دیالوگ سریال مشکلی نیست خوب نباشی

یه دیالوگ قشنگ از این سریال براتون آوردم

این سریال ژانرش روانشناسانه بود و دیالوگ های خیلی زیبایی هم داشت

دیالوگ هایی که گاهی به آدم امید میدادن

گاهی نصیحتش میکردن

گاهی خوشحال یا ناراحتش میکردن

و گاهی هم وادارمون میکرد به گذشته و کارهای که کردیم و عواقبشون فکر کنیم

ادامه مطلب 

اگه میخوای اطرافیانت رو خوشحال کنی

اول باید خوشحالی خودت رو پیدا کنی

خودخواه بودن اونقدرا هم بد نیست

اگه شرایط خیلی برات سخت شد

بهتره دنبال خوشحالی خودت باشی....

 

دوست دارم نظرتون درباره این دیالوگ بدونم و فکر می کنید این دیالوگ جزو کدوم یک از اون نکات بالا بود؟

دیالوگ بعدی، دومین دیالوگ سریال وینچنزو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من این سریال دراپ کردم ولی این دیالوگ خیلی قشنگ بود و دوستش داشتم💜

ممنون که این دیالوگ رو برامون به اشتراک گذاشتید 💫🤍

به نظرم این دیالوگ داره نصیحت میکنه.

..... :))
خواهش میکنم
اوهوم خیلی آموزنده ست

معلم زبان من میگفت اول باید خودتون رو دوست داشته باشید تا بتونید دیگران رو دوست داشته باشید به نظرم این همونه ولی خیلی جذاب تر:)

اوهوم
واقعیت هم همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan