منشی کیم چشه 4

منتظر نظرات جذابتون هستم

عکس های بعدی، از سریال دو هفته....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من این سریال ندیدم ، ولی شنیدم خیلی عاشقانه ست ، یعنی +18 سال هستش😂😅

ولی خب زوجش خیلی بهم میان😍 

مین یانگ هم که خیلی دوستش دارم ، به خاطر این بازیگر هم که شده حتما در آینده می بینم

مرسی از عکس های زیبا تون😍😍😍

من الان قسمت 9 سریالم. تا اینجا که همه ی صحنه های عاشقانه‌ش، مثل سریالای دیگه هستن. مثلا بوس و بغل و این چیزا 😊
تا ببینم توی قسمت های بعدی چجوریه
مرسی از حضور خودت

وای من چه چیز هایی می‌گفتم 😂😂😂

ولی خب تو نظرات خونده بودم سریالش+18 ساله 😂🤦 

ولی سریالش+18 نیست 😂❤️ فقط شاید چون صحنه های عاشقانه اش به عنوان یک سریال کره ای زیاده بخاطر همون میگن بالای 18 ساله وگرنه چیز خاصی نداره 😂😁 البته سریال شو ندیدم ولی نسبت به بعضی از سریال ها مثل دلباخته در شهر اتفاقاً به نظرم عاشقانه اش سالم تره 😂😂😂

 

..... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan