دو هفته 2

نظر فراموش نشه

عکس های بعدی، سری ششم عکس های سریال نسل خورشید

زندگی در تاریخ...ایران...کره

مرسی از این سریال عکس گذاشتی شیما جون 😍😊

من این سریال دوست داشتم ، به نظرم بی نظیر بود

با وجود همه کلیشه هاش دوستش داشتم

یه چند وقتی بود که سریال اکشن ندیده بودم ، و هیجانی که میخواستم از این سریال گرفتم

مخصوصاً اینکه بیشتر رو عشق پدر و دختری مانور دادن تا عشق زن و شوهری

اوپام آقای لی جون کی هم که توش بود 😍

بازی شو تو همه سکانس ها دوست داشتم

هر چی هم بدبختی بود ریخته بودن سرش😂

فکر کنم تو همه سریال هاش بدبخته😅

آخه تو یه مصاحبه هم گفته بود بیشتر دوست داره سریال های غمگین بازی کنه ، چون خیلی خوب می‌ره تو حس

واقعاً هم همین طوره ، من خودم به شخصه با هاش میرم تو حس ، با بازیش گریه می کنم ، دلم براش میسوزه ، میخندم ، خلاصه کیف میکنم سریال هاشو میبینم😍

عکس هاتون عالیه 😍😍😍

خواهش می کنم:)
من که این سریالو ندیدم اما چون لی جونگ گی توش بازی کرده احتمالا زیبا باشه. 
ممنونم از تعریفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan