عاشقان ماه 10

 

 

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال سر آستین قرمز

زندگی در تاریخ...ایران...کره

چه عکس های قشنگی از این سریال آپلود کردی عزیزم 😍🙂

من عاشق زوج آیو و لی جون کی هستم و دلم میخواد یه سریال دیگه هم باهم بازی کنن 😍 اگه سریالش مدرن باشه خیلی خوبه 😂

تازه آیو و لی جون کی تو این سریال برنده بهترین زوج شدن 🙂 

یکی از دلایلی که به شدت از این سریال بدم میاد اینکه شروع خیلی خوب و طوفانی داشت اما از یه جایی به بعد افت کرد و چرت شد 😂 کلا بیشتر سریال های کره ای از یه جایی به بعد افت میکنن 😅😂😁😐 

یعنی خب انقد خوب شروع شد که سطح توقعم بالا رفت اما تهش سطح توقعم با خاک یکسان شد 😂😂

قسمت آخر دیگه اعصابم خرد شده بود میخواستم برم یه بلایی سر خودم یا لپ تاپم بیارم 😂😐

ممنون از عکس های زیبات عزیزم 😍 عکس هات عالیه 👌

لطف داری عزیزم
من هتل دل لونا رو به امید زوج بودن آیو و لی جونکی شروع کردم. نمیدونستم بازیگر مرد یئو جین گوئه، وقتی فهمیدم خورد تو ذوقم 😡
.... :)

آخی عزیزم..

میدونم وقتی میخوره تو ذوقت چه حس بدیه 😭

من از همون اول هم میدونستم لی جون کی تو هتل دل لونا بازیگر مهمان هست تو قسمت چهارم 😂 یه نقش کوتاه داشته و به خاطر دعوت آیو اومده 😊

تو پشت صحنه هتل دل لونا هم با هم صمیمی بودن 😍

من کل سریال عاشقان ماه به عشق این دو نفر دیدم و تهش به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت بخاطر بازیگر سریال نبینم 😂😂😂

ولی خب چیکار کنم بازم این اشتباه میکنم بخاطر بازیگر مورد علاقه 😂😂😂

مثلاً بخاطر گونگ یو تصمیم گرفتم کافه پرنس هم ببینم 😂 من خیلی گونگ یو رو دوست دارم 😭😭😭

نمی‌دونم چرا از زوج گل شیطان خوشم نمیاد نظر شما چیه شیما جون؟ من با مون چه وون مشکلی ندارم اصلا سریال مرد شاهزاده خانم هم تو لیستم گذاشتم چون خب خیلی تعریف شو شنیدم...

من هنوز از مون چه وون هیچی ندیدم پس نظری در موردش ندارم...

اما نمیدونم چرا فکر می کنم زوج گل شیطان بهم نمیان...

لی جون کی هم بعد گل شیطان هیچی بازی نکرده دلم میخواد تو پروژه بعدیش یا پارک مین یانگ پارتنرش باشه یا آیو...

ولی بیشتر دلم میخواد با آیو باشه 😂💞 یه سریال کمدی عاشقانه با هم بازی کنن عشق نافرجام شون تو عاشقان ماه بشوره ببره 😂😂😂

لی جون کی هم که قربونش برم فکر کنم یه عقده ای چیزی داره 😂 چون تا اونجایی که نظر ها رو خوندم بیشتر سریال هاش غمگین تموم میشن یا یه جوری تموم میشن که نمی‌فهمی شاده یا غمگین 😂😂

به نظرم یه سریال کمدی عاشقانه بازی کنه خوبه.. به هر حال همش که نباید تاریخی و اکشن بازی کنه.. یه بازیگر خوب باید تو هر سبکی یه سریال بازی کنه به نظرم...

البته یه سریال کمدی عاشقانه داره ها فکر کنم قبلا بهت گفتم.. سریال دختر من که با لی دا ها و لی دونگ ووک بازی کرده مال سال 2006 و به نظرم سریالش خوبه و ریتینگ بالایی هم داشته تو کره ولی چقدر حیف که نقش دوم مرد هست 😂😁😭

البته لی دونگ ووک هم خوبه ها ولی همیشه دلم به حال نقش دوم مرد میسوزه 😂😁 

اگه با پارک مین یانگ جانم هم بازی شد امیدوارم یه کار تاریخی خوب باشه 😅😍 البته ژانرش زیاد برام مهم نیست فقط اکشن نباشه 😁 

راستی من تاریخ آرتدال هنوز قسمت اولم 😂 این بازیگر نقش تاگون که میگفتم تو زندگی خصوصی او بازی کرده ، ده سال گذشت بازیگر نقشش عوض شد😅 حالا یه چند قسمت دیدم یا اگه تمومش کردم میام گزارش میدم😂❤️ و نظر کامل و درست و حسابی راجبش میدم 😂🧡

ولی خب خودم میدونم چقدر تو سریال دیدن تنبلم دیگه به روم نیار😂😂😂

راستی ببخشید دیر جواب دادم ها😅 سرم با درس هام سرگرم هستم..😁😂

 

چرا از زوج گل شیطان خوشت نمیاد؟ من برعکست عاشق مون چائه وونم. حتما مرد شاهزاده خانم رو ازش ببین و مطمئن باش نظرت درباره ش عوض میشه. یا اگه مدرن دوست داری مرد بی گناه رو ببین.
توی لیستم بود گل شیطان اما فعلا کشش پایان غمگین رو ندارم واسه همین ندیدمش.
منم دلم لک زده واسه یه تاریخی خوب و ناب مین یانگ و جونکی. اما مثل اینکه سریال جدید مین یانگ با سونگ کانگ قراره سال 2022 پخش بشه و مین یانگ هم قصد بازی کردن سریال جدید نداره تا پخش این یکی تموم شه.... :(
اما باید بگم که سونگ جونگ کی داره یه سریال خوب بازی میکنه. داستانش عالیه و باب میلم هست.
در کل من خیلی منتظر سریال های 2022 ام. به خصوص دو سریال بلوزهای ما و این سریال جدید سونگ جونگ کی!
این چه حرفیه. درسا مهم ترن دیگه. منم درک میکنم :)

نه خب گفتم که نظری راجبش ندارم ، یعنی نه خوشم میاد نه بدم میاد..😂

من هر وقت تو گوگل می‌زنم ستاره های کره یا بازیگر های معروف کره اسم مون چا وون میاد..😅

نه بخوام ازش سریال ببینم همون مرد شاهزاده خانم میبینم 😅 حوصله زیرنویس آنلاین ندارم 😂😂😂

گل شیطان پایانش خوشه ها😅 ولی در کل غم انگیزه..

فکر میکردم اون پروژه مین یانگ لغو شده باشه 😂

من که نمی بینم اصلا هم منتظر سریالش نیستم 😡 اصلا هم از سونگ کانگ خوشم نمیاد 😠😡

سونگ جونگ کی چی قراره بازی کنه؟ من کلا بی خبرم 😂😅 داستانش چیه؟

سال 2022 قراره عجب سالی بشه!😂🧡💛❤️

از لی بیونگ هان هم چند قسمت اول آیریس دان کردم ، از جی سانگ هم سریال بکش و خلاصم کن..

از بازیگر های مرد کره ای بازیگر هایی که 35 سال به بالا هستن دوست دارم 😅😍💞 بازیگر های زیر 35 سال لوس و بچه ان 😂 بازیگر های مرد زیر 35 سال فقط میتونم بگم با لی جونگ سوک و کیم وو بین مشکلی ندارم 😂🧡 حتی سریال دلباخته ای در شهر هم دیگه دلم نمی‌خواد ببینم چون درسته کیم جی وون دوست دارم ولی جی چانگ ووک اونجا خیلی رومخه! قسمت دومش انقد رو اعصاب بود که نگو! میخواستم بهش بگم نه تو رو خدا خجالت نکش دیگه چیکار ها میخوای بکنی 😂😠😡 دو بار با کیم جی وون صحنه کیس رفت 😐😐😐 اصلا حس خوبی به سریالش ندارم 😡 اصلا دیگه از سریال هیلر هم بدم اومده 😂😂😂

من فکر کنم در آینده حتماً باید سریال مستر سان شاین هم ببینم 😅 هم بخاطر ریتینگ بالا و کلی طرفدار و جایزه هم بخاطر لی بیونگ هان...😅💚

 

.... :)
فک کنم اسم سریال جدید جونگ کی کوچکترین پسر خانواده چائه بول هست. اونجا با شین هیون بین هم بازیه. داستانش هم درباره ارث خانواده چائه بوله. و اونجوری که من برداشت کردم ژانرش یه چیزی تو مایه های وینچنزوئه.
اگه ژانر اکشن و هیجانی دوست داری قاضی شیطان رو هم از جی سونگ ببین
حقیقتش من رابطه خیلی خوبی با سریال های عاشقانه کمدی ندارم. یعنی اگه به خاطر شاد شدنم مجبور نباشم اصلا نمیرم سراغشون.... :(

پس فکر نکنم من سریال جدید سونگ جونگ کی بپسندم 😁 آخه من اکشن و هیجانی دوست ندارم حالا مال هر کشوری که میخواد باشه ژانر مورد علاقه ام نیست...

من کلا کج سلیقه و سخت پسندم میدونم 😂😂😂😐

من عاشق ژانر ملودرام و آرامش بخش هستم و خب فکر میکنم زندگی واقعی هم پر از اتفاقات کلیشه ایه و اتفاقات و هیجان سریال های معمایی و اکشن نداره...

ژانر کمدی عاشقانه هم برای استراحت خوبه. ولی به نظرم پارک مین یانگ دو تا سریال کمدی عاشقانه داشت بهتر بود که قبول نمی‌کرد..

از پسرای کره ای کم سن و سال کانگ سو جون و یو سونگ هو و پارک سو جون و لی سونگی و کیم سو هیون هم به نظرم خوبن ولی من فن هیچ بازیگری نیستم 😂 حتی پارک مین یانگ و کیم جی وون..

 

 

اره میدونم 😊
بهتره من از سریال جدید مین یانگ حرف نزنم که کلی ایراد ازش پیدا میکنم.  از نظرم اولین نقطه ضعف این سریال زوجش هستن. البته بازم بهتره پیش داوری نکنم

گونگ هیو جین میشناسی؟

سریال وقتی کاملیا شکوفا می‌شود ازش دان کردم فقط قسمت اول شو 😅 ولی من تا حالا هیچی ازش ندیدم ولی فکر کنم یکی از سریال هاش تو ایران پخش شده به اسم متشکرم..

حالا من که اکشن زیاد دوست ندارم نمیدونم سریال های شادی و آیریس بپسندم یا نپسندم 🤷

آره از سریال جدیدش میشه کلی ایراد گرفت😂

ولی ژانر کمدی عاشقانه به نظر من خوبه 😂 مثلا سریال بکش و خلاصم کن کمدی عاشقانه و روانشناسی هست و خیلی وقت ها میخواد اشک آدم دربیاره یا سریال نور چشمانت هم کمدی عاشقانه ست ولی خیلی تلخه یا سریال عشق بی پروا هم ژانرش کمدی عاشقانه زده ولی خیلی غم انگیزه 😐

همیشه نمیشه گفت ژانر کمدی عاشقانه بده..

ولی خب به نظر من یه سریال کمدی عاشقانه بیشتر به واقعیت زندگی نزدیک تره..😅🧡

ژانر فانتزی هم دوست دارم 😂

نظرت در مورد جون جی هیون چیه؟

به نظر من بازیش خوبه ها ولی قیافه اش خیلی بده😐😂

نه، نمیشناسم. حتی اولین باره اسمشو میشنوم
.... :)
منم فانتزی دوست دارم
سریالی ازش ندیدم و نمیتونم درباره‌ش قضاوت کنم. اما حقیقتش زیاد قیافه‌ش به دلم نمی نشینه.
جمعه ۱۹ آذر ۰۰ , ۱۹:۱۶ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

من امروز ملکه کی رو تموم کردم

یعنی اصلا ازش خوشم نیومد.

راستی

برین تو تست کارگردان عاشقان ماه گولمون زد تو سایت تستچی

 پایان خوش بوده ما خبر نداشتیم😅

منم ملکه کی رو دوشت نداشتم
..... :)

گونگ هیو جین خیلی معروفه و کلی سریال خوب بازی کرده ولی خب منم هنوز هیچی ازش ندیدم 😂

تعریف سریال کاملیا شکوفا می‌شود شنیده بودم مال سال 2019 بوده و کلی جایزه گرفته حالا بعدا می‌بینمش 😅

جون جی هیون بازیگریه که خب بیشتر کیدرامر ها با سریال های تو از ستاره ها اومدی و افسانه دریای آبی میشناسنش.. و خب خیلی معروفه و مثلا تو گوگل بزنی بازیگر های معروف کره تو هر سایتی که بری اسم جون جی هیون رو هم می‌بینی 😅

ولی منم ازش خوشم نمیاد نه تیپ و استایلش نه قیافه اش..

من اولین سریال کره ای مدرنی که دیدم تو از ستاره ها اومدی بود که با دوبله دیدم و سانسور شده.. خب حقیقتش داستان فانتزی کار رو دوست داشتم ولی از زوجش اصلا خوشم نمی اومد و دلم میخواست سکانس های عاشقانه رو بزنم جلو..

از بازیش خوشم اومد ولی یه بازیگر به نظرم باید قیافه هم داشته باشه.. حالا مثلاً دلم نمی‌خواست در حد ایرانی ها خوشگل باشه 😅😉😍 ولی در حد خود کره ای ها هم قیافه اش خوب نیست 😂

 

.... :)
دقیقا، اصلا تیپ و استایل جون جی هیون به کره ای ها نمیخوره. بیشتر شبیه ایرانی هاست 😁

من امروز قسمت اول مرد شاهزاده خانم دان کردم و خب یه دست و پا شکسته سریال شو دیدم 😉 یعنی جلو جلو زدم و تند تند دیدم ببینم چجوریه 😂 

سریال مرد شاهزاده خانم جزو سریال هایی که من خیلی تعریف شو شنیده بودم به مدت چند سال هم اسم شو شنیده بودم هم تعریف شو.. ولی نمیدونم چرا سمتش نرفتم...😂 

حقیقتش من تو این سریال بیشتر از مون چا وون خوشم اومد تا گل شیطان... هانبوک های سریال دوست داشتم یعنی کلا عاشق هانبوکم 😂 کره ای ها تو سریال های مدرن شون هم گاهی اوقات هانبوک میپوشن مثل مراسم عروسی و جشن و اینا😅😍

ولی من واقعا نمیدونم چرا تو گل شیطان به دلم نمیشینه... حالا به قول شما بهتره پیش داوری نکنم ولی اصلا من فکر میکنم لی جون کی و مون چا وون هر دوتاشون بازیگر های خیلی خوبی هستن و منم دوست شون دارم ولی این دوتا رو به عنوان زوج هنری تو سریال دوست ندارم... واقعا نمیدونم چرا...

واقعا فکر میکنم بهم نمیان...😂🧡 و منم علاقه ای به دیدن گل شیطان ندارم..😁 که شاید مهمترین دلیلش برگرده به اینکه اکشن زیاد دوست ندارم...

در مورد پارک مین یانگ من پروژه آخرش که در یک روز زیبا پیدات میکنم بود واقعا این سریال شو دوست داشتم ولی دیگه واقعا ازش ناامید شدم...

پارک مین یانگ درخشش خاصی تو سریال های تاریخی داره به نظرم...💛 واقعا دلم میخواست پروژه بعدیش یه کار تاریخی کنار لی جون کی باشه...😭 به نظرم هانبوک بهش میاد 😉

 

مرد شاهزاده خانم از قسمت پنج به بعد جذاب میشه. اگه نظر منو میخوای ادامش بده تا برسی به قسمت های خوبش.
.......
منم دلم تنگ شده واسه کارهای تاریخی مین یانگ
دوشنبه ۲۲ آذر ۰۰ , ۱۷:۵۵ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

نمیدونم چرا جدیدا به سریالای مدرن و سفر در زمان بیشتر علاقه مند شدم تا تاریخی

گلی در زندانو هم هنوز دوست دارم ولی کمتر از قبل

قفلی زدم رو کلاس ایته وون😂😂

اسم پروفایلمو گذاشتم یی سو😂

 

..... :)

دخی کیدرامر باید بگم خیلی اراده و پشتکار داشتی که تونستی سریال طولانی ملکه کی رو تموم کنی😂💚

من که با سریال طولانی کنار نمیام 😂 دیوونه میشم 😂 سریال بالای 20 قسمت میبینم فرار می‌کنم 😂 چند وقت پیش که رفتم به سریال زندگی برای عشق سر زدم فهمیدم 24 قسمت بوده با خودم گفتم من چه جوری تونستم این سریال طولانی رو ببینم 😂 چه حوصله ای داشتم😂😂😂 تازه

من یه سریال 20 قسمتی رو سه چهار ماه کش میدم تموم کنم😂 اونم سریال های کره ای که هر قسمتش 70 ، 80 دقیقه ست😐😂 

از کسی که سریال وارثان 6 ماه کش داد تا تموم کنه انتظار زیادی نمیشه داشت 😂 سر وارثان هم همش بخاطر طولانی بودنش 😂😂😂

در کل به نظرم بهتر بود ملکه کی نمیدیدی 😂💚 یکی بخاطر طولانی بودنش و دوم اینکه به نظرم عاشقانه اش بد بود 😐 کلا صحنه های بد زیادی داره سریالش فکر میکنم 😂😂😂

و اینکه پایان عاشقان ماه خوش نبود 😂 اگه منظورت ساخت فصل دومشه که حتی اگه فصل دوم هم ساخته میشد من تهش بخاطر پایان مسخره ورژن تاریخیش ازش متنفر می‌شدم 😂😂😂

کلا با کیدراما بدقلقم 😂😐 از کیدراما هم زیاد خوشم نمیاد 😐 اگه کیدراما رو باید با سریال هایی مثل پسران فراتر از گل و وارثان و عاشقان ماه و تو زیبایی شناخت همون بهتر که کیدرامر نباشم 😐

همون بهتر برم سمت فیلم و سریال های کشور های دیگه...

سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۰:۲۵ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

با سانسور دیدم

برو تو تستچی سرچ کن عاشقان ماه یه تستی هس به اسم کارگردان عاشقان ماه گولمون زد

پایان اصلیش اون بود بخاطر ریتینگ پایین حذف شد

......
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۴۹ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

من برعکس کلا با سریال زیادی کوتاه کنار نمیام

سریال زیر 10قسمت ببینم از سریاله متنفر میشم

تنها دلیلی که آهنگ مرگو دوس نداشتم همین بود😂

با سریال بالای ۱۰۰ قسمتم یمدتیه کنار نمیام😂

قبلا جواهری در قصرو دوست داشتم ولی الان نه

از قسمت ۱۰۰ به بعد حوصلم سر رفته بود میگفتم خدایا این کی میخواد تموم بشه

هیچی دیگه 

به اجبار مامانم دوباره گذاشتم ببینه من کلا حین دیدن سریال حوصلم کلا رفته بود به فناااااااا

هیچی دیگه دراپ کردم الان خودش تنها میبینه

من نشستم گابلین میبینم

وای منم اصلا از جواهری در قصر خوشم نیومد. نه به خاطر اینکه پر قسمته. به خاطر بازیگرا و داستانش دوسش ندارم..... :(

رفتم دخی 💚

منم میدونستم که تو قسمت آخر تو دوران مدرن لی جون کی با کت و شلوار کنار لی جی ایون یا همون آیو بیاد.. و موقعی که آیو گریه میکرد بهش دستمال کاغذی بده..😂 میدونستم چون امسال که تولد لی جون کی بود آیو تو برنامه بهش زنگ زده بود و بهش تبریک گفته بود در مورد عاشقان ماه هم با هم حرف زدن و لی جون کی می‌گفت اون موقع که ما این سریال بازی میکردیم هیچ وقت فکر نمی‌کردیم کلی مردم تو دنیا این سریال نگاه کنن..😅😍

ولی در کل پایانش تو دوره گوریو همون بوده و فقط قرار بوده تو سکانس آخر لی جون کی تو دوره مدرن بیاد و بعد هم فصل دوم بسازن و عروسی شون نشون بدن😂❤️

ولی پایان تاریخیش که خیلی مسخره بود..😂😐

سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۴۹ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

داستان سریال جواهری در قصر به نظرم نباید سریال میشد 

من از خوندن سرگذشت یانگوم لذت بردم اما از سریاله اصلا خوشم نیومد

بین بازیگراش فقط لی یونگ آئه و جی جین هی رو دوست داشتم

در جواب زهرا جان میدونم منظورم پایان هردو دورش بود هم تاریخی هم مدرن

والا من که کلا با جواهری در قصر حال نکردم

در جواب دخی ، عزیزم قرار بوده پایان عاشقان ماه دوره تاریخی غمگین باشه.. بخاطر همین هم ریتینگ مهتاب نقاشی شده با ابر بیشتر از ریتینگ عاشقان ماه شد... البته فقط دلیلش این نبوده.. کره ای ها سریال های مبهم دوست ندارن.. بخاطر همین هم مثلا سریال پادشاه ابدی ریتینگ پایینی داشت.. چون نکات مبهم زیاد داشت و کره ای ها سریال های روان دوست دارن...

ولش کن بیا قبول کنیم که عاشقان ماه سریال چرتی بیش نبود 😂😂😂 من سلیقه کره ای ها رو دوست دارم 😂😂😂

منم از کیدرامر بودن متنفرم 😐 سریال های کره ای رو برای تفریح دنبال میکنم ولی دلم نمی‌خواد یه جوری دنبال کنم که اسم کیدرامر بیاد روم😂🧡

بعضی وقتا با خودم میگم یعنی سریال های کشور ما بهتر از کره ای هست؟😂😐 کره سالی صد تا سریال درست میکنه اما از بین این صد تا 3 ، 4 تا سریال قوی وجود داره...😐😂

در اکثریت مواقع عاشقانه توی کیدراما اونجوری که دلم میخواد نیست..😐 از این عاشقانه های شاهزاده سوار بر اسب سفید و مثلث عشقی و این سریال عاشقان ماه 8 ضلعی عشقی و این چرت و پرت ها😐

به نظر من سریال های کره ای برای کسی جذابه که تازه کیدرامر شده..😂

شیما جون اگه سایتی رو میشناسی که سریال مرد بی گناه رو با زیرنویس چسبیده گذاشته بهم معرفی کن.. مرسی 💚 ژانر ملودرام داره دلم میخواد امتحانش کنم💚

ولی سریال تاریخ آرتدال و دهکده ساحلی چاچا و کتاب خانوادگی گو و پلی لیست بیمارستان فقط یه کم نظر و دیدگاهم رو راجب سریال های کره ای تغییر دادند 😉😂😂😅



سایت دیگه همون بیاتوکره و اونایی که قبلا معرفی کردم میشناسم اما باید اشتراک داشته باشی.
ولی نماشا با چسبیده داره. مثلا اینجا قسمت اول رو برات میاره

ممنون عزیزم 💛 لطف کردی😍💖

خواهش میکنم
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۱۹:۳۷ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

من از ۲ سالگی کیدراما میدیدم تا تلوزیون کره ای میذاشت مینشستم نگاه میکردم

مامانم سر من ایلجیما میدید چه انتظاری داری😂از پارسال  که به بلوغ جسمی کامل رسیدم و به نوجوونی پا گذاشتم  مجوز سریال خارج از تلوزیون برام صادر شد روز به روز کیدرامرتر و کیپاپرتر میشم(بچه بودم فقط از صداوسیما و تلوبیون اجازه داشتم)

مخصوصا کیدرامر چون از ۲ سالگی با کیدراما بزرگ شدم

اگه این که مامانم سر من ایلجیما میدید رو حساب کنم به دنیا نیومده کیدرامر بودم

پس کلا از ریشه کیدرامری :)
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۲۰:۲۸ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

خیلی از کیدرامرای قدیمی هستن که کیدراما همچنان براشون جذابیت اول _و حتی بیشتر_

رو داره💝💝💝💝💝💝💝

خیلیا هم سریال عاشقان ماهو دوست داشتن 💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝#به سلیقه دیگران احترام بذاریم

پ.ن:قصد توهین نداشتم

پنجشنبه ۲۵ آذر ۰۰ , ۰۷:۵۱ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

ایلجیما ۱ سال پیش از صداوسیما پخش شد اما سال ۲۰۰۸ ساخته شد

مامانم سریالو از اینترنت نگاه میکرد 

منم خب قصدم توهین نبود..😅 همه دوستام که منو میشناسن میدونن که من هیچ وقت هیت نمیدم..😂

من کسایی رو میشناسم که عاشقان ماه رو چند بار دیدن و دوست داشتن اما من همون یه باری که دیدم برام سم بود😂😂😂

بعد یه سال و خورده ای مدرسه ها باز شد رفتم مدرسه 😅 اتفاقا دوستم هم در مورد عاشقان ماه با من هم نظر بود😂❤️ و دوستام از آقای ملکه تعریف می‌کردند و به منم پیشنهاد دادن..😅🧡 ولی من هنوز آقای ملکه رو کامل ندیدم..

در مورد سریال های کره ای خب موضوعات و فیلم نامه های سریال هاشون ساده ست ، عاشقانه هاشون زیاد به دلم نمیشینه.. یکی از دوستام هم هست که مثل خودمه و سخت پسنده و به من پیشنهاد کرد که مستر سان شاین رو ببینم و بهم گفت مستر سان شاین فراتر از سطح کیدراماست.. و جالبه که من و اون خیلی سلیقه هامون شبیه همه.. من به ژانر عاشقانه علاقه ای ندارم و اونم مثل منه 😂❤️ و بهم گفت عاشقانه مستر سان شاین عالیه و خیلی گوگولیه 💖 و جالبه که اونم مثل من علاقه ای به سریال های طولانی نداره ولی بهم گفت مستر سان شاین با وجود طولانی بودنش ارزش دیدن داره.. و خب همین دوستم هم مثل من علاقه ای به کیدراما نداره و بیشتر فیلم های آمریکایی و بریتانیایی و کلا سینمای جهان دنبال می‌کنه.. منم از لیستش یه چندتا گرفتم برای آینده.. اونم مثل من علاقه ای به ژانر غمگین و تاریخی نداره ولی بهم گفت مستر سان شاین خیلی خوبه ، حیفه از دستش بدی.. منم میخوام مستر سان شاین با دوبله دان کنم..

الان هم که اصلاً حوصله سریال ندارم..😂 و علاقه مند شدم به کتاب خوندن..😍 

..........
پنجشنبه ۲۵ آذر ۰۰ , ۱۷:۵۴ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)

من برعکس شما سریال هیچ کشور دیگه ای جز کره نمیبینم

عاشق کیدرامام و عاشق سریالای غمگینم و تاریخی دوس دارم

می تو 😊

دیگه هر کی یه سلیقه ای داره دیگه... من نژاد پرست نیستم.. خب مگه کشور های دیگه چشونه که فقط از کره ببینم؟🤔 بیخود نیست که کشور آمریکا جهان اول هستش 😂 واقعا فیلم نامه های اونا کجا و فیلم نامه های کره کجا 😂 کشور کره جهان سومه 😂😉

من از همون اولش که 15 سالم بود و اولین سریال کره ای خارج از تلویزیونم جانگ اوک جونگ زندگی برای عشق بود زیاد با ژانر عاشقانه حال نمی‌کردم و عاشقانه اش دوست نداشتم.. الان که بزرگتر هم شدم باز هم از عاشقانه خوشم نمیاد.. عاشقانه تو زندگی آدم ها یه چیز طبیعیه و منم خیلی از دوستام هستند که ازدواج کردن و دوست پسر دارن و اینا. ولی من عاشقانه دوست ندارم.. دیگه تو زندگی واقعی به اندازه کافی عاشقانه می‌بینم 😅😂 علاقه ای ندارم تو سریال ها عاشقانه ببینم 😂 پس همون میرم سمت فیلم و سریال های کشور هایی که عاشقانه ندارن مثل آمریکا و بریتانیا و روسیه و ...

سبک سریال سازی تو کره کلا عاشقانه ست 😂😂

ولی به طرفداران کیدراما هیچ جسارت و توهینی نمی‌کنم صرفا نظرمو گفتم..🙏🧡❤️💛💚

سریال های غمگین و تاریخی هم دوست ندارم هر کی یه سلیقه ای داره دیگه... هر آدمی از نظر خودش دنبال چیز های زیباست و خب زیبایی و قشنگی از نظر ما آدم ها متفاوته.‌..🙂

من تا الان فقط عاشقانه چند تا سریال دوست داشتم.. یکی عاشقانه گابلین بود یکی هم عاشقانه ملکه هفت روزه 😅 عاشقانه در یک روز زیبا پیدات میکنم هم جالب بود 😍😅😂❤️

البته خب نخوام دروغ بگم سریال هایی هم بودن که عاشقانه شون دوست داشتم..😅 ولی در کل دنیای کیدراما جای من نیست 😂😂😂

جمعه ۲۶ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۴ دخی کیپاپر و کیدرامر

خب سو تفاهم نشه من نژادپرست نیستم

علت اینکه فقط کره میبینم به این دلیله که سبک کیدراما رو خیلی دوست دارمو این سبک تو سریالای کشورهای دیگه پیدا نمیشه یا کم پیدا میشه

جمعه ۲۶ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۷ دخی کیپاپر و کیدرامر

منم فقط نظرم رو گفتم

قصد توهین نداشتم💖💖

راستش منم دلیل اینکه سریال های کره ای دوست ندارم اینکه خب من ژانر مورد علاقه ام فانتزی و کمدی و کره ای ها تو ژانر فانتزی خیلی اغراق میکنن 😂 و از ایده های فانتزی جالب شون نمیتونن استفاده کنن.. و خب دروغ نگم یه کلیشه‌هایی هم دارن.. منم دیگه باید از نظراتم متوجه شده باشی که چقدر بی حوصله هستم 😂 اصلا از من بی حوصله تر فکر نکنم وجود داشته باشه 😂😂 خب بیشتر فیلم های سینمایی رو دوست دارم تا سریال...

و بخاطر همین هم تصمیم گرفتم برم سمت سینمای جهان..  من سطح توقعم بالاست.. جدی میگم 😂 دلم نمی‌خواد وقتمو و چشمم پای سریالی بذارم که تهش بگم خدایا این چی بود من دیدم؟😂😅😐

بخاطر همین هم زیاد سریال نمیبینم و چیز های کلیشه ای هم بهم نمی‌سازه.. شاید بخاطر همین سطح توقع بالا و بی حوصله بودن بود که اون اوایل اصلا دیدگاه خوبی نسبت به ژانر کمدی عاشقانه نداشتم..😂 هر چند که الان نظرم تغییر کرده و یک انسان همش نباید فیلم و سریال پر محتوا و سنگین ببینه.. گاهی اوقات لازمه یه سریال ببینی صرفا بخاطر لحضه فان و کیوت و خنده دارش 😂❤️

منم منظورم این نبود که شما نژاد پرست هستید.. کلی گفتم.. خب اگه نژاد پرست بودید که همین سریال های کره ای رو هم نمیدیدید و می‌رفتید سمت سریال های ایرانی 😂🧡

در کل منم قصد توهین نداشتم و فیلم و سریال هم که یه بخش کوچیک از زندگی ماست و هر کسی هم حق داره هر چی که دوست داره انتخاب کنه...❤️

و از روی فیلم و سریال هم که نباید شخصیت افراد رو قضاوت کنیم.. یکی که سریال های کمدی عاشقانه دوست داره دلیل نمیشه که مثلا دلخوشی زیادی تو دلش داره یا ذهنش کشش نداره برای چیز های پرمحتوا تر... به هر حال سلیقه یه چیز پیچیده ست و هر کسی هم یه چیزی دوست داره.. بخاطر همین هم من موقع انتخاب سریال اول اینکه سعی میکنم خودم انتخاب کنم و از کسی نپرسم که مثلاً بهترین سریال هاتو به من بگو.. خودم انتخاب میکنم چون همون طور که گفتم سلیقه ها متفاوته.. حالا اگر هم پرسیدم اگه از سریالش یا فیلمش خوشم نیومد دراپ می‌کنم دیگه.. 🙏

منم بازیگر های کره ای رو دوست دارم، فرهنگ شون دوست دارم، فضای سریال هاشون هم برام دلنشینه شاید بخاطر شباهت فرهنگی باشه.. ولی سریال هاشون از یه جایی به بعد افت می‌کنه منم طاقت افت سریال ندارم بخاطر همین هم تصمیم گرفتم از سریال هاشون فاصله بگیرم چون متاسفانه راضیم نمیکنن..🙏 حالا شاید بعد یکی دو سال برگشتم سمت سریال های کره ای 😉 ولی الان که حوصله ندارم 😂 یعنی خب الان کلا فیلم و سریال بهم نمی‌چسبه بخاطر درس و امتحان و اینا. حالا بعد امتحان هام هم ترجیح میدم اون فیلم های سینمایی کشور های دیگه که دان کردم نگاه کنم 😂💞

امیدوارم از نظرم ناراحت نشده باشید 😊❤️

 

 

شنبه ۲۷ آذر ۰۰ , ۰۸:۴۶ دخی کیپاپر و کیدرامر

با اینکه میگین نباید از روی فیلم و سریال کسیو قضاوت کنیم موافقم

مثلا یکی غمگین دوست داره دلیل نمیشه افسرده باشه

بله دیگه.. این کاملا درسته! مثلاً من خودم عاشقان ماه دوست ندارم اما دلیل نمیشه چون این سریال دوست ندارم و شما این سریال خیلی دوست دارید شخصیت شما رو بخوام قضاوت کنم و بگم مثلاً شما خیلی به مرگ و کشت و کشتار و جنگ و اینجور چیزا علاقه دارید!..... اصلا مگه خودم کی هستم که بخوام بر اساس سریال شخصیت یک فرد رو قضاوت کنم؟

هیچ وقت شخصیت آدم ها رو بر این اساس نباید قضاوت کنیم.. من خودم ژانر کمدی دوست دارم دلیل نمیشه که دلخوشی زیادی تو دلم باشه یا ذهنم کشش نداشته باشه.. من تو این مدت که کیدرامر بودم همه مدل ژانر امتحان کردم و تونستم خودمو بهتر بشناسم... من ژانر فانتزی و کمدی و ملودرام و آرامش بخش رو دوست دارم..!🤗 

اینم فهمیدم که هیچ علاقه ای به ژانر غمگین ندارم...

میشه گفت تونستم به کمک کیدراما به یه خودشناسی برسم و خودمو بهتر بشناسم... ولی هنوزم میگم که کیدرامر نیستم.

جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۰۸:۳۵ دخی کیپاپر و کیدرامر

الان سریال آمریکایی در برابر آینده رو دیدم

و خیلی قشنگ بود

ولی هنوز میگم عاشق سریال های کره ایم

 

منم چند قسمتی از این سریال از شبکه تماشا دیدم. ولی دوسش نداشتم :)

تصاویرت عالین.

من این سریال رو خیلی دوست دارم.

ولی بنظرم از قسمت ۱۱ بعد  قشنگی قسمت های اولیه رو نداشت.اول های سریال طنز بود ولی اخراش خیلی غمگین بود.☹


نیمه اول این سریال فقط قشنگ بود. از نیمه دوم به بعد بد شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan