سری هشتم عکس های گابلین

تصاویر بعدی، سری نهم تصاویر سریال گابلین....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این دختره توی عکس اولی چقدر خوب و زیبا میخنده. 

:)

اخیراً به یه نظراتی برخوردم که می‌گفتن این سریال گابلین دوست نداشتن!🤔

اما برای من این سریال یک سریال تکرار نشدنی بود! اون وقت که نگاهش میکردم چون تازه هم کیدرامر شده بودم درست و حسابی نمیتونستم درکش کنم ولی الان بعد دیدن سریال های زیادی فهمیدم چرا گابلین اینقد خوب و متفاوت و حال خوب کنه!

آدمی که تازه کیدرامر میشه اولش نیاز به سریال های کمدی عاشقانه داره چون این مدل سریال ها برای تازه کیدرامر ها جذابه! هر چند که بعد یه مدت از چشم شون می افته ولی اولش به این مدل سریال ها نیاز دارن...

واقعا این سریال لوس بازی کره ای ها رو نداشت.. من سریال آرانگ و دادرس تو این ژانر ماورایی دیدم ولی اونم طبق معمول لوس بازی کره ای ها رو داشت.. اما این سریال فضای پر معنی، تخیلی، ماورایی، نمادین، شاعرانه، زیبا و لذت بخش داشت. غمش جوری نبود که بخواد حالم بد کنه.. برعکس حالم خوب میکرد!

واقعا آرزومه یه بار دیگه بشینم این سریال ببینم!.. اینقد خوبه و جایگاه خوبی در قلبم داره که هرکس از من بپرسه بهترین سریال کره ای که دیدی چی بود؟ قطعا گابلین تو این لیست بهترین های من هست..

هر چند که همون اولش هم بهش میگم سلیقه ست.. واقعا انقد بدم میاد از این سوال که بهترین سریال که دیدی چی بوده؟😐 از هیچ کس هم این سوال نمیپرسم فقط خودم انتخاب میکنم.. حالا شاید به پیشنهادات دوستام سر بزنم اما اصلا دوست ندارم از کسی بپرسم یا چون دوستم پیشنهاد داده بخاطر اون ببینم.. اصلا دوست ندارم وارد بخش نظرات بشم!😐 انقد که بخش نظرات بده اه 😐

میدونی چیه قطعا سریال دیدن و نظر دادن سلیقه ست و هرکسی هم نظر خودشو داره. پس همونجور که گفتی خوندن نظرات اشتباهه و اگر هم میخونی باید تحمل هر نظری رو داشته باشی
زمان دیدن سریال و طرز فکر ادما درمورد اون سریال و بازیگرانش از نظر مخاطب و خیلی چیزهای دیگه برای همه متفاوته. بعضی ها هستن یه سریال بیست قسمتی رو تو دو روز می بینن و بعضی ها هم تو دو ماه. مثلا خودم بعضی سریالها زود نگاه میکنم و بعضی ها هم خیلی دیر.
مثلا همین اسنودراپ اگه با پخش آدم میدید قطعا سریال رو قوی حساب میکرد اما کساییکه بعد پخش با دو روز تمومش میکنن هیچکدوم از نکات مثبت سریال رو نمیگیرن و میگن که پایانش مسخره و اعصاب خورد کن بوده
و معتقدم که این قانون کیدراماست

واقعا جزو سریال هایی که هروز دلم براش تنگ میشه و بعضی از قسمت هاش دارم و میبینم.. بقیه قسمت هاش هم باید یه روزی دوباره دان کنم ببینم!

نه میدونی من خودم واقعا از خواندن نظرات لذت میبرم چون همون خوندن نظرات باعث میشه خودم یاد بگیرم چجوری نظر بذارم و به نکات ریز و قشنگ توجه کنم!.. ولی بعضی ها مینویسن حیف وقت و نت خوشم نمیاد..😐 ولی از خوندن نظرات حرفه ای و طولانی خوشم میاد چون با دقت نظر میذارن و کار هرکسی هم نیست!

ولی منظور من بیشتر این بود که از این سوال بهترین سریال کره ای خیلی بدم میاد.. چون نظر ها متفاوته به نظر من خیلی سوال بیخودی.. حالا سایت پروموویز از سال 2018 هر سال مثلا نظرسنجی میزاره بهترین سریال سال تو یه پست میذاره ماشاالله سریال ها هم که زیادن تو این پست ها!.. بعد حالا طرفدار ها میان بحث میکنن چرا سریال مورد علاقه شون رای کم آورده!

وای واقعا کسایی که تو دو روز سریال تموم میکنن نمیتونم درک کنم!😐 اول اینکه برای چشم ضرر داره دوم اینکه واسه ذهن ضرر داره سوم و مهمترین دلیل هم اینکه آدم وقتی یه سریال آروم میبینه هم لذت بیشتری می‌بره هم میتونه نکات ریز کشف کنه! من که خودم هر سریال دو سه ماه کش میدم 😅❤️

هم مثلا تو همون سایت پروموویز با نظر منفی در مورد گابلین روبه رو شدم هم تو نماشا تو یکی از میکس هاش! خدایی خیلی سریال متفاوت و قشنگ و دوست داشتنی بود! حالا نمیدونم شاید اونایی که دوست نداشتن شاید براشون قابل درک نبوده! شاید تخیلی دوست ندارن...ولی واقعا برای من خیلی متفاوت و تکرار نشدنی بود و از اینکه سریال شو نگه داشتم پشیمون نیستم! حتی همین چند روز پیش آهنگ هاش گوش میدادم!.. به نظر من بهترین سریال سال 2016 کره و حتی همین الان همین گابلین که بعد از گذشت چند سال همچنان ارزش دیدن و دان کردن داره! 

ولی اینکه گفتم آدمی که تازه کیدرامر میشه نیاز به سریال کمدی عاشقانه داره واقعا درست گفتم ها 😅 این مدل سریال ها شاید برای کیدرامر های حرفه ای جالب نباشه اما برای تازه وارد کیدرامری همه چی جذابه مخصوصا کمدی عاشقانه چون هیچ معمایی نداره!! شاید بخاطر همین بیشتر کیدرامر ها با پسران فراتر از گل و تو زیبایی کیدرامر شدن..

منم خیلی گابلین رو دوست داشتم و هر از گاهی بهش فکر میکنم. جدیدا چندتا میکس ازش دیدم و یاد نقاط مثبت ‌و فان سریال افتادم و بیشتر به قشنگی سریال پی بردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan