چون هیچ آدمی خوب مطلق و هیچ آدمی هم بد مطلق نیست...

پس نقشش دوست نداشتم...

شخصیت های خاکستری بیشتر به دلم میشینه مثل پادشاه ملکه هفت روزه، وانگ سو عاشقان ماه یا چوی یونگدو وارثان 💚💛

.... 
کلا سریال اوک نیو خیلی قوی نبود

از بین کاراکتر های زن خاکستری هم مثلا شین چکیونگ ملکه هفت روزه یا نقش کیم جی وون تو وارثان.. این ها شخصیت های تحسین برانگیز هستند و قابل پیش بینی نیستند.. میتونن خوب یا بد باشن...  این مدل نقش ها جذاب ترن😍

شین چه کیونگ رو خیلی دوست دارم

شین چه کیونگ خیلی مثبت نبود..  یه وقت ها کار هایی میکرد که نباید میکرد..

مثلاً سکانسی که میخواست شوهرش بکشه.. یا نقشه شوهرش به شاه لو داد...  یا به دروغ تو قسمت 19 گفت من و خانواده ام فقط از یه شاه پیروی میکنیم... و...

این مثبت نبودنش برای من جالب بود 💛

ولی خب گاهی وقتها هم ساده و لوس بود 😅😂

ولی از بین همه نقش های مین یانگ ، سونگ دوک می سریال زندگی خصوصی او رو دوست دارم 😂😂

قطعا اگه یه شخصیت همیشه مثبت یا همیشه منفی باشه برای بیننده جذابیت نداره. همین چیزا باعث جذابیت شخصیت شین چه کیونگ میشدن

وااا چرا خیلی قوی بود سریال که؟

چان دونگ خیلی فان بود کیا قبول دارن؟

من اون اوایل عاشق این سریال بودم. الان فقط به چشم یه تاریخی پر قسمت می بینمش

و زهرا جان شخصیتها سیاه مطلق یا سفید مطلق نبودن

حتی نقشای اصلی دارای یه سری ضعفها بودن (اوک نیو:زودباوری؛ته وون:نمیتونه خشمشو کنترل کنه)نقشای منفی اصلی دارای یه سری خوبیها بودن (جانگ نان جانگ:محبت کردن به دخترش یون ون هیونگ:همون)

 

 

ته وون خیلی مظلومه(از اوک نیو مظلوم تر نیست ولی خوب..)

پدرش اومد از خونه پرتش کرد بیرون(یون ون هیونگ اصلا انسانه؟این دیگه چیه؟یکی به من بگه این کیه؟)وقتیم که بزرگ شد همه از رو پدرش قضاوتش میکردن و فرمانده سانگم خیلی اذیتش میکرد یه بار فرمانده سانگ انقد شکنجش کرد که تا سر حد مرگ رفت (یکی بگه این فرمانده سانگ چرا انقدر وحشی بازی در میاره؟😒)یبارم بهش تهمت زد بعد جوری زدش که افتاد زمین(حالا فهمیدین چرا منو دوستام گفتیم سانگ جیهان خر است؟)

تازه کلیم پیش اوک نیو ازش بدگویی کرد(یکی اینو از برق بکشه لطفا)

بعدم اومد تا مقام دادن بهش ته وون رو دید بهش زخم زبون زد(الحق که زخم زبان بدتر از زخم شمشیرهجینهو(وجی من):یا گفتاری بگو یا کتابی😑این چه وضعشه😑)

مثل اینکه خیلی دوست داری با من بحث کنی😂

اما هر چقدر هم بگی نظرم عوض نمیشه.. باور کن😂💚

تو پست نقد بی خانمان دیگه کلی در مورد اوک نیو بهت گفتم ولی برای اینکه ناراحت نشی جواب این توضیحت رو هم میدم...

دختر داستان سفید مطلق بود.. یه دختر خوش خنده مهربون که دوست داره به همه کمک کنه.. یه عده آدم هم سر هیچ و پوچ میخوان بکشنش.. از همه کلیشه ای تر اینکه فقیر و بدبخته😂 تهش هم دختره همه دشمناشو شکست میده و به یه مقام بالا تو قصر میرسه 😐 یه داستان کلیشه ای از سریال دونگی.. که من هر چی فکر می‌کنم تهش به این نتیجه میرسم که دونگی جذاب تره🙂

اینکه میگی اوک نیو زودباوره.. این برمیگرده به شخصیتش.. من نمیتونم اینو یه ویژگی منفی حساب کنم.. هرکسی یه عیب و ایرادی داره.. خود من مثلا یکی از ویژگی های بدم اینکه کینه ای هستم.. این یعنی اینکه آدم بدی هستم؟

اوک نیو همیشه مثبت بود.. برای اینکه دشمناشو از بین ببره هیچ کاری نکرد😐 مثل یانگوم یا دونگی 😐

در حالی که تو زندگی واقعی باید یه پاتک به دشمنت بزنی تا از شرش خلاص شی.. بخاطر همین من یه شخصیت مثل جانگ اوک جانگ سریال زندگی برای عشق برام واقعی تره.. چون اون یه پاتک هایی به ملکه این هیون و ملکه مادر زد..

یا شین چه کیونگ که قابل پیش بینی نبود و تو یه سکانس میخواست شوهرش با چاقو بکشه...

من چند تا پیرهن بیشتر از شما پاره کردم ، تجربه ام از شما بیشتره ، تو زندگی واقعیم هم دشمن داشتم..

پس میتونم این شخصیت های خاکستری رو بهتر درک کنم.. تو زندگی واقعی اگه یه آدم مثبت باشی میشی یه آدم توسری خور بدبخت.. پس نباید مثبت باشی..

میتونی مهربون باشی اما نه با همه.. قطعا باید با دشمنت تند برخورد کنی و بد باشی..

دیگه هم با من بحث نکن لطفاً 😂💖🙏

در مورد جانگ نان جانگ و شوهرش.. دقیقاً چه مجبتی به دخترشون کردن؟😐 

دختره بیچاره همیشه تنها بود.. نه پدری نه مادری نه خواهر برادری... عاشق فرمانده سانگ شده بود.. اما آیا پدر و مادرش گذاشتن که بره با فرمانده سانگ ازدواج کنه؟ نه..  تازه چقدر هم فرمانده رو اذیت کردن 😐 دختره بیچاره به مامانش التماس کرد کاری به فرمانده سانگ نداشته باشه اما مامانش چی کار کرد؟ شما به این میگی محبت و مهربانی؟😂😐

با وجود اینکه اوک نیو رو چند سال پیش دیدم اما چقدر خوب یادم مونده 😂❤️ امیدوارم تو درس هام هم یه همچین حافظه قوی داشته باشم😂😅💖

در کل بحث کردن با من هیچ فایده ای نداره 😂 چون من کم نمیارم و یه چیزی میگم پس نمیتونی نظر منو تغییر بدی.. منم نمیتونم نظر تو رو تغییر بدم.. پس این نه تقصیر تو هست نه من.. بخاطر اختلاف سلیقه و دیدگاه مونه...

پس خواهش مندم دیگه این بحث ادامه ندی🙏

ولی هیچ کس نمیتونه نظر منو عوض کنه.. مامان من نظر خوبی راجب کره و سریال هاش نداشت و من نظرش عوض کردم 😂❤️ جوری که الان داریم با هم استارت آپ نگاه می‌کنیم 😂💓💛💚

پس نظر منو نمیتونی تغییر بدی، نه در مورد سریال نه در مورد شخصیت هاش نه بازیگر هاش!

راجع به جانگ نان جانگ که یه اشتباهی شد یون ون هیونگم لاقل یکمی با ته وون خوب بود

جانگ نان جانگ یکی از دوستام میگه وقتی دخترش بچه بود بهش محبت میکرد 

ولی خودم به شخصه میخوام این دو بشرو اون دنیا ببینم بهشون بگم فازتون چی بود از اینکارا؟و همچنین خیلی محترمانه یکی بزنم تو گوش دوتاشون

تازه جین سه یون اصلا به گرد پای هان هیو جو هم نمی‌رسه 😁

و چه بخوای چه نخوای بهترین سریال های تاریخی کشور کره یکی مستر سان شاین هست که با وجود اینکه ندیدم اما با تعریف دوستام میدونم که شاهکاره..👌 و هر کسی هم طاقت درد و عذاب های سریال نداره.. بخاطر همین خودم ندیدم...

منم قصدم بی احترامی نبود

منظورم ویژگی منفی نبود منظورم یه نقص شخصیتی بود

من نقشای سفید و مثبتو دوست دارم چون تو زندگی واقعیم اینجوریم 

 

من قصدم ایجاد فنوار و دعوا نیست

اگه ناراحتتون کردم معذرت میخوام

 

سنت که بره بالا تر و بزرگتر بشی میفهمی که نباید با همه و هر جایی مهربون باشی.. وگرنه برات قلدری میکنن..😐

اشکال نداره عزیزم 🧡

ولی گفتم نظر من تغییر نمیکنه نظر من همون نظر قبلی هست..🙏

در مورد کینه ای بودنم دلم میخواد توضیح بدم که یه وقت فکر اشتباه نکنید 😂❤️

من تو پست نقد وارثان گفتم که خوب نیست آدم کینه ای باشه.. هنوز هم همین میگم.. در مورد خودم هم که حالا اون آدم هایی که اذیتم کردن و بدی کردن سپردم به خدا.. اولش بخشیدم ولی خب لیاقت نداشتن... البته میشه گفت از بچگی یه خرده کینه ای بودم ولی بزرگتر که شدم با عبادت کردن و آرامش داشتن این ویژگی رو از خودم دور کردم..

شیما جون اگه خیلی بحث کردم عذر میخوام..🙏💚

یه خبر خوب دارم 😍 سریال جدید شین مین آه و لی بیونگ هان قراره سال 2022 پخش بشه 😍 منو این همه خوشبختی محاله 😍😂 تازه کیم وو بین قراره نقش یه آدم گرم بازی کنه 😍 امیدوارم دیگه تو این سریال بدبخت نباشه و به دختر داستان برسه😂😍😍 من احساس میکنم سریالش کمدی عاشقانه ست😍😂 اینجوری باشه که خیلی خوبه 😅😍😍

بعد قراره تو جزیره ججو فیلم برداری بشه 😅 من اسم این جزیره رو سرچ کردم عکس های خیلی قشنگی آورد😍 فکر کنم یه جای باصفا و زیبا مثل روستای گونگجین دهکده ساحلی چاچا باشه 😍

ولی کیم وو بین و هان جی مین زوج سومن 😂

فکر کنم یه سریال عاشقانه تموم عیاره 😅 سه تا زوج داره ، زوج اول که شین مین آه و لی بیونگ هان هستن ، زوج دوم هم پیر هستن و من اسم هاشون حفظ نیستم 😂🤦

در کل من خیلی واسه سریالش ذوق دارم😍😍😍

.... :)
عیب نداره
منم یه خبرایی از پخش این سریال شنیدم. ولی نمیدونستم زوج اولش بیونگ هان مین آه هستن. 
امیدوارم هرچه زودتر پخش بشه

در جواب دخی میراپرمر میخوام یه چیز دیگه بگم و راحت بشم 😅😂💖

اول اینکه اگه منم بد صحبت کردم معذرت میخوام امیدوارم اشتباه برداشت نکرده باشی..🙏🙂

دوم اینکه خب منم مثل شما تو دنیای واقعی یه شخصیت سفید و مثبت دارم ، بخاطر همین هم تو فیلم و سریال ها دنبال آدم های متفاوت تر از خودم هستم و دلم میخواد نقش های خاکستری ببینم.

نقش هایی که یه جاهایی خوبن و یه جاهایی هم بخاطر سختی های روزگار مجبور میشن بد بشن...

البته خب بیشتر شخصیت ها تو سریال های کمدی عاشقانه مثبت و سفید هستند.. خب من شخصیت های سریال های کمدی عاشقانه رو هم دوست دارم چون کیوتن و مثلا وقت هایی که حالم بده یه قسمت از این مدل سریال ها رو میبینم حالم خوب میشه 🙂🤗 و اینکه من سریال های کیوت کمدی عاشقانه دوست دارم 😍

ولی یه سریال مثل اوک نیو رو نمیتونم دوست داشته باشم..😐 بخاطر همین هم گفتم که این بحث دیگه کش ندی.. چون همون طور که گفتم نظرم عوض نمیشه 😂 همون طوری که نظرم در مورد عاشقان ماه و دونگی و یانگوم و جومونگ عوض نمیشه 😂😂😂🤦

وای تو هم از جومونگ شاکی ای؟؟؟؟؟؟

خیلی ضعیف بود سریال بدن خود جومونگ تو گور لرزید😂

والا من با هر چی که از تلویزیون پخش میشه مشکل دارم😂🤦

در مورد جومونگ من ندیدم نمیدونم.

ولی این همه سال که پخش شد کلا ندیدم..

جمعه ۵ آذر ۰۰ , ۱۹:۲۰ دخی میراپرمر

من سه تا سکانس از جومونگ دیدم عین سگ پشیمون شدم😂

خب ببین دیگه برمیگرده به سلیقه.. جومونگ تو زمان خودش کلی طرفدار داشت و حتی الان هم داره..🙏 پس باید به سلیقه شون احترام بذاریم...

من کافیه ژانر تاریخی تو سریال باشه که گریزان بشم.. چرا؟ چون به جنگ و پادشاه ها و گذشته و سیاست و اینا علاقه ندارم.. بخاطر همین زیاد تاریخی باب میلم نیست.. من به تاریخ کشور خودم علاقه ندارم چه برسه به یه کشور دیگه 😂

خب مثلاً من بدونم که فلان شاه چیکار کرد؟ چند تا آدم کشت؟ چند تا زن داشت؟ اصلا به من چه؟😂 واقعا این اطلاعات به چه دردم میخوره؟😂

بعد هم اینکه من زیاد به سریال و فیلم علاقه ندارم و بیشتر برای تفریح می بینم.. بخاطر همین کافیه یه سریال تعداد قسمت هاش بالای 20 قسمت باشه تا من فراری بشم 😂 واقعا حوصله ندارم 😐 جومونگ هم که فکر کنم بالای 100 قسمت بود..

من فوق فوقش فیلم نامه و بازیگر ها رو دوست داشته باشم تا 30 قسمت میتونم تحمل کنم😂💚

حالا این اختلاف سلیقه به طرز فکر آدم ها، سن شون و جنسیت شون برمیگرده... خب طبیعیتا سلیقه دخترا و روحیه دخترا خیلی فرق داره با پسرا..

دختر ها روحیه لطیف و حساسی دارن و احساسی هستن ، خب سریال آروم و آرامش بخش دوست دارن.. من که اینجوریم...

ولی پسر ها هیجان دوست دارن ، بزن بزن بکش بکش ، اکشن ، جنایی و اینا.. بخاطر همین سریال های جومونگ و بازی مرکب بیشتر به درد پسرا میخوره..

منم مثلاً این همه سال که جومونگ پخش میشد یه لحظه میدیدم کانال عوض میکردم😂 

ولی فامیل هامون همشون عاشق جومونگن.. چند بار هم دیدنش.. به منم پیشنهاد دادن.. ولی چون موضوع باب میلم نبود و حوصله نداشتم ندیدم 😂😂😅😅

من برعکس تو عاشق تاریخم
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۱۳:۳۷ دخی میراپرمر

منم فقط تجربمو گفتم قصد توهین نداشتم

من سریال تاریخی خیلی دوس دارم ولی سریالایی مثل اوک نیو؛دونگی؛یانگوم؛خورشید در آغوش ماه که جنگ ندارن یا اگه باشه جنگای داخلی و غیر مسلحانه

 

من تاریخی ها رو بیشتر برای زنگ تفریح میون سریال های مدرن کمدی عاشقانه می‌بینم 😅

از بین سریال های تاریخی که دیدم جانگ اوک جونگ زندگی برای عشق دوست دارم با وجود تمام نقاط ضعفش...

سریال کتاب خانوادگی گو رو دوست داشتم ، داستان تخیلی جالبی داشت و همه چی خوب بود..

ملکه هفت روزه رو دوست داشتم، یک سریال احساسی و غم انگیز و جدایی و ...

آقای ملکه هم که به عنوان یک سریال طنز جالب بود 😅

شاید از تاریخ آرتدال هم خوشم بیاد چون داستان شو خوندم خوشم اومد ، ولی نمیدونم چرا اینقدر برای دیدنش دست دست می‌کنم 😂😂

مستر سان شاین هم شاید دوست داشته باشم ولی فعلا اعصاب برای سریال غمگین ندارم.. 😂

ولی در کل ژانر مورد علاقه من همون مدرن کمدی عاشقانه ست😅

در جواب دخی میراپرمر هم عزیزم منظور من این نبود که شما توهین کردی ، فقط میخواستم بگم سریال هایی که مورد پسند ما نیستند خب دلیل نمیشه بگیم بد هستند.. باید بگیم خوشمون نمیاد و با سلیقه ما جور نیست...

دخی میراپرمر بهت پیشنهاد میدم سریال های گابلین و وقتی هوا خوبه رو نگاه کن.. خیلی قشنگ و آرامش بخش هستن..😍 خیلی دوست شون داشتم..🥰 

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۱:۳۸ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

زهرا جان فکر کنم شخصیتی مثل" ته وون"بیشتر به دلتون بشینه چون اونم تقریبا خاکستریه 

 

نه عزیزم 😅😉😊

چون من کلا اوک نیو رو دوست ندارم شخصیت هاش هم به دلم نمیشینن...😂

راستی شیما جون من بالاخره بعد مدت ها سریال تاریخ آرتدال شروع کردم 😂❤️

سریال قشنگیه مرسی که بهم پیشنهاد دادی💞

من فکر کنم از آخر های سال 99 بود که میخواستم تاریخ آرتدال ببینم ولی جور نمیشد یا حوصله نداشتم یا چون فضای سریال دارک و سیاه بود دیدنش رو به بعدا مینداختم...

الان که شروع کردم راضیم. یک سریال متفاوته...

یه چند وقتی هست که دیگه اون علاقه سابق به کیدراما و سریال های کره ای رو ندارم...😂 فکر کنم یه دو ماهی هست که سریال ندیدم.. آخرین سریالم دهکده ساحلی چاچا بود که خیلی دوستش داشتم حالا رو دور این افتادم که برم پشت صحنه هاشو دانلود کنم..😅 پشت صحنه هاش هم کیوت و قشنگه لعنتی 😂😭🤣🧡💛💚

کار خیلی خوبی کردی. امیدوارم از تاریخ ارتدال هم مثل کتاب خانوادگی گو خوشت بیاد. 
منم هر از گاهی از سریال دیدن نا امید میشم و دیگه سریال ها نمیتونن آرومم کنن. واسه همین یکم استراحت میکنم بعد دوباره شروع به دیدن میکنم
.... :)

سلام

تصاویر عالین.

من این سریال رو خیلی دوست دارم.

به نظرم جین سه یون و گوسو خیلی به هم میان.من از جین سه یون خیلی خوشم میاد ممنون بابت تصاویر♡

خوشحالم خوشت اومده

سلام به همه نمیخوام دخالت کنم ولی اینجا که جای چت کردن نیس😐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan