دیالوگ ماندگار سریال وینچنزو 2

یه عکس نوشت از سریال وینچنزو براتون آوردم

نظر فراموشه نشه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۰۱ , ۱۵:۲۹ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

حق :)

😊👌
شنبه ۲۹ مرداد ۰۱ , ۱۱:۴۹ دختر دهه هشتادی

راستش من برعکس همه با این دیالوگ مخالفم..

چون همیشه خوبی قوی تر از بدیه چون خدا همیشه به آدمهای خوب کمک میکنه پیروز شن شاید در ظاهر پیروز نشن ولی در واقع همیشه خوبی برندست که نمونشو تو تاریخم داریم. من با این نظریه فقط شر میتونه شر رو شکست بده.. همیشه شر پیروز میشه و نظریات از این دست بشدت مخالفم.

من چمه؟این بار دومه با یه دیالوگ که همه موافقن باهاش مخالفم. دفعه قبلی دیالوگ کلاس ایته وون که می‌گفت اگه انتظار چیزیو نداشته باشی ناامیدم نمیشی(که ساییدههه شدممم با جملات از این دست😐) مخالف بودم😐.

نظرت برام جالب بود. فهمیدم از یه دید دیگه به زندگی و مسائل نگاه میکنی
حالا من خودم راجب این دیالوگ نظر خاصی ندارم و خنثی ام
ولی این کشورهای آسیایی چون اعتقادی به خدا ندارن یا کلا بی دین اند بیشتر باید خودشون گلیمشونو از آب بکشن بیرون. دلیل پشت این دیالوگ هم همینه

کاش این سریال  وینچنزو رو میدیم تا بهتر نظر بدم در مورد دیالوگ . اما واقعیت همینه یک روانشناس یا جرم شناس خوب خودش یکی از خبیث ترین انسانهای روی زمینه . برای مثال تمامی روانشناسها دچار طرحواره محرومیت هیجانی هستن . از قدیم تا به حال همه کلانترها و مامورها افرادی بودن شامل تفکرات ضد اجتماعی . میدونی خوبی هیولا بودن اینکه میتونی خودتو جای اون بیمار بزاری و تصمیم های بعدیشو حدس بزنی . یا حتی کارهایی که انجام داده .

 

حالا از این موضوع دارک بریم بیرون یک طرفه دیگه قضیه اینکه هیولا همیشه معنی بدی نداره بعضی اوغات یکی هست درونگراست و اگه با یکی مثل خودش باشه اون احتمالا درکش میکنه اما بعدی دوتا مثل هم اینکه تا اخر عمر قراره حرفاشون رو نزنن بهم . اما اگه یک درونگرا و یک برونگرا با هم باشن به مرور این درونگرا هست که کمک میکنه به خودش تا بخاطر عشق هم شده به کیفیت زندگی بهتر سوق پیدا کنه .

 

تکلیف دو برونگرای هیجانی هم مشخصه . جدال برای تصمیم . سفر بسیار . تنها نکته باقی اختلاف نظره که اونم قابل حله .

 

هیولای واقعی ترس ما هست از انتخاب . ترس از نتیجه . اما واقعیت اینه پرسش و رسیدن به حقیقت بهترین نور در تاریکیه .

تحلیلت برای این دیالوگ رو دوست داشتم
من توی کیدراما انسانهای زیادی رو دیدم که شبیه هیولا بودن. بیشترین دلیل اینکه تبدیل به هیولا شدن گذشته سختشون بوده و تا حالا خیلی کم به بحث برونگرا و درونگرا اشاره کردن. 
ترس واقعا نابودی زندگیه. این ترس کاری میکنه از مسیر واقعی زندگیمون منحرف بشیم و گاهی اوقات خیلی سخت مسیرمونو پیدا کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan