تصاویر سریال کیمیای روح

 

چقدر خوب یشم یین و یانگ از اوک و ولیعهد، زوج ساخته بود 😂😊💖

​​​​​​نظرتون راجب این سریال چیه؟

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال عشق دیوانه وار

زندگی در تاریخ...ایران...کره

باید خیلی سریال جالبی باشه 🥰 ولی غمگین و عرر درآر نیست ؟😂 سداندینگه ؟😂

بخاطر کیم جه ووک هم که شده باید بهش سر بزنم 😂🥰😍🌼

آره خیلب کیوت و فانه، فعلا که نمی دونم پایانش چی میشه ولی فک نکنم سداند باشه

اره حتما یه چندتا پارتشو ببین

راستی اینم بگم که عکس هات عالی و با کیفیت و بی نظیر بود 😍🥰🤩😘

مرسی از تعریفت گلم 😍😘

کراش من یه زمانی همین بازیگر بود . اما از اونجایی که میدونم بازیگرا با زندگی واقعی شون فرق دارن خیلی وقته از ظاهر بینی دور شدم . در کل اما برای خیلی از طرفدارن سریال و فیلم تو دنیا مهمه چه بازیگرهایی اون رو بازی کردن . ما طرفدار اونا میشیم و هرچی جدید جدید بازی کنن رو امتحان می کنیم . حتی شده چند قسمت !

 

ایا در اینجا هم از عکسها معموله داستان رازهای زیادی داره .  به نظر میاد شبیه فیلم پرفشنال امریکایی ما با قاتلی مواجع باشیم که با بودن کنار یکی عوض میشه و بخاطر محافظت از اون کلی غم ناشی از کشتار با خودش حمل می کنه .

 

من طنز عاشقانه رو دوست دارم . کمدی رمانتیک .  وفاداری، عشق، دوستی، رستگاری و انتقام. فکر کنم این انتقام بیشتر به چینی ها هندی ها بیشتر میاد تا کره ای . مهمه واقعا و عکس هفتم اینو میگه بهم مشت نشونه خشم و انتخاب پیروزیه

 

تکامل واقعا چیز خوبیه در سریال های تاریخی . فکر کنم برای تست هم شده یک قسمت ببینم . ممنونم از معرفی

راستش من وقتی روی یه بازیگر کراش میزنم یا از بازیش خوشم میاد، سعی میکنم درمورد زندگی واقعیش تحقیق نکنم چون هربار این کارو کردم طرز فکرم نسبت بهشون عوض شده. ترجیح میدم همون ذهنیت توی اون سریال رو از اون بازیگر داشته باشم. به هرحال هم زندگی شخصیشون به خودشون مربوطه پس با دخالت درش خودمو آزار نمیدم
این فیلم آمریکایی رو نمی شناسم ولی کیمیای روح با بقیه کیدراما فرق داره. کمی شبیه سیدراماست و از بقیه تاریخی های کره ای کمی فاصله گرفته
کمدی رمانتیک هم برای کره ای ها هم هست و اتفاقا سریال های زیادی دارن که توی این ژانره
مرسی از نگاهت

من خیلی وقته که اصلا دلم نمیخواد رو بازیگر های کره ای کراش بزنم 😂💛 واقعیتش بازیگر های کره ای خیلی مهربون و با حوصله ان با طرفداران..  اینو دیدم که میگم.. تو یوتوپ تو گوگل فیلم هایی دیدم که تو فن میتینگ هاشون چقدر خوب با طرفداراشون فن گرلی میکنن.. دختره یه جوری به بازیگره میگه اووپااا یکی ندونه فکر میکنه خواستگارشه یا دوست پسرشه یا برادر بزرگترشه 😂😂🤣🤣😆😆 و اونا با این طرفدارای افراطی با مهربونی و حوصله رفتار میکنن..💚

از این حرفا که بگذریم مردم کره خیلی به بازیگر هاشون هیت میدن 😐بنده خداها نفس هم میکشن بهشون هیت میدن😐 و به لطف فضای مجازی خیلی واسه سلبریتی ها شایعه درست میشه نه فقط تو کیدراما بلکه تو بازیگر های خودمون و خب بازیگر ها دشمن هم کم ندارن و حاشیه و شایعه کم واسشون درست نمیشه و تو همه کشور ها هم این موضوع هست و اونا این سختی ها رو تحمل میکنن..💙

همین طور بازیگر های کره ای کمک های مالی زیادی به خیریه ها انجام میدن واسه هر حادثه ای حتی واسه همین کرونا هم همه بازیگر هاشون مبالغ خیلی زیادی دادن واسه کمک💜

 

ولی خب واقعا دلم نمیخواد از یه بازیگر تو ذهن خودم یه فرشته درست کنم... به هر حال اونا بازیگر های خارجین و فرشته هم نیستن آدمن ممکنه یه اشتباهاتی داشته باشن.. مثلا اولین کراش مرد من تو کیدراما کیم سو هیون بود و من تو ذهنم ازش فرشته ساخته بودم ولی بعدا فهمیدم همیچین فرشته ای هم نیست 🤣 به هر حال اونم یه بازیگره و تو یه سالی یه فیلم بد بازی کرده که منتقدان و بیننده ها خوششون نیومده و حتی این فیلم بخاطر هیت هاش به بازیگر زن باعث مرگ اون شد.. به هر حال اینا بازیگرن من نه میتونم بگم کیم سو هیون نباید تو این فیلم بازی میکرد نه میتونم بگم خوب کرد که بازی کرد .. خواسته همه مدل سبکی امتحان کنه حالا اون فیلم مزخرف کخ نقشش هم اونجا منفی بوده رو امتحان کرده..

 

من اصلا دلم نمیخواد فن و طرفدار پروپاقرص یه بازیگر بشم.. چه اون بازیگر میخواد مال هر ملیتی باشه ایرانی کره ای آمریکایی تایلندی و... هر چقدر هم خوب و دوست داشتنی باشه دلم نمیخواد همه کارها و فیلم و سریال هاشو دنبال کنم چون ممکنه یه چیزی بازی کنه که تو سبک و سلیقه من نباشه و من اونو ببینم و خوشم نیاد و بدتر ازش بدم بیاد..

کلا یه بازیگر حق داره همه مدل سبک و ژانر و داستانی انتخاب کنه و من که خیلی حساسم تو فیلم و سریال دیدن هیچ وقت فن یه بازیگر نمیشم اگر هم بخوام فیلم یا سریالی ازش ببینم قبلش تحقیق میکنم اگه باب میلم بود میرم سمتش و حتی اگر هم شروع کردم دیدم بهم حال نمیده و بی مزه ست یا به هر دلیلی به دلم نمیشینه بیخیالش میشم.

ولی خب به نظرم بازیگر های کره ای تو زندگی واقعی شون واقعا آدم های خیلی خوب و مهربونین.. من شاید از همه کار ها و فیلم و سریال های یه بازیگر خوشم نیاد اما شخصیت شاداب و شیطون و دوست داشتنی شون رو تو زندگی واقعی خیلی دوست دارم 🙂😊🤗 مخصوصا که خودم تو زندگی واقعی زیاد شیطون نیستم 😂 دلم میخواد مثل اونا باشم مامانم همش بهم غر میزنه که چرا شیطون نیستم 🤪😂🤣

شیما جون شما گفتین وقتی راجب زندگی شخصی شون تحقیق کردین نظرتون عوض شده اما بنده خداها تو زندگی شخصی شون آدمای بدی نیستن ..

حتی میتونن از تو فیلم و سریال هاشون هم بهتر باشن.. یا شاید هم من اینطوری برداشت میکنم.. چون بیشتر مواقع نظرم مخالف نظر بقیه ست و دلیلش رو هم نمیدونم کلا یه جور دیگه ای فکر میکنم 😂🤣 در کل من از شخصیت شون تو زندگی واقعی بیشتر خوشم میاد و به نظرم قوی و خودساخته ان😉

 

در مورد این سریال هم دلم میخواست شروعش کنم ولی از قیافه بازیگر زنش خوشم نمیاد و به نظرم زوج سریال بهم نمیان البته این نظر منه..😴

مشهور بودن هم بوده. چون دیگه خیلیا از ندگیت خبردار میشن، توش سرک میکشن، نمیتونی هر کاری که خواستی بکنی و ... . 
آره حتی این اواخر که توی کره سیل اومده بود بازیگرا خیلی خیلی کمک های مالی کردن
میدونم کدوم فیلم رو میگی قبلا هم درباره اش مفصل حرف زدیم نمیدونم یادتته یا نه. همون فیلم real که سولی هم بعدش خودکشی کرد
منم همه ی سریال های بازیگرای مورد علاقه ام رو دوست ندارم واسه همین خیلی اندک شماری رو ازشون می بینم
ببین وقتی گفتم راجب زندگی شخصیشون تحقیق کردم منظورم همه ی بازیگرا که نبود. خیلی کمشون مثل همون سو یه جی که حالا هرچیزی شده به من مربوط نیست. فقط طرزفکرم بعداز اون اتفاق راجبش عوض شده

دیگه به سلیقه‌ست.....

در کل من آدم عجیبی هستم که دلم نمیخواد از بازیگر های کره ای فیلم و سریال ببینم چون با فیلم و سریال هاشون حال نمیکنم اما عاشق اینم که بازیگر های کره ای رو دوست داشته باشم و از همین جا به هر نحوی که میتونم براشون فن گرلی کنم و دیوونه بازی دربیارم 😂😂❤

..... :))

آره واقعا بازیگر باشی اونم تو کره خیییلی سخته..😴🤐

آره هم به خیریه ها هم وقتی حادثه ای پیش میاد همشون کمک های مالی خیلیییی زیادی انجام میدن و این کارشون دوست دارم 🤗🙂

ولی واسه من شخصیت بازیگر ها تو زندگی واقعی مهمه.. مثلا همون سو یه جی که قلدری میکرده و این ثابت هم شده که واقعی بوده ولی به لطف کمپانی قویش هنوز هم داره به بازیگری ادامه میده 😒 یا کیم جونگ هیون من از این آقا فقط همون آقای ملکه رو دیدم و تو این سریال حس خاصی بهش نداشتم نه بدم میومد نه خوشم میومد.. ولی وقتی اخبارش فهمیدم واقعا ازش بدم اومد چون از پادشاهی که نقشش بازی میکرد هم بی عرضه تر بوده..😬

در مورد اون فیلم هم هیچ وقت نباید بازیگر ها رو با نقش هاشون مقایسه کنیم مثلا چون نقش منفی بازی کرده یا فیلمی که پورن هستش صحنه اروتیک و تن کامگی و شهوت پرستی داره بازی کرده یعنی تو زندگی واقعیش هم آدم بد و کثیفیه!...  من خودم اصلا این مدل فیلم ها رو نمیتونم ببینم با روحیه و افکارم نمیسازه هر چند که حتی اگه این مدل فیلم ها واقعیت تلخ جامعه رو نشون بدن من بازم نمیتونم ببینم دست خودم نیست.. پس کلا سمت این فیلم ها نمیرم..

ولی اون بازیگری که این مدل فیلم ها رو بازی میکنه خیلی شجاعه و این رو نمیشه انکار کرد.. ما به این صحنه ها میگیم صحنه های خاک بر سری و درستش هم همینه و اون بازیگر که میخواد اون مدلی بازی کنه میدونه که این فیلم چه موفق بشه چه نشه قراره هیت بخوره و اینو میدونه و اون فیلم رو بازی میکنه پس ریسک میکنه و آدم های شجاع میتونن تو زندگی شون ریسک کنن.. پس همون کیم سو هیون تایید نمیکنم کارش درست بوده ولی شجاعت داشته که یه همیچین فیلمی بازی کرده.. در مورد سولی هم فکر می کنم بنده خدا روحیه اش لطیف بوده مثل من 😔 و نتونسته اون هیت ها رو تحمل کنه و بعد دوسال خودکشی کرده فکر کنم آخرین بار تو قسمت آخر هتل دل لونا حضور داشت یه نقش کوتاه و دوست آیو هم بوده احتمالا.. خب خدا رحمتش کنه قضاوتش نمیکنم فقط امیدوارم همه مردم کره که بهش هیت دادن و همه افراد هیچ وقت بخشیده نشن..

 

واقعا دوست ندارم همه کارهای یه بازیگر کره ای رو دنبال کنم با وجود اینکه بازیگر های کره ای رو دوست دارم ولی هر بار که این کارو کردم پشیون شدم..😂 مثلا چون لی جونگ سوک دوست داشتم سریال هنگامی که تو خواب بودی رو شروع کردم ولی خیلی سریالش بی مزه بود برام 😂 یا کیم وو بین که سریال عشق بی پروا رو ازش شروع کردم ولی خیلی کلیشه بود😂 یا سریال در سرزمین ستارگان بخاطر بازیگر هاش یه قسمت دیدم خوشم نیومد 😂 کلا بازیگر ها رو نباید ملاک قرار بدی واسه انتخاب سریال..😂🧡💛❤💚💙💜

آره واقعا
اوهوم
من از کیم جونگ هیون بدم نمیاد. حالا دیگه کاری ندارم بی عرضه ست یا چی ولی خوب اون قربانی همون ماجرا با سو یه جی. قبول دارم که باید حواسش جمع بوده باشه ولی دیگه قربانی ها که نباید بیشتر از گناهکارها بازخواست بشن
نمیدونم شاید انتخاب همچین نقش هایی بشه اسمش رو گذاشت شجاعت؛ اینجور صحنه ها فقط نقاط ضعف فیلم ها رو پر میکنن و میخوان کاری کنن کلیشه ای بودن فیلم با این صحنه ها پوشیده بشه که به نظرم اصلا اینطور هم نمیشه و برعکس مردم از فیلم زده میشن. اگه یه فیلم داستان قوی داشته باشه خیلی کم و اندک شمار از اینجور صحنه ها بازی میکنه
کارهای همه ی بازیگرها خوب نیستن قطعا یه چندتا فیلمنامه ضعیف هم توی کارنامه اشون هست

ولی ای کاش میشد کارگردان ها و نویسنده ها  از این صحنه های لختی و خاک بر سری استفاده نکنن تا هم تصورمون نسبت به بازیگر خراب نشه هم اینکه واقعا این صحنه ها خیلی خطرناکه من واقعا از این صحنه ها خیلییییییییییی میترسم:((((((

البته این صحنه ها بیشتر واسه جلب توجه استفاده میشه جنبه دیگه ای نداره ولی خیلی بده! 

خیلی وقت بود به این چیزا فکر نمیکردم ولی دیشب که پروموویز بودم فقط رفتم صفحه اون فیلم سینمایی کیم ته ری و کیم وو بین که قراره اکران بشه بعد اسم کیم ته ری زدم صفحه رفتگران فضایی رو آورد که کیم ته ری و سونگ جونگ کی توش بازی کردن و نظرات مثبت زیادی خوندم راجب فیلمش اتفاقا یه مدت تو برنامه ام بود که برم ببینمش.. ولی کامنت های پایین‌تر که رفتم خیلی ها گفتن که کیم ته ری آدم خیلی کثیفیه که تو فیلم سینمایی کنیز از اون صحنه های اروتیک و لختی و اینا بازی کرده.. ما فیلم رفتگران فضایی رو فقط بخاطر سونگ جونگ کی نگاه می‌کنیم و سکانس های کیم ته ری رو میزنیم جلو..

 

راستش حس کنجکاویم غلیان کرد و رفتم صحنه خاک بر سری فیلم واقعی دقیقا فهمیدم کدوم دقیقشه زدم دیدم عین چی پشیمون شدم و ترسیدم و به غلط کردن افتادم الان هم ترسیدم میلرزم و میخوام برم نماز بخونم😂💛😐😑😶🤐 فقط ای کاش تو سینمای کره نه بازیگرها یه همیچین صحنه هایی رو قبول میکردن که بازی کنن نه کارگردان ها نویسنده ها به این چیزا علاقه داشتن.. سانسور خیلی خوب چیزیه اینجور وقت ها😐 یعنی واقعا لازمه صحنه های برهنه که حتی اندام های خصوصی بدن شون همه لخته و رابطه انجام میدن رو نشون بدن؟😑 شاید واسه بعضی ها این سکانس ها جذاب باشه ولی واسه ماهایی گه روحیه لطیفی هم داریم اصلا خوب نیست حالا میخواد این صحنه ها واقعی باشه یا نباشه!..

شاید هم بعضی وقتا این صحنه ها لازم باشه اما من ترجیح میدم نشون ندن و فقط منظور رو برسونن😂😐:(((:))))

آره واقعا این چیزها باعث میشه خاطره بدی از سینمای کره داشته باشیم و حتی دیگه فیلم های خوب و آموزنده رو نبینیم و ازشون هم زده شیم که نکنه اوناهم همچین وضعی داشته باشن
من تنها فیلم سینمایی که دیدم خیاط سلطنتی بوده که خوشبختانه چیزی نداشت
یه بار دوستم بهم گفت سریال های کره ای خوبیش اینه که به عمق اون صحنه ها نمیرن و تا تهش رو نشون نمیدن ولی سریال های آمریکایی و اروپایی دیگه تا ته تهش میرن 😊😡 حالا سینمای کره هم اینجوری آلوده شده و واقعا مایه تاسفه. فقط امیدوارم این آلودگی به سریال ها هم راه پیدا نکنه

آره قبول دارم حرفت رو که میگی قربانی ها نباید بیشتر از گناهکار ها بازخواست بشن..👍💙🤍💛

 

شاید بشه اسمش جسارت و شجاعت گذاشت.. من الان از سولی کامنت های مثبت زیادی میخونم تو پست های خودکشی که تو آپارت و سایت ها گذاشتن..همه بهش میگن فرشته خوب بخوابی!😐

انگار بعد از مرگش بیشتر معروف شده!

اگه واقعا فرشته بود ترجیح میداد که اون فیلم یا کلا بازی نکنه یا واسه اون صحنه ها از بدلکار استفاده کنه!.. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!.. اینجور صحنه ها با فرهنگ کره جور در میاد که اگه جور در نمی اومد خب کلا مردم کره اعتراض میکردن و به کیم سو هیون هم هیت میدادن! در واقع هیت ها بیشتر رفت سمت دختره خب این دختر قطعا میدونست بازی تو این فیلم باعث میشه هیت ها بهش بیشتر بشه پس نباید اینکارو میکرد و از زندگی با ارزشی که خدا بهش داده بود دست کشید و خودشو دار زد! خودکشی هم گناه بزرگیه و قطعا اون دنیا هم راحت نخواهد بود.. سولی حتی قبل از بازی تو این فیلم هم به اندازه کافی افسرده بود و هیت می‌خورد دیگه نباید بازی میکرد که هیت ها چند برابر نشن..

کلا همیشه سر اینجور صحنه ها هیت ها بیشتر سمت دختره میره و کیم ته ری قبل از بازی تو فیلم سینمایی کنیز میدونست که اگر فیلم شکست بخوره کلی هیت میاد سمتش! و باز هم قبول کرد این فیلم رو! این یعنی جسارت خودشو به خرج داد اونم کسی که تازه اول راه بود زیاد معروف نبود.. و این فیلم موفق شد و جوایز زیادی دریافت کرد و همچنین نقد های مثبت و کیم ته ری هم جایزه گرفت.. کیم ته ری آدم کثیفی نیست فقط بازیگره اسمش روشه بازیگر یعنی همه مدل ژانر و نقشی کار کنه..  من یه نقد از این فیلم خوندم که دوباره راجب دوره اشغال کره توسط ژاپن بود و اینجا کیم ته ری نقش یه دختر منفی و فقیر رو بازی میکرد . من این فیلم ندیدم اما حتما انقدی خوب بوده بازیش که مورد تحسین واقع شده!.‌. تازه این فیلم سینمایی حتی اون صحنه های اروتیک و لختیش هم کارگردان یه هدفی داشته از اون سکانس و همین طوری بی هدف و واسه جلب توجه نبوده..! حالا واسه کسایی که مثل خودم حساس هستن یا به قول بیشتر افراد جامعه بچه مثبت هستن😂😐😍 میتونن این فیلم رو سانسور شده نگاه کنن که تو آپارت سانسور شده گذاشته شده.. البته شاخ و خفن بودن به این معنا نیست که اون صحنه ها رو بتونی ببینی! در واقع من خیلی هم خوشحالم که نمیتونم اون صحنه ها رو ببینم حالا اگه لقب بچه مثبت میاد روم بذار بیاد ولی بخاطر همین صحنه ها نمیتونم سریال آمریکایی ببینم...

من تاحالا از کیم ته ری هیچ فیلم و سریالی ندیدم اما میدونم که کیوت و خوشگله و نقش پذیری های متفاوتی از خودش نشون داده و تا الان که کلا ده ساله بازیگره موفق بوده و قطعا از این به بعد هم موفق خواهد بود.. تو اون فیلم هم بازی کرد زیاد هیت نخورد تازه دوسال بعدش هم واسه نقش اصلی مستر سان شاین انتخاب شد واقعا کیدرامر های ایرانی که بخاطر اون فیلم بهش هیت میدن رو نمیتونم درک کنم.. این چیزها واسه کره ای ها عادیه.. حقیقت فرهنگ کشور کره همش اون سریال های پاک و معصوم و مظلومانه که دستشون هم به زور به هم میخوره و همه عشق هاشون هم پاکه نیست میتونه یه همیچین حقایق ترسناکی هم داشته باشه..  بعدش هم سینمای کره با تلویزیون کره زمین تا آسمون فرق داره..

مثل کشور خودمون که سریال هامون انقد پاکه ولی فیلم های سینمایی مون ممکنه محتوای بد داشته باشه.. من فیلم سینمایی ایرانی رو دیدم که محتواش انقد بد بوده که نتونستم تا آخرش ببینم..!!! تو فیلم های سینمایی مون دختره انقد حجابش بده و روسریش شله که اگه اون روسری رو نبنده برداره بهتره 😐😂 کلا همیشه سینما با تلویزیون خیلی فرق داره سریال تو کل کشور پخش میشه همه مردم و خانواده میبینن بخاطر همین هرچیزی نشون داده نمیشه اما سینما به انتخاب خود فرده که ببینه یا نه بخاطر همین هر چیزی ممکنه نشون داده بشه..

خوشحالم که قبول داری 😊
واقعا خیلی چیز غم انگیزیه که سولی بعداز مرگش تبدیل به فرشته شده و قبل از مرگش یه شیطان بود. همون آدمایی که قبلا بهش هیت میدادن الان دارن ازش طرفداری میکنن و میگن حقش نبود بمیره و از این حرفا. این واقعا مایه تاسفه 😐
من کلا توی کتم نمیره که چرا بازیگرا اینجور فیلم هایی رو قبول و بازی میکنن. با هزارتا فیلم و سریال جذاب و آموزنده دیگه میتونن معروف بشن. درسته بازیگری یعنی هر نقشی رو امتحان کنی ولی چرا بازیگرانی که قبلا یه ذهنیت خوب از خودشون ساختن باید با بازی این صحنه ها اون ذهنیت قبلی رو خراب کنن؟ به نظرم اینجور صحنه ها رو باید بازیگران فرعی که کسی زیاد نمی شناستشون بازی کنن
آره واقعا فضای سریال ها زمین تا آسمون با فضای فیلم ها فرق داره. 
دوشنبه ۳۱ مرداد ۰۱ , ۱۱:۵۶ دختر دهه هشتادی

من کلا با کراش زدن رو بازیگر و خواننده مخالفم چون اگه واقع بین باشیم هیچوقت قرار نیست با یه خواننده یا بازیگر کره ای ازدواج کنیم.

من کلا از اول کیدراما لاور و کیپاپ لاور شدنم اصلا کراش نمی زدم و مخالف سرسخت کراش زدن بودم و هستم چون هم به خودمون آسیب میزنیم هم به خواننده یا بازیگر. ملیتش فرق نمیکنه.

خداروشکر من سانسور شده میبینم صحنه های بد که هیچی صحنه های خیلی خشن و ترسناک(اگه توی یه فیلم یا سریال غیر ترسناک بود چون کلا ترسناک نمیبینم) رو رد میکنم.

ولی خشونت بعضی فیلمای سینمایی کره ای مثل شب در بهشت یا ساحره فکر کنم وحشتناک باشه.

ولی فیلمای خوبم هست البته بگما شاید صحنه بد داشته باشن ولی تو نسخه ای که من دیدم نبوده ولی خشونت ندارن مثل در انتظار باران و در روز عروسی تو.

 

من قبلا ها کراش میزدم ولی الان چند ماهیه که دیگه از این فاز اومدم بیرون و سعی کردم فقط از سریال دیدن لذت ببرم و با کراش زدن روی کسی خودمو آزار ندم
منم الان قبول دارم که با کراشزدن به هیچ جا نمیرسی و اصلا نمی تونی اون فرد رو از نزدیک ببینی پس همون بهتر که فقط کارهاش رو دنبال و لذت ببری
البته خیلی ها هم هستن که طرفدار پر و پا قرص کراش زدنن و من به نظرشون احترام میذارم. به هر حال هرکی یه نظری داره

بله منم واقعا از این صحنه ها متفررررم..

حتی سکانس های عاشقانه تو سریال هاشون که چیزی نیستن دلم نمیخواد زیاد باشه اندازه باشه حالا اون صحنه ها که دیگه هیچی 😑

واقعا با حرف هایی که زدی خیلی موافقم 💜💛❤😘

کیم ته ری هم از سال ۲۰۱۰ بازیگری رو شروع کرده ولی تا قبل همون فیلم سینمایی کنیز هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده بود بیشتر تو فیلم های کوتاه که فکر کنم بهش تله فیلم میگن. و چون اون موقع خیلی معروف نبوده شاید بشه اون کارشو توجیه کرد ولی من بازم از کیم ته ری هیچ وقت فرشته نساختم و نمیسازم.. اصلا نمیدونم چرا هیچ کدوم از نقش هاش تو سریال هاش زیاد به دلم ننشسته.. نه نقش نا هی دو تو ۲۱ و ۲۵ نه نقش اشین تو مستر سان شاین..  با وجود اینکه نقش هاش دوست ندارم و تا حالا هیچی ازش ندیدم ولی نمیگم آدم کثیفیه چون اون یه بازیگر خارجیه و فرهنگ و عقایدش هم با منی که ایرانی هستم فرق داره.  البته منتظر اون فیلمش با کیم وو بین هستم ژانر و تیزر و خلاصه شو خیلی دوست داشتم مطمئنم از اون صحنه ها هم نداره چون عاشقانه نداره. فیلم سینمایی رفتگران فضایی رو هم خیلی ژانو و خلاصه داستان شو دوست داشتم واسه دیدنش لحضه شماری میکنم 😍🥰🤩

 

خداروشکر که کیم وو بین و لی جونگ سوک و سونگ جونگ کی تا حالا از اون فیلم ها بازی نکردن امیدوارم به فنا نرن و هیچ وقت هم بازی نکنن 😂🥰😍🤩🤪😜💚💙💜❤️‍🔥❤🧡💛❣️💟💝💖💗💓💞💕

اوهوم
صحنه عاشقانه باید به اندازه باشه. نه خیلی زیاد نه خیلی کم
قربونت 🌹💖
راستش من نقشش توی مستر سان شاین رو دوست داشتم ولی دیگه بعداز اون هیچ سریالی ازش ندیدم و خیلی هم سریال هاشو دنبال نمیکنم. آره اون فیلمش با کیم وو بین به نظرم پاک میاد 😊 فقط امیدوارم از لحاظ صحنه خشن آلوده نباشه 😁😑
آره واقعا این حرفی که گفتی جدا خداروشکر میخواد

فیلم رفتگران فضایی دوست نداری؟ 😂❤️ 

من خیلی خلاصه داستان و ژانرش دوست دارم کلا از فیلم های فضایی و آدم فضایی خوشم میاد😅

تعریفش هم خیلی شنیدم پیشنهاد میکنم مثل من امتحانش کن مخصوصا که سونگ جونگ کی هم توش بازی میکنه 😊🤪😜😍🥰🤩❣️ 

آره ممکنه اون فیلم خشن آلود باشه ❤️‍🔥😂 ولی یه جاهاییش تاریخی بود یه جاهایی مدرن از خلاصه داستان میشه فهمید که سفر در زمان ولی کلا فیلم های سینمایی کره از خشونت بالایی دارن😂 این کره ای چشونه؟  تو سریال هاشون خون هم به زور نشون میدن خشونت بالایی ندارن اون وقت فیلم هاشون آخ از این فیلم هاشون 😅🤣😂

والا خلاصه داستانشو نخوندم و نمیدونم توی چه ژانریه...واسه همین نظری ندارم
راستش من زیاد از فیلم های کره خوشم نمیاد، حتی اگه سونگ جونگ کی هم توش بازی کرده باشه بازم فکر نکنم برم سمتش
والا نمیدونم. من به اندازه کافی لیست سریال هام پره دیگه جایی برای فیلم نداره

اگه رو ستاره ها کراش ازدواج بزنی که دیگه هیچی 😂 انقد عاشق میشی و بهش فکر میکنی که فکر میکنی اون ستاره هم بهت علاقه داری و یه روزی قراره بیاد خواستگاریت 😂 کلا اینجوری کراش زدن اصلا خوب نیست.. 

👌👌

خوشحالم یکی پیدا شد که ار خشونت و صحنه های چیز بدش بیاد.

نمیدونم چرا تو بیاتو کره تو بعضی جاها کسی به صحنه های.... و خیانت اعتراض کنه بهش کنایه میزنن.

بیاتو کره  کلا جای عجیبیه ..

یه صفحه خوب و صمیمیه یه صفحه میدون جنگ و سمی!

ولی حق با شماست مهسا جان، بازیگرا و خواننده ها فرشته نیستن و میتونن اشتباه کنن.

اگه حسابی از این شاخه به اون شاخه پریدم ببخشید..باور کنید دست خودم نیست.

.....
بیاتوکره هم جای خوبیه هم بد...من واقعا از بعضی صحفه هاش لذت میبرم و از بعضی هاشم اعصابم خورد میشه
ولی من بازم هرازگاهی اونجا نظر میذارم اونم توی صحفاتی که نظراتش باب میلمه 😁😊

دقیقا بازیگر ها هم مثل ما آدم های عادی میتونن اشتباه کنن یا اشتباهی داشته باشن.. وقتی ازشون تو ذهنت یه آدم ایده آل و بی عیب و نقص و فرشته بسازی بعد یه چیزی در مورد گذشته شون رو بشه انگار حس پوچی بهت دست داده😂 یا دختر های کره ای خیلی رو ستاره ها و بازیگر هاشون کراش ازدواج میزنن وقتی اون بازیگره ازدواج میکنه خودش خودکشی میکنن 😐😂

من تو سریال های کره ای میبینم بیشتر مرد های شخصیت اصلی بی عیب و نقصن خیلی جنتلمن تنها هدف شون هم شاد کردن و محافظت از شخصیت اصلی زن خب این شخصیت پردازی فکر نمی‌کنم زیاد خوب باشه!

استغفرالله مگه پیامبری فرشته ای چیزین؟ حتی پیامبر ها هم اشتباهاتی داشتن فقط همون فرشته و امامان که آدم های عادی نبودن و پاک و بی نقصن. 

من حتی با کراش اینکه مثلا فن یه بازیگر بشی هم مخالفم. اصلا ترجیح میدم به بازیگر ها احساس خاصی نداشته باشم برام عادی باشن.  متنفر میشم از خودم اگه عاشق و دل بسته و فن یه بازیگر باشم😂

فن بازیگر شدن هم بگیر نگیر داره اگه همه فیلم و سریال های اون بازیگر تو سبک و سلیقه ات باشه اشکال نداره ولی اگه نباشه خب نیست فن بشی..

 

در مورد صحنه و خشونت هم خب من ۱۸ سالمه!  از خیلی از واقعیت های زندگی هم با خبرم! دوستای من فیلم های صحنه دار میدیدن و کیف میکردن و به من می‌گفتن تو چجوری نمیتونی ببینی مامانت باهات چیکار کرده 😂 یا خیلی بچه مثبتی یا نمیتونی بری تو حس ! باید بری تو حس و اون صحنه ها رو ببینی! 😁😆ولی خب من نمیتونم دیگه.

حتی از صحنه های عاشقانه غیر معقول کره ای که دختراشون به راحتی خودشون در اختیار پسره قرار میدن هم خوشم نمیاد! مثل عاشقانه دلباخته در شهر که هیچ جوره تو کتم نرفت تو قسمت اول یه عشق در یک نگاه اتفاق افتاد دختره هم انگار از خداش بود خودشو در اختیار پسره قرار داد تو قسمت دوم تو رختخواب رفتن و کیس! این حرفا رو تو پروموویز زدم هیچ کس حرفمو قبول نکرد بهم گفتن تینجری!  اگه تینجر یعنی زیر ۲۰ سال آره تینجرم اما حالم از صحنه های قسمت دوم بهم خورد همش در حال جلو زدن بودم بازم هیچ کس حرفمو قبول نکرد و اگه دیسلایک وجود داشت قطعا کلی دیسلایک میخوردم! 😂

در مورد خشونت هم یا روحیه ام لطیفه یا ضعیفم ولی اینجور صحنه های خشونت میبینم استرس میگیرم دلم خیلی براشون میسوزه! 😄 نمیتونم ببینم ولی خیلی ها خشونت وصحنه و اینارو دوست دارن و دنبال این چیزان دیگه سلیقه و افکار و احساسات آدم ها فرق میکنه.

توی دنیای واقعی هیچکسبی عیب و نقص نیست. اصلا همون قهرمان های سریال ها که بی عیب و نقصن و همیشه تصمیر درست میگیرن و همیشه برنده میشن، وجود واقعی نداذن و توی دنیا همچین آدم هایی پیدا نمیشن. بالاخره انسان جایز الخطاست

راستش من درمورد سریال های کره ای نظرم با خیلیا یکیه و تفکراتمون بهم میخوره. ولی راجب سیدراما اصلا اینجور نیست. من تاحالا فقط سه تا سریال چینی دیدم که از دوتا شون خوشم اومده ولی وقتی میرم توی بقیه سایتای دیگه کلی هیت و نظر منفی راجب این دوتا سریال میخونم. من عاشقانه و روند این سریال ها رو دوست داشتم ولی در کل نظر منفی زیاد خوردن. مثلا سریالی مثل بی وقفه کلی طرفدار تپی چین داره ولی من اصلا از این سریال خوشم نمیاد و اصلا هم سمتش نمیرم. حتی بیشتر سیدرامر ها طرفدار یی بو اند ولی من اصلا از این بازیگر خوشم نمیاد. هرچند من نمیتونم به خودم بگم سیدرامر چون اصلا در این زمینه تجربه ای ندارم
در کل این مثال رو زدم که بگم طرز فکر و سلیقه مردم باهم خیلی متفاوته

درسته دقیقا 👍

خب من حتی تو کیدراما هم با خیلی ها اختلاف نظر دارم! نمونش همون عاشقان ماه که نظرم نوشتم تو پروموویز خیلی ها هم بهم حمله کردن گفتن این چیه نوشتی ممکنه خیلی ها رو منصرف کنی از دیدن این سریال اصلا چرا کامنتت تایید شده!😂😐  شما که خودتون بهتر میدونید من از بیشتر سریال های کره ای بدم میاد 😐😂 

دوباره پروموویز مو پاک کردم 😂🤣 امیدوارم دیگه سمتش نرم چون قبلا هم گفته بودم یه مدت میخوام از این دنیا برم اصلا نمیدونم چرا دوباره رفتم پروموویز ریختم شاید بخاطر این باشه که سرگرمی من کامنت خوندنه.. ولی دیگه نمیرم برم دوباره یاد خاطرات بدم میفتم😂😒 دقیقا وقتی تو نماشا یه نفر از عاشقان ماه میکس درست میکنه همه خاطرات بدم میاد تو ذهنم دلم میلرزه اصلا نمیتونم از عاشقان ماه میکس ببینم ببینمم نصفه نیمه میبینم ول میکنم😂😬😑🤐🤨🙄😴

در واقع دلیل اینکه میام اینجا و پست ها رو میبینم و نظر میذارم فقط بخاطر اینه که با شخصیت خودت خیلی حال میکنم شیما جون. هروقت باهات حرف میزنم انگار یه آرامشی میگیرم..💙

در واقع دنیای کیدراما رو انتخاب کردم چون فکر می کردم از افسردگی نجات پیدا میکنم و میتونم شاد و شیطون و پرحرف و پر جنب و جوش بشم اما تو این دو سال و چندماهی که تو این دنیا بودم فهمیدم اگه قرار باشه از این افسردگی نجات پیدا کنم تنها راهش اینه که چند جلسه برم پیش مشاوره.. کیدراما گاهی اوقات شاید نه تنها نتونه بهم حس خوب بده بلکه ممکنه بهم حس پوچی و بیهودگی بده :))(((

در مورد سیدراما اتفاقا تو پروموویز یه کاربری بود اسمش ملینا اصلی بود و یه کیدرامر ۸ ساله حرفه ای بود و از همه کشورها سریال دیده بود.. و عاشق سریال های تاریخی چینی بود بیشترشون دیده بود به بقیه هم معرفی می کرد مخصوصا عاشق سریال بی وقفه بود ولی خب منم از بی وقفه خوشم نمیاد.. من قسمت اول سریال چینی افسانه ها رو دان کردم یه سریال چینی هم دوستم چندماه پیش بهم معرفی کرد اسمش رقص امپراطور ها یه همیچین چیزی بود..

اون چندتا سریال چینی که دیدی اسمشون چی بود؟

وای من تا حالا با اختلاف سلیقه روبه رو نشده بودم. خیلی سخته همه یه نظر داشته باشن ولی تو مخالف نظرشون باشی 😑
راستش توی کیدراما منم سر عاشقان ماه اختلاف سلیقه دارم. خیلی نظرات رو میخونم که ظاهکاره، رو دست نداره ولی من هر وقت اسم عاشقان ماه می شنوم یا مرگ و میرهاش می افتم و کلی از عاشقان ماه بدم میاد 😕😢
منم از شخصیتت خیلی خوشم میاد و خیلی خوشحالم یکی هست که تفکراتمو باهاش به اشتراک بذارم
دنیای کیدراما همیشه هم امید بخش نیست و گاهی وقتا حتی تا مرز خودکشی آدمو میبره. واسه همینه که باید توی انتخاب سریال دقیق باشیم
بی وقفه نمیدآنم چیه که انقدر معروف شده. من حتی ازش میکس هم دیدم ولی از میکساش خوشم نیومد.
افسانه ها هم ازش تعریف میکنن و میگن قشنگه
اولیش که خاکستر عشق بود و اونجا با یانگ زی آشنا شدم و سریال هاشو دنبال میکنم
بعدش یخ فانتزی بود که چون کیم هی سان توش بازی کرده بود شروعش کردم ولی واقعا چرت و مسخره بود 😐
الان هم چند قسمت از سریال درحال پخش سمساره جاویدان دیدم و قصد دارم ادامه اش بدم. توی این سریال یانگ زی بازی میکنه و زوجش با چنگ یی رو دوست دارم 😍 ولی خیلی ها به خاکستر و سمساره هیت دادن اما من واقعا این دوتا سریالو دوست دارم و جزو بهترین های چینی ام هستن

آره خیلی سخته واقعا هیچ کس درکت نمیکنه! 🤨

البته من هیچ وقت نمیخواستم نفرتم از این سریال تو سایت پروموویز بگم ولی چون یه نفر گفت عاشقان ماه چرته منم دلم پر بود هر چی خواستم گفتم 😂🤣😅 

خدایی نمیدونم چون خودمم بیماری افسردگی رو داشتم قبل دیدن سریالش اینجوری بود یا بخاطر درس و کنکور و اون دوسال مجازی درس خوندن و خونه موندن بود ولی هرچی که بود مدت ها طول کشید تا اون حس بدی که عاشقان ماه بهم داده بود از روح و روانم بریزم بیرون و خوب بشم... واقعا سریالش پر بغض و حسرت بود سالم ترین و شادترین آدم رو هم میتونست افسرده و بیمار و مریض کنه.. سریالش خیلی مزخرفه هیچ مفهوم و قشنگی نداره یه دختر احمق از دوره مدرن میره گذشته با چندتا پسر خوشتیپ لاس میزنه تهش هم برمیگرده دنیای خودش.. کسایی که میگن شاهکاره و رو دست نداره من نمیدونم چی بگم بهشون 😐 هرچی بهش فکر میکنم تهش به این نتیجه میرسم که سریال مزخرفی بود..

چقدر سمت سریال های آروم و کمدی عاشقانه رفتم چقدر از کیدراما فاصله گرفتم سمت کتاب رفتم حتی تو دورهمی ها و جشن ها هم یاد اون حس می افتادم یه جوری میشدم..

کلا سریال های معروفی که بولد میشن به اندازه تعریف هاشون قشنگ نیستن چند بار بهم ثابت شده این موضوع نمونه اش اسکویید گیم ، عاشقان ماه،  تو فوق العاده ای،  وقتی تو خواب بودی همه این سریال ها قبل اینکه ببینم کلی تعریف و تمجید ولی در حد تعریف ها عالی نبودن اتفاقا کلی هم ایراد داشتن مخصوصا اسکویید گیم که نمیدونم چطوری در سطح جهانی معروف شد و همه خودشون جر میدادن واسه این سریال..

فکر کنم عاشقان ماه منو تا مرز خودکشی برد😂😐😑😶 دقیقا منم هروقت اسم این سریال میاد و یاد محتوای مزخرفش میفتم هم حس بدی بهم دست میده هم واسه خودم متاسف میشم که چرا وقت و نتم گذاشتم پاش هم واسه بازیگرها و کارگردان و نویسنده متاسف میشم که چرا این سریال مزخرف ساختن خلاصه که اعصابم بهم میریزه 🙄😬🥺😑

 

خوش‌حالم که شما هم یه همیچین حسی رو به من داری و از من خوشت میاد😍 من آدم بی نقصی نیستم و ممکنه کلی ایراد و مشکل داشته باشم😂😐 ولی خوش‌حالم که با شخصیت من حال میکنی 🥰😍🤪😜😘

 

من یه چند تا پارت بی وقفه رو دیدم خوشم نیومد.

تعریف خاکستر عشق خیلی شنیدم شاید دیدم.💙

یخ فانتزی هم معروفه خیلی تعریف میکنن پس از اون سریال هاست که الکی معروف شده😒

سمساره جاویدان تاحالا نشنیده بودم اسمشو پس احتمالا بعدا یه سری بهش میزنم😉 مرسی کخ معرفی کروی سریال شو فقط چند قسمته؟

البته فعلا نمیتونم ببینم 😂🤣😅😁😆😄🤍💟

اوهوم 😢😢
منم معتقدم توی جمع طرفداران یه سریال نباید نظر مپفی بدی چون بهت می پرن و اصلا از نظری که گفتی پشیمونت میکنن
مثلا من توی بیاتوکره توی صفحه سمساره جاویدان نوشتم چرا انقدر به سریال هیت میدین، کلی کامنتمو دیسلایک کردن. اگه دیسلایک نداشت الان کامنتمو بمب بارون کرده بودن 😑
آخ یعنی منم انقدر از این عاشقان ماه ضربه دیدم که نگو
منم آدم بی نقصی نیستم و چند وقتی هم هست توی فاز افسردگی ام. نمیدونم چم شده 😊

بی وقفه اصلا عاشقانه نداره و بیشتر روابط دوستی نشون میده. کلا داستانش باب میل من نیست
من یخ فانتزی رو فقط به خاطر این شروع کردم چون یه بازیگر کره ای توش بازی کرده بود و تعحب میکردم کیم هی سان چجوری زبون سخت چینی ها رو یاد گرفته. ولی واقعا سریال مزخرفی بود و از دیدنش پشیمونم 😐😑
سمساره جاویدان تازگی اومده واسه همین زیاد معروف نشده. فک کنم ۵۹ قسمتی باشه. گویا جدیدا به خاطر قوانین خاص چین مجبور شدن تعداد قسمت های سریال ها رو کمتر کنن که واقعا جای خوشحالیه

وای شیما بالاخره تونستم تو سایت نماشا عضو بشم میگن خواستن توانسته ها😂😍❤ 

اصلا از شدت خوشحالی استرس گرفتم دستام دارن میلرزن 😂🤣😅🥲🥲 انگار دنیارو دادن بهم بقیه مشکلاتم یادم رفت اصلا 😂🤣🤪😜😝

وای چه خبر غیر منتظره ای 😊😊 انتظارشو نداشتم 😁
خب خداروشکر. بالاخره تلاشات نتیجه دادن 😊

شیما جون کانالت تو نماشا دنبال میکنم اگه خواستی دنبالم کن^^ 

اسم کانالت چیه؟
با کمال میل فعالیت هاتو دنبال میکنم

اسمم اونجا زهرا سلطانی 😉 

اولش میگفتم هیچ فعالیتی نداشته باشم ولی حالا به عشق بچه های اونجا که دنبالم کردن باید فعالیت داشته باشم ^^ اونجا که میرم و با بچه ها حرف میزنم خیلییییییییییی حالم خوب میشه سافت و کیوت میشم ^_^🥰😂😅😍

باشه عزیزم حتما فعالیت هات رو دنبال میکنم 🌹💖
يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۱۰:۳۳ دختر دهه هشتادی

آره واقعا خیلی سخته آدم نظرش با همه مخالف باشه. مثلا جرات نمیکنم بگم داستان سریال حوا برام جالب نیست و از داستانش خوشم نمیاد چون راجع به یه دختریه که میره مرد متاهل رو اغوا میکنه.

راستش هروقت میخوام بگم از یه شخصیتی مثل چوی یونگدو .. جانگ گئون وون یا وانگ ووک بدم میاد میترسم فحشم بدن.

من اونقدر با دل و جرات نیستم که بتونم وقتی نظرم مخالف با جمعه ابرازش کنم و مجبورم نظرات منفیم راجع به شخصیت ها یا سریالها رو پیش خودم نگه دارم. ولی گاهی اوقات میتونم.. ولی فقط گاهی.

ببخشید دیگه. خودم میدونم شخصیتم خیلی مضخرفه.. دارم سعی میکنم جالب تر باشم.

منم زیاد با دل و جرات نیستم. مثلا وقتی وارد صفحه عاشقان ماه میشم و می بینم کلی نظر مثبت گرفته واقعا دلم میخواد حرف دلمو بزنم ولی جرات نمیکنم. قطعا بهم هیت میدن و منم روحیم شکننده ست
حوا هم خیلی مزخرفه. توی حوا زنه میخواد انتقام بگیره ولی از جنسیتش استفاده میکنه، اما مثلا توی چرا او زنه انتقامشو گرفت ولی یبارم از جنسیتش استفاده نکرد. واقعا که چیز بد بود حوا و اصلا هم نمیخوام نگاهش بندازم

اسمم رو اینجا توی کامنت یکی از بچه ها دیدم پشمام ریخت😂😂😂😂😂😂 حسابی برای خودم معروف شدم.

سریال دیدن دلیه. افرادی عاشق یه سریال میشن که تو ازش متنفری و برعکس. مهمترین نکته توی تماشای سریال، چیزیه که باعث میشه ازش لذت ببری. مهم نیست حالا مال کدوم کشوره

سریال بی وقفه یه سریال کامل بود. اون سریال فیلمنامه خاصی داشت. برخلاف نظرات بعضی از فن پیجا و کلیپایی که میسازن اون سریال مربوط به روابط ه.م.ج.ن.س.گ.ر.ا.ی.ا.ن.ه نیست! فیلمنامه اون سریال خیلی عمیقه. درسته جلوه های ویژه آنچنان قوی ندازه اما مهارت بازیگری و شخصیت پردازی سریال به قدری قوی هست که بعد سیزده سال کیدرامری و چهار سال سیدرامری هنوز مثلشو پیدا نکردم.

 

یه موضوع دیگه که وظیفمه به عنوان یه سونبه فیلم و سریال بین بگم😂😂😂

شایعات ررو یک از اخبار و پیجای ایرانی دنبال نکنین. اونا تا همون شایعه رو میگن بعدش نمیگن چی شد. مثلا سون یه جی کاملا تبرئه شد و معلوم شد همه اینا زیر سر کمپانی بوده که بازیگر مردش میخواسته بزاره بره.

دو چون بازیگری فیلم و سریال صحنه دار بازی میکنه دلیل بر جهنمی بودنش نیست عزیزان! بعضی بازیگرا محدودیت برای خودشون میزارن و بعضی ها بدون محدودیت کار برمیدارن که هردو گروه قابل تحسینن. در کل سریالتون رو ببینین لذت ببرین از حواشی دوری کنین

😁😁
موافقم هرکسی به سلیقه خودش سریال میبینه و نمیتونی هم کسی رو مجبور کنی از یه سریال خوشش بیاد. حالا منم اینجا اصلا به بی وقفه هیت ندادم یا چیز بدی نگفتم. فقط نظرمو گفتم....
میدونم خیلی جاها تعریف این سریالو شنیدم ولی بازم دست و دلم نمیره سمتش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan