معرفی کامل سریال هوارانگ

هوارانگ یه مجموعه تلویزیونی ساخته کره جنوبیه که بازیگرایی مثل پارک سئو جون، گو آ را و پارک هیونگ سیک تو اون بازی کردن. این سریال درباره هوارانگ هایی که جونشون رو با عشق فدای وطنشون _شیلا_ می کنن و تو این راه اتفاقایی براشون می افته. این سریال از 19 دسامبر 2016 تا 21 فوریه 2017، هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 از شبکه KBS2 پخش شد. 

این سریال وقت پخش خودش به رتبه یه رقمی 8.4 درصد رسید. این سریال به خاطر بازی بازیگرایی پیش کسویت مثل سونگ دونگ ایل و بازیگرای جوون و محبوبی مثل پارک سئو جون، گو آرا و پارک هیونگ سیک مورد توجه قرار گرفت. سریال هوارانگ و بازیگران چندین بار نامزد و برنده جوایز مختلف شدن. مثلا برنده شدن چوی وون یانگ برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. و نامزد شدن پارک سئو جون برای برترین بازیگر مرد تو سی و یکمین جشنواره KBS. 

خلاصه داستان

ملکه جی سو از زمان مرگ پادشاه بئوفیونگ تا الان، پادشاهی شیلا رو به دست گرفته و پسرش _سام مائک جونگ_ رو تو خارج از پایتخت نگه داشته تا جونش رو از شر دشمنانش نجات بده. اما سام مائک و اشراف زادگان کشور خواستار برکناری ملکه جی سو از قدرت هستن ولی اشراف کشور به تاج و تخت طمع دارن و برای همین ملکه جی سو از واگذاری تاج و تخت میترسه. 

ملکه جی سو برای تضعیف و نابودی قدرت اشراف کشور سعی داره گروهی به اسم هوارانگ تشکیل بده تا از کشور و سام مائک _که قراره در آینده پادشاه بشه_ تشکیل بده. همینطور گروه هوارانگ از جوونای نخبه تشکیل میشه.

بازیگران

پارک سئو جون در نقش مو میونگ

گو آ را در نقش کیم آه رو 

پارک هیونگ سیک در نقش سام مائک جونگ

کیم تائه هیونگ در نقش سوک هان سونگ

سونگ دونگ ایسل در نقش کیم وی هوا

چوی مین هو در نقش کیم سو هو

دو جی هان در نقش پارک بان ریو

کیم جی سو در نقش ملکه مادر جی سو

سئو یئا جین در نقش پرنسس سوک میونگ

فیلمبرداری سریال تو 31 مارس شروع شد و تو 1 سپتامبر 2016 تموم شد. 

ریتینگ

بیشترین ریتینگ سریال تو کشور 11.1 درصد و توی سئول 11.0 بود. همینطور کمترین ریتینگ توی کشور  6.0 درصد و توی سئول 5.8 درصد بود. 

کسانی که این سریالو دیدن حتما نظراتشون رو بیان کنن

زندگی در تاریخ...ایران...کره

راستی شیما این سریالو دیدی؟ یادمه اون موقع ها میخواستی ببینی

من که دیدمش. از چیزی که فکر میکردم بهتر و عالی تر بود

معرفیت هم خیلی خوبه

نه والا ندیدم
پشیمون شدم. فکر کردم داستانش طولانیه و کشش داره. شاید بعدا دیدمش
خواهش میکنم

این سریال خیلی خوب بو اگه بخوای با دقت ببینی عالیه و آموزندست و این که من فرند شیپ دو شخصیت اصلی رو خیلی دوست دارم عالین😍😍😍😍🌹🌹♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

من هوارانگ رو دیدم خیلی زیبا بود 

اینرو دخترعموم برای من معرفی کرد

پیشنهاد میکنم. هر کسی تو هر سلیقه ای نگاه کنه هوارانگ رو 

من الان ۱۱ سالمه و در ۱۰ سالگی نگاه کردم این سریال رو

 

 

 

 

 

 

 

سریال خیلی جذابی هست😍😍

يكشنبه ۹ بهمن ۰۱ , ۲۰:۴۵ آیناز / کیم جی سو

سلام من آینازم وچون کره ای بلدم  جی سو هم نامیده می شم من یکی از بهترین فیلمی که توی امرم دیدم هوارانگ و هوارنگ من رو وادار کرد که کره دوست بشم وزبان کره یاد

بگیرم و همین تور من ۱۱سالم وکلاس پنجم و مهم تر از این آرمی هستم و آرزو دارم برم کره  و BTSرو ببینم  خلاصه من عاشق این فیلم شدم عالی بود و آشنایی باهاش وی /کیم تهیونگ بود زدم تو گوگل سریال کیم تهیونگ ویک باردیدم علاقه مند شدم عالی بود ولی همش ۲۰قسمت بود 🤗🤗🤗🤗😘😄   

سریال هوارانگ  خوب بود 

نکته اش این بود ک میخواست بگه  رعیت ها  (مردمانی بودند سطحشون ضعیفه و دورگه اند )  هم ادم هستند و در هر حال باید بین همه آدما عدالت باشه ک بینشون اینطور بود قوی ضعیف رو میبلعید 

رعیت ها ک از همه چیز برخوردار نبودند کلا اونا طرد شده اند 

ک بعد در آخر همه چیز درست میشه  به  کمک هوارانگ ها 

پسر های جوان زیبا  ک برا شیلا خدمت میکنن  😍💜

 

 

 

سلام من یک آرمی هستم و بخاطره کیک تهیونگ فقط این فیلم رو دیدم یعنی عضو BTS هستش و من هم خیلی دوسش دارم و من اهل ایران هستم و ۴سال فقط کره ای خوندم و الان یک ماهر هستم 

 

 

 

 

ع​​​الی ممنون

کیم تائه هیونگ😐 کیم تهیونگگگگگگگ میفهمی که چی میگمممممممممممم😐🤣💪🏻

از دست این حد کراش بودن این بشر

ب عنوان ی ارمی با دیدن تهیونگ لذت بخش بود💜🥲

الهی مادر فدای اون صداش بشه..😂❤️

من دیدم خیلی سریال قشنگ تار تهیونگ عضو اعضای بی تی اس هم توش بازی کرد 

شدیداً کراش زدم رو بان‌ ریو مخصوصا چشاش یکی منو بیاد جمع کنه

من یک ارمی بزرگ هستم این یک ودو متاسفانه من فقط یک قسمت شو نگاه کردم اونم 12 بو خیلی زیاد زیبا بود این از این ولی در کل تهیونگ که بایس منه میمیره 😒🙄😫☹️😭😭😢😢😤😤🤯🤧🤧🤕🤕 همون یکدونه قسمتم که نگاه کردم فقط به خاطر عشق به تهیونگ نگاه کردم. درزم این فیلم هم کسی بهم معرفی نکرد از گوشی داشتم ی فیلم نگاه میکردم که تو اون معرفی کرد هم که خوب شد دستش درد نکنه مرسی هم که خیلی بد شووووود چون که تهیونگ مرد آخه چراااااااااااااا 😭😭😢😤🤯🤧🤕💔🖤. خوب این از این هتمن تاحالا کنجکاو شدید که تو کدوم فیلم معرفی کردش  پس میگم. شاید بعضی ها تون شنیدین که تهیونگ یا جین میخوان انتخاب کنند تا توی( فیلم بازی مرکب) بازی کنند من که این کیلیپ کوچک از مرگ تهیونگ دیدم هنوز که هنوز اشکهام همینطور داره میاد من دیگه تحمل مردن تهیونگ تو ی فیلم دیگر ندارم اونم چه فیلمی اوف بازی مرکب 🤯😤🙌👎🤘به نظر من جین بهترین گزینه است آره 😁😊👍🤭😎. من ببخشید که خیلی زیاد حرف زدم پس فعلا بای تا بعد ها 🙌


 

سلام دوستان من یک ارمی هستم و حدود یک سال هست که کره ای بلدم . سر این سریال من گریه کردم که تهیونگ مرد چون فقط یک ارمی درک می کنه من چی میگم به هر حال سریال فوق العاده ای بود 

So good💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Thanks ❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan