لیست ترانه های مورد علاقه ام

من اصولا ترانه و آهنگ زیاد گوش میدم، به خصوص ترانه های کره ای. از او اس تی های سریال ها گرفته تا آهنگ های بلنک پینک و ....

شاید بهتره بگم منم یه بلینک ام :)

خب حالا تو ادامه مطلب چندتا از ترانه هایی که خودم خیلی دوستشون دارم و کلی باهاشون خاطره دارم رو باهاتون به اشتراک میذارم


اولین ترانه ای که میخوام معرفی کنم، موسیقی متن اسنودراپ به اسم Friend هست 👆. خب من واقعا خاطرات زیادی با این سریال دارم و هر وقت هم این ترانه رو گوش میدم، خاطراتم زنده میشن و کلی گریه میکنم. انقدر این ترانه برام بارزشه که یه میکس هم ازش ساختم

 

بعدی موسیقی متن قسمت آخر سقوط بر روی تو ئه 👆. ریتم و ملودی این آهگ خاص و جدیده، همینطور سریالش هم برام خیلی خاصه. کلی با این سریال خندیدم

 


مورد سوم آهنگ گرداب هست. یه آهنگ فارسی که ماله یکی از سریال های غمگین و خوش ساخت ایرانی به اسم آنام ئه. من خیلی کم سریال ایرانی دوست دارم و آنام یکی از اون سریار هایی با بایگران مطرح و خوشنامیه که حقیقتا قشنگ درخشید.

 


ترانه ی بالا یه آهنگ چینی از سریال یخ فانتزیه. تنها چیزی که منو مجذوب این ترانه کرده، همون ها ها ها ها اول آهنگ اند.

 


و این ترانه هم موسیقی متن سریال فردا ئه. هر وقت این آهنگ رو گوش میدم حالم جا میاد و دلم میخواد برقصم. حتما این ترانه ی شاد رو بهتون پیشنهاد میکنم

 


یکی دیگه از موسیقی های متن سقوط بر روی تو، ترانه بالایی هست. قصد داشتم با این ترانه یه میکس بسازم اما خب نشد. به هر حال این یکی آهنگ رو هم دوست دارم

 

 

خب بریم سراغ آهنگ های سنتی ایرانی. من زیاد اهل سنتی نیستم ولی یه آهنگ هست که خیلی دوستش دارم. ترانه بهار دلکش با صدای استاد شجریان.

 

 

و ترانه ی آخر موسیقی متن سریال دهکده ساحلی چا چا چا هست. خیلی ترانه ی شاد و حال خوب کنی هست. اون لا لا لا لا اولش قند تو دلم آب میکنه 😊

نظر فراموش نشه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

واقا اهنگ های قشنگین.

من از  بین این اهنگ یکی موسیقی متن اسنودراپ رو خیلی دوست دارم یکی اهنگ گرداب و یکی موسیقی متن سریال فردا.

شیما جان شما فقط  بیلینک هستید یا طرفدار گروه های دیگه هم هستین مثل بی تی اس یا اکسو.

.... :)
بله، فقط آهنگ های بلک پینک گوش میدم

من بیشتر اهل آهنگ های شاد ایرانی ام.

زیاد اهل آهنگ های کره ای نیستم ولی گاهی اوقات آهنگ های سریال های کره ای رو میرم سمت شون..

خیلی ممنون که این آهنگ ها رو برامون گذاشتی.😍🥰💝💞😘💗🌺💕💖🧡💜💛💚❤️

من دنبال آهنگ های دهکده ساحلی چاچا رفتم ولی پیدا نکردم 😞😂 و از اونجایی که با دهکده خیلی خاطره دارم اون آهنگ آخری رو بیشتر دوست دارم 💗

ولی از آهنگ های کره ای یه مدت خیلی رو فاز آهنگ های زندگی خصوصی او بودم!😂😍

یه آهنگ هم بود که سوزی برای هنگامی که تو خواب بودی خونده بود اسمش چون من عاشقتم پسر بود هنوز هم کلیپ شو دارم و آهنگش بهم آرامش میده و سوزی واقعا صدای نازک و ظریفی داره 😍

یه آهنگ هم هست که هیون بین واسه باغ مخفی خونده اونم دوست دارم 💝

یه آهنگ هم کیم وو بین واسه عشق بی پروا خونده اونم خیلی دوست دارم و بهم آرامش میداد 💖

یه آهنگ کلیپ هم از تو از ستاره ها اومدی دارم که آهنگ زیباییه 😍🌹

آهنگ های ایرانی هم بد نیستن ولی الان من تو فاز آهنگ های کره ای ام
قربونت عزیزم
تو سایت بیاتوکره آهنگ هلی دهکده ساحلی رو میتونی دانلود کنی، منم از همونجا دان کردم

راستی اینم بگم که با اجازه ات بیشتر این آهنگ ها رو دانلود کردم که بعدا بازم گوش کنم 😅💜😍🥰

این آهنگ ها رو برای همین گذاشتم دیگه، خوشحال هم شدم

اهنگ های بلک پینک خیلی خوبه من چند ساله  بلینکم و توی این مدت با خیلی از گروه های دیگه آشنا شدم ولی هیچکدوم از اون گروه ها از نظرم مثل بلک پینک عالی نبود:)

اوهوم، بلک پینک واقعا یه گروه خاص و تکه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan