جومونگ 4

پوسترهای سریال جومونگ

عکس های بعدی، از سریال دونگ یی (سری نهم)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون
خوبی؟
ببخشید چند وقتی نبودم. انقدر سرم شلوغ بود که نگو. کاملا درگیر بودم.
می بینم این چند وقتی که نیومدم خیلی پست گذاشتی. فک نکنم بتونم زیر همه پستات کامنت بذارم اما دیگه کم کم سعی می کنم بیشتر به وبت سر بزنم.
راستی ممنون بابت عکسای قشنگت. خیلی کم عکس با کیفیت از سریال جومونگ پیدا میشه.
سلام شیما جون
خوبی؟
ببخشید چند وقتی نبودم. انقدر سرم شلوغ بود که نگو. کاملا درگیر بودم.
می بینم این چند وقتی که نیومدم خیلی پست گذاشتی. فک نکنم بتونم زیر همه پستات کامنت بذارم اما دیگه کم کم سعی می کنم بیشتر به وبت سر بزنم.
راستی ممنون بابت عکسای قشنگت. خیلی کم عکس با کیفیت از سریال جومونگ پیدا میشه.
سلام عزیزم
ممنون، بد نیستم
نه بابا، میدونم چقدر شلوغی.
:) اشکال نداره. همین که هستی خیلی خوبه.
خواهش میکنم. مرسی از نگاه تو.

سلام

کسی میدونه اون سریال که پسره، فک کنم شاهزاده‌ست از گذشته وارد سئول میشه، چیه؟

لطفا اگه کسی میدونه بگه

سلام
من تنها سریالی که دیدم داستانش اینجوری باشه، شاهزاده زیر شیروانیه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan