سرآستین قرمز 3

تصاویر بعدی، سری ششم تصاویر سریال عاشقان آسمان سرخ

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس های زیبایی بود😊

من خلاصه داستان این سریال خوندم به نظرم کلیشه‌ای میومد. 

شما اسم این بازیگر مرد میدونید؟ همین که تو عکس هشتمیه.. نمیدونم چرا قیافه اش برام آشناست..😂

.... :)
اتفاقا از نظر من داستان جالبی داره
جونهو عضو گروه 2PM هست

نمیدونم خب من ندیدمش که در موردش نظر بدم😁

مرسی از جوابت💚 قیافه اش برام آشنا بود فهمیدم تو فیلم سینمایی بیست دیدمش.

دیشب هم که تاریخ آرتدال نگاه میکردم قیافه بازیگر نقش تاگون برام آشنا بود 😅 بعد با جست و جو در گوگل فهمیدم تو سریال زندگی خصوصی او دیدمش😅😂💚🧡💛

شخصیت هاش همون ایسان و سونگ یون اند که اینجا اسم سونگ یون، دوک ایمه
قابلی نداشت 😂
به شخصه کاراکتر تاگون رو خیلی دوست داشتم. کاملا تمامی کارهاش رو درک میکردم. اما خب گاهی اوقات هم غیر قابل پیش بینی بود
بهتره دیگه حرف نزنم چون ممکنه یه دفعه داستان رو برات لو بدم دیگه جذابیتش نمونه

منم کاراکتر تاگون تو همین قسمت اول به دلم نشسته..😃

بازیگرش اسمش جونگ جی وون هست تو زندگی خصوصی او خیلی کیوت بود 🥰 نقش آیدل یا خواننده رو داشت. به شخصه خیلی تو اون سریال دوستش داشتم 😍کلا من زنگ خصوصی او رو خیلی دوست داشتم 😅❤️ یه بار سر این سریال تو سایت با یه نفر بحث کردم 😂 خدا منو ببخشه 🙌😂 البته من حرف بدی نزدم ها ولی خب یکی اومده بود نوشته بود زوج زندگی خصوصی او بهم نمیان و سریالش بده و ارزش دیدن نداره و اینا منم ناراحت شدم 😂💖 چقدر روحیه ام لطیفه که نمیتونم نظر منفی بخونم🤦 خیلی احساس خاصی به زندگی خصوصی او دارم😂💞💖 این کره ای ها چقدر خوب میتونن با احساسات آدم بازی کنن که آدم سر سریال هاشون بحث می‌کنه 😂 البته خب اونی که کلی وقت و حجم نت صرف می‌کنه و سریال میبینه حالا با سلیقه اش جور در نمیاد حق نظر دادن داره ولی به نظرم بهتره آدم اینجور وقتا که میخواد نظر منفی بده بنویسه با احترام به طرفدارا...😅💞

سریال دو بونگ سون دختر قوی رو یادمه اولش میگفتم سریال خوبی نیست ولی جلوتر که رفت خوشم اومد. یه شوخی های بدی داشت که باهاش مشکل داشتم ولی تهش به این نتیجه رسیدم که طنز کره ای ها با ما فرق داره و خب وقتی سریال یه کشور دیگه رو میبینم طبیعیه که یه مقدار اختلاف فرهنگی داشته باشیم... دیگه اون اختلاف فرهنگی ها برام عادی شده کاری ندارم باهاشون... 

شیما جون سریال شاهزاده زیر شیروانی چجوریه؟ نمیخوام ببینم ها ولی یه چند تا میکس دیدم و عکس هایی که شما ازش گذاشتین دیدم به نظرم خوب میومد

تا اونجایی که یادمه همیشه درباره سریال زندگی خصوصی او حساس بودی 😂 
چون قدیمیه خیلی قوی نیست اما ایده اش نسبت به زمان خودش خیلی عالی بود. 

خب میدونی نظر ها رو میخونم همه میگن سریالش کلیشه ایه شبیه منشی کیم چشه ست ولی نمیدونم به من خیلی احساس خوبی میده 😍 اصلا دلم میخواد دوباره برم دانلودش کنم😂 اصلا بهم انرژی میده انگار برای من ساختن...😂💖

البته خب بیشترش ربط داره به سلیقه.. خب من یه ژانر کمدی عاشقانه رنگی رنگی که دوست دارم ، یکی ژانر فانتزی، یکی هم ژانر تاریخی البته زیاد غمگین نباشه 😁  خب همون منشی کیم چشه رو هم من قسمت اول شو دان کردم جلو جلو زدم دیدم به نظرم قشنگ میومد 🤗 ولی نظر منفی زیاد داره.. من زوج منشی کیم چشه رو هم خیلی دوست دارم 😍

همش سلیقه ست. دیگه تصمیم گرفتم نظر ها رو نخونم 😂😂😂

ولی من اصلا زوج زیبای حقیقی رو دوست نداشتم. به نظرم سریالش زیاد خوب نبود. یعنی به نظرم میشه گفت چرت بود😂😂😂

من تو ژانر کمدی عاشقانه سریال زیاد دیدم اما اینا رو دوست داشتم. یکی زندگی خصوصی او که اصلاً عشقمه 😍😂

یکی دو بونگ سون دختر قوی که خب اگه اون شوخی هاشو حذف کنم میتونم بگم دوستش داشتم کیوت و ایده جالب... کلا طنز کره ای ها رو زیاد نمی‌پسندم.

یکی هم دهکده ساحلی چاچا که واقعاً کسی رو که این سریال دوست نداشته باشه رو نمیتونم درک کنم..😂 چون سریال اونقدر خوب بود که به نظرم می‌تونه همه رو جذب کنه..

 

عه جدی؟😂 من حساس بودم؟😂 آره راست میگی من خیلی حساس بودم و هستم نسبت به این سریال... حتی اگه کلیشه‌ای و لوس و آبکی هم بوده باشه برای من که میخواستم حواسم پرت کنم و حالم خوب کنم راضیم کرد... من سریال پرطرفدار زیبای حقیقی رو دوست نداشتم اما زندگی خصوصی او رو چرا...

دقیقا این احساس خاصی که من به زندگی خصوصی او دارم یکی از دوستام به شاهزاده زیر شیروانی یه همچین احساسی داره و خیلی دوستش داره..💞

حالا فکر نکنی من جنبه خوندن نظرات مختلف ندارم ها چرا دارم اتفاقاً خیلی از خوندن نظرات لذت میبرم اینکه جمع میشن و با هم گفتگو میکنن و نقد میکنن کلا خوندن نظرات حس خوبی به من میده 😍 ولی خب فکر میکنم بحث کردن سر یک سریال اصلا کار درستی نیست..

ولی خب برای انتخاب کردن سریال از روی نظرات دیگران تصمیم نمی‌گیرم چون به هر حال هر کس نظرات خودش داره...😍

که اینطور.. مرسی 💚

دانشمند شب گرد چجوریه؟😂 متوسطه؟

میدونی دلم برای لی جون کی تنگ شده بود رفتم قسمت اول دختر من دان کردم توش لی دونگ ووک و لی جون کی مثلث عشقی دارن 😂 سریالش قدیمیه مال سال 2006 

سریال آرانگ و دادرس هم دان کردم قسمت اول رو فانتزیه این گابلین در مورد خدایان شون و اینجور چیزهاست فکر کنم.. شین مین آه هم توشه ، فکر کنم تو این سریال هم لی جون کی و یون وو جین مثلث عشقی دارن 😂  یون وو جین هم بازیگر خیلی خوبیه 😊 ولی آرانگ و دادرس تاریخی و قدیمیه.. تازه یو سونگ هو هم توشه 😂💖 هزار الله اکبر همه عشق هام ریختن تو این سریال 😂😅کلا سریالش فانتزی... مال سال 2012

کره ای ها هم سریال تو سبک گابلین زیاد ساختن مثل ماموریت فرشته عشق یا هتل دل لونا.. ولی گابلین یه چیز دیگه ست 🤗  اون دوتا رو ندیدم ولی برای من گابلین یه چیز دیگه بود و به گابلین هم خیلی احساس خاصی دارم چون خیلی حس خوبی بهم داد😍

دیگه گفتم ازت بپرسم دانشمند شب گرد چجوریه؟ خوبه بده پیشنهاد میکنی نمی‌کنی؟

.... :)
دیگه هرکی روی یه سریالی تعصب داره و دوسش داره
دانشمند شبگرد متوسط روبه پایینه، البته از نظر من 😂
یس یس. گابلین یه چیز دیگه بود
شاید دانشمند شبگرد رو به کسی که تازه وارد کیدراما شده پیشنهاد کنم. اما به کسی مثل تو که خیلی وقته کیدرامریه، پیشنهاد نمیکنم

البته این ایده که چون فلان بازیگر تو این سریال هست یعنی اون سریال عالیه به نظرم این ایده اصلا درست نیست.. مثلا همین لی جون کی که گفتم قسمت اول دختر من و آرانگ و دادرس ازش دان کردم خب من این سریال همین جوری یه قسمت دان کردم که ببینم چجوریه یعنی یه ناخنکی زده باشم ولی نمیگم این سریال ها حتما عالین و اینا..

مثلاً گونگ یو هم خیلی بازیگر خوبیه ولی سریال ضعیف داره تو کارنامه هنریش.. پس بازیگر و سریال دو تا چیز جدا هستند..

آرانگ و دادرس من کلی نظر منفی در موردش خوندم ولی با این حال خب یه قسمت دیدن که ضرر نداره. بعدشم ریتینگ بالایی داشته و هر کدوم از بازیگر هاش که گفتم جزو ستاره های کشور کره هستن مثل همون شین مین آه و لی جون کی و یون وو جین.

و خب یه بازیگر هر چقدر هم خوب باشه دلم نمی‌خواد همه سریال هاشو ببینم چون ممکنه یه سریال یا فیلم بازی کنه که سبک من نباشه..

شیما جون شما چند ساله کیدرامر هستید؟

خب برای من خیلی وقت نیست 😁 ولی خب زیاد از سریال هاشون خوشم نمیاد..😂 به نظرم همه سریال هاشون شبیه همه و کلیشه ایه و مثلث عشقی و اینا😂😂😂

باشه پس دانشمند شب گرد هم فقط یه قسمت شو دان میکنم😁

بله، دقیقا
حدودا چهار سالی میشه
من با این مخالفم که همه سریالهاشون شبیه همه. بهتره بگیم اکثرشون. شاید سریال خوب کم پیدا بشه اما بازهم هستن. پس بهتره تر و خشک رو باهم نسوزونیم
.... :)
پنجشنبه ۱۱ آذر ۰۰ , ۱۷:۳۸ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

من عاشق کیدرامام مخصوصا افسانه اوک نیو

منم همینطور

آره منم خب قبلا هم گفتم دیگه در جواب دخی کیدرامر که سریال قوی تو کیدراما کم پیدا میشه ولی همشون بد نیستند.. سریال خوب و قوی هم داره ولی کم... متاسفانه بیشتر سریال هاشون آبکیه و شبیه هم...

ولی من سریال های کره ای رو به سریال های ایرانی ترجیح میدم 😂🧡💛 سریال های ایرانی خیلی چرته 😂😂😂 البته با احترام به کسایی که طرفدار سریال های ایرانی هستند...

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan