+هوارانگ 3

نظر حتما بدین

عکس های بعدی، از ایم یونا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویرت عالی بودن شیما جون

من امروز هتل دل لونا رو تموم کردم. اگه تونستی چندتا پست ازش بذار لطفا

می خوام بعداز این نسل خورشید رو بیینم. تعریفشو زیاد شنیدم. تو دیدیش؟ قشنگه؟

ممنون
اگه وقت کردم حتما میذارم. نسل خورشید فقط قسمت اولشو دیدم. ژانرش اکشن و عاشقانه‌س. فک کنم مربوط به کمک توی مناطقی که ویران شدن مثل افغانستان و ... . نظر چندانی درباره این سریال ندارم

سلام سریال ته جوینگ ببینید حدود ۱۳۰ قسمت راجع به سقوط گوگوریو و تشکیل کشور باله‌ها هست .

من که لذت بردم ازش فقط یکم طولانی 

این سریالو دوست داشتم ببینم اما یکم طولانیه و من یه هچین وقت زیادی ندارم. اما حتما سر فرصت مناسب می بینمش

آها، باشه

و راستی نظرت درمورد دانشمند شبگرد چیه؟ قشنگه ببینمش؟

والا سارا جان دانشمند شبگرد رو هم ندیدم فقط میدونم لی جونگ کی توش بازی کرده و اونجا نقش یه خون آشام رو داره

خون آشامه؟ یعنی شخصیت منفی سریالو داره؟

وای اگه این جوریه لطفا بگو چون خیلی دوست دارم یه نقش متفاوت ار لی جونگ کی ببینم

خوب نمیدونم اما از چیزایی که شنیدم و خوندم اینجوری برداشت کردم که شخصیتش هم منفیه و هم مثبت. تقریبا شخصیت خاکستری ای داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan