معرفی سریال سقوط بر روی تو

داستان

یون سه ری (سون یه جین) یک تاجر موفق است و توسط پدرش برای رهبری خانواده شابل انتخاب میشود. او که توسط مادرش ترد شده و از سوی برادرانش به عنوان یک تهدید تلقی میشود، از تحارت خانوادگی کناره گیری کرده و شرکت مد و زیباییی خود به نام «انتخاب سه ری» تاسیس کرده است.

پدر سه ری که اخیرا به صورت مشروط از زندان آزاد شده است، دیگر نمیتواند شرکتش را اداره کند، و میخواهد سه ری این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

درحالیکه این شرکت میخواهد سه ری را مدیرش اعلام کند، او برای آزمایش آخرین لباس ورزشی خود سوار پاراگلایدر میشود. او درگیر یک گردباد شده و در کره شمالی فرود می آید. جایی که او با یک کاپیتان به نام ری جونگ هیوک (هیون بین) ملاقات میکند.

سه ری سعی میکند به کره جنوبی بازگردد اما موفق نمیشود و در نهایت سر از یک روستای نظامی در می آورد. در آنجا او دوباره کاپیتان ری را ملاقات میکند، و کاپیتان ری و زیردستانش به دلایلی تصمیم میگیرند به سه ری پناه بدهند.....

بازیگران

*سون یه جین در نقش یون سه ری

(سی و نه، چیزی در باران، مذاکره)

  کیم ته یون در نقش نوجوانی یون سه ری

*هیون بین در نقش ری جونگ هیوک

(خاطرات الحمرا، هاید جکیل و من، باغ مخفی، ملکه برفی)

 لی چون مو در نقش جوانی ری جونگ هیوک

  کیم سونگ چان در نقش نوجوانی ری جونگ هیوک

*سئو جی های در نقش سو دان

(آدامس، 49 روز، سرزمین آهن)

  پارک سو یون در نقش جوانی سو دان

*کیم جونگ هیون در نقش گو سونگ جون/آلبرتو گو

(آقای ملکه، زمان، خنده در وایکیکی، مدرسه 2017)

تولید

این دومین همکاری سون یه جین و هیون بین پس از فیلم مذاکره (218) بود.

داستان این سریال بر اساس یک حادثه واقعی که برای بازیگر جونگ یانگ اتفاق افتاده بود، نوشته شده است. در سپتامبر 2008 جونگ یانگ و سه نفر دیگر سوار بر قایق تفریحی شان بودند، اما ناگهان درگیر یک مه شدند و از مرز آبی کره شمالی گذشتند.

سرمایه گذاری نتفلیکس به این سریال کمک کرد تا بودجه 20 میلیون دلاری را به خود اختصاص دهد.

فیلمبرداری

فرآیند تولید به دلیل روابط کره شمالی با کره جنوبی و همچنین به دلیل جلوگیری از هرگونه نقض قانون غیر عمدی که حاکی از تمجید یا تبلیغات را ممنوع میکرد، به شدت دقیق انجام شد. در فیلمنامه از عنوان رئیس افتخاری برای حاکمان کره شمالی امتناع شده بود و هیچ چیزی مبنی بر تبلیغ برای کیم ایل سونگ، کیم جونگ ایل یا کیم جونگ اون وجود نداشت.

اولین قرات فیلمنامه در 31 جولای 2019، در سانگام دونگ سئول انجام شد. و فیلمبرداری در خارج از کشور در اواخر آگوست 2019 آغاز شد. صحنه های کره شمالی، در کره جنوبی و مغولستان فیلمبرداری شدند. و صحنه هایی که در سوئیس اتفاق افتادند، در همان جا فیلمبرداری شدند.

ریتینگ

این سریال موفقیت بسیاری در کره جنوبی بدست آورد. این سریال در tvN پخش شد. سقوط بر روی تو سومین درام کره جنوبی با بالاترین امتیاز در تاریخ تلویزیون کره بود. در اوایل پخش این سریال چهارمین سریال با بالاترین رتبه را کسب کرد. رتبه بندی قسمت آخر آن را به دومین درام برتر تاریخ شبکه تی وی ان تبدیل کرد و از دیگر درام های گابلین و پاسخ به 1988 پیشی گرفت.

انطباق

در 29 مارس 2021 اعلام شد که سقوط بر روی تو به یک موزیکال اقتباس میشود. شرکت های تولید موسیقی پاپ و رسانه T2N یک قرارداد جهانی حق چاپ با استودیو دراگون به پایان رساندند و قصد دارند در اواسط سال 2022 آن را در سئول اجرا کنند.

در 4 نوامبر 2021 اعلام شد که یک بازسازی آمریکایی این سریال در دست ساخت است و درحال حاضر در مراحل نهایی توسعه است.

نظر بدین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من این سریال رو خیلی دوست دارم🤗

از هیون بین و سون یه جین هم خیلی خوشم میاد.

ممنون♡

اوهوم
این دوتا خیلی عشقن
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan