اسامی سریال هایی که دیدم

یکی از عزیزان ازم خواست لیستی از سریال هایی که تا به الان دیدم رو بذارم.

من الان چهار ساله کیدرامر و بیشتر از صدتا سریال دیدم.

تو ادامه مطلب سعی کردم همه ی اون سریالهایی که دیدم رو بنویسم. حالا شاید هم چندتا رو از قلم انداخته باشم.... :)

ادامه مطلب

1- سرآستین قرمز

2- کتاب خانوادگی گو

3- یک گومیهو هم اتاقی منه

4- حالا داریم بهم میزنیم

5- با وجود اینکه میدانم

6- بی خانمان

7- اسنودراپ

8- گابلین

9- منشی کیم چشه

10- مستر سان شاین

11- هیلر

12- هتل دل لونا (دو قسمت دیدم و دراپش کردم)

13- علاقه پادشاه

14- کشور من: عصر جدید

15- مشکلی نیست خوب نباشی

16- آقای ملکه

17- وینچنزو

18- نسل خورشید

19- وارثان

20- جونگ میونگ

21- دونگ یی

22- ایسان

23- جومونگ

24- ملکه سوندوک

25- زیبایی حقیقی

26- خورشید و ماه

27- ایمان به سرنوشت

28- اوک نیو

29- بازرس سلطنتی و شادی

30- سرزمین آهن

31- رودخانه ماه

32- ملکه کی

33- دختر امپراطور

34- سرزمین بادها

35- عاشقان ماه

36- پزشک اسب

37- گل و شمشیر

38- قاضی شیطان

39- هه چی

40- عاشقان آسمان سرخ

41- مهتاب نقاشی شده با ابر

42- پادشاه صاحب ماسک

43- درخشش یا جنون

44- افسانه سیزیف

45- آیینه جادوگر

46- شاهزاده زیر شیروانی

47- یخ فانتزی (چینی)

48- خاکستر عشق (چینی)

49- جنگ بین زنان

50- سایمدانگ

51- شاهزاده بزرگ

52- ملکه هفت روزه

53- تاریخ آرتدال

54- دلقک تاجدار

55- دانشمند شبگرد

56- پادشاه عاشق

57- طلوع ماه در رودخانه

58- خیاط سلطنتی

59- شالاپ شلوپ عشق

60- سامبونگ

61- تو فوق العاده ای

62- باد و ابر و باران

63- سرنوشت یک مبارز

64- کلاس ایته وون (چند قسمت دیدم و خوشم نیومد، دراپ کردم)

65- ایلجیما

66- پرنسس جامیونگ گو

67- شکارچی برده ها

68- فراری از چوسان

69- دکتر جان

70- جواهری در قصر

71- مرد بی گناه

72- پادشاه هتل

73- زن شگفت انگیز

74- دالی و شاهزاده از خود راضی

75- گل شیطان

76- امپراطور دریا

77- بازی مرکب

78- شکارچی شهر

79- رویای فرمانروای بزرگ

80- عشق شاهدخت

81- مدرسه 2021 (دو قسمت دیدم و بچگونه اومد)

82- پیش بینی عشق و آب و هوا (به خاطر مین یانگ یکم دیدم و اما با صحنه کیسش دراپ کردم)

83- دکتر روح (خیلی انگیزه بخش بود)

 

خب تموم شدن. به صدتا نرسیدن که :))

نظر شما درمورد این لیست طولانی من چیه؟

خب خسته نباشی عزیزم 😍

فکر کنم نوشتنش هم کار سختی بوده نه؟😅 ولی خب بازم جالبه 😅😅 چون به هر حال با هر کدوم از این سریال ها کلی خاطره داری و خاطراتت شاید مرور شده باشه و این لیست آثارت محسوب میشه که دیدی و نقدشون کردی...💛🧡

ممنونم بابت پستت 💞 خوشحال شدم که دیدمش 😍😍 

اون سریال چینی خاکستر عشق شبیه سریال کره ای عشق شاهدخت هستش؟ 

قربانت
اره خیلی 😊 بله بله
😘😍
نه خیلی باهم فرق میکنن. من کلا دوتا سریال چینی دیدم که خیلی پر قسمت بودن. ولی همون دوتا هم که دیدم فانتزی و تخیلی بودن. سریال چینی جنگی دوست ندارم

خب منم لیست آثار خودم زهرای دمدمی رو میگم!😅😎

تو از ستاره ها اومدی،  گابلین، در یک روز زیبا پیدات میکنم، ملکه هفت روزه، دو هفته، مشکلی نیست خوب نباشی، زندگی خصوصی او،  دهکده ساحلی چاچا، من ربات نیستم، دوبونگ سون دختر قوی، همسایه بغلی اکسو، اولین بوسه برای هفتمین بار و آهنگ مرگ!

سریال های وارثان و زیبای حقیقی و عاشقان ماه و هیلر رو هم دیدم ولی دوست شون نداشتم و دلم نخواست که وارد این لیست با ارزشم بکنم!...😂😐

سریال کتاب خانوادگی گو رو نصفه دیدم ولی دوستش داشتم 😍

سریال تو فوق العاده ای تعریف زیادی ازش شنیده بودم ولی جذبش نشدم زیاد به نظرم کم کلیشه نداشت و لوس بازی هم داشت! تا قسمت 8 دیدم و زیاد جذب نشدم که بخوام قسمت های بعدی ببینم نه خوب بود نه بد بود! یک سریال متوسط بود و لیاقت این همه تعریف نداشت!😂💛

سریال افسانه نوکدو رو تا قسمت 8 دیدم. سریال خوبی بود ولی من بخاطر کمدی بودنش دانلود میکردم که از یه جایی به بعد سیاسی شد و دراپ کردم!...

سریال تاریخ آرتدال یکی از متفاوت ترین سریال ها کره! واقعا از کره ای ها ساخت چنین سریالی بعیده 🤪 واقعا به عنوان یک سریال کره ای عالیه...

اقای ملکه رو هم نصفه نیمه دیدم ولی قشنگ بود 😊

دونگی و افسانه خورشید و ماه هم از تلویزیون دیدم و دوست شون داشتم اما انقد دیدمشون که خسته شدم و شورشو در آوردم 😂😂😐

کلی سریال دیگه هم بودن که دراپ کردم!😂 دیگه نمیگم که توهین نشه..🙏🧡💛 ولی در کل زیاد نمیتونم با کیدراما ارتباط برقرار کنم و نسبت به کیدراما گارد خاصی دارم ولی حاضرم با این چندتا سریال کره ای ازدواج کنم و همیشه ببینمشون!

مستر سان شاین ندیدم ولی عاشقشم دلم میخواد باهاش ازدواج کنم 😂😐🧡 پلی لیست بیمارستان 1 و 2 و در یک روز زیبا پیدات میکنم، گابلین، دهکده ساحلی چاچا، کتاب خانوادگی گو حاضرم با این ها ازدواج کنم و نگهشون دارم! ولی همون طور که قبلاً هم گفتم کیدرامر نیستم. 

 

لیست سریال هات جالب بودن 👌
اره واقعا تاریخ آرتدال خیلی متفاوته
چرا آقای ملکه رو ادامه ندادی؟ خیلی قشنگه. نبینی پشیمون میشی
...... :))

ولی خودمونیم ها خیلی سریال های زیادی دیدی 😅🤪💛❤️ 

واسه من سر جمع فکر کنم 20تا شد 😂 البته اون سریال های دراپی رو حساب نکردم 😂😂😂

اره خیلی 😁
منم خیلی از دراپی ها رو حساب نکردم وگرنه بیشتر از این میشدن

ولی خب همه اون سریال هایی که تو لیست آثارم بودن برای خودم باارزشن و دلم میخواد یه روزی از اول برگردم نگاه شون کنم!🧡

ممنون عزیزم 😍 لیست سریال های شما هم جالب بودن 😎👍 و خیلی سریال دیدی که اصلا من به گرد پات نمیرسم تو کیدرامری و شما سونبه من محسوب میشی 😂💜❤️💛

ولی خب دیگه انقدی کیدراما دیدم که بتونم قضاوت کنم سریال های کره ای رو.. و به نظرم حجم سریال های ضعیفش به مراتب بیشتر از سریال های قویشه ولی خوبی کیدراما اینه که برای همه مدل سلیقه ای سریال داره فقط باید بگردی پیدا کنی...! ولی با وجود اینکه من میگم کیدرامر نیستم ولی اگه کیدراما یه سریال عالی داشته باشه با کمال میل میبینم...💛❤️😎💖🤪😊 تو کیدراما فکر کنم سالی 2 ، 3 تا سریال عالی ساخته میشه و جدیدا هم که تو ساخت سریال پیشرفت کردن...!🧡💛

سونبه که میدونی یعنی چی؟😅

بله
قربونت.... :)
راستی میدونی سریال جدید لی جونگی قراره ۱۴ فروردین پخش بشه؟ من که حتما میبینمش تو چی؟
اره عزیزم. اگه بعد از اینهمه کیدرامر بودن ندونم سونبه چیه که باید برم بمیرم 😁 البته دور از جونم 😊

خدایی سریال تو فوق العاده ای واقعا این همه تعریفی بود و ارزش اون سر و دست هایی که براش میشکوندن داشت؟!

راستی تو لیست آثارم یادم رفت که از سینمایی ها بگم! زیاد اهل فیلم های سینمایی کره نیستم و سریال هاشو بیشتر از فیلم های سینماییش دوست دارم و می‌پسندم و به نظر من سریال هاش بهتره...

فیلم سینمایی بیست  زیاد ازش خوشم نیومد ولی برای یه بار دیدن خوب بود و یه خورده خندیدم 😅 ولی شوخی هاش بد بود ولی خب باز همین که صحنه و برهنگی و اینا نداشت جای شکرش باقیه خخخ ولی نقش وو بین تو این فیلم دوست نداشتم و به نظرم این مدل نقش ها بهش نمیاد!😐 نقشش تو وارثان خیلی بیشتر دوست داشتم. لی جون هو و کانگ ها نول و لی یو بی و جونگ سو مین از دیگر بازیگرانش بودن...  نمیدونم چرا از لی یو بی هم زیاد خوشم نمیاد توی کتاب خانوادگی گو هم زیاد نقشش دوست نداشتم!😂😅

فیلم سینمایی پسر گرگ نما که یکی از زیباترین فیلم های سینمایی بود که دیدم!... جنبه دیگری از هنر بازیگری سونگ جونگ کی را دیدم و فیلم بسی غمگینی بود و حرص هم خوردم ولی غمش را دوست داشتم و فیلم با احساس و زیبایی بود!...

دیگر فیلم سینمایی ندیدم ولی فیلم سینمایی قطار بوسان در لیستم هست.. فیلم خیاط سلطنتی رو نمیدونم بذارم تو لیست یا نه ؟!😅 در مورد فیلم های کیم مامور مخفی ، جادوگر چوسان و مردی که رودخانه می‌فروشد هم نمیدونم بذارم تو لیست یا نه!؟ ولی من انگار زیاد از کیم نام گیل خوشم نمیاد چون اون فیلم های سینمایی که ازش دانلود کرده بودم حذف کردم 😂😐 بیشتر فیلم هاش هم در مورد زامبی و این چیزها بود 😂😂

اره واقعا. منم خیلی زیاد دوستش نداشتم
از من میکنی خیاط سلطنتی رو نبین. چون از پارک شین هه بدت میاد پس قطعا ارزش فیلم از نظرت پایین میاد 😊 چون واقعا فیلم خیلی پر معنایی بود

نه والا فکر نکنم سریال جدید لی جون کی ببینم 😂

لی جون کی خودش بازیگر خوبیه ها ولی راستش بخوام بگم هیچ کدوم از سریال هاش برای من در حد عالی نبوده البته من از بین سریال هاش عاشقان ماه، دوهفته، سریال دختر من نصفه نیمه که دلم میخواست از ماجرای عشقیش سردربیارم جلو جلو زدم 😂 که حالا توهین نباشه ها نقش لی جون کی اونجا دوست نداشتم! با اینکه در اکثریت مواقع طرفدار نقش دوم مرد هستم!! اما من فکر میکنم احمقانه ترین کاری که یه انسان می‌تونه با خودش بکنه اینکه نسبت به یه نفر عشق یک طرفه داشته باشه و بدونه که عشقش یک طرفه ست و اون طرف هم اصلا چندبار ردش کرده باشه باز اون عشق بال و پر بده و طرف فراموش نکنه!!! سر دختر من دلم به حال لی جون کی سوخت ولی خیلی طرفدارش نبودم! حالا بگذریم دور نشیم 😅 سریال جدیدش هم حقوقی اکشن دیگه حتما 😕 تازه حتما هم از رو وبتون درست شده 🙁 لی جون کی دیگه داره تو ژانر اکشن کلیشه میشه به خدا!!! من موندم چرا ژانر های مختلف و نقش های مختلف بر نمیداره فقط اکشن دوست داره!... هیچ کدوم از سریال هاش در حد عالی نبوده برام !😅 البته که گفتم خودش خوبه..

آره میدونستم معنی سونبه رو میدونی شوخی کردم 😅🤭😉❤️ خدا نکنه دور از جون 😘

سریال تو فوق العاده ای والا تو ژانر مدرسه که کلیشه ها و لوس بازی های همیشگی کره ای ها رو داشت تو ژانر عاشقانه هم همین طور تو اون ایده فانتزی وبتون هم از سریال دبیلو اسکی رفته بودن 😂 فقط بازیگر هاش خیلی عالی بودن وگرنه در اون حد هم عالی نبود! حالا تو کشور کره پرطرفدار شد مهم نیست سریال خودشونه باید هم نگاه کنن! ولی در سطح بین المللی هم معروف شد! نمیگم سریال بدیه ها ولی عالی نیست من که ولش کردم...!

از پارک شین هه بدم نمیاد ولی زیاد بازیش تو وارثان دوست نداشتم! اتفاقاً من از پارک شین هه دوست دارم سریال تو زیبایی ببینم اگه عمری باشه 😂❤️ ولی بیشتر وقت ها گریه های شین هه رو مخه و تو وارثان هم خیلیییی رو مخ بود 😂😂😂

ولی فکر کنم خیاط سلطنتی خیلی غمگینه 😔 اگه بخوام ببینمش باید خودمو آماده کنم!😂

راستش الان که گفتی یکم تحقیق کردم فهمیدم خیلی از سریالای لی جونگی معمایی و حقوقی ان. منم موافقم که دیگه سریال هاش یکنواخت شدن
😁😊

اره غمگینه

آره این همه ژانر وجود داره یا اصلا میتونه کمدی برداره و خودشو به چالش بکشه چون بیشتر سریال هاش غمگینن! بازیگر خوب اونیه که نقش های مختلف و ژانر های مختلف برداره ولی تنوع لی جون کی کمه به نظرم!... 

بعدشم من به عنوان کسی که ادعا داره کیدرامر نیست زیادی تو فاز کیدراما بودم و باید بعد اینکه کتاب خانوادگی گو رو تموم کردم برم بزنم تو کار هالیوود و بریتانیا و انیمه 😂😹✌️ من حتی نمیدونم اون سریال بلوز ما رو که مدت ها انتظار شو میکشیدم میخوام ببینم یا نه اونوقت شما حرف از سریال لی جون کی میزنی 😂😂😂 ولی من حتی وقتی پوستر سریال بلوز ما رو تو سایت پروموویز دیدم تو شوک بودم نیم ساعت داشتم از خوشحالی گریه می کردم!😂😂😂 تیزرش که چند بار دیدم 😂💜 ولی فضا و حال و هواش شبیه دهکده ساحلی چاچا بود ولی امیدوارم داستانش فرق داشته باشه!😅😅

......
يكشنبه ۲۲ اسفند ۰۰ , ۲۰:۳۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

کلا نظرم راجع به عاشقان ماه و اسنو دراپ عوض شد😐😐

عاشقان ماه به نظرم فقط تا قسمت 10 خوب بود و از بعدش فقط کشت و کشتار و خون و خونریزی و اعدام

انقدر تو قسمت 11 به بعد دستمو گذاشتم جلو چشمام که اگه اون دنیا بخوام علیه وانگ یو و وانگ ووک و ملکه یو و وانگ اوان و امپراطور شهادت بدم میتونن بگن خدایا  این چرت و پرت میگه😐کل وقتایی که تو سریال این صحنه ها بود دستش رو چشماش بود هیچی ندیده

در کل به نظرم برای قسمت 1 تا ،10 عاشقان ماه نمره 10 از 10 و برای قسمت 11 به بعد نمره 2

اسنو دراپ هم با وجود قشنگیش ولی اخرش  خیلی خشن بود


قبول دارم اسنودراپ آخرش یکمی خشونت داشت اما خب از ژانرش و خلاصه داستان میشد فهمید که پایان خوبی نداره. به نظرم که پایانی بهتر از این نمیشد برای اسنودراپ نوشت

یعنی دخی اون وقت که میومدی با من سر عاشقان ماه بحث میکردی هنوز عاشقان ماه کامل ندیده بودی که الان نظرت عوض شده؟😂😹😅😅

من قسمت اول اسنو دراپ دان کردم بعضی ها میگن بازی جی سو خوب نیست!😅

حالا که دارم فکرشو میکنم از لی جون کی سریال دوهفته رو دوست داشتم! با وجود اینکه سریالش غمگین بود و زیاد هم معروف نبود و زیاد هم صحنه عاشقانه نداشت!😂😹🤪💛


اتفاقا جیسو با وجود اینکه اولین سریالش بوده، خیلی حرفه ای بازی کرده
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۰۷:۲۰ دخی کیپاپر و کیدرامر

راستشو بگم؟

نه اون‌موقع کامل ندیده بودم

نمیخواستم ادامه بدم قفلی زده بودم رو قسمت 4😂😐بعدم پریدم قسمت 20

بعد برگشتم قسمت 11 به بعد رو دیدم که کاش نمیدیدم

من وقتی قیافه و نقش و شخصیت پردازی یه بازیگر به دام بشینه دیگه بازیش هم به دلم میشینه! من زیاد به بازی بازیگر ها کاری ندارم! به هرحال من نه بازیگرم نه درس بازیگری خوندم فقط به نقش بازیگر ها کار دارم! مثلاً آیو خودش بازیگر بدی نیست ولی من چون نقشش تو عاشقان ماه دوست نداشتم انگاری بعد دیدن عاشقان ماه از چشم افتاد!... کلا نقش های آیو تا حالا به دلم نشسته!😂 بعد از نقشش تو عاشقان ماه خیلییی بدم می اومد 😂😂😐

در مورد کیم جی سو من قیافه اش که دوست دارم و به نظرم خوشگله، امیدوارم شخصیت و شخصیت پردازیش توی سریال اسنودراپ دوست داشته باشم تا بتونم دوستش داشته باشم ❤️ ولی کیم جی سو بیشتر خواننده ست بخاطر همین کسایی که از بازیش ایراد میگیرن باید بدونن که حرفه اصلیش خوانندگی...

سریال دهکده ساحلی چاچا رو می‌بینی خواهر؟😍

منم زیاد نقشای آی یو به دلم نمی نشینن. حتی توی هتل دل لونا هم دوسش نداشتم
با وجود اینکه جیسو در اصل خواننده‌س اما واقعا توانایی خوبی تو بازیگری داره
وقتم خیلی پره واسه همین دهکده ساحلی چا چا چا رو گذاشتم برا وسطای عید. فعلا هفته ای یه قسمت از آهنگ مرگو می بینم. الان قسمت اول رو تموم کردم

ولی من از بین بازیگر های زن کره از پارک بو یونگ و لی دا هه و چه سو بین و سوزی و پارک مین یانگ خیلی خوشم میاد!...🥰 و نقش پارک بو یونگ تو دوبونگ سون دختر قوی خیلیییی دوست داشتم 😍

شین مین آه و شین هه سان یادم رفت بنویسم این دوتا رو هم خیلی دوست دارم!😍🥰😂

:))

پس هنوزم کامل ندیدیش دخی 😂 چون از قسمت 4 پریدی 11😂 ولی یه جوری دفاع می‌کردی ازش و جواب منو می‌دادی با من بحث میکردی من فکر کردم کامل دیدیش و عاشقشی!😐😬 و منم که کم نیاوردم و جوابتو دادم سر عاشقان ماه مدارکش هم توی پست نقد سریال بی خانمان موجوده 😂💛 من واقعا ناراحت شدم از حرفات که با من بحث کردی انگار منی که سریال دوست ندارم حق نظر دادن ندارم در حالی که نظر دادن حق همه ست حالا چه اونی که سریال دوست داره چه نداره بخاطر همینه که من میگم آدم هیچ وقت نباید روی یه چیزی تعصب داشته باشه و باید بی طرف باشه!... من باید تو تمامی بحث ها برنده بشم و و سر بحث عاشقان ماه باهات برنده هم شدم!😂✌️💪👍 همش میگفتی عاشقان ماه عالیه من نقش هه سو رو دوست دارم و فلان و بهمان!☹️ منم که می‌گفتم از عاشقان ماه متنفرم و از نقش هه سو هم متنفر بودم!😑😕

اصلا من انقد از عاشقان ماه بدم میاد که بهش نمره صفر میدم با احترام!... چون فیلم نامه خیلییی بدی داشت!... دیگه هم با من بحث نکن که من اصلا دلم نمیخواد در مورد این سریال مزخرف حرف بزنم!

و دلیل اینکه رو کیدراما گارد دارم وجود سریال های آبکی مثل عاشقان ماه و وارثان و زیبای حقیقی و دبیلو و کلی سریال های کلیشه ای و آبکی دیگه ست!😬

درمورد اونکه گفتی تعصب بده، من تازه فهیدم که روی اسنودراپ خیلی بد تعصب دارم :) تا حالا روی هیچ سریالی تعصب نداشتم. اولین بارمه. دوست ندارم تعصب داشته باشم اما چیکار کنم دست خودم نیست :)

آره منم نقش های آیو دوست ندارم!

ولی سوزی رو تو کتاب خانوادگی گو دوست داشتم چون یه دختر قوی بود و هنر های رزمی و تیراندازی و شمشیر بازی بلد بود و خوشگل هم بود و خوب بازی کرد! من قسمت 10 کتاب خانوادگی گو هستم 😂🧡

نقش پارک بو یونگ هم تو دوبونگ سون زن قوی دوست داشتم چون واقعا قوی بود 😂❤️

منم اسنو دراپ تابستون میخوام ببینم!😊

قسمت اولش چطور بود؟😅

منم سوزی رو تو کتاب خانوادگی گو دوست داشتم ولی توی بی خانمان زیاد باهاش رابطه بر قرار نمیکردم :(

حتما ببینش :)
خوب بود. اولین باره که یه سریال از لی جونگ سوک می بینم. خیلی بازیگر توانمندیه

آره هممون یه سریال هایی هستن که احساسات خاصی بهشون داریم و واقعاً دوست شون داریم!🥰

ولی این دلیل نمیشه که تا یکی نظر منفی داد سریع بریم جواب شو بدیم! اون فرد که در مورد سریال مورد علاقه من نظر منفی میده با من دشمنی نداره که! داره نظرش میگه! من اینجور وقتا سعی میکنم از دید اون فرد نگاه کنم و درکش کنم! البته اگه به سلیقه من توهین نکنه و به کسانی که سریال دوست دارن توهین نکنه!... 

باشه می‌بینمش تو لیستمه!😭😅

من یادمه قبلا گفتم دنیا چه جای قشنگ تری میشد اگه نظر منفی رو واسه خودمون نگه می‌داشتیم! هنوز هم پای حرفم هستم!.. خیلی از سریال ها بودن که دوست شون نداشتم و نرفتم پیش طرفدار هاش نظر منفی بنویسم! ولی سر عاشقان ماه انقد حالم بد شد و حس بد گرفتم که چند جا نظرم نوشتم و هنوز هم از این سریال متنفرم!... ولی اینکه یه سریال نظر منفی داشته باشه چیز عجیبی نیست بهترین سریال ها هم نظر منفی دارن و همه اینها بخاطر سلیقه های متفاوت و دیدگاه های مختلف هستش...

ولی من اون موقع منظورم این بود که اگه در مورد یه بازیگر نظر منفی داریم و ازش متنفریم بهتره ننویسیم!... من واقعا کسی که در مورد بازیگر نظر منفی داره و از یه بازیگر متنفره رو نمیتونم درک کنم!!! چه جوری میشه از بازیگری که نمی‌شناسیمش و باهاش ارتباط نداشتیم و فقط از صفحه گوشی و تبلت و مانیتور لپ تاپ دیدیمش متنفر باشیم و نظر منفی داشته باشیم و ولش هم نکنیم!!😶 اینکه یه آدم از یه سریال متنفر باشه رو میتونم درک کنم بخاطر سلیقه ولی از یه بازیگر متنفر باشه رو نه!☹️

الان که گفتی قسمت اول آهنگ مرگ دیدی منم دلم خواست برم دوباره ببینم!😅😅 آره منم لی جونگ سوک تو آهنگ مرگ خیلی دوست داشتم!...

لی جونگ سوک بازیگر خوبیه. من اولین بار تو دبلیو دیدمش حیف که سریالش خوب نبود!😂 توی چند قسمت اول هنگامی که تو خواب بودی هم دیدمش ولی خب سریالش لوسه دیگه!😂 نمیدونم باید بگم لوس یا کیوت هر چی بود دیدن این سریال ها هم زمان مخصوص خودش داره ولی من زیاد خوشم نیومد شاید بعداً ادامه شو دیدم!..

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰۰ , ۱۸:۲۶ دخی کیپاپر و کیدرامر

نه

قسمت 1 تا 10 رو دیدم پریدم بیست بعد ندیدم الان همزمان با دختر من بقیشو دیدم

سریال دکتر روح چجوریه؟ کامل دیدیش؟ 

قسمت های یک تا دهش رو پراکنده دیدم. اما از ده به بعد کامل دیدم و از فانتزیش خوشم اومد

آخی یادش بخیر این لیست^_^ من هوس کردم دوباره به این لیست سر بزنم ^^ من قبلاً تو یه دفتر لیست فیلم و سریال هامو نوشته بودم حالا تو لپ تاپم نوشتم 😂❤️

شما از اون سریال سامبونگ که دیدید خوشتون اومد؟

این اواخر مینی سریال شالاپ شولوپ عشق دیدم. نسبتاً خوب بود ولی کیفیتش پایین بود و برام در حد عالی نبود و بازیگر هاشم زیاد دوست نداشتم ولی به نظرم خوب تونستن تو دو قسمت داستان جمع و جور کنن:)))

شیما جان شما میدونی چجوری باید عضو سایت نماشا بشم؟😂💜 هرچی میزنم میگه اشتباه 😂 نام کاربری، رمز عبور، ایمیل همه چی اشتباه قبول نمیکنه..😡

......
نه والا اصلا خوشم نیومد، فقط چون از تلویزیون پخش میشد دنبال کردم
راستش من زیاد شالاپ شلوپ عشق رو دوست نداشتم 😐
خب اون فرم عضویت رو باید پر کنی، منم اولش هرچی تلاش میکردم اطلاعاتم ثبت نمیشد، بعد با یه مرورگر دیگه و گوشی دیگه امتحان کردم، ثبتش کرد

این سامبونگ من نظر یه نفر که عاشقانه دوست نداشت خوندم می‌گفت خیلی خوشش اومده و بدون سانسور دان کرده و دیده. ولی خب سریال بدون عاشقانه که سریال نیست 😜😂❤️ من تو سریال های کره ای عاشق ژانر عاشقانه شونم 💜🤪😂

شالاپ شولوپ عشق منم زیاد دوست نداشتم ولی واسه یه بار دیدن که بد نبود ، بود؟😂

منم فرم عضویت درست می‌زدم اطلاعات اشتباه می آورد حالا ماه دیگه میخوام یه گوشی جدید بخرم اون موقع میزنم شاید شد 😠😂

مرسی^_^

اره والا، سریال بدون عاشقانه یه سریال ناقصه
برای یه بار دیدن و تفریح خوبه
آها باشه
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan