دیالوگ بسیار زیبای سریال کیمیای روح

دیالوگی براتون آوردم چه دیالوگی

حقیقتش خودم بعداز پنج بار خوندن متوجه منظورش شدم و خیلی درگیرش شدم 😁😊

امیدوارم این دیالوگ سر شما رو هم به درد بیاره 😂

برای خوندن دیالوگ به ادامه مطلب برید

انسان ها نمی تونن با چشمشون خودشون رو ببینن

تنها راهشون اینه که خودشونو تو آیینه ببینن

پس تصویری که از خودت داری فقط یه توهمه

دقیقا همون جوریه که بقیه تورو میبینن

فقط چیزی که دوست دارن رو میبینن

و توهمی ایجاد میکنن که مناسبشون باشه

 

دیالوگ بعدی، از سریال در یک روز زیبا پیدایت میکنم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه دیالوگ پر معنایی♡

واقعا قشنگ و پر مفهومه.

فکر کنم سریال کیمیای روح واقعا ارزش دیدن رو داشته باشه نه؟

من که بعد از دیدن چند تا تصویر از این سریال واقعاجذبش شدم و از سریالش خوشم اومد♡

 

 

اوهووم
اره واقعا یه سریال زیبا و کاملا متفاوته، صد درصد هم ارزش دیدن داره. ولی اگه از من میکنی درحال پخش نبین، انتظار خیلی سخته براش 😭

پیچیده و پر مفهوم بود و جای فکر و تفکر زیادی داره...😂💜 

ممنون که این دیالوگ زیبا رو با ما به اشتراک گذاشتی ❤️😍🥰💜🧡🌼

اره واقعا....
خواهش میکنم

بله خودمم در حال پخش هیچ سریال کره ای  رو نمیبینم.

ولی سریال ایرانی یاغی رو الان دارم میبینم هر پنجشنبه یکبار میاد خیلی سخته😑

برای همین کلا سریال های کره ای در حال پخش نمیبینم واقعا خیلی سخته😐

آره واقعا درحال پخش دیدن زجرکش میکنه آدمو

اما لااقل درحال پخش های کره ای از ایرانی ها بهترن. کره ای ها هفته ای دوبار پخش میشن اما ایرانیا هفته ای یه بار، دیگه خیلی سخته انتظار 😭

ولی به نظر من در حال پخش دیدن کیف و حال خاص خودش هم داره..🌺❤️🌼💗 وقتی در حال پخش میبینی به نظرم بیشتر کیف میده و جذاب تره تا وقتی همه قسمت ها باهم هستن و شاید دیگه حوصله هم نداشته باشی واسه دیدنش..🌺

من فقط سریال دهکده ساحلی چاچا رو در حال پخش دیدم و خیلی تجربه جالبی واسم بود چون هر قسمتش هم حدوداً یک ساعت و نیم بود و هر هفته شنبه و یکشنبه پخش میشد و من تو این روزا از شدت خوشحالی میپریدم هوا 😂😍 و واقعیتش بخاطر درس ها و اینا نه تنها انتظار نمیکشیدم بلکه از در حال پخشی ها هم عقب می افتادم نمیتونستم اون دوقسمت رو تو یه هفته تموم کنم 😂😂😂

 

میدونم در حال پخش دیدن هم سختی های خودشو داره و آسون نیست ولی لذت و جذابیت خودشم داره..🌺

 

شیما جون شما سریال یاغی رو می‌بینید؟ من اصلاً این سریال دوست ندارم و به دلم ننشست 😐😂😬 ولی جیران عالیه 😍🥰

آره قطعا درحال پخش دیدن هم خوبی های خودش رو داره. درکل نه بده نه خوب و برای تنوع هم که شده هرازگاهی درحال پخش ببینیم بد نیست

نه یاغی رو نمی بینم. اصلا از موضوع، ژانر و بازیگرانش خوشم نیومد، همون جیران بهتره

حالا من وقتی همه قسمت های یه سریال میاد حوصله ندارم ببینمش و دلم میخواد در حال پخش ببینم 😂🤪😜

از یاغی خیلی تعریف میکنن و خیلی معروف شد من یه قسمت ریختم اصلا خوشم نیومد 😐 و پاک کردم.

.....
منم دوستام نگاه میکردن و میگفتن خیلی خوبه. ولی امروز میگفتن این قسمت جدیدش که اومده خیلی بد بوده و اینا

یه دیالوگ دیگه هم بود که می‌گفت عشق سکه و من پادزهرتم من اون دیالوگ و خوب یادم نمیاد میتونی بهم کاملشو بگی؟

این دیالوگ دقیقا برای کدوم قسمت و از کیه ؟

 

راستش دقیق نمیدونم ولی فکر کنم اوک اینو گفته
قسمتش رو هم نمیدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan