تصاویر سریال عشق قراردادی

 

 

و بازم مین یانگ توی ژانر تکراری. از بس توی سریال عاشقانه دیدمش دیگه خسته شدم

یه سریال تاریخی یا اکشن ازت میخوام

این سریال امشب به جای آداماس پخش میشه و پخشش هر چهارشنبه و پنجشنبه ادامه داره

عکس های بعدی، از سریال امپراطوری قانون

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

خوبی شیما جون.

عکس ها خیلی قشنگن.

راستی اینترنت تو هم بزور وصل میشه من که هیچی برام بالا نمیاد بجز شاد گوگل هم الان شانسی بالا اومد کلی زور زدم تا تونستم بیام تو سایتت.

فکر کنم اینجوری پیش بره دیگه نتونم کامنت بزارم😐

اوضاع ایترنت اصلا افتضاحه دیروز شالاپ شلوپ عشق رو میخواستم شروع کنم قسمت یکش رو دان کردم ولی بعدش دیگه اصلا گوگل برام بالا نیومد که قسمت بعدیش رو دان کنم تلگرام هم برام بالا نمیاد که از اونجا دانلود کنم😑😑😑

کلا گوگل برام بالا نمیاد😒

دارم دیوونه میشم😡😠

سلام
مرسی عزیزم
قربونت
اره والا خیلی سخت وصل میشه، شدتش افتضاحه
تازه خبر هم اومده که تا چند ساعت دیگه اینترنت سراسری قطع میشه. خیلی اعصابم خورده
منم امرو سریع دو قسمت سریال دان کردم که شاید کلا نت قطع بشه

کاش منم  چند قسمت دان میکردم دارم ممیرم از بی سریالی😁

خدا کنه زود وصلش کنن😶

هععیی من اون دوتا قسمت هم با بدبختی و اعصاب خورد کنی دان کردم
امیدوارم زودتر وصل شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan