Gyeongseong Creature

 

سریالی که به شدت منتظر فصل دومشم

خبرها حاکی از اینه نیمه دوم ۲۰۲۴ پخش میشه و داستانش در زمان حال روایت میشه

 

پ.ن: این سریال اولین سریالیه که بعداز با وجود اینکه میدانم از هان سوهی دیدم و چون با دیدن اون سریالش دید بدی نسبت بهش داشتم، بعداز هیولای گیونگ سونگ تونستم نگرشم نسبت بهش رو عوض کنم

هرچند هنوزم نتونستم نگرشم نسبت به سونگ کانگ رو عوض کنم و قصد دارم شیطان من رو ازش ببینم تا شاید مثل سوهی، طرز فکرم نسبت به اون هم عوض شد

(این دوتا بازیگر هردوشون بازیگرای با وجود اینکه میدانم هستن که با دیدن این سریال، دید بدی نسبت به هردوشون پیدا کردم؛ به خاطر نقش هاشون و بخش اعظمش به خاطر داستان سریال)

با وجود اینکه میدانم 

منم اولش که این سریال رو دیدم خوشم نیومد از داستانش 

ولی بعد اینکه فهمیدم اکیپ دوستای دبیرستان ام هم اون زمان دیدیم برام جالب اومد XDD (میدونم عجیبه ولی خوب...)

ولی شیطان من رو حتما ببین نظرت عوض میشه

من این سریال رو دیروز دانلود کردم از چند روز دیگه شروع میکنم ببینم 

از اینکه شنیدم فصل دو داره مردد شدم که ببینم یا بزار دو هم بیاد با اون ببینم

راستش من اصلا نتونستم با داستان این سریال کنار بیام، یه جوری کارها و تصمیمات پسره و به خصوص دختره رو نمیتونستم درک کنم
اوهوم شیطان من حتما میبینم 👍
به نظرم صبر کن فصل دومش هم بیاد بعد ببینش، توی خماری فصل دومش میمونی مثل من 👍🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan