دیالوگ زیبای سریال وارثان

همین امروز سریال وارثان رو تموم کردم. تعریف چندانی از سریال ندارم. در طول سریال هیچ صحنه یا دیالوگی نظرم رو جلب نکرد به جز آخرین دیالوگ سریال. برای خوندن این دیالوگ آموزنده برین به ادامه مطلب.

چا اونسانگ: شاید دوباره از پا بیفتم و شاید دوباره به زانو در بیام.

هر چند.. از یه چیزی خوب مطمئنم.

کیم تان: به هر قیمتی که شده.. برو دنبال چیزی که میخوای و بهش برس.

و اما این دیالوگ به این معنیه که باید شجاعت داشته باشیم. چیزی که زیاد در طول سریال از اونسانگ و تان دیدیم.

نظرتون درمورد این دیالوگ چیه؟

​​​​​​دیالوگ بعدی، از سریال وارثان (سری دوم)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون 🙋 یه چند وقتی بود نظر نذاشته بودم اینجا 😁

شما هم از وارثان خوشتون نیومد؟

از بازی کیم وو بین من و نقشش چی؟

نقدش رو میخواید بنویسید؟

من که هنوزم که هنوزه ادامش ندیدم ، فعلا حوصله شو ندارم

یه دیالوگ هم من دارم اما نمیدونم میشه بهش گفت زیبا یا نه ، می‌خوای بگم؟

سلام عزیزم. 
اره
کیم وو بین که حرف نداره
مگه میشه نقد وارثان رو نزارم😊
والا منم که چند قسمت آخرش رو به سختی دیدم
بفرما
جمعه ۱۵ مرداد ۰۰ , ۱۱:۳۸ ادم فضایی🧝‍♀️

سلام میشه از لی سو توی کلاس ایته وون عکس پروفایل بزاری....*-*

سلام. حتما

این دیالوگ از یونگدو ، تو قسمت 13

یه نقل قول خوب تو ذهنم دارم. دشمن هات اونایی نیستن که شمشیر شونو از رو بستن ، در واقع دشمن هات کسایین که با خنجری که پشتشون گرفتن کنارت وایسادن

منم این دیالوگ رو یادمه. خیلی زیبا بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan