سکانس احساسی سریال سر آستین قرمز

بالاخره این سریال هم به پایان رسید. پایان سد اندی داشت. اصلا انتظار نداشتم با همچین پایانی روبه رو بشم اونم با کمدی های اول سریال. اما از سریالش راضی بودم. در ابنجا یه سکانس ماندگار و عاشقانه براتون آوردم. 

دوک ایم هنگان مرگش به سان گفت:

شما افراد زیادی رو دارید که ازتون محافظت میکنن

و کسایی که باید ازشون محافظت کنید

شما رو در امان نگه میدارن

اما دوستام کسی رو جز من ندارن

من فقط متاسفم که باید تنها بذارمشون

سان با ناراحتی تمام میگه:

این کارو نکن

من اشتباه کردم

اگر هنوز یه بانوی دربار بودی

اگر اصرار نکرده بودم که صیغه ام بشی

ممکن بود این اتفاقات نیفته

دوک ایم:

اعلیحضرت

هنوز هم براتون عزیز هستم؟

سان با تکون دادن سرش میگه:

بله....بله

دوک ایم:

بعدا وقتی من رو دیدید

در زندگی بعدیتون

لطفا فقط ازم بگذرید

دلیلش این نیست که کینه ای دارم

یا اینکه ازتون متنفرم

فقط به خاطر اینکه

​​​​​​میخوام جوری که دوست دارم زندگی کنم

سان گریه کنان میگه:

معنیش اینه که....

هیچوقت واقعا منو دوست نداشتی؟

منو دوست نداشتی، حتی یک ذره؟

دوک ایم:

هنوزم باید بپرسید؟

اگه شمارو نمیخواستم......

فرار میکردم، مهم نیست چطور

اینو نفهمیدید که، این تصمیم آخرم بود که کنارتون بمونم

بعدش دوک ایم میخواد اشک های سان رو پاک کنه، که نمیتونه و میمیره

:((( 😭

 

دیالوگ بعدی، دومین دیالوگ سریال سر آستین قرمز

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan