هان جی مین 2

 

هان جی مین بازیگر دوست داشتنیه سریال غم های ما :)

خیلی کیوت و با نمکه

نظر شما درموردش چیه

تصاویر بعدی، سری پنجم تصاویر سریال هتل دل لونا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

دوست داشتنی و کیوته 😹😍

من ازش سریال همسر آشنا رو دان کردم 😍❤️

ولی احساس می‌کنم به مرور زمان قیافه اش یه جوری شده قبلا خوشگل تر بود مثلاً تو سریال شاهزاده زیر شیروانی. آخه بازیگر های کره سن شون بالا میره خوشگل تر میشن 😂 اما انگار واسه هان جی مین اینطور نبوده 😅

تو سریال جدیدش غم های ما احساس می‌کنم شخصیت مرموزی داره! من این سریال نمیبینم فقط جلو جلو میزنم که سکانس های عاشقانه اشو ببینم بعد تو سکانس های عاشقانه کیم وو بین و هان جی مین اصلا یه جوریه 😂 میخوان بهم بزنن بهم شک دارن نمیدونم انگار یه معمایی داره 😂😅 ولی خب سکانس های عاشقانه شون هم کم بوده ولی کم هاش هم دوست داشتم 😂❤️

وااا؟! هان جی مین که خیلی خوشگلتر شده. توی غم های ما خیلی کیوت و دوست داشتنیه
شخصیتش مرموزه ولی نمیخوان با کیم وو بین بهم بزنن توی سریال. فقط یه گذشته ای داره که نمیتونه به همه بگه. من کاپل این دو نفر رو بیشتر از کاپل های دیگه سریال غم های ما دوست دارم

من تصورات خوبی نسبت به سریال غم های ما داشتم ولی حالا که سریالش اومده فکر میکنم سریال خوبی نیست یا حداقل به درد من نمیخوره!.😂

درست مثل سریال پادشاه صاحب ماسک که امروز از تلویزیون دیدم و خوش نیومد 😂

اره منم همینطور. ولی بازم شروعش کردم. میدونی مشکل اصلیه سریال چیه، اینکه داستان های شخصیت ها موازی توی سریال پیش نمسرن. مثلا من یه داستانی رو دوست ندارم ولی مجبورم ببینمش تا به داستان مورد علاقه بعدی برسم. سریالش اینجوریه. اگه مثل دهکده ساحلی موازی بودن داستانها خیلی بهتر میشد

البته خب اینم بی تاثیر نیست که من الان دیگه اون حوصله و انرژی و شور و اشتیاق سابق ندارم و برای اینکه حوصله ام برگرده واقعا نیاز دارم بشینم سریال هایی که قبلاً دیدم دوباره ببینم!😅 مثلاً امروز قسمت اول تو از ستاره ها اومدی رو دان کردم سریالی که برام خاطره انگیزه و باهاش کلی خاطره دارم و خندیدم و به هیجان در اومدم و گریه کردم امروز که چند دقیقه از قسمت اول شو دیدم واقعا حالم خوب شد 😂 واقعا خیلی وقتها سریال های جدید به دلم نمیشینه و نیاز دارم بشینم لیست آثار قدیمی که قبلاً دیدم ببینم تا حالم خوب بشه و حوصله ام برگرده..😂❤️

سریال تو از ستاره ها اومدی عجب سریال خوبی بوده و من خبر نداشتم 😂 اولین بار که دیدم زیاد خوشم نیومد الان که دیدم بیشتر خوشم اومده و به نظرم جون جی هیون خیلی خوبه 😂🤪😹 

میشه درخواست بدم؟😅🧡 میشه از سریال بخشی از ذهن تو عکس بذاری ❤️❤️❤️

.....
در آینده میذارم

نه میدونی توی این عکس هایی که ازش گذاشتی خیلی خوشگل و زیباست مخصوصا اینکه با گل ها عکس گرفته 😍😂 ولی اتفاقاً من از قیافه اش تو سریال غم های ما خوشم نمیاد 😂💛 

امروز که قسمت 13 غم های ما اومد من تو پیش نمایش قسمت بعدی دیدم که هان جی مین میگه میخوام باهات بهم بزنم و من واسه خوش گذرونی ازت استفاده کردم 😂🤦 حالا نمیدونم چی میشه ولی منم زوج کیم وو بین و هان جی مین از بقیه زوج ها بیشتر دوست دارم 💝 با اینکه اینها زوج سومن 😂😅🤪

من که نمیخوام سریال شو ببینم همین که سکانس های عاشقانه کیم وو بین و هان جی مین ببینم برام بسه 😍😂

 

مرسی که عکس میذاری 😍😘🥰 من امروز تو یوتوب از پشت صحنه و خود سریال بخشی از ذهن تو فیلم و کلیپ دیدم و خیلی ذوق کردم و اکلیلی شدم 😍😍🥰🥰 مخصوصا اینکه چه سو بینم با بیننده ها حرف میزد با وجود اینکه نمی‌فهمیدم چی میگه ولی بازم خیلی خوشحال شدم 😂😍 جونگ هه این هم تو این سریال خیلی کیوت و جنتلمنه 😭قند تو دل آدم آب میشه 😂😍 خدا یه دونه از این پسر های خوشتیپ و مهربون نصیب مون کنه 🤲😂💛 وای که من چقد دوست دارم بخشی از ذهن تو رو ببینم ولی حوصله لعنتی فکر نکنم حالا حالا ها به من اجازه بده 😭😂 ولی خب سریال شو دانلود میکنم که دلم خوش بشه 😂💛


آها اونو میگی. من امشب قسمت 14 غم های ما رو دیدم. خب واقعا داستان گذشته هان جی مین یه چیز دیگه ست و من بهش حق دادم که اون چیزارو به وو بین گفت.
.... :) من بخشی از ذهن تو رو از لیستم حذف کردم به جاش چیزی در باران رو گذاشتم.

چیزی در باران هم سریال خوبیه و تعریف شو شنیدم ولی بخشی از ذهن تو چون زوجش خیلی دوست دارم و فضای آرامش بخش و آروم داره من بخشی از ذهن تو رو بیشتر دوست دارم 😅😅 البته اینکه بازیگر مورد علاقه ام هم توش بازی می‌کنه بی تاثیر نیست 😅🌺😍🥰 ولی اگه از سریال بخشی از ذهن تو عکس پیدا کردی حتما بذار عشقم 😘😘😍😍🥰🤩💖🥰

باشه حتما میذارم

البته میدونی من بخاطر بازیگر مورد علاقه از سریال تعریف نمیکنم.. مثلاً همون من ربات نیستم اگه کسی از من بپرسه چجوریه میگم برای من سریال خوبی بود ولی آبکیه و لوس بازی هم داره 😂❤️ اینو میگم بدون توجه به اینکه بازیگر های من ربات نیستم دوست دارم...

در مورد سریال بخشی از ذهن تو قبلاً هم گفتم که فقط نیم ساعت قسمت اول دیدم و با همون فهمیدم سریال متفاوتیه.. یه سریال رنگی رنگی لوس بازی نیست آبکی هم نیست صحنه عاشقانه داره ولی نه در حد خیلی! من والا تو قسمت آخرش هم صحنه کیس ندیدم 😂 فقط بغل دیدم 😂❤️ و خب شنیدم که دیالوگ های خوب و عاشقانه زیبا داره و من فکر میکنم سریال خوبیه و زوجشم خییییلی بهم میان 😍 فرم صورت چه سو بین و جونگ هه این هماهنگه و شبیه هم💛 کلا به نظر من چه سو بین به بیشتر پارتنر هاش میاد.. هم به یو سونگ هو هم به جونگ هه این...💞👍👌✌️🥰😍🤩


میدونی چیه من واقعا گیج شدم که بخشی از ذهن تو رو ببینم یا چیزی در باران رو، هردوشون خوبن ها ولی میخوام یکیشون رو انتخاب کنم. لیستم به اندازه کافی پر هست. واقعا نمیدونم کدومو بذارم تو لیستم

به نظرت سریال تو از ستاره ها اومدی چجوریه؟😂😅😅

والا من ندیدمش واسه همین نظر خاصی هم ندارم. اما خب خیلی ازش تعریف میکنن، امکان داره سریال خوبی باشه

من که بخشی از ذهن تو رو گذاشتم تو لیست و چیزی در باران تو لیستم نیست و نمیخوام ببینمش.

حالا خودت میدونی هر جور که خودت دوست داری ❤️ ولی سریال چیزی در باران نونا رومنس و به نظر من زوجش بهم نمیان.🙏💛

در مورد سریال تو از ستاره ها اومدی یه جورایی شبیه شاهزاده زیر شیروانی هستش و من شاهزاده زیر شیروانی ندیدم اما تو از ستاره ها اومدی واقعا سریال خوبیه. چون اولین سریال کره ای بود که دیدم و شروع کردم به دیدن سریال های کره ای برام سریال خاصیه ❤️😍

من از چند ماه پیش تصمیم داشتم سریال های کره ای رو برای خودم تحریم کنم نمیدونم چی شد که دوباره برگشتم به دیدن سریال های کره ای 😂خنده#_# شاید وقت لازم داشتم بتونم خودمو جمع و جور کنم و بعد واسه یه مدت از دیدن سریال های کره دست بکشم.. با وجود اینکه چند تا سریال جدا کرده بودم تابستون ببینم ولی دیگه نمیخوام ببینم و سریال ها هم برای اینکه جلو چشمم نباشن میریزم تو فلش و سمت فلش هم نمیرم. دلم نیاد سریال هایی که دان کردم پاک کنم به هر حال براشون اینترنت مصرف کردم. احتمالا برمیگردم به دیدن سریال های کره ای ولی فعلا می‌خوام یه سال استراحت کنم و کار های دیگه رو تجربه کنم 😂❤️ می‌خوام تابستون گواهینامه هم بگیرم 😅🤪 شاید فقط همون سریال ایرانی شهرزاد ببینم..😅😂

خب دیگه شیما جون هر خوبی بدی از من دیدی حلالم کن ❤️ بهت سر میزنم ولی دیگه فکر نکنم فعال باشم و نظر بذارم 😂❤️💛🙏

آره نونا رومنسیه واسه همین هم فک نکنم بپسندم
امیدوارم همیشه و هرکجا که هستی، موفق باشی گلم. 
حلالی عزیزم. توهم منو حلال کن :)
فایتینگ..... :)

البته خب نمیدونم مثلاً همین سریال بخشی از ذهن تو که تعریف شو شنیدم عاشقانه سریالش ممکنه رو مخ باشه چون اولش پسره یکی دیگه رو دوست داره و دختره باید اول اعتراف کنه به عشق 😂😅😐 کلیشه مسخره سریال های کره ای که دختره باید بیفته دنبال پسره و پسره رو عاشق خودش بکنه! نمیدونم دیگه اینا صرفا از رو نظرات و نقد ها فهمیدم.. ممکنه طرفدار های سرسخت داشته باشه و ممکنه یه سری ها هم دوست نداشته باشن و دراپ کنن. سریالش واسه آروم شدن و ریلکس شدن خوبه.

چیزی در باران هم که شنیدم آرامش بخشه 😍 میدونی من با نونا رومنس مشکل ندارم 😅😂 چون اولین سریال کره ای که دیدم نونا رومنس بود 😂

 

ممنون عزیزم خیلی به من لطف داری 😍🥰🤩😘🤪😅💜💛❤️💗🌺💞💓💝💚🌹🌹🌹

ولی من با نونا رومنسی مشکل دارم، پس بهتره چیزی در باران رو خط بزنم

..... :))

میدونی چیه شیما من انقد نقش وو بین تو وارثان یعنی چوی یونگدو رو انقد دوست داشتم که دیگه دلم نمیخواد سریال دیگه ای از کیم وو بین ببینم 😂 می‌خوام برام همون چوی یونگدو با جذبه و مظلوم باشه!😂😅 چقد دلم میخواست تو مدرسه مون در برابر کسایی که اذیتم میکردن عین چوی یونگدو با جذبه و خشن می بودم اما نتونستم 😂😭😐😬

من با چوی یونگدو زندگی کردم واقعاً با وجود اینکه از سریال وارثان متنفرم 😂😐

آره میدونم چی میگی. منم بعد از اسنودراپ دلم نمیخواد جونگ هه این رو توی هیچ سریال دیگه ای ببینم. از بس که اونجا مظلوم بود.

راستی اینم بگم که هیچ بدی ازت ندیدم که بخوام حلالت کنم از بس که خوب و مهربون بودی...❤️💛💜💚🧡💝

قربونت عزیزم 😘😍💗❤

شیما انقد از اسنو دراپ تعریف کردی که من که تصمیم گرفتم یه مدت از سریال دیدن دست بکشم تصمیم گرفتم هر طور شده اسنو دراپ ببینم 😂❤️ داری وسوسه ام میکنی 😉😅😂💗

یادمه اون وقت ها که پروموویز میرفتم یه نفر تو صفحه اسنو دراپ نوشته بود اسنو دراپ ببخشید که تو کشوری ساخته شدی که قدرتو ندونستن..😞 البته چیز های دیگه هم نوشته بود دیگه یادم نمیاد 😂 ولی خب تا اونجایی که یادمه صفحه اسنو دراپ جای قشنگی بود که توش هیچ بحثی نبود و موقع در حال پخش دیدن هم با هم حرف میزدن و صفحه آرومی بوده...💛💝👌👍

😊 میدونی چیه من واقعا اسنودراپو دوست دارم و با هیچی هم عوضش نمیکنم. تا حالا هم هیچ سریال برام مثل اسنودراپ نشده
ولی واقعا سلیقه من و تو باهم فرق داره، و چون ژانر اسنودراپ هم اون ژانری نیست که تو بپسندی. البته مطمئن هم نیستم که بدت بیاد اما هر وقت شروع کرد اول یه قسمت ازش ببین، بعد انتظاراتی ازش داشته باش و اگه هم خواستی ادامه‌ش بده

در مورد نونا رومنس من فکر نمیکنم کسی باشه که خوشش بیاد!😅 مگر خییلی کم!.. ولی خب مثلا اگه اون بازیگر زنی که از مرد بزرگتره بازیش خوب باشه من مشکلی ندارم نونا رومنس باشه!.. مثلاً همین سریال تو از ستاره ها اومدی، جون جی هیون بازیگر مورد علاقه من نیست! به نظر من اصلاً خوشگل نیست و اصلا قیافه نداره. حالا نمیدونم نظر شما چیه ؟😅 ولی به نظر من که اصلا قشنگ نیست حالا فکر کن این خانم و کیم سو هیون که 10 سال با هم اختلاف سنی دارن و این اختلاف سنی هم کاملا مشخصه با هم زوج بودن تو سریال. اما بازم مشکلی نداشتم و حتی الان که برای بار دوم تصمیم گرفتم این سریال دوره کنم از زوجشون خوشم اومده چون جون جی هیون خوب بازی میکنه. در کل اگه سریال نونا رومنس بتونم دوست داشته باشم بستگی به این داره که بازیگر زن چجوری بازی کنه و ترجیحا هم شخصیت لوس نباشه.. مثل پارک مین یانگ تو منشی کیم چشه 😐😬 ولی خب منم طرفدار نونا رومنس نیستم و دلم میخواد مرد از زن بزرگتر باشه حالا حتی اگه اختلاف سنی شود زیاد هم بشه مشکل ندارم مثل زوج گونگ یو و کیم گو ایون که فکر کنم گونگ یو 12 سال از کیم گو ایون بزرگتر باشه اما مشکلی ندارم.

ولی وقتی دختر از پسر بزرگتر میشه خیلی ها مشکل دارن مثل همون زوج پیش بینی عشق و آب و هوا که یادمه اولاش بخاطر نونا رومنس بودن کلی نظر منفی دریافت کرد.

حالا که چیزی در باران خط زدی به جاش همون سریال بخشی از ذهن تو رو گذاشتی؟😅💜 من هم نظرات مثبت خوندم از سریال بخشی از ذهن تو و هم نظر منفی. واقعا خودم هم نمیدونم سریال خوبیه یا نه ؟😅 بیا هر کدوم که زودتر دیدیم نظرمون به همدیگه بگیم 😂❤️

من اگه بخوام اسنو دراپ ببینم باید سریال بخشی از ذهن تو رو هم ببینم! هم بخاطر اینکه بعد دیدن اسنو دراپ با دیدن بخشی از ذهن تو به آرامش برسم هم اینکه من زوج بخشی از ذهن تو رو بیشتر دوست دارم اصلا به نظرم جونگ هه این تو بخشی از ذهن تو خوشگل تره 😂❤️ دیگه از عکس هایی که از سریال بخشی از ذهن تو گذاشتی کاملا مشخصه که جونگ هه این اونجا خوشگل تره خخخ 😅🌼🧡

ولی میدونی من با همون قسمت اول اسنو دراپ که جلو جلو زدم و دیدم فهمیدم سریال قشنگیه و احتمالا جذبش میشم.. ولی فعلا که گفتم میخوام یه مدت استراحت کنم و نمیدونم این استراحت چقدر میخواد طول بکشه ولی وقتی استراحت و زنگ تفریحم تموم شد برمیگردم و اسنو دراپ و بخشی از ذهن تو رو میبینم.💐🌼🌺👍 اما فعلا هنوز سر حرفم هستم چون این تصمیمیه که از خیلی وقت پیش گرفتم و میخوام کار های دیگه ای رو تجربه کنم مثل همون میکس سازی و تدوین که خیلی به این کار علاقه دارم 😍 در واقع یه سری مشکلات هم دارم که نمیخوام بگم ولی دیگه دلم نمیخواد سریال ببینم. فکر کنم خودت هم میدونی که من از اولشم زیاد تو سریال دیدن قهار و معتاد نبودم و دلم نمی‌خواست زیاد یا هر سریالی ببینم خخخ 😅 و هنوز هم همونم چون من آدمی نیستم که به چیزی وابسته بشم 😂😅

آره منم نونا رومنس زیاد دوست ندارم مگر خیلی کم. ولی خب با اینکه پسره از دختره بزرگتر باشه مشکلی ندارم
والا بازهم نمیدونم. یه سریال دیگه هه این هست به اسم one spring night حالا فارسیشو نمیدونم 😁 موندم اینو بذارم تو لیستم یا بخشی از ذهن تو رو. کلا بر سر دوراهی گیر افتادم 😊
آها پس خداروشکر که دوست داشتی
کار خوبی میکنی یکم استراحت خوبه، منم ماه قبل بعداز سقوط بر روی تو یه ماه استراحت کردم
راستی زهرا جان آقای ملکه رو تموم کردی؟ اگه تمومش کردی و دلت براش تنگ شده قسمتهای ویژه اش رو ببین. باعث میشه کمی از دلتنگیت کم بشه

جون جی هیون بازیگر خوبیه و من از بازیش تعریف میکنم.. بازیگریه که من بخاطر قیافه زیباش ازش تعریف نمیکنم بلکه بخاطر بازی خوبش ازش تعریف میکنم. اون بازیگر توانمندیه که واسه فیلم های اکشن هم از بدلکار استفاده نمیکنه و خودش صحنه های اکشن میره.. جزو گرون قیمت ترین بازیگر های کره ست و برای هر قسمت که بازی میکنه 84 هزار دلار دستمزد میگیره! اونم در حالی که تو کره دستمزد بازیگر های زن کمه و دستمزد بازیگر های مرد بیشتره..

اون سریال هه این اسمش یک شب بهاری هستش و داستان نسبتاً تلخی داره به نظرم همین بخشی از ذهن تو رو بذار تو لیست 😉 بازم خودت میدونی ❤️

آره قسمت های آخرشم و میخواستم قسمت های ویژه شم ببینم ❤️ خفن ترین ملکه کیدراما ملکه ی آقای ملکه بود چون من تو سریال های کره ای می‌بینم ملکه ها خیلی ضعیفن و قدرت خاصی ندارن واقعا عاشق ملکه شدم 😂❤️

آره جزو گرون ترینه، ولی من زیاد ازش خوشم نمیاد. نمیدونم شاید به خاطر اینکه هیچ سریالی ازش ندیدم. شاید اگه یه روزی یه سریال ازش دیدم نظرم راجع بهش عوض شد
آره از خلاصه داستانش فهمیدم که داستان غمگینی داره
آره واقعا. تنها ملکه ای که در طول تاریخ به پادشاه سیلی زده همین ملکه آقای ملکه هست :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan