بهترین سریال کره ای...از نظر شما

توی آخرین روز سال تصمیم گرفتم آخرین نظرینجی رو هم بزارم. سریالی رو که بیشتر از همه دوست دارین‌، بیشتر از همه باهاش خاطرات دارین و بیشتر از همه به یادش هستین رو انتخاب کنید.

ادامه مطلب......

جونگ میونگ

دونگ یی

ایسان

جومونگ

ملکه سوندوک

سرنوشت یک مبارز

اوک نیو

رویای فرمانروای بزرگ

جواهری در قصر

سرزمین آهن

رودخانه ماه

ملکه کی

دختر امپراطور

عاشقان ماه

سرزمین بادها

پزشک اسب

گل و شمشیر

فراری از چوسان

هه چی

شکارچی برده ها

مهتاب نقاشی شده با ابر

پادشاه صاحب ماسک

درخشش یا جنون

امپراطور دریا

آیینه جادوگر

شاهزاده زیر شیروانی

پرنسس جامیونگ گو

جنگ بین زنان

​​​​​​سایمدانگ

شاهزاده بزرگ

شالاپ شلوپ عشق

پادشاه ابدی

ایلجیما

ملکه هفت روزه

تاریخ آرتدال

هوارانگ

دختر پر روی من 

دلقک تاجدار

زندگی برای عشق

قمارباز سلطنتی

دانشمند شبگرد

شش اژدهای پرنده

پادشاه و من

پادشاه عاشق

مودا

درختی با ریشه های عمیق

کتاب خانوادگی گو

خیاط سلطنتی

آقای ملکه

سامبونگ

کشور من: عصر جدید

هورجون

تاجر پوسان

نقاش بادها

شکارچی شهر

پدر عجیب من

هتل دل لونا

نوکدو

هیلر

وارثان

زندگی خصوصی او

منشی کیم چشه

عشق شاهدخت

هوایوگی

گابلین

خدمتکاران

پیشگوی بزرگ

تیرانداز چوسان

امپراطریس چونچو

قصر ظالم

شاه سیجونگ

تاجر کیم مندوک

اجوشی من

حتما نظر بدین....منتظر نظراتتون هستم......

پست بعدی، اعلامیه تموم شدن نظرسنجی بهترین بازیگر زن کره ای... از نظر شما....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نظر مدیر وبلاگ:

بهترین های کره ای از نظر من

پرنسس جامیونگ گو

ملکه هفت روزه

تاریخ آرتدال

شکارچی شهر

هستن

و دوستان نظر شما چیه؟

به به! چه پست عالی!

از نظر من همه این سریالا عالین اما اگه بخوام انتخاب کنم باید بگم 

درخشش یا جنون

ملکه کی

ملکه هفت روزه

تاریخ آرتدال

اما شکارچی شهرو ندیدم. چجوریاس؟ قشنگه؟

مرسی سارا جون!
تقریبا با نظرت موافقم منهای ملکه کی
شکارچی شهرم قشنگه و ژانرش عاشقانه، سیاسی و رزمیه. و حتما پیشنهاد میکنم ببینی. مطمئنم خوشت میاد.
و عیدتم مبارک

مرسی از راهنمایی هات شیما جون

حتما شکارچی شهرو میبینم

همینطور عید توهم مبارک

خواهش میکنم 😘😘
گلی 🌹🌹🌹

سلام

خیلی از سریال هایی که نوشتید رو ندیدم ولی خب در مورد اونایی که دیدم نظر میدم

جونگ میونگ و اوک نیو کلیشه ای و کشدار بودن دوست شون نداشتم 

دونگی نوستالژی منه و خیلی دوستش داشتم چند بار دیدم

جواهری در قصر و ملکه هفت روزه و هیلر و گابلین و شکارچی شهر اینا به نظرم بهترین بودند

گابلین یه سریال آموزنده و جذاب بود اگه ندیدید پیشنهاد میکنم ببینید از اون سریال هاست که ارزش چندبار دیدن رو هم داره 

زیبای حقیقی هم یه سریال کیوت و دوست داشتنی بود نمیگم عالی بود ولی یه سریال شاد و طنز بود من چون وارثان ندیده بودم برام کلیشه نبود و اینکه اگه دلتون میخواد حال و هواتون عوض بشه و بخندید اینم پیشنهاد میکنم به شرطی که هفته ای دو قسمت ببینید اینطوری جذاب تره پشت سر هم خوب نیست

با این سریال بود که به ژانر مدرسه ای علاقه مند شدم و الان تصمیم گرفتم در آینده سریال مدرسه 2015 و پنیر در تله رو ببینم

الان دارم سریال دو هفته رو میبینم ژانر درام اکشن و پلیسی داره خیلی دوستش دارم با بازی لی جون کی

عاشقان ماه رو هنوز کامل ندیدم ولی اونم خوبه

خیلی ممنونم از نظر سنجی تون

 

نظراتتون درباره سریالا برام خیلی جذابه. 
من گابلین و هیلر ندیدم ولی فعلا می خوام هیلرو ببینم. و حتما گابلین رو هم می بینم.
عاشقان ماه هم خوبه ولی پایانش بیش از حد مسخره ست. 
و درباره سریالای مدرسه ای باید بگم که برام جذاب نیستن شاید بعضی ها شون قشنگ باشن. 
راستی سریال تاریخ آرتدال رو نگاه نکردین؟ فک کنم اگه بخواین ژانر تاریخی ببینین، حتما تاریخ آرتدال رو ببینین. جدا یه سریال عالیه

متاسفانه تاریخ آرتدال ندیدم اما حتماً میبینم چون تعریف شو خیلی شنیدم

در مورد هیلر و گابلین به نظرم سطح توقع تون باید در حد متوسط باشه اگه خیلی بالا باشه نمیتونن جذب تون کنن

هیلر عامه پسند هستش چون عاشقانه ست و هیجان داره اما گابلین تینجر پسند و همه پسند نیست چون زیاد عاشقانه نیست و مثل هیلر نیست که اکشن باشه و خیلی هیجانی باشه گابلین ملودرام و آرومه ولی به نظرم حس و حال خوبی داره فقط از پایان بندی راضی نبودم

ژانر مدرسه ای جوان پسند و تینجر پسند هست دیگه به نظرم گاهی اوقات لازمه و برای دانش آموزان و دانشجویان می‌تونه آموزنده باشه

منم قبول دارم زیاد خوب نیست چون تو بیشترش مثلث عاشقانه و ایده های تکراری هست ولی خب به نظرم خوبه 

تو نظر قبلیم پنیر در تله رو گفتم که دانشجویی هستش و خیلی هم تعریف شو شنیدم اینم اگه دوست داشتید ببینید نقد شو خوندم و زیاد عاشقانه نیست بیشتر روان شناسی و اجتماعی هست و مخاطب خاص خودشو داره

ممنونم از وبلاگ خوب تون که خیلی هم سریع به نظرات پاسخ میدید

 

پس حتما باید هیلر و گابلین رو ببینم. چون تقریبا با علاقه و مزاج من سازگاره. و خیلی هم ممنون درباره توضیحاتتون.
فعلا قصد ندارم ژانر مدرسه ای ببینم. شاید بعدا ببینم.
خواهش میکنم و ممنون از بازدید شما

بله حتما این دو رو زودتر ببینید و مطمئن باشید پشیمون نمیشید هر دو بی نظیر و شاهکار هستند 

ریتینگ سریال گابلین موقع پخش زیاد بود به خاطر همین هم مشابه این مدل زیاد ساخته شده ولی فکر نمیکنم هیچ کدومشون به پای گابلین برسن

هیلر هم که ریتینگ متوسطی داشت به خاطر همین دیگه فکر نمیکنم مشابه این سریال ساخته بشه من موقعی که هیلر دیدم انقد سطح توقعم رفت بالا که هیچ سریالی منو راضی نمی‌کرد دیگه یه مدت سریال کره ای ندیدم بعد دوباره برگشتم به این عرصه

کلا به من ثابت شده ریتینگ فقط یه عدده و سلیقه کره ای ها با ما ایرانی ها زمین تا آسمون فرق می‌کنه به خاطر همین من هیچ وقت به ریتینگ توجهی نمیکنم

ما ایرانی ها خیلی از کره ای ها خوش سلیقه تر هستیم

اگه خواستید هیلر شروع کنید قسمت اول رو نبینید چون چیزی رو از دست نمیدید از قسمت دوم شروع کنید خودم که دیدم قسمت اول خیلی برام ناامید شدم و اگه تعریف ها و نظرات رو نخونده بودم قطعا دراپ کرده بودم و این سریال زیبا رو از دست میدادم

منم به پیشنهاد شما تاریخ آرتدال رو شروع میکنم بعد میام اینجا نظرم میگم

خوشحال میشم نظر شما رو هم در مورد این دو سریال بدونم

راستی اینم بگم که سریال آجوشی من هم که توی لیست نوشتید خیلی خوبه و کارگردانش کارگردان سریال تاریخ آرتدال هم هست

آجوشی من رو خودم ندیدم اما از نظر خیلی ها شاهکار بود که متاسفانه ریتینگ پایین داشت خب شما که تاریخ آرتدال دوست داشتید اینم ببینید پشیمون نمیشید

من خودمم هم به زودی میبینم

ببخشید که اینقدر پر حرفی کردم 

ممنون  

با تعریفایی که شما از گابلین و هیلر کردید پس به لیستم اضافه شدن و حتما حتما میبینم. و حتما توقعمو بالا نمی برم و همونجور که شما گفتین اول باید درباره سریالی تحقیق و پرس و جو کرد بعدش دید. مرسی که راهنمایی کردی. 
حتما بعداز دیدن هیلر و گابلین چندتا پست درباره شون میذارم و نظرمو میگم.
درمورد تاریخ آرتدال هم خیلی عالیه. جدا پیشنهاد میکنم. یه جورایی تاریخ آرتدال مقدمه ای برای همه سریال های تاریخی کره ای و آغاز جهان و فرمانروایی انسانها.
اختیار داری. 
خواهش میکنم و مرسی از نظر شما.

خواهش میکنم عزیزم 🌹

وظیفه بود⁦♥️⁩

منتظر پست های زیبا تون هستم

مرسی 🌹🌹

سلام شیما جون 

خوبید؟

سریال هیلر و گابلین رو  شروع کردید؟

سلام
مرسی، بدک نیستم
نه والا، تصمیم دارم دو هفته دیگه شروع کنم، سرم خیلی شلوغه و برنامه هایی دارم. 

آهان باشه

موفق باشید

مرسی عزیزم
همچنین

سریالای

تاریخ آرتدال

گابلین

منشی کیم چشه

پرنسس جامیونگ گو

عالی هستن

 

مرسی از نظرت

توی نظر قبلیم گفته بودم عاشقان ماه خوبه ولی الان که کامل دیدمش و خیلی وقته که تمومش کردم میگم سریال خوبی نبود و بیش از حد ازش تعریف شنیده بودم 

یعنی بعد از سریال هیلر و گابلین، عاشقان ماه میشه گفت از پر طرفدارترین سریال ها بود در حالی که واقعا به پای اون دو تا نمی‌رسه

و جالبه با وجود اینکه این سریال مال تقریباً 5 سال پیشه هنوزم خیلیا منتظر فصل دومش هستند و دست بردار این فیلم نیستند 😂

از یه جایی به بعد خیلی چرت شد و زیاد آموزنده نبود که هیچی بد آموزی هم داشت

خیانت، حرص، رقابت بر سر قدرت، خون و خون ریزی، برادر کشی، ازدواج محارم 😳

نمی‌دونم این چیه که اینقدر ایرانی ها رو عاشق خودش کرده 😔

عشق هه سو و وانگ سو هم همچین عشق رویایی و زیبا و پاکی نبود

با هه سو که اصلاً حال نکردم، خودش هم نمیدونست عاشق کیه و کی رو میخواد😂

یه روز تو بغل ووک بود یه روز تو بغل وانگ سو یه روزم تو بغل گوانگ جونگ😂

اگه واقعا عاشق وانگ سو بود چرا بهش اعتماد نداشت؟ چرا تو قسمت آخر رفت با یکی دیگه ازدواج کرد؟ اصلا یه ذره حیا و عفت داشت این دختر؟

تو قسمت نهم که وانگ سو بوسش می‌کنه هنوز مثلاً عاشق ووکه ولی هیچ واکنش خاصی در برابر اون کیس نشون نمی ده 

یا وانگ سو که من علاقه شو به هه سو دوست داشتم اما تهش چی شد اون هم نتونست به هه سو وفادار باشه

واقعاً حیفه که بخوام همیچین سریالی رو بهترین بدونم قطعا به پای شاهکار هایی مثل ملکه سون دوک و ملکه کی نمی‌رسه هر چند که اون دو تا رو ندیدم ولی اون سریال های 50،60 قسمتی کجا این کجا

با این حال ارزش یک بار دیدن داشت و چون خیلی ها این فیلم دوست داشتند به سلیقه شون احترام میذارم

ولی از نظر من چرت ترین سریال تاریخی هستش 

فقط تا قسمت 7 خوب بود و ایده اش جالب بود اما دیگه بقیش چرت بود 

من این سریال فقط به خاطر زوج هنری خوبش و همین طور آهنگ ها و بازیگران خوبش دوست دارم

من ملکه هفت روزه رو خیلی بیشتر دوست دارم با اون بیشتر گریه کردم 😭

اما اصلا سر اینکه هه سو و وانگ سو بهم نرسیدن ناراحت نشدم اصلا همون بهتر که بهم نرسیدن

خیلی ممنونم از نگاه قشنگ تون⁦♥️⁩

امیدوارم به خاطر این نظرم نریزین سرم و توهین کنید به سلیقه دیگران احترام بذارید

با تشکر

 

کاملا میدونم که چرا نظرتون درباره عاشقان ماه عوض شده و اینجوری ازش بدتون اومده.
اگه نظر خودمو درمورد این سریال بخواین باید بگم که اولش واقعا ازش خوشم می اومد. واقعا با پایانش خیلی گریه کردم. حتی اومدم توی نقد سریال ازش تعریف کردم اما بعدا که دوباره سریالو دیدم، نظرم درباره‌ش کاملا عوض شد. زوج سریال اون چیزی نبود که من میخواستم. و حتی فکر میکنم بیشتر گریه هام توی قسمت های آخری به خاطر این بود که دیگه سریال جذابیت و شادابی قسمت های اولیه رو از دست داده بود و فقط خون و خونریزی باقی مونده بود
و اون نکات منفی که درباره سریال گفتین من منفی حسابشون نمیکنم چون واقعا این اتفاقات توی تاریخ بوده. توی تاریخ وانگ سو و خواهر ناتنیش باهم ازدواج کردن. و جنگ و خونریزی بین برادرا هم بوده. 
و باید بگم که سریال عاشقان ماه به دو بخش تقسیم میشه. بخش اولی که شامل قسمت های اولیه‌س خیلی جذاب و عالی بود. و بخش دومی که شامل قسمت های پایانیه اصلا جذاب نبود و حتی خیلی چرت بود.
اینم درمورد فصل دوم بگم که فصل دوم داره ولی سریال نیست. کتابه. 
و نظرتونم کاملا برام محترمه

من زیاد از سریالای مدرن خوشم نمیاد. بیشتر طرفدار تاریخیم. برای همین نصف سریالای تاریخی که گذاشتین دیدم. اما بهترینشون که دیدم امپراطور دریا بود. واقعا عالی بود. تا حالا از هیچ سریالی انقد لذت نبرده بودم. 

ناراحت نشید ولی امپراطور دریا خیلی خیلی مسخره بود. 

خوبه که شما هم با من هم نظر هستید

حالا در مورد ازدواج محارم نمیدونم شاید واقعا این جوری بوده ولی خب تو تاریخ همیشه تحریف میشه گاهی اوقات افسانه میشه

از کجا معلوم که وانگ سو با خواهر ناتنیش ازدواج کرده باشه؟

تو این سریال ازدواج محارم براشون عین آب خوردن بود

در حالی که مثلاً تو سریال اوک نیو اینجوری نبود

یکی از دوستام هم می‌گفت تو سریال دختر امپراتور هم از این ازدواج ها نبوده

حالا من چون دختر امپراتور ندیدم نظری ندارم

درمورد جنگ و خون ریزی هم باید بگم شاهزاده دهم اصلا درگیر قدرت و سیاست نبود اما آخر سر کشته شد مرگ خودش و همسرش، هم خیلی غم انگیز بود هم مسخره

من خیلی سخت اشکم در میاد ولی این سکانس ها انقد غم انگیز بود که بغض کردم و گریه کردم 😭

من میگم شاید نویسنده زیادی اغراق کرده و اصلا تو تاریخ اینجوری نباشه

چون کره ای ها تکلیف شون با خودشون هم مشخص نیست مثلاً دو مورد زندگی شاه سوک جونگ دو تا سریال ساختن که زمین تا آسمون فرق دارن

منظورم دونگی و جانگ اوک جونگ زندگی برای عشق هستش

والا دیگه چی بگم
توی هر سلسله ای قطعا درگیری و خونریزی بر سر قدرت وجود داشته و این یه واقعیته. و قبول دارم که نویسنده توی بعضی از سکانس ها خیلی اغراق کرده
و هر کسی هم یه برداشتی از تارین داره. شاید برداشت نویسنده سریال دونگ یی با برداشت نویسنده سریال زندگی برای عشق از تاریخ فرق کنه. و برای این بیاین عقایدشون رو نشون بدن، دوتا سریال مختلف رو ساختن.
البته من اصلا از این کارشون دفاع نمیکنم حتی بیشتر آدمو سردرگم میکنن.
و اینم بگم که ازدواج محارم توی زمان های قدیم بوده. حتی توی ایران هم آتوسا با برادرش بردیا و کمبوجیه ازدواج کرده. 
اگه میخواین داستان شاهزاده وانگ سو، وانگ ووک و خواهرشون رو بهتر بدونین پیشنهاد میکنم سریال درخشش یا حنون رو ببینین. به نظر من سیاست ها و تاریخ تو اون سریال بهتر نشون داده شده.

ببخشید اینقدر حرف زدم و سرتون درد آوردم🙏

ولی خب برای من عجیبه اینا که ازدواج محارم داشتن چجوری بچه دار میشدن؟😂

اصلا بچه چجوری سالم از آب در می اومد؟ 😂

ولش کنید بهتره به این بحث ادامه ندیم 

ولی نمی‌دونستم تو ایران خودمون هم از این چیزها بوده مرسی راهنمایی کردی.

راستش من کلا به تاریخ علاقه ای ندارم همش در از اتفاقات تلخ و بد و سیاست و ...

الان رشته ام انسانیه تاریخ مون هم بسیار سخت و معلم مون هم بسیار سخت گیر من به زور دارم این تاریخ پاس می‌کنم 😂

پس کلا حوصله سریال های تاریخی ندارم 

با این حال خیلی ممنونم از پیشنهاد تون🌹

اگه حوصله داشتم حتما میبینم نقد شو که نوشته بودید خوندم و فهمیدم سریال خوبیه و خدا رو شکر زیادم طولانی نیست

خیلی ممنونم

 

خواهش میکنم
من برعکس شما عاشق تاریخم
مرسی از نظر خودت

من زیاد سریالایی که نوشتین رو ندیدم اما بهترین سریالی که دیدم و به نظرم قشنگ بود، عاشقان ماهه. واقعا ارزش دیدن داشت. عشق سریال خیلی زیبا بود.

در کل عالی بود

عاشقان ماه خوب بود اما به نظرم اونقدرا هم قابل تعریف نیست

عاشقان ماه فقط تو زمان خودش خوب و شاهکار بود

از اون سریال مهتاب نقاشی شده با ابر واقعا یه سر و گردن بالاتر بود

من با دیدن یه میکس از این سریال فهمیدم چه سریال لوس و بچگانه و رو مخی می‌تونه باشه

یه من کرم و پنکیک و آرایش ریخته بودن رو پوست بازیگر نقش زن😂 قشنگ معلوم بود دختره

من که کیم یو جونگ تو سریال هایی مثل خورشید و ماه و فروشگاه ست بیول دوست دارم اما باید بگم تو این سریال اصلا دوسش ندارم که هیچ بدمم میاد😂

مثلاً تو سریال رسوایی سونگ کیون کوان که پارک مین یانگ نقش دختری بازی می‌کنه که خودشو پسر کرده حالا درسته خیلی لاغر و ظریف بود و صورتش بچه میزد ولی حداقل آرایشش نکرده بودن

باید بگم ایده سریال مهتاب نقاشی شده با ابر تکراری بود و تو سریال های ملکه کی و رسوایی سونگ کیون کوان استفاده کرده بودن

واقعاً نمیدونم چرا ریتینگ سریال باید بالا بشه

من کلا از سریال مهتاب نقاشی شده با ابر بدم میاد، خیلی مزخرفه
از کیم یو جونگ هم تو هیچ سریالی خوشم نیومده. بدتون نیاد اما خیلی بد بازی میکنه.
وقتی هم فهمیدم ریتینگش انقد بالاس از تعجب داشتم شاخ در میاوردم
و به نظرم اصلا سریال قشنگی نیست

نمی‌دونم شاید واقعا بد بازی میکنه من سریال زیادی ازش ندیدم یه همون خورشید‌ و ماه از تلویزیون با فروشگاه ست بیول که اون هم به خاطر جی چانگ ووک دیدم که اونجا با اوپای من هم بازی شده بود

تو اون سریال نقشش جالب بود ولی با این سریال از اوپا ووکی نا امید شدم اصلا کلا دیگه ازش بدم اومده از بس که زده تو کار سریال های خیلی عاشقانه

دیگه از سریال های خوبش خبری نیست 😔 بگذریم

یو جونگ به نظرم دختر خوشگل و دوست داشتنی هست ولی واقعا در حد جی چانگ ووک نبود چه از نظر سن و سال چه سابقه کاری و اینا

ولی خب با این حال زوج خوبی بودن

شما چه سریال هایی ازش دیدید؟

 

 

 

از کیم یو جونگ سریالای دونگ یی، خورشید و ماه، فراری از چوسان، مهتال نقاشی شده با ابر دیدم

تو سریال های دونگی و ایلجیما خیلی بچه بود به نظرم بازی اون موقع شو حساب نکنیم بهتره

تو اون مهتاب هم باید بگم نقشش و همین طور گریم و لباس هاش بهش نمیومدن کلا اون نقش قبول نمی‌کرد بهتر بود چون هیچ جوره بهش نمیومد

و تو سریال فراری از چوسان بازی نکرده

براتون عجیب نبود که با ووکی هم بازی شده😂

به نظرم تفریحی برید قسمت آخر فروشگاه ست بیول ببینید شاید نظرتون عوض شد 

بالاخره مطمئنا پیشرفت کرده توی مهتاب 16 یا 17 سالش بود اما تو ست بیول 20 یا 21 سالشه یه چند سالی گذشته بازیش بهتر میشه دیگه

توی مهتاب که دیگه اصلا خوب نبود بازیش
و توی فراری از چوسان یه قسمت کوچیک بازی کرده اونجاهم بچه بود
و درمورد بازیش با جی چانگ ووک نظری ندارم
الان که فک نکنم نظرم درباره ش عوض بشه شاید بعدا چرا بشه

چند وقت پیش سریال جونگ میونگو تموم کردم. هم قشنگ بود هم کلیشه ای اما قابل دیدنه. 

گابلین هم یه سریال تخیلی عالی با کارگردانی قوی بود و ارزش دیدن داشت

هتل دل لونا هم دیدم و ترسناک بود و همین جذابتر بود. 

جونگ میونگ فقط یه کلیشه ای بود و گابلین هم عالی بود
و هتل دل لونا رو ندیدم

جونگ میونگ که خیلی مسخره ست. سال 98 که از  شبکه پنج پخش شد نتونستم ببینمش یعنی اینقدر چرت و مسخره بود صد رحمت به اوک نیو😂

نمی‌دونم چرا تلویزیون اینقدر سریال های چرت و پرت میاره دوبله میکنه دوبله نکنه سنگین تره😂

مثلاً چی میشه بیاره هیلر یا ملکه هفت روزه یا کلی سریال تاپ و جذاب دیگه دوبله کنه؟

دقیقا میلیون ها سریال زیر و رو می‌کنه تا یه سریال چرت و پرت پیدا کنه و پخش کنه😂

فکر کنم حسودی شون میشه که طرفدار های سریال کره ای بیشتر از سریال های ایرانیه😂

دقیقا، اصلا دوسه سالیم هست که خیلی کم سریال کره ای پخش میکنن. 

نظر خودت چیه؟ کدوم سریالا خوبن و دوست داشتی؟ دوست دارم ببینم  خواستم نظرتو بپرسم یک سریال انتخاب کنم😀

من سریالای خیلی زیادی دیدم البته بیشتر توی ژانر تاریخی که بهتریناش اینان:
پرنسس جامیونگ گو
تاریخ آرتدال
ملکه هفت روزه
کتاب خانوادگی گو
طلوع ماه در رودخانه
و توی ژانر مدرن:
نسل خورشید
گابلین

ممنون منم بیشتر تاریخی میبینم😄

خواهش میکنم :)

کتاب خانوادگی گو

اوک نیو

دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۱ دخی میراپرمر

اوک نیو رو خیلی دوست دارم خیلی داستانش پرکششه😍😍😍😍

کلیم خاطره دارم باهاش (همین جدیدترین پخشش از شبکه فارس)همه خاطراتم و همینطور عاشق این سریال شدنم به جدیدترین پخشش از شبکه فارس برمیگرده

حالا خنده دارترین خاطرمو بگم که از خنده روده بر بشین:

من با دوتا دوست صمیم که اونام کیدرامرن و همینطور عاشق افسانه اوک نیو و کیپاپرن و میراکولرن یه گروه چت داریم وفتی تو شهریور پخشش از شبکه فارس شروع شد هممون مجذوبش شدیم بعد تصمیم گرفتیم هر قسمت که تموم شد باهم راجع بهش چت کنیم

بعد کلی خاطره غمگین و خنده دار دارم و هنوز داره خاطره سازی میشه چون هیچکدوممون هنوز از اوک نیو نکشیدیم بیرون😂😂😂😂😂

حالا خاطرم :

مربوط به اون قسمته بود که چان دونگ میره به ته وون میگه اوک نیو مرده

چتمون:

من:(فرستادن اون سکانس)

مری:چان دونگ عنتر برقی قزمیت😡😡😡😡😡چان دونگ کلاغ😡چان دونگ گاو😡چان دونگ خر😡چان دونگ گوسفند😡چان دونگ شتر صحرایی😡چان دونگ عقرب😡

لیندا:در یک کلام بگو چان دونگ هر جک و جونوری😂😂😂😂

من:بیشتر الان یون ون هیونگ مستحق فحشه نه چان دونگ😂

مری:یون ون هیونگ بوق بوق شده😡یون ون هیونگ در به در😡یون وون هیونگ حیوان وحشی😡یون وون هیونگ نره خر😡یون وون هیونگ کافر😡

من:مری جون اعصاب درست حسابی نداریااا

لیندا:آره بی اعصاب شدی

مری:اعصابم از دست جانگ نان جانگخرده😡😡

من:یه لیوان آب بخور آروم شی

مری :باشه

دو ثانیه بعد:مری:خیلی آرومتر شدم ما شعار بدیم سنگینتریم😂

لیندا:همینه

من:همینه

مری:پس بیاین شعار بدیم

من:یون ون هیونگ کافرررررررررررررررررررررررررررررررررررر😂😡😂😡😂

مری:یون ون هیونگ کافرررر😡😂😡😂😡😂

لیندا:یون ون هیونگ کافرر😂😡😂😡😂

مری:مرگ بر جانگ نان جانگگگگگگگگ😂😡

من:مرگ بر جانگ نان جانگ😡😂

لیندا:مرگ بر جانگ نان جانگگ😡😂😡😂😡

لیندا:سانگ جیهان خر است😡😂

من:سانگ جیهان خر است😂😡

مری:سانگ جیهان خر است😡😂

من و دوستام جوری ایم که وقتی😂میفرستیم یعنی واقعا داریم از ته دل میخندیم 

 

ماشالا چقدر فحش دادین. فحش بارونشون کردین .... :)
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۵۹ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

من قبلا از هتل دل لونا خوشم نمیومد دوباره دیدم و الان میگم عالیه

چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۲۰:۵۲ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

دونگ یی؛گلی در زندان؛ملکه کی(الان نظرم عوض شده راجع بهش)؛؛دختر امپراطور:عاشقان ماه؛سایمدانگ؛عاشقان ماه؛هتل دل لونا؛وارثان

من خیلی چیزا رو نگاه نکردم 

فقط عاشقان ماه 

جومونگ 

سرنوشت 

زیبایی حقیقی

جواهری در قصر

رو نگاه کردم عالی هستن 

...... :)

سلام.

بهترین سریال ها از نظر من:

دونگی

جومونگ

اوک نیو

دختر امپراطور 

عاشقان ماه 

پادشاه صاحب ماسک 

درخشش یا جنون

شاهزاده زیر شیروانی 

شاهزاده بزرگ 

هوارانگ

اقای ملکه

شکارچی شهر 

وارثان

رویای فرمانروای بزرگ 

سرنوشت یک مبارز 

هه چی

شنبه ۷ خرداد ۰۱ , ۱۱:۵۲ پنل فالوور فیک ارزان
This piece of writing will help the internet viewers for building up new webpage or even a
weblog from start to end.

از این بحث بهترین سریال کره ای خوشم نمیاد چون به نظر خیلی سلیقه ای هستند... میتونیم سریال های خوبی که دیدیم رو معرفی کنیم اما نمیتونیم بگیم کدوم سریال بد و کدوم سریال خوبه چون سلیقه ایه.

چون اون سریال که از نظر من بد ممکنه یه نفر اون سریال دوست داشته باشه و یه سریال که از نظر من خوب ممکنه یه نفر دیگه دوست نداشته باشه...

برای انتخاب سریال باید ژانر و خلاصه شو ببینیم و اگه دوست داشتیم نگاه کنیم...

بهترین سریال کره ای قطعا من ربات نیستم هستش 

جمعه ۱۴ مرداد ۰۱ , ۱۱:۴۶ دختر دهه هشتادی

وارثان و عاشقان ماه.

گلی در زندان هم وقتی شهریور تا آبان ۱۴۰۰ از شبکه فارس دیدم تا یه مدتی خیلی دوستش داشتم الان برام متوسطه.. ولی خیلی برام خاطره انگیزه...

بقیشونو ندیدم

..... :)

سلام

بازی مرکب

سقوط بر روی تو

نوکدو

آلارم عشق

 

 

دو سریال  ابتدای لیست رو حتما پیشنهاد میکنم که ببینید

سلام
منم بازی مرکب و سقوط بر روی تو رو دیدم و واقعا میگم سقوط بر روی تو عالیه

به نظرم نوکدو رو حتما ببین 

من این سریال رو به چند نفر که پیشنهاد دادم کلا زدن تو کار سریال کره ای

بهترینا از نظر من که تقریبا همه کره ای ها رو دیدم

شادیییی😍😍😍😍😍😍

لینک. زوج این سریال بی نظیر بودن😢😍

ویرانگر سلیقه ایه ولی من خیلی دوسش داشتم💛

نسل خورشید😢😢😢😍

مشکلی نیست خوب نباشیم خیلی خوب بود برای پخشش لحظه شماری میکردم👍💁😍

اینا عالین

 

چیزی زیر باران       گل برفی    نوکدو    آقای ملکه     منو بکش خلاصم کن     وارثان     زیبایی حقیقی     

گل برفی و آقای ملکه حرف نداشتن

بهترین سریال تاریخی کره ای بدون شک شاه ته جویونگ هست 

این سریال ۱۳۴ قسمت پرهزینه ترین سریال در طول تاریخ کشور کره جنوبی هست تا جای که میدونم همه کامنتاش هن مثبت بود 

جالبه که این سریال با تعداد زیاد قسمت هیچ سکانس یا دیالوگش کلیشه و خسته کننده نبود 

بعد از این سریال شاه گوانگتو فاتح بزرگ رو پیشنهاد میکنم.  به نظرم این دو سریال نه تنها شاهکار کره بلکه شاهکار جهانی اند .

بهترین سریال تاریخی کره ای بدون شک شاه ته جویونگ هست 

این سریال ۱۳۴ قسمت پرهزینه ترین سریال در طول تاریخ کشور کره جنوبی هست تا جای که میدونم همه کامنتاش هن مثبت بود 

جالبه که این سریال با تعداد زیاد قسمت هیچ سکانس یا دیالوگش کلیشه و خسته کننده نبود 

بعد از این سریال شاه گوانگتو فاتح بزرگ رو پیشنهاد میکنم.  به نظرم این دو سریال نه تنها شاهکار کره بلکه شاهکار جهانی اند .

جمعه ۲۶ اسفند ۰۱ , ۲۳:۵۰ آگهی استخدامی همه شغل‌ها
I just like the valuable information you provide to your articles.
I will bookmark your blog and take a look at again right here frequently.

I'm reasonably sure I'll learn a lot of new stuff right right here!
Best of luck for the next!

ته جویونگ و گوانگتو واقعا عالی بود با نظر یاسین موافقم تو ایران زیاد شناخته شده نیستن ولی مثل حومونگ تم عاشقانه نداشتن و یه مقدار طولانی بودن که شاید همه دوست نداشته باشن داستان جومونگ پرداخته شده تر بود و کپی هایی مثل سوار نظام اشکانی و خنجر شکسته رستم به سهراب رو داشت که باعث شده بود جالب تر بشه و بازیگر های بهتری هم داشت به خاطر هم برای عموم یه پله بالاتر قرار گرفت ولی تاریخی این دو بهترن . 

جانگ یوشیل .ملکه سوندوک . گیبک جزو بهترین سریال هایی که دیدم و دوبله هم هستن (هه چی و ... هم دیدم خوبن نه عالی )

اگر تاریخی دوست دارین و با چین زاویه ندارین ( صرفا تاریخی نه فانتزی ) حتما سه امپراتوری و بعد اتحاد مشاوران رو از دست ندین دوبله خوبی دارن و تقریبا محتوای تاریخی و داستانی است نه فانتزی و با خانواده هم میتونین نگاه کنین  

میخام اینجا امتیاز از یک تا ده بدم شما هم نظرتونو بدین و اگر tvtime دارین masoudhd رو فالو کنین هم دیگرو پیدا کنیم : 

ته جویونگ 8.5 

 گوانگتو 8

گیبک 8

جومونگ چون نوستالژیکه برام امتیاز نمیدم ولی بالای 7 تصور کنین :)

دونگی 7.5

جواهری در قصر چون نوستالژیکه برام امتیاز نمیدم ولی بالای 7 تصور کنین :)

جامیونگ گو 6

سجونگ 7

تاجر پوسان 7

قمار باز سلطنتی 6.5

امپراتور دریا 8

ایسان 7.5

رویای فرمانروای بزرگ 7

سرزمین باد ها 7.5 ( به همراه جومونگ و امپراتور دریا موسیقی متن خوبی داشتن )

یونگه سومون 6.5

گل و شمشیر 6.5

*سه امپراتوری 9

*اتحاد مشاوران 8.75

سریال قهرمان یا اینگلدونگ از همه سریال های کره ای بهتر است و مرا خیلی خوشم میاد

از نظر من:

جونگ میونگ

دونگی

جواهری در قصر 

سرزمین بادها

آقای ملکه

خوب بودن البته بیشتر سریالای لیست رو ندیدم

و یه چیزی هم اینکه به هر حال هر کسی به یه چیزی علاقه داره و مثلا من اگه سریالی رو که دوست داری خوشم نیاد و ازش بد بگم تو هم ناراحت میشی پس انقدر بعضی سریالای رو بد کنین لطفا.من خودم مثلا جونگ میونگ رو خیلی دوست داشتم و کلی خاطره باهاش دارم.در کل سریال بدی هم نبود 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan