زندگینامه کامل اون دال

خوب اینم از پست زندگینامه اون دال، همسر پرنسس پیونگ کانگ. امیدوارم که خوشتون بیاد و براتون کاربردی باشه. نظر هم درمورد این پست یادتون نره.

ادامه مطلب....

اون دال (؟ ، 590) که کره ای ها معمولا از او به عنوان اون دال احمق (babo Ondal) یاد می کنند، ژنرال گوگوریو، یکی از سه پادشاهی کره بود. طبق یکی از افسانه ها اون دال همیشه کمری خم و صورتی زشت داشت اما دارای قلبی مهربان بوده. خانواده اش بسیار فقیر بودند بنابراین او همیشه مادرش را التماس می کرد. گرچه او ساده اندیش بود اما توانست به یک ژنرال برجسته و شجاع تبدیل شود. وی بعدا با پرنسس پیونگ کانگ، دختر پادشاه پیونگ وون گوگوریو ازدواج کرد که این یک آرزوی دست نیافتنی برای مردی از طبقه ی پایین بود. زیرا کمتر پیش می آمد مردی از طبقه ی پایین با زنی از خانواده ی سلطنتی ازدواج کند. پس از آن او همچنان به خدمت برای کشورش به عنوان یک ژنرال ادامه داد. وی در سال 590 در جنگ علیه شیلا در قلعه Achasanseong درگذشت. 

خانواده اش

همسرش: پرنسس پیونگ کانگ 

پدر زنش: پادشاه پیونگ وون

در تلویزیون

توسط جی هیون وو در سریال لی پیونگ کانگ شکست ناپذیر KBS2 در سال 2009 به تصویر کشیده شده. 

توسط لی جونگ هیون در سریال تنها آهنگ عاشقانه من 2017 به تصویر کشیده شده. 

توسط جی سو (قسمت 1 تا 6) / نا این وو (قسمت 7 تا 20) در سریال طلوع ماه در رودخانه KBS2 در سال 2021 به تصویر کشیده شده. 

نظر خودم: من که اون دال و پرنسس پیونگ کانگ رو فقط توی سریال طلوع ماه در رودخانه دیدم و به نظرم زندگینامه این دوتا شخصیت خیلی شبیه این سریاله. به خصوص زندگینامه اون دال. من که اون دوتا سریال دیگه رو ندیدم ولی این نظر من هست.

نظر شما چیه؟

زندگینامه بعدی، زندگینامه پادشاه دانجونگ از چوسان

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یک سوال دارم. اون برادر ملکه توی آقای ملکه که فک کنم اسمش کیم بیونگ این بود، هین اون دال نیست؟

چرا خودشه

اون دال شخصیت واقعی بوده و واقعا وجود داشته؟

یا صرفا یک افسانست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan