عاشقان ماه 3

تصاویر بعدی از سریال هه چی....سری سوم

زندگی در تاریخ...ایران..کره

وای عاشق وانگ سوام

میشه چندتا سریال ازش بهم معرفی کنی

ایلجیما
تیرانداز چوسان
دانشمند شبگرد
هتل دل لونا
گل شیطان
او زیبا بود

مرسی گلم

فقط خودت این سریالارو دیدی؟

اگه دیدی میگی کدوم از همشون قشنگ تره؟

خواهش میکنم
نه والا ندیدم

 

میخواستم به خانم مهسا که دنبال یه سریال از چانگ سو یا همون آقای لی جون کی هست بگم که بهترین سریال هاش این‌ها هستند

1.دو هفته  ژانر درام اکشن پلیسی هیجان انگیز

2.گل شیطان  این سریال یه جورایی شبیه همین سریال دو هفته ست ولی از دو هفته جدید تره یعنی مال سال 2020

3.دانشمند شبگرد  تاریخی فانتزی 

اگر هم نظر منو میخوای به نظرم دو تا سریالی که اول نوشتم ببین هر دو شون غم انگیزه اما خیالت راحت باشه که تهشون مثل عاشقان ماه نیست خوب و منطقی تموم میشه

ممنونم

:)
خواهش میکنم

ممنون زاهرا خانم

حتما این سریال ها رو میبینم

 

خواهش میکنم عزیزم 😍🥰

من خودم تازه طرفدار ایشون شدم و باید بگم از بهترین بازیگران کره ست که حاضر نیست تو هر فیلم و سریالی بازی کنه

یه آجوشی خوب و مهربون و مظلوم و شیطون و همه چی تموم 😍😍😍

اصلاً لوس بازی نداره🥰 من دو مورد آثارش تحقیق کردم و فهمیدم حتی یه دونه فیلم کمدی رمانتیک هم تو کارنامه هنریش نداره😍

این ژانر متاسفانه همیشه کلیشه ای و پر طرفداره😐

حتی ستاره های مشهوری مثل پارک مین یانگ و جی چانگ ووک توی کارنامه هنری سریال های کمدی عاشقانه دارند 

اما خدا رو شکر لی جون کی نداره😊

ولی خب من از سریال عاشقان ماهش خیلی بدم میاد

شیما جان همه رو می‌دونه😂

بیشتر فیلم و سریال هاش هم خوب هستند یا حداقل تو زمان خودش خوب بوده

تو سریال دو هفته نقش یه پدر مهربون و فداکار و بازی میکنه😍

یه دختر بچه ناز و بامزه داره 🥰 من که عاشق دخترش شدم😍

خلاصه اینکه این سریال شو خیلی بیشتر از عاشقان ماه دوست دارم و باید بگم پر هیجان هست

با وجود اینکه مال تقریباً 8 سال پیش هست بازم ارزش دیدن و دانلود کردن داره

 

خیلی دوست دارم لی جون کی با پارک مین یانگ هم بازی بشه😍😍😍

زوج خوبی میشن درسته شیما جون؟

چی میشه تو یه درام تاریخی تاپ و خفن با هم زوج بشن😍 عالی میشه🥰 یه چیزی مثل ملکه هفت روزه

هر چند که مطمئنم کره ای های کج سلیقه ازش حمایت نمی‌کنند 😭

به قول شما مین یانگ کنار هر مردی یه زوج خوب میسازه. برام فرقی نمیکنه بازیگر مرد کی باشه‌ همون که مین یانگ بازیگر زنش باشه با بازیگر مرد هم کنار میام

منم به شخصه سریالای کمدی و طنز رو نمی پسندم. بیشتر سریال های جدی و واقعی بهترن. 

لی جون کی هم بازیگر خیلی خوبیه و سریال هایی که بازی کرده خیلی خوبن. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan