سرزمین آهن 6

 

 

یاد این سریال خاطره انگیز بخیر

من با این سریال فن جی سانگ شدم و روش کراش زدم :))

وای یادش بخیر XDDD

منم با سریال قهرمان فن جی سانگ شدم 

*^*

چه جالب نمیدونستم توی قهرمان هم بازی کرده 😊👍
این سریال های نوستالژی خاطرات زیادی برامون دارن

نه تو قهرمان بازی نکرده 

من یه چند تا بازیگرن با هم قاطی شون میکنم

شرمنده XDDDD 

پارک هیونگ سیک

جی سونگ

جین یونگ

کیم سوهیون 

 

من این بازیگرا رو از خیلی  وقت پیش قاطی میکردم تازگی ها یکم راه افتاد XDDDD

آها که اینطور
اشکال نداره منم قبلا ها پارک بویونگ، چه سوبین و لی سونگ کیونگ رو باهم قاطی میکردم 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan