تصاویر سریال فروشگاه ست بیول تازه کار

نظر فراموش نشه

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال گو هه ریونگ مورخ تازه کار

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال خیلی قشنگه🌼🌼

..... :)

سلام.

شیما جون واقعا ممنون من این سریال رو خیلی دوست دارم.

تطاویر عالین♡

سلام

ممنون

عکس هات خیلی قشنگ و با کیفیتن عزیزم 🌹🌼🌺🌸💗👏

اما این سریال خیلی لوس و مسخره و مزخرف و آبکیه!😒 قصد توهین و جسارت به طرفداران سریالش ندارم اما واقعا مزخرفه! واقعا باید از خودم و سن و سالم خجالت بکشم که اینو دیدم 😐 فقط برام سوال که چجوری از شبکه sbs جایزه گرفته 😐 اون سریال عاشقان آسمان سرخ کیم یو جونگ هم از sbs پخش میشد جایزه گرفت😐

قربونت
من این سریالو ندیدم ولی عاشقان اسمان سرخ خیلی بی محتوا بود. البته با احترام به طرفدارانش. ولی واقعا برام سوال بود که چجوری انقدر توی کره محبوب شد
کره ای ها سریال های الکی مثل همین عاشقان اسمان سرذخ رو مشتاقانه نگاه میکنن اما به سریال های عالی مثل قلب خونین یا اسنودراپ بی اعتنا اند 😒

در مورد آبکی بودن این سریال که نظری ندارم چون همه سریال های کمدی آبکین و باید هم این طور باشه چون ژانرشون اینه و باید هپی اندینگ باشه و اتفاقا اگه سد اند باشه باید ایراد گرفت! ولی خدایی این فروشگاه ست بیول خیلی بی محتوا بود!😐 یه سریال کمدی عاشقانه هم میتونه محتوا داشته باشه و آموزنده باشه! بسیار مسخره بود سریالش و تو کره هم ریتینگ بالا بود😕 در آخر خوشحال باش که ندیدیش 😂💛🧡❤️ ووکی که پروژه هاش ضعیفه و سریال دلباخته در شهرش فکر میکردم فقط من از این سریال بدم میاد که تو نماشا یه نفر پیدا کردم که قشنگ سریال شو نابود کرد😂 کیم یو جونگ هم که ازش نمیشه توقعی داشت هنوز بچه ست و تو انتخاب سریال و پروژه ضعیف 😂😂

من سریال عاشقان آسمان سرخ ندیدم و نمیدونستم ریتینگ بالا بوده ولی کلا نظرات منفی زیادی داشت..

من فکر میکنم ما طرفدار های خارجی بیشتر قدر سریال های کره ای رو میدونیم و باهاشون حال میکنیم تا خود کره ای ها 😒 کره ای ها از اون سریال های چرت شون که بیشتر به درد وقت تلف کردنه حمایت میکنن تا اون سریال های خوب و به درد بخورشون 😐😑😶

اوهوم ، کمدی هم باید محتوا داشته باشه، ولی من به این نتیجه رسیدم هرچی سریال بی محتوا تر باشه کره ای ها بیشتز میپسندن مگه خیلی کم و استثنا
والاع
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan