نقد کامل سریال وارثان

به خوندن نقد سریال پر طرفدار و عاشقانه ی وارثان خوش اومدین. سریالی که تونست طرفداران زیادی رو چه در داخل کره و چه در کشورهای دیگه به خودش جذب کنه. اما نظر من درمورد این سریال کاملا متفاوته. حقیقتش رو بخواید من اصلا انتظار زیادی از این سریال نداشتم و علی رغم نظرات مثبت راجع به این سریال می دونستم که سریال بسیار عالی نیست. اما برای اینکه بالاخره یه ژانر مدرسه ای ببینم خواستم وارثان اولین سریالم توی این ژانر باشه.

اولین چیزی که راجع به این سریال میگم تیم بازیگری هستن. تیم بازیگری این سریال واقعا عالی بود به خصوص بازیگران فرعی که یکی بهتر از دیگری بودن. الخصوص کیم وو بین، میونگسو، لی بونا، چانیونگ و ... .

ولی با زوج سریال خیلی مشکل داشتم به خصوص پارک شین هه که مدام گریه میکرد و رو اعصابم بود.

لی مین هو توی این سریال بیش از حد لوس بود و دلیلش هم اینکه فکر میکنم سبک بازیش خیلی افت کرده. کلا نه شخصیت کیم تان رو دوست داشتم و نه بازی لی مین هو رو.

در طول سریال هم که یه دیالوگ ماندگار ندیدم اما سکانس آخر یه دیالوگ آموزنده داشت. برای خوندن این دیالوگ اینجا کلیک کنید.

در حقیقت من نه از زوج شین هه و مین هو خوشم اومد و نه از زوج شین هه و وو بین. کلا نمی خواستم شین هه پیش هیچ کدومشون باشه. ولی از حق نگذریم که بازی کیم وو بین خیلی تماشایی بود. فقط یکم قیافه ش خوب نیست. اما بازیش عالیه.

اتفاقات و ماجراهایی که توی دبیرستان برای دانش آموزان می افتادن جذاب بودن. من بیشتر جو مدرسه و دبیرستان رو دوست داشتم تا مکان های دیگه. 

اما متاسفانه توی این سریال بیشتر روی مشکلات خانوادگی کیم تان کار کرده بودن. ای کاش بیشتر دقدقه ها و مشکلات دانش آموزان در فضای مدرسه رو نشون میدادن.

برام سوال بود چجوری یهویی عشقی بین زوج سریال به وجود اومد اونم فقط توی دو سه قسمت اول سریال.

اصلی ترین چیزی که اشتیاق منو برای دیدن این سریال کم کرد سن حقیقی بازیگران بود. مثلا وقتی که مین هو توی این سریال بازی می کرد، 26 سالش بود در حالی که توی سریال نقش یه پسر 18 ساله رو بر عهده داشت. اگه کارگردان و نویسنده بازیگری رو انتخاب میکنن باید به سنش هم توجه بکنن فقط محبوبیت رو در نظر نگیرن.

اگه به گذشته ی همه ی شخصیت ها دقت کنیم متوجه میشیم که همه شون گذشته ی سختی رو پشت سر گذاشتن. حتی الان هم زندگیشون چندان خوب نیست. فرقی نمیکنه پولدار باشن یا فقیر. فقط هیچ کدومشون زندگی آروم و راحتی نداشتن.

ناگفته نمونه من یه نکته ی بسیار زیبا از سریال یاد گرفتم. اونم شجاعته. اگه شجاعت داشته باشی میتونی به آرزوهات برسی. چیزی که در طول سریال می دیدیمش و درک می کردیم که مین هو و شین هه با همین شجاعت تونستن از مانع هایی که سد راهشون بود، عبور کنن.

در آخر با کمال احترام به تمامی طرفداران این سریال میخوام نمره ی 7.25 بهش بدم. و اگه یه روزی هم خواستین سریال رو ببینین، به خاطر بازیگرانش انتظار چندان زیادی از سریال نداشته باشین. 

نقد بعدی، از سریال مشکلی نیست خوب نباشی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم از نقدت عزیزم 💖⁦❤️⁩

منم عاشق بازیگر های فرعی بودم😍

در مورد کیم وو بین هم که درسته زیاد خوشگل نیست ولی تو همین سریال از لی مین هو خوشگل تر بود ، نبود؟😅

دقیقا با حرفات موافقم و همه مشکلاتی که با سریال داشتی رو منم داشتم...  اون سیاست و قدرت حوصله سر بر ، عشق سریال، زوجش...  اینکه کشش نداشت...

قطعا اگه از یه همیچین بازیگر های عالی استفاده نمی‌کردند کسی این سریال نمی‌دید... حتی خود کره ای ها...  چون تو زمان خودش هم کلیشه‌ای بوده...

منم این سریال فقط بخاطر بازیگر های خیلی خوبش دوست دارم 😍 

لطف داری
والا چی بگم 😊
:)

چی بگم نداره..  کیم وو بین هم از نظر قیافه و استایل ، هم از نظر بازی از لی مین هو سر تره..😉

بعدشم قیافه اش خیلی هم خوبه، خیلی هم خوشتیپه 😍🥰

با منم بحث نکن لطفاً و یه کلمه بگو آره خوشگله

بحث کردن با یه دهه هشتادی هیچ فایده ای نداره و من نظرم عوض نمیشه و همچنان حرف خودم می‌زنم...

عزیزم من که نخواستم نظرت رو عوض کنم. فقط نظر خودمو گفتم.
همونطور که نظر خودت راجع به کیم وو بین تغییر نمیکنه، نظر منم راجع به قیافه ی لی مین هو تغییر نمیکنه

سلام. خسته نباشید. مطلبتون رو خوندم.

خوندنش بعداز سریال درست مثل اینکه دوباره سریال رو نگاه کرده باشی. 

اما ای کاش زودتر می خوندمش. چون این سریال اصلا قشنگ نبود.

خیلی هم متاسفم که کلی وقت پای این سریال گذاشتم.

سلام. خیلی ممنون
:)
منم زیاد از این سریال خوشم نیومد

در جواب مانا که میگید وارثان قشنگ نبود

به نظر منم در حد تعریف هایی که میکردن نبود ولی بازم قشنگ بود و ارزش یکبار دیدن رو داشت 🤗

نقش های فرعی خیلی خوب بودن و ماجرا های مدرسه و روزمرگی هاش جالب بود دیگه 😅 بازیگراش هم که عالی بودن به جز زوج اصلی

سلام به نظر من سریال خوبیه ولی نه زیاد چون دوست دارم لی دام و گی سان وو با هم ازدواج کنن و به نظرم دوبنگ سون زن قدرتمد رو هم ببینید ماله ساله 2015 هستش ولی عاشقانه

سلام به نظر من سریال خوبیه ولی نه زیاد چون دوست دارم لی دام و گی سان وو با هم ازدواج کنن و به نظرم دوبنگ سون زن قدرتمد رو هم ببینید ماله ساله 2015 هستش ولی عاشقانه

سلام عزیزم. 
فکر میکنم منظور شما سریال یک گومیهو هم اتاقی منه هست. آخه این پست برای سریال وارثانه

خب من دیروز این سریال تموم کردم و اومدم که نظر کلیم رو بگم

به نظرم فیلمنامه کلیشه ای بود و راجب سختی های زندگی... با این حال من از دیدنش لذت بردم هر چند که خیلی کش دادم تا تموم کنم و قبلا هم یه سری جا ها راجبش نظر منفی دادم اما الان میگم که سریال بدی نبود و خوب بود...

فقط عاشقانه کار خبلی رو مخ بود...  و میتونستن تو قسمت های کمتری جمعش کنن...

شخصیت چا اون سانگ رو مخم بود بلد نبود از خودش دفاع کنه و همش میزد زیر گریه... شاید هم نویسنده اینطوری میخواست خوب و مهربون و مظلوم نشونش بده ولی به هر حال من که ازش حوشم نمیومد...

کیم تان هم که اول هاش خیلی رو مخم بود آخر هاش بهتر شد...

رسیدم به چوی یونگدو شخصیت محبوبم  آخ که این بچه چقد مظلوم بود...  پدرش یه عوضی به تمام معنا  تو دوران دبستان مادرش ولش کرده بود رفته بود و حرص شو فقط میتونست سر کیم تان خالی کنه...

تو قسمت آخر که تونست مادرش پیدا کنه و تو بغل هم بودن و گریه میکردن من اون سکانس خیلی دوست داشتم و واقعا هم تحت تاثیر قرار گرفتم و هر وقت اون سکانس میدیدم گریه میکردم... ای کاش این مادر و پسر از اول کنار هم زندگی میکردن... چوی یونگدو توقسمت های اول خشونت مدرسه ای داشت و قلدری میکرد اگه با اون مادر خوبش زندگی میکرد اینطوری نمیشد.. آخ که بچه ام تو این قسمت های آخر چقدر مظلوم شده بود... و چقدر کیم وو بین خوب تونست از پس این نقش سخت بر بیاد... تازه اونم وقتی که تازه اویل بازیگریش بود

شخصیت نامزد کیم تان با بازی کیم جی وون

از این دختر خوشگلم قبلا نسل خورشید دیده بودم و اینجا هم خیلی خوب تونست از پس این نقش سختش بر بیاد..

این شخصیت هم مثل چوی یونگدو سایه پدر و مادر درست و حسابی بالا سرش نبوده و واقعا زخم خورده ست...

شخصیت هیو شین که به اجبار مادرش مجبوره رشته ای رو بخونه که دوست نداره... از این بازیگر قبلا عاشقان ماه دیده بودم اما اینجا خیلی بیشتر دوسش داشتم یعنی تو عاشقان ماه ازش بدم میومد...

میونگسو با بازی پارک هیو شیک خب ایشونم که نمک سریال بود و دوست صمیمی چوی یونگدو  بازیگرش کیوت و بامزه بود..

من نمیتونم از این سریال به عنوان بهترینم یاد کنم... اونم وقتی یه همیچین نویسنده توانمندی داشت... میتونست بهتر باشه و بیشتر روی سختی های بقیه کاراکتر ها مانور بده تا پول و سیاست و سهام و قدرت...

به هر حال از اونجایی که بیشتر بازیگر هاشو دوست داشتم از دیدنش لذت بردم...

با نظرت درمورد چا اونسانگ، چوی یونگدو، یو رائه و هیو شین موافقم

شیما جون منو شناختی دیگه؟ همون زهرام که همیشه اینجا نظر میذاشتم... یه چند وقتی بود راجب سریالی نظر نداده بودم که گفتم بیام وارثان نقد و بررسی کنم...

به نظرم کاراکتر ها واقعا عمیق بودن و سختی های زیادی تو زندگی شون داشتن...  هیچ کدومشون خوب مطلق یا بد مطلق نبودن...  میشه گفت خاکستری بودن...

در مورد کیم تان با نظرم موافق نیستی؟ اونم در اکثریت مواقع رو مخ بود...

تو قسمت آخر که چوی یونگدو رفت از چانیونگ که براش قلدری میکرد عذر خواهی کرد.. اون سکانس هم دوست داشتم و دوباره دلم برای بچه ام کباب شد...  قبول دارم تو گذشته خیلی اشتباه کرده بود ولی به هر حال متوجه اشتباهش شده بود...

حقش نبود اون پسره بهش بگه من هرگز عذر خواهیتو قبول نمیکنم و تا آخر عمرت عذاب وجدان داشته باش...  حق پسرم این نبود...

در کل به نظرم تو قسمت های آخرپیشرفت کرده بود...

یه دیالوگ هم تو قسمت 19 بود که من خوشم اومد و به نظرم میتونه زیبا و ماندگار باشه... حالا نظر شما رو نمیدونم...

اون دیالوگ این بود

بعضی وقت ها درس تند و خشن بهترین دارو برای درمان طرفه...

یه چیزی میگیریم و یه چیزی از دست میدیم  به یکی غلبه میکنیم و یکی دیگه بهمون غلبه میکنه...

به دنیای حرص و طمع خوش اومدی پسرم

 

ولی فکر میکنم پایانش یه مقدار باز بود...

 

آره، شناختم. چطور مگه؟
موافقم که کیم تان خیلی رو مخ بود اما تو گفتی که اواخر یکم بهتر شد. با اون مخالفم، چون کیم تان تا آخر سریال روی مخم بود.
ولی من فکر میکنم چانیونگ حقش بود یونگدو رو نبخشه چون اگه منم جای اون بودم، نمی بخشیدم.
:)
اما اتفاقا از نظر من پایان منطقی داشت

من عاشق چوی یونگدو بودم و همش براش گریه می کردم و حرص و غصه...😍😅💚😭

هر وقت یه میکس از چوب یونگ دو وارثان میبینم باز گریه 😭 

چوب یونگدو جزو شخصیت های تحسین برانگیزی هست که واقعاً دوستش دارم 😍😭

کیم جی وون هم که با تموم مظلومیتش باز هم باید بگم تا حدودی منفی بود و بازی کردن تو چنین نقشی سخت بود که دختر مون خیلی خوب تونست از پسش بر بیاد😍😍😍

در مورد مثلث عشقی داستان هم من دلم نمی‌خواست چوی یونگدو به چا اون سانگ برسه و خیلی خوشحالم که نرسید😍 چون چا اون سانگ واقعا لیاقت عشق زیبای چوی یونگدو رو نداشت...

و خوشحالم که این سریال دیدم چون با بازیگری به اسم کیم وو بین آشنا شدم😍

 

کیم وو بین محشر بود :)

در مورد کیم تان احساس می‌کردم آخراش رو مخم نبود دیگه 😂

نمی‌دونم شاید هم واقعاً حقش بود که نبخشه...

ولی خوب نیست آدم کینه ای باشه ، خوبه؟

ولی نویسنده خیلی خوب تونسته بود نقش چوی یونگدو رو بنویسه...  به نظرم شخصیت پردازی خوبی داشت 😍 ای کاش نقش های دیگه رو هم اینطوری می‌نوشت...

خودت که میدونی نویسنده اش نویسنده نسل خورشید و گابلین و مستر سان شاین و...

این ها جزو بهترین های کیدراما هستن باورم نمیشه نویسنده این سریال ها همون نویسنده سریال وارثان باشه 😂😁😐

من از این نویسنده قبلا نسل خورشید و گابلین دیده بودم و جزو سریال های پر کشش بودن که دلم میخواست برای بار دوم ببینم اما این یکی...

بله، درسته. بده ادم کینه ای باشه. باید بخشنده باشه.
منم اصلا انتظار نداشتم نویسنده ای که اون هم سریال خوب توی کارنامه‌ش داره، همچین سریالی بسازه :(

نظرت در مورد دیالوگی که نوشتم چیه؟

آیا می‌تونه ماندگار باشه؟

در مورد کیم وو بین ، من نیم ساعت فیلم سینمایی بیست رو ازش دیدم ، اصلا نقشش اونجا با اینجا زمین تا آسمون فرق می‌کنه 😂🤦

تو وارثان با جذبه ، با ابهت ، مظلوم 😍 بعد تو اون فیلم هم دبیرستانیه و منحرف و دوست داره مخ دخترا رو بزنه😂😁 ولی فیلمش باحال و طنزه ولی یه جورایی+18 سال هم هست 😂

البته این چیزی از علاقه من بهش کم نمیکنه 😍😅💚

شنیدی قراره هان جی مین و کیم وو بین تو یه سریال با هم زوج بشن؟

خوبه. اگه وقت کردم توی وبلاگ میزارمش
اره، یه چیزایی میدونم. فکر کنم این سریال اسمش بلوزهای ما هست که لی بیونگ هون قراره با هان جی مین و کیم وو بین همبازی باشه. 
من خودم به این سریال خیلی امید دارم و امیدوارم هرچه زودتر ساخته بشه.

کینه ای بودن اصلا خوب نیست چون بیشتر از اینکه اون فرد مورد نظر رو عذاب بدی خودت عذاب میکشی و روح و روان و ذهن و قلبت بهم میخوره...

تو قسمت آخر هم من اگه جای چانیونگ بودم می بخشیدم چون اول اینکه تجربه شو داشتم و یه مدت کینه ای شده بودم و فقط خودم عذاب می کشیدم...  و دوم اینکه یونگدو متوجه اشتباهش شده بود و متاسف بود...

ولی به نظر من شین هه و کیم وو بین بهم میان  دوست دارم تو یه سریال دیگه با هم زوج بشن البته به شرطی که شین هه دم به دقیقه گریه نکنه

یادم رفت از زوج دوم سریال بگم یعنی لی بونا و چانیونگ که من خیلی بیشتر از زوج اول دوست شون داشتم و ناز و کیوت بودن

در کل منم درسته زیاد از سریالش خوشم نیومد ولی به نظرم به هیچ وجه وقت تلف کردن نبود... و گفتم که از دیدنش لذت بردم... و کاراکتر هاش عمیق و رنج کشیده بودند...

 

آره منم به سریال جدیدشون امید دارم چون خیلی از ستاره های کره ای توش هستن و نویسنده اش هم خوبه و کیم وو بین هم بعد 5 سال قراره سریال بازی کنه...  فقط امیدوارم تو این سریال جدیدش بدبخت نباشه...  من تو وارثان هم دیگه کم مونده بود گیسامو بکشم... دیگه انقد گریه کردم اشک چشم خشک شد.. البته رفتم اون فیلم سینمایی رو ازش  دیدم قشنگ شست برد... امیدوارم همیشه موفق باشی کیم وو بین جان

ولی جزو یکی از آرزو هامه که برم کره به این نویسنده های کره ای بگم آخه چی گیرتون میاد که انقد نقش دوم مرد عذاب میدید؟؟؟ چرا انقد با احساسات مخاطب بازی میکنید؟؟؟ ای خدا

خبر داری ژانر سریال جدیدشون چجوریه؟

راستی شین مین آه هم توشه و قراره با لی بیونگ هون زوج باشه

 

 

 

بله، همینطوره.
زوج دوم خیلی کیوت و بانمک بودن :)


آی گفتی. هر وقت رفتی بگو منم بیام. با این نویسنده ها یه کار درست و حسابی دارم.
خبر ندارم.
میدونم. توی واقعیت شین مین آه دوست دختر کیم وو بینه.

آخی شما هم دلتون پره😅⁦❤️⁩ باشه با هم میریم می ریزیم پیش این نویسنده هاشون😂⁦💖

چه دوست دختری😂 5 سال ازش بزرگتره اصلا بهم نمیان 😂😐 اصلا تصور اینکه این دوتا بخوان با هم کیس برن و ازدواج کنن برای من سخته😂🤦

البته خب مثل اینکه تو کره رسمه دختر از پسر بزرگتر باشه 😅😂

ولی خب موقعی که کیم وو بین سرطان داشت دوست دخترش ولش نکرد بره و تا آخرش باهاش موند که همین خیلی با ارزشه..👌

امیدوارم خوشبخت بشن💚🌷

 

:)
آره، خیلی مهمه آدم وفادار باشه
منم آرزوی خوشبختی شون رو دارم

یه سوال

نظرت راجب پارک شین هه چیه؟

من فقط وارثان ازش دیدم که درسته نقشش دوست نداشتم ولی با قیافه اش و بازیش مشکلی نداشتم🌺

میدونستی دوست صمیمی کیم جی وون هست؟

بازیگر خوبیه. اما با قیافه ش ‌و شخصیتش توی وارثان مشکل داشتم. اما دلم میخواد یه سریال دیگه ازش ببینم. مثل افسانه: سیزیف چون سریالهای عالی زیادی بازی کرده.
جدا؟ نه اصلا خبر نداشتم

قیافه اش زیاد خوب نیست ، ببخشید اینجوری میگم ولی قیافه اش افسرده و عبوس هست ، بخاطر همین لبخند و خنده به چهره اش نمیاد...

البته قصد توهین به طرفدار هاش ندارم فقط نظر من اینه

ولی خب مثلاً کیم جی وون و پارک مین یانگ و کیم سو هیون دختر چهره ملیح و زیبایی دارن و لبخند هم خیلی به چهره شون میاد⁦❤️⁩🥰

منم تعریف افسانه سیزیف شنیدم و قسمت اول شو دانلود کردم

فکر کنم کیم جی وون و شین هه سر همین وارثان با هم دوست و صمیمی شدن..

چون نظر یکی رو میخوندم می‌گفت تو پشت صحنه وارثان هوای همدیگرو داشتن...

مثلاً سر اون سکانسی که کیم جی وون به لی مین هو سیلی میزنه بعدش گریه می کنه و پارک شین هه بغلش میکنه😅😎

یعنی کیم جی وون بر خلاف شخصیت منفی تو سریال خیلی احساساتی بوده⁦❤️⁩😍😂

:))

خب این نظر هم بدم و راحت شم😂

به نظر من لبخند به همه چهره ها میاد و همه چهره ها رو می‌تونه زیبا کنه😍 توی وارثان هم گفتم که با قیافه اش مشکلی نداشتم و وقت هایی که میخندید به نظرم خیلی هم زیبا میشد🥰

اما نمیدونم چرا شین هه تو سریال هاش دوست داره نقش آدم های افسرده رو بازی کنه و همش گریه می‌کنه و اشکش دم مشکشه 😂

ولی در کل حس خاصی نسبت بهش ندارم 😅 نه ازش بدم میاد نه خوشم میاد...😂

 

سلام

به عنوان اولین سریالی ک بعد از کیدرامری شدنم دیدم خیلی خوشم اومد ولی اصلا پارک شین هه رو دوست نداشتم و ندارم 😁

موافقم که بخش های دبیرستانش خیلی خوب بود مخصوصا نقش میونگسو که به نظرم کل بخش کمدیش به خاطر این بازیگر بود😁

نقش بونگ دو رو هم خیلی دوست داشتم و صادقانه بگم خیلی ناراحت شدم که اون سانگ رو پس زد دلم  میخواست دوست باشند

 

 

سلام
کلا پارک شین هه آدمو جذب نمیکنه
:)

سریال عالی بود

ولی بنظرم اگه بیشتر رو ژانر مدرسه ای مانوز میدادن بهتر میشد

چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۱۰:۰۰ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

قشنگ بود اما من سریالایی مثل پسران برتر از گل؛سری سریالهای مدرسه و پنت هاوس که بیشتر رو ژانر مدرسه ای مانور میدن رو بیشتر میپسندم

منم عاشق ژانر مدرسه ایم. 
سریال تو فوق العاده ای رو هم ببین. اونم ژانرش مدرسه ایه
چهارشنبه ۱ دی ۰۰ , ۲۰:۰۳ دخی کیپاپر و کیدرامر

تو لیستمه

 

 واقعا خبلی فیلم خوبه من عاشقشممممممممممممممممم   خیلی دوستون دارممم

مرسی از بازدیدت

من الان قسمت اول این سریال این قسمتش که خوب بوده.

فکر کنم خوشم بیاد و خیلی قشنگ باشه.

این سریال تو زمان خودش خیلی خوب بوده

بنظرم لی مین هو خیلی جذاب بود . من خودم از کیم ووبین خوشم نمیاد ولی پارک شین اصلا ب لیمین نمیاد و نمیومد.بنظرم کی جی وون خیلی بیشتر ب لیمین میومد تا هر کس دیگه.و شخصیت پارک شین هم خیلی رو مخ بود و لیمین هم نقش آدمای لوس و خیلی مثبت رو بازی میکرد . اگه جای نقش کیم وو بین و لیمین عوض میشد شاید بهتر بود. 

من نقش کیم وو بین رو دوست داشتم. پارک شین هه هم پارتنر خوبی برای لی مین هو نبود و منم موافقم که کیم جی وون بیشتر بهش میومد. ولی نقش شین هه و همینطور مین هو هم خیلی رو مخ بود

بهترین بازیگر وارثان مینهو بود من از کیم ووبین متنفر بودم چهره ی عبوس و سردی داره و بازیشم افتضاحه ازش متنفرم 

..... :((

کاربر من خوشت نمیاد قبول ! لی مین هو و نقشش دوست داری قبول! چرا اینجوری هیت میدی به کیم وو بین ؟ 😐

به نظرت احترام میذارم چون نظر هرکس برای خودش با ارزشه همون طور که من یه نظر منفی یه جا بذارم همه بپرن بهم ناراحت میشم پس به نظرت حمله نمیکنم و باهات دعوا نمیکنم!

میتونستی بگی ازش خوشم نمیاد دوستش ندارم بازیگر مورد علاقه ام نیست.. حتما باید یه همیچین حرف های زشتی بزنی؟

چرا باید از بازیگری که هیچ وقت ندیدیش هیچ بدی در حقت نکرده فقط از گوشی یا مانیتور لپ تاپ دیدیش متنفر باشی؟😐😐😐

کیم وو بین یکی از جذاب ترین بازیگر های کره ست و وقتی این سریال بازی میکرد تو سریال مدرسه ۲۰۱۳ کنار لی جونگ سوک هم بازی میکرد سال ۲۰۱۳ سالی بود که فعالیت زیادی داشت و به نحواحسنت انجام داد الان هم هم با لی مین هو دوسته هم با لی جونگ سوک..

اون هم خیلی مهربونه قیافه اش هم خوبه عمل زیبایی نکرده حتی اگر هم بد باشه جذابیت های دیگه لی داره و همین طور بازی خوب و گیراش 🥰

اون سر سریال عشق بی پروا که کنار سوزی بازی میکرد نقش یه بیمار سرطانی رو داشت انقد خوب تو نقشش فرو رفته بود که آخر سریال که انگار مرد همه فن های  ایرانی بخاطرش افسردگی گرفته بودن و خودش هم بعد این سریال تو واقعیت سرطان گرفت و چندسال از حرفه اش دور شد و از سربازیش هم معاف شد..

سر بیماری کرونا نمیدونم چند میلیون دلار کمک مالی کرد به همراه دوست دخترش شین مین آه

انقد هم تو کره طرفدار داره که واسش مهم نیست طرفداراش تو ایران چجورین یا یه کسایی هستن بهش هیت میدن میگن قیافه نداره!..

حتی نمیدونه که من وجود دارم و اینجوری دارم ازش طرفداری میکنم🥲😂❤💜💛

فقط خواستم بگم میتونستی این نظرت نگی یا واسه خودت نگه داری یا مودبانه تر بگی!..🙏👍

بازیش هم عالیه هم تو این سریال هم هر جایی که بازی کرده بهترین بوده چه تو این سریال چه تو مدرسه ۲۰۱۳ چه تو عشق بی پروا چه تو فیلم بیست که منفی بود نقشش. تو همین سریال وارثان جایزه محبوب ترین بازیگر مرد گرفت و گلی جایزه دیگه گرفته:)))

هرجوری دلت میخواد درباره اش فکر کن اصلا مهم نیست واسش واسه منم مهم نیست فقط کاش یاد بگیریم نظراتمون بهتر بگیم..

تازه میگن هرکی بهتر و موفق تر باشه هیتر هاش هم کم نیستن:))) نمونش لی جونگ سوک که میگن عمل کرده ولی من ‌که یه ناخنک به سریال قدیمیش تو سال ۲۰۱۱ زدم قیافش همین شکلی بود هرکی میگه عمل کرده احتمالا هیتر و حسوده:)))

 

کیم‌ وو بین و لی جونگ سوک شما خیلی مهربون و دوست داشتنی هستین خیلی رفیق های خوبی واسه همدیگه هستین دوستتون دارم امیدوارم یه روزی ببینمتون 🥲🥲😂💜💙💚💛🧡❤

👌👌👍👍

نقطه قوت این سریال اصلا نقش وو بین و چوی یونگدو بود..

یه مدت تو ذهنم بود که با آهنگ سنگدل از چوی یونگدو میکس درست کنم😂💛 به نظرم آهنگش به چوی یونگدو میاد😉 ولی وقتی فهمیدم ادیت زدن چقد دردسر داره بیخیال شدم!

ولی الان که این کامنت خوندم دلم خواست با هر دنگ و فنگی که هست یه میکس روایتی درست کنم با این آهنگ فقط به عشق چوی یونگدو:))) 

خداروشکر که طرفدار های این نقش و کیم وو بین زیادن^^😂😍❤

اصلا کل سریال وارثان یه طرف چوی یونگدو هم یه طرف من فقط به عشق این بشر این سریال وقت تلف کنی رو تحمل کردم🥲❤🥰😍

البته منظورم از آهنگ سنگدل آهنگی بود که فریدون آسرایی خونده

 

در جواب کاربر من اگه تندی کردم معذرت میخوام ولی واقعا خیلی از نظرش بدم اومد اصلا رفتم تو شوک😐🤨😂 من واقعا قصد جسارت و بی ادبی و ناراحت کردن این کاربر رو ندارم و معتقدم هرکس هر نظری که داره میتونه بده ولی مودبانه تر 😉 شاید خواسته یا ناخواسته با نظرمون یه نفرو ناراحت کنیم مثل وقتی که این نظرو خوندم نتونستم سکوت کنم و هیچی نگم چون هم نقش چوی یونگدو رو دوست دارم هم بازیگرشو^_^

اصلا یادمه تو پروموویز یه نفر تو صفحه وارثان نوشته بود این وو بین کیست که عالم همه دیوانه اوست / این چه عشقی ست که جان ها همه دلداده اوست 😂😂😅😅🤣😆😁😄😃😀🥰😍🤩🤪😜😝🤗💌💟❣️💝💖💗💓💞💕 واقعا که وقتی وارثان دیدم دلداده وو بین شدم🥰😍

نمیخواستن نظرم به کسی تحمیل کنم امیدوارم بد نگفته باشم..!؟...

يكشنبه ۶ شهریور ۰۱ , ۱۰:۲۳ دختر دهه هشتادی

ایفای نقش آقای کیم ووبین خیلی به دلم نشست.

ولی برعکس همه از یونگدو و ریچل خیلی بدم میومد😐کلا من تو این موارد گاهی اوقات برعکس بقیم😐

تقریبا باهات موافقم :)

منظور من از تنفر همون بد اومدنه. قصدم اصلا هیت دادن به کیم ووبین نبود. ولی بازیشو دوست ندارم. تو وارثان هم مینهو محبوبیتش چند برابر کیم ووبین بود حالا شما خوشتون نمیاد مهم نیست. مینهو جایزه ی بهترین بازیگر و بهترین زوج وکلی جایزه ی دیگه هم گرفت. در ضمن کی گفته مردم بیشتر از کیم ووبین خوششون اومده بود.  میزان محبوبیت این دوتا رو بسنجی میفهمی.  همون سال بعد از پخش سریال محبوبیت مینهو چنان بالاتر رفت که شب سال نو در چین یه شو اجرا کرد حدود هفتصد میلیون چینی بینندش بودن وچون از یه شبکه ی انترنتی بود سرورای پخش با مشکل روبه روشد از بس بینندش زیاد بود و تو گینس ثبت شد در واقع از هر ده نفر که سریالو دیدن هشت نفرشون مینهو رو دوست داشتن دونفر کیم ووبین رو.   تو ایران و کلا تمام جهان هم همینطور بود نقشش هم به هیچ وجه لوس نبود فقط شما دونفر این نظر رو دارین میلیون ها نفر تان رو دوست دارن به هر حال نظر شما هم محترمه منم از کیم ووبین متنفر نیستم ولی از نقشش بدم میومد به خصوص وقتی اون پسر عینکیه رو میزد 

چرا همتون اینقد کلیک کردین رو نفرت از شخصیتای اصلی؟ بنظر من سریال واقعا قشنگ بود. من واقعا بین دوراهی مونده بودم که یونگدو یا کیم تان؟ ولی روال سریال اینطوری بود که باید کیم تان انتخاب میشد. چاره ای جز قبول کردن این حقیقت رو نداشتم.چون تان شخصیت اصلی بود. اما ممکن بود نویسنده طوری تغییرش بده که یه شخصیت فرعی با یه شخصیت اصلی کاپل بشه. مثل سریال آلارم عشق که وااااقعا پایان مسخره ای داشت و واقعا به طرز مضحکی کند خورد به همه داستانی که تا قسمت آخر داشتن. و یا مثل سریال سلول های یومی که آخر بعد اون همه ماجراجویی از هم جدا شدن و من اون لحظه پایان سریال گفتم زارت.! ولی فصل دوم شروع شد و فهمیدم داستان از چه قراره! و بنظرم هرچقدم که اونسانگ اذیت شده بود. بلاخره آسیب جدییی و به اون صورت بهش وارد نشده بود و بهتر می‌بود یونگدو رو می‌بخشید. ولی دیگه حالا نمی‌دونم تصمیم نویسنده بوده..‌. راستش از اول که سریالو شروع کردم مشتاق آنچنانی نبودم. و ذره ذره سریالو دیدم. حتی اول بعد دیدن ۸ قسمت سریالو تا یه مدتی ول کردم و همین چند روز پیش تمومش کردم.خلاصه تنفر از شخصیت های اصلی نداشتم. و بیشترین کسانی که ازشون متنفر بودم بابای یونگدو و رئیس کیم(بابای تان و وُن) و رئیس مدرسه جگوگ همون مادره. این سه شخصیت واقعا مضحک بودن. شدت تنفرم از این سه تا واقعا باورنکردنی بود!!😂😐

سلام ولی من کاملابانظرنویسنده این سایت

مخالفم وبه نظرم خیلی سریال خوبی وقشنگی بودوداستان قوی هم داشت وبازیگرانش هم عالی بودن. هرچی هم که شما

بدشوبگیدبازم یه ثانیه ازسکانساش به هزارتای

این فیلم های عاشقانه ایرانی می ارزه. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan