زندگینامه کیم یونگچون

کیم یونگچون...عشق پرنسس چیون میونگمیونگ

کیم یونگچون برادر کیم یونگ سو، پسر پادشاه جینجی و برادر شوهر پرنسس چیون میونگ بود. وی در زمان سلطنت پادشاه جینپیونگ به عنوان وزیر دربار خدمت میکرد. همچنین به عنوان سانگدائدونگ نیز برای ملکه سئوندوک خدمت کرد. بعدها او با پرنسس چیون میونگ ازدواج کرد تا آرزوی برادرش را برآورده کند.

به ادامه مطلب بروید...

گفته میشود که پرنسس چیون میونگ عاشق او بود. وقتی صحبت از ازدواج پرنسس فرا رسید، ملکه از او پرسید که آیا کسی را در قلبش دارد؟ پرنسس چیون میونگ سعی کرد «کیم یونگچون» را بگوید اما او لکنت زبان داشت و مادرش فکر کرد که درمورد کیم یونگ سو «برادر بزرگ کیم یونگچون» صحبت میکند. کیم یونگچون برای اینکه برادرش مورد تمسخر قرار نگیرد، حاضر نشد با پرنسس چیون میونگ ازدواج کند.حتی ملکه مایا نیز از علاقه او به پرنسس از او سوال پرسید، اما او بازهم چیزی نگفت و نپذیرفت که همسر پرنسس شود. بنابراین پرنسس و یونگ سو با یکدیگر ازدواج کردند. سالها گذشت و یونگ سو مریض شد و در بستر مرگ از برادرش خواست که با پرنسس ازدواج کند و کیم چونچو به عنوان پسر خودش بپذیرد. کیم یونگچون موافقت کرد و سرانجام با پرنسس چیون میونگ ازدواج کرد. 

پس از آنکه کیم چونچو (پسر کیم یونگچون) به عنوان پادشاه موییل به سلطنت رسید، به کیم یونگچون عنوان افتخاری پادشاه مون هئونگ اعطا شد. 

کیم یونگچون در سریال های تلویزیونی...

توسط جونگ دونگ هوان در مجموعه تلویزیونی رویای فرمانروای بزرگ برای کمپانی KBS1 به تصویر کشیده شده است.

توسط یی سونگ در سریال ملکه سئوندوک برای کمپانی MBC نقش پردازی شده است.

منتظر نظراتتون هستم.

منبع: ویکی پدیای انگلیسی

زندگینامه بعدی، زندگینامه شاهزاده گوانگهه (پادشاه چوسان)......

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من نفهمیدم، بالاخره کیم یونگچون با پرنسس چیون میونگ ازدواج کرد یا کیم یونگ سو؟

اول کیم یونگچون با پرنسس ازدواج کرد. قبل از اینکه بمیره، از برادرش خواست که بعد از اون با پرنسس ازدواج کنه و مراقب چونچو باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan