دیالوگ آموزنده سریال زیبایی حقیقی

با یه دیالوگ ماندگار دیگه درخدمتتونم. این بار از سریال زیبایی حقیقی براتون دیالوگی دارم که اون رو لیم جوکیونگ گفته:

-اگر به خاطر زشت بودنم از اومدن به مدرسه خودداری کنم و با دیدن دوستام فرار کنم، یعنی قبول کردم که یه بازنده ی واقعی ام! پس سعی می کنم با همین قیافه‌م خودم رو دوست داشته باشم و فقط به حرف کسانی گوش بدم که دوستم دارن.

نظرتون در این باره چیه؟

سکانس ماندگار بعدی، از سریال وینچنزو

زندگی در تاریخ...ایران...کرن

مرسی از پست خوبتون

یه چیزی درباره این سریال میخوام بگم. در واقع حالم خیلی بهم میخورد از این گریم بد لیم جوکیونگ وقتی که زشت بود به خصوص با اون عینک های بزرگ مال دو قرن پیش. حتی کشورهای محروم هم از اینجور عینک ها ندارن که حالا عینک لیم جوکیونگ اینجوری بود. جدا از گریمر این سریال نا امید شدم.

خواهش میکنم
کاملا باهاتون موافقم.... :(

دیالوگ آموزنده ای بود که می‌تونه بهمون یاد بده اعتماد به نفس داشته باشیم...🙂

مرسی از این دیالوگ زیبا😍⁦❣️⁩

ولی آره قیافه مون گا یونگ خیلی بد گریم کردن...

بدجور زشتش کردن...  و اغراق آمیز بود به نظرم...

بدون آرایش همه میگفتن زشته با آرایش تبدیل شد به زیبا ترین دختر مدرسه...😅😂

ولی در کل من این سریال دوست ندارم...  شوخی های بدی داره😂😐 که واقعاً رو مخم بود و من اصلاً نمیتونستم به اون مدل شوخی ها بخندم😐

ولی بازیگر هاش خوب بودن ، کلا کره جنوبی بیشتر از اینکه سریال های خوبی داشته باشه به نظرم بازیگر های خیلی خوبی داره😅😂💖

 

دقیقا
خواهش میکنم
این سریال برای من خیلی جذاب نبود ولی سکانس های خنده دار زیادی داشت. کلا داستانش تکراری بود و کلیشه های زیادی داشت

میشه بگید قسمت چند این دیالوگو میگه؟ لازمش دارم🤓

باور کن اصلا یادم نیست ولی فکر کنم بعداز زمانیه که دانش آموزان قیافه واقعی جو کیونگ رو دیدن هست که حدودا چهار پنج قسمت آخر میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan