دیالوگ سریال در یک روز زیبا پیدایت میکنم

دیالوگی زیبا از این سریال واسه تون آوردم

این حرفارو هه وون خطاب به یون سوپ میگه:

فکر کردم فراموشن می کنم

معلومه

ما فقط یه زمستونو باهم گذروندیم

معلومه

کاملا فراموشت میکنم

ولی دیگه نتونستم بیشتر از این احمق باشم

تو فرق داری

تو مثل....

یه برف زمستونی، عمیقا توی قلبم جا میگیری

و هیپوقت از پیشم نمیری

یه دقیقه فراموش کردم

 

خب این یکی از اون دیالوگای قشنگ این سریال بود

امیدوارم از خوندنش لذت برده باشید

امیدوارم همیشه بتونیم لحظات همدیگه رو مملو از خوشحالی کنیم

دیالوگ بعدی، از سریال مشکلی نیست خوب نباشی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام شیما جون.

خوبی عزیزم؟

دیالگ بسیار زیبا و قشنگی بود.

ممنون💖

سلام عزیزم
مرسی گلم
قربونت 💖🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan