تبریک تولد کیم وو بین

خب خب

با یه پست دیگه در خدمتتونم. توی این پست تولد یکی دیگه از بازیگران کره جنوبی، کیم ووبین رو تبریک میگم. بازیگر سریال وارثان. 

به ادامه مطلب بروید....

کیم وو بین توی 16 جولای ‌1989 (25 تیر 1368) در سئول کره ی جنوبی به دنیا اومد. حالا امروز تولد 32 سالگی اون هست. 

تولدش مبارک!

اگر در خصوص این بازیگر نظری دارین، بفرمایین.

تولد بعدی، تبریک تولد یو سئونگ هو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

مرسی که این پست گذاشتی🤗

به کیم وو بین حس مادری دارم و اون این بچه ام دوست دارم 😍

اما باید عرض کنم بازیگر سریال پادشاه عاشق و عاشقان ماه نیست😅

بازیگر اون دو سریال اسمش هونگ جونگ هیون هست ، ولی حق داشتی اشتباه بکنی ، واقعا خیلی شبیه همدیگه هستند 😂 عین سیب از وسط نصف شده😂

ما کیدرامر ها هم کارمون خیلی سخته 😂 کره ای ها خیلی شبیه همدیگه هستند و ما باید بتوانیم اون ها رو از هم تشخیص بدیم و اسم های سخت شون رو حفظ کنیم 😅

خیلی خوشحال شدم که امروز تولدش بود😍

قربانت
شوخی میکنی؟ این دو نفر خیلی خیلی شبیه هم هستن. اصلا نتونستم از هم تشخیصشون بدم 😁
:)

نه عزیزم شوخی نیست، جدیه😂😐

اون سریال های وارثان، مدرسه 2013 و عشق بی پروا رو در کارنامه هنریش داره و تو عشق بی پروا هم بازی سوزی بوده

تو سینمایی های بیست و کلاهبرداران و سریال اصالت یک مرد محترم هم بوده

و تو سینماییmaster هم حضور داشته ، تو این فیلم لی بیونگ هان بازیگر سریال مستر سان شاین هم حضور داره

من از همین جا تولدش رو بهش تبریک میگم 💓

مرسی از اطلاعاتت

من تنها سریالی که ازش دیدم وارثان بود که باید بگم از سناریو و فیلم نامه اصلا خوشم نیومد اصلا هیچی این سریال برام قابل درک نبود و دوست نداشتم...

اما بازی کیم وو بین و همین طور نقش جذابش محشر بود...

دوست دارم بعدا یه چند تا فیلم سینمایی و سریال مدرسه 2013 شو ببینم🧡💛

امیدوارم عمر طولانی داشته باشه و آرزوی بهترین ها رو براش دارم و تو فیلم و سریال های عالی بدرخشه⁦☺️⁩

کیم وو بین واقعا عشقه🥰 

خیلی ها وارثان بخاطر لی مین هو دیدن اما در نهایت عاشق کیم وو بین شدن ، بس که این بشر عالی بازی کرد...  و اون موقع سر وارثان هم زمان تو سریال مدرسه 2013 هم حضور داشت اما این باعث نشد که بازیش افت بکنه ...

من که هیچ سریالی ازش ندیدم. اول فکر میکردم اون بوده که تو عاشقان ماه و پادشاه عاشق بازی کرده اما اشتباه کرده بودم 😁
:)

اگه تو عاشقان ماه نقش اون شاهزاده احمق که زد برادر شو کشت بازی میکرد که من ناامید میشدم و خودکشی میکردم 😂😐

و اگه اون نقش رو بازی میکرد من دیگه طرفدارش نبودم...😁

یکی از دلایلی که کیم وو بین دوست دارم اینکه تو همه سریال هاش مظلوم...😅

مطمئن باش هر فیلم یا سریالی ازش ببینی از بازیش لذت میبری چون بازی دوست داشتنی داره...

اما به شخصه هیچ وقت دوست ندارم عشق بی پروا رو ازش ببینم ، دلایل زیادی هم دارم برای ندیدنش...

متاسفانه کیم وو بین بعد این سریال به یه بیماری مبتلا شد و از عرصه بازیگری عقب افتاد..

خدا رو شکر الان حالش خوبه 💚

امیدوارم بیاد یه فیلم یا یه سریال خفن بازی کنه 😍

می‌دونستی اول نقش جی چانگ ووک تو هیلر به کیم وو بین پیشنهاد دادن؟ اما اون فیلم نامه رو خوند و قبول نکرد

البته من خوشحالم قبول نکرد 😃 نقش آدم های خشن و با جذبه خیلی به کیم وو بین میاد👌😂

مطمئنم نمیتونست نقش پارک بونگ سو احمق بازی کنه😂

و اینکه کلا پیش مین یانگ هیچ کس جای جی چانگ ووک رو نمیگیره 😅

:) 😁
به نظر من که فقط و فقط جی چانگ ووک مناسب نقش پارک بونگ سوئه. اگه کیم وو بین این نقش رو بازی میکرد اصلا هیلر رو نمیدیدم

آره  کیم وو بین بیشتر نقش های جدی و خشن و با جذبه بازی می‌کنه که عالی هم می‌درخشه🤗

اما نقش پارک بونگ سو یه پسر ترسو و دست و پا چلفتی و خجالتی بود و مناسب وو بین نبود...

و جی چانگ ووک هم برای سریال هیلر بهترین انتخاب بود

ولی خب وو بین و مین یانگ هم زوج خوبی میشدن 🙂 اما باز هم میگم پیش مین یانگ هیچ کس ووکی نمیشه 😅 

من مین یانگ کنار مرد های زیادی دیدم و به نظرم مین یانگ پیش همه خوب بوده ، اما ووکی یه چیز دیگه ست 😉  سر هیلر چند تا جایزه به عنوان بهترین زوج رو گرفتن که همین نشون میده چه زوج هنری خوبی هستند 😊

:)
منم زوج جی چانگ ووک و پارک مین یانگ رو دوست داشتم اما بیشتر مین یانگ رو کنار جونگ کیونگ هو دوست داشتم. با زوج این دو نفر بیشتر ارتباط برقرار میکردم

این بازیگری که گفتی رو نمی‌شناختم 😂

رفتم سرچ کردم خیلی کیوت بود و فهمیدم تو جامیونگ گو با هم همبازی بودن ، چون سریال ندیدم نمیتونم در مورد زوجش نظر بدم ولی یه میکس و یه سکانس عاشقانه از لاهی و هودونگ دیدم به نظرم خوب بودن😍

اما باور کردنش سخته هودونگ همون جونگ کیونگ هو باشه 😅😂

جونگ کیونگ هو تو سریال پلی لیست بیمارستان هم هست 😊

آره، من اولین بار مین یانگ رو توی جامیونگ گو دیدم. درسته سریالش قدیمیه اما خیلی عالیه.
:) آره، میدونم.

شیما جون حالا که وارثان دیدی باز هم میگی اگه کیم وو بین نقش هیلر بازی میکرد نگاه نمیکردی؟😂😂😂😂

میگم من احساس میکنم سوزی یه کمی از نظر قیافه شبیه کیم جی وون😂😜 آیا احساسم اشتباهه یا واقعا بهم شباهت دارند؟😂 یه چندتا میکس از عشق بی پروا دیدم با همین سریال کتاب خانوادگی گو که دارم میبینم احساس می‌کنم شبیه هستن به هم😂😂

والا فک کنم نگاه نمیکردم. چون به نظرم وو بین و مین یانگ بهم نمیان و جی چانگ ووک مناسبتر برای نقش هیلره.
من که هیچ شباهتی بین این دو نفر احساس نمیکنم

آهان از اون جهت که وو بین و مین یانگ بهم نمیان..

آره ووکی مناسب تر بود 🙏

اما نمیدونم چرا من احساس میکنم 😂😂😂🤣😁

.... :)

شیما جون میشه در مورد سریال جامیونگ گو توضیح بدی؟ چند قسمته؟

من شنیدم 13 قسمت اول در مورد بچگی های زوج سریاله حوصله سر بره...  البته خب قصد دیدنش رو ندارم...  چون میدونم خیلی غم انگیزه... ولی کنجکاو شدم...

فکر کنم ۳۹ قسمته. یکم طولانیه اما اگه داستانشو دوست داشته باشی با علاقه نگاهش میکنی
خب سریال به سه بخش تقسیم میشه؛ بخش اولش مربوط به بچگی شخصیت هاست که قسمت یک تا ۱۳ هست. بخش دوم مربوط بزرگی شخصیت ها و عشق و جنگه که تا قسمت ۲۷ ۲۸ ئه. بعدشم بخش سوم از برگشت جامیونگ به نانگ نانگ آغاز میشه که به نظرم جذابترین بخش سریاله

ممنون از توضیحات کاملت👍

خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan