نقد سریال دهکده ساحلی چا چا چا

سریال دهکده ساحلی چا چا چا یکی از سریال های کمدی و رمانتیک کره جنوبی هست که توی سال 2021 تونست مخاطبان زیادی رو جذب کنه.

این سریال داستان یه دندونپزشک رو روایت میکنه که به خاطر مشکلاتی در سئول به گونگجین نقل مکان میکنه. اونجا با مردی به اسم هونگ دو شیک روبه رو میشه که هر کاری میکنه و کاری نیست که اون بلد نباشه انجام بده....

سریال شروع خوبی و ملایمی داشت به خصوص با اون آهنگ شادش.

کاراکتر رئیس هونگ کاملا زیبا و حساب شده طراحی شده بود. پسری که از همه نظر بالغ بود و از طرفی یه بخش کمدی هم داشت که باعث جذابیتش میشد. کیم سونهو هم خوب بازی کرد. همینطور شین مین آهم با اون چال گونه دوست داشتنیش.

واقعا از اکثر مردم اون دهکده خوشم نمی اومد مثل همون خانوم فضوله که عاشق غیبت بود و تا هرچی میشد یک کلاغ چهل کلاغ میکرد.

اگه دقت کرده باشید همه ی افراد اون دهکده رازهای پنهانی داشتن. از رئیس هونگ بگیر تا اون دوتا زن و شهر که رئیس دهکده و منطقه بودن و بقیه افراد دهکده. در کنار اینکه داستان اصلی پیش میرفت رازهای این شخصیت ها هم یکی یکی آشکار میشدن. هیچوقت داستان از دست نویسنده در نرفت و انگاری چندین طناب مختلف دو دستان نویسنده بود که میدونست چجوری باهاشون بازی کنه.

روند سریال کند و ملایم بود و برای من بعداز اونهمه سریال غمگین و هیجانی یه تجربه قشنگی بود. گاهی وقت ها هم سریال فلش بک میخورد و گذشته شخصیت ها رو نشون میداد. مثلا دیدار های هه جین و دوشیک تو گذشته خیلی باحال بودن.

دیالوگهای آموزنده ای توی سریال وجود داشت همینطور نکات خوبی که باعث شادابی و سرزندگیمون میشد. کلا این سریال به آدم روحیه میداد.

همینطور او اس تی های سریال هم خیلی سوییت و باحال بودن.

یون هه جین شخصیتی مغرور و متکبر داشت که هر لحظه از زندگیش رو برنامه ریزی میکرد. اما بودن این زن کنار هونگ دوشیک باعث تغییر دیدش از جهان شد.

رابطه کاپلش خیلی صمیم و متفاوت بود. غیر طبیعی مثل بقیه دراما ها رفتار نمیکردن. مثلا بعضی از کاپل ها برای خودشون خط قرمز های الکی میکشن و فلان میکنن.... :)

بعضی چیزای این سریال خیلی حال خوب کن بود مثل دیدن اقیانوس، خونه های قدیمی و همینطور دکور خونه های روستایان که اصلا بهشون نمیخورد خونه هاشون روستایی باشن.

بحث آخر که میخوام درباره اش حرف بزنم، حواشی هایی هست که برای سونهو به وجود اومدن. گویا سونهو دوست دخترش رو حامله کرده و بعدش مجبورش کرده بپه اش رو سقط کنه. حتی خود سونهو این اتهامات رو هم پذیرفته. و همین ها باعث خدشه دار شدن شهرت سونهو شدن. اما بذارین یه چیزی بگم که امیدوارم توهین قلمدادش نکنین و فقط یه واقعیت در نظر بگیرین. از کجا معلوم این فقط کیم سونهو باشه که چنین گذشته ای داشته؟! از کجا معلوم گذشته بقیه بازیگران کره ای چطوری بوده! حالا سونهو بد شانس بوده و گذشته اش رو شد. نه من و نه هیچکس دیگه در جایگاهی نیست که زندگی دیگران رو قضاوت کنه. پس میخوام بگم نذارید این حواشی ها ارزش دهکده ساحلی چا چا چا رو پایین بیارن و فقط از دیدن این سریال زیبا لذت ببرید و انقدر درگیر زندگی شخصی بازیگران نشید.

در آخر نمره ام به این سریال هشت و نیم از ده هست و به کسانیکه دنبال یه سریال حال خوب کن میکردن پیشنهاد میکنم.

نظر شما درمورد این سریال چیه؟

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سلام.

نقدت عالی بود.

این سریال توی لیستمه میخوام در اینده ببینم

و اینکه گفتی نباید توی گذشته و زندگی خصوصی بازیگرها دخالت کنیم کاملا بهت حق میدم این واقعا کار زشتیه که توی زندگی اونا دخالت کنیم.تازه خیلیا شایعه پراکنی هم میکنن که این اصلا کار درستی نیست.من بشخصه از این کار بدم میاد.واقعا برای اونایی که با این کارشون زندگی بازیگرارو خراب میکنن یا باعث کاهش شهرتشون میشم متاسفم.

بازم ممنون برای نقد عالیت♡

سلام عزیزم
قربونت
دقیقا، من خودم خیلی از این رفتار مردم کره بدم میاد و واقعا تاسف باره
:))

این سریال واقعا قشنگ بود و دوستش داشتم!😍

و من تو این سریال دوتا بازیگر خوب پیدا کردم! و واقعاً شین مین آه دوست دارم ولی بازم هیچ وقت نمیتونم با کیم وو بین شیپ کنمش!😂

البته به من ربطی نداره ها ولی واقعا بهم نمیان!😐 من نمی‌دونم چرا کیم وو بین چند سال رو شین مین آه کراش داشته!😂😐 واقعا برام عجیبه ولی خب حتما استایل و سلیقه شه دیگه که شین مین آه دوست داره و با بزرگتر از خودش راحت تره! ولی تو سریال جدیدشون هم من خیلی خوشحالم که شین مین آه قراره با لی بیونگ هان باشه و کیم وو بین با هان جی مین! چون من واقعا زوج شین مین آه و کیم وو بین رو دوست ندارم! هر چند که تو نظرات دیدم که خیلی ها ناراحت و ناراضی بودند از اینکه این دوتا با هم قرار نیست تو سریال زوج باشن! بگذریم.. من میخوام یه چیزی بگم.

اون ماجرای کیم سون هو تهش معلوم شد بی گناهه و اون دختره خودش رفته بچه رو سقط کرده و حتی مدرک هم پیدا کردن و کلا تحقیق کردن که دختره از اینکه حامله بوده ناراحت بوده و کیم سون هو حتی خوشحال هم بوده ولی دختره محل نمیداده حالا بعد چند سال دختره دیده کیم سون هو معروف و محبوب شده خواسته محبوبیتش رو از بین ببره و خودش مظلوم نشون بده!... در کل بهتره که زیاد وارد این بحث ها نشیم... مهم اینه که بی گناهی کیم سون هو ثابت شد و واقعاً هم خیلی بازیگر خوبیه...

خسته نباشی بابت نقدت عزیزم خدا قوت 😊😘😍🥰

یس یس

حالا همین که بی گناهی سونهو ثابت شده خودش خیلیه
فدات

یعنی تو زوج کیم وو بین و شین مین آه دوست داری و دلت میخواست تو سریال بلوز ما هم زوج باشن؟🤔

میدونستی کیم وو بین از سال 2013 رو شین مین آه کراش داشته و سال 2015 باهاش قرار گذاشته!😅😜

میدونی من از کیم وو بین اصلا نمیتونم سریال عشق بی پروا رو ببینم چون تو سریال نقش یه فرد سرطانی رو بازی میکرد و بعد اون سریال خودش هم تو واقعیت سرطان گرفت اصلا عشق بی پروا خیلی سریال دردناک و بدیه!...😐😬 امیدوارم کیم وو بین از این به بعد کلی فیلم و سریال خوب بازی کنه مثل لی جونگ سوک 🥰😍

نمیگم دوست دارم اما بدم هم نمیاد
چه جالب که اول کیم وو بین علاقه مند شده :)
......

اینکه سون هو عذر خواهی کرد بخاطر این بود که اون دختره رو دوست داشته و بخاطر عشق اینکار کرده! البته خب من کارش تایید نمی‌کنم ولی نمیتونم قضاوت کنم چون خب جای اون نبودم!

ولی خب من فکر میکنم گذشته بازیگر ها به هر حال برای هرکسی ممکنه مهم باشه! وقتی یه بازیگر دوست داریم طبیعه بریم بیوگرافی شو بخونیم و ببینیم چه گذشته ای داشته و از کجا به اینجا رسیده!

من مثلاً شاید یه زمانی از سو یه جی خوشم می اومد ولی الان دیگه ازش خوشم نمیاد! بخاطر همون کار های بدش که رو شد و الان دیگه حتی از سریال مشکلی ندارد خوب نباشی هم خوشم نمیاد و کلا دیگه از این خانم هیچی نمی بینم!.. فقط خواستم بگم اینکه با زندگی خصوصی بازیگران کار نداشته باشیم واقعا نمیشه! وقتی فیلم و سریال ازشون می‌بینیم طبیعیه که زندگی واقعی شون هم برامون مهم باشه چون یه جورایی اون بازیگر ها رو الگوی خودمون قرار میدیم!..

من خودم وقتی دهکده ساحلی چاچا رو میدیدم واقعا خوشم اومده بود از سریالش با وجود اینکه من در حد خودم خیلی هم سختگیرم و اون موقع که پخش میشد تو حال خوبی نبودم و از کیدراما هم شدیدا زده شده بودم و واقعا هم میخواستم با کیدراما خداحافظی کنم! البته که این سریال نظرم عوض کرد و حالم خوب کرد و من خیلی خوشحال بودم که کیم سون هو رو کشف کردم چون واقعا هم خیلی خوب بازی میکرد!..😍🥰 من هیچ وقت فکر نمی‌کردم کیم سون هو و شین مین آه انقدر زوج کیوت و دوست داشتنی بشن!...💛❤️ خب وقتی اون شایعات در اومد و مخصوصاً که عذر خواهی هم کرد واقعا شوکه بودم و حتی دست و دلم نمی‌رفت قسمت های آخر دهکده چاچا رو ببینم!.. ولی خب بعد چند روز که تحقیق کردن و بی گناهیش ثابت شد خیلی خوشحال شدم و امیدوارم خدا منو و همه کسایی که راجبش فکر بد کردیم و 300 نفری که تو پروموویز بهش نظر منفی و هیت دادن رو ببخشه!😂😐💛🧡 امیدوارم از این جور شایعات دیگه واسه بازیگر ها پیش نیاد!...

چرا نظرم تایید نمی‌کنی ؟😐☹️

من هر چی که گفتم راست بود واقعا سو یه جی گذشته اش و کار های بدش رو شد و واقعاً یک روانی هستش این شخصیتش تو مشکلی نیست خوب نباشی!... دیگه براش هیچ احترامی قائل نیستم!😂😐🤦 من کار های بدش دیر فهمیدم وگرنه این جنجال هاش تو فروودین 1400 رو شد که من تازه فهمیدم!..

هیچ نظری رو تا چند روز پیش تایید نکردم چون وقتشو نداشتم نه فقط نظر تو رو

ببخشید منظوری نداشتم! گفتم شاید چون در مورد سو یه جی بد گفتم نظرم تایید نمی‌کنی!😁😂😅

اخبار جنجالی سو یه جی رو شنیدی؟🤦😂😐

نه خواهش میکنم
نه والا نشنیدم. چی هستن؟

ببین این اخبار تو همون فروردین پارسال اومد ولی من دیگه پی شو نگرفتم هر چند که شنیدم ولی دیگه دنبال قضیه رو نگرفتم چون اون موقع من فکر می کردم که فقط بازی بازیگره که برام مهمه ولی الان نظرم این نیست! حالا چطور شد که من قضیه سو یه جی فهمیدم؟؟!! والا من رفتم تو صفحه آقای ملکه تو سایت پروموویز که خب داشتم کامنت هاش میخوندم که رسیدم به فروردین 1400 که از تو کامنت ها فهمیدم کیم جونگ هیون بازیگر مرد آقای ملکه درگیر جنجال شده و فرستادنش کاخ آبی و حالا این جنجال چی بوده ؟!

تو سال 2018 کیم جونگ هیون یه سریال درام عاشقانه به اسم زمان بازی میکنه و پارتنرش هم سو هیون بوده و با پارتنرش تو پشت صحنه بد رفتار و سرد بوده و حتی نمی‌داشت دست شو بگیره! پارتنرش هم خیلی ناراحت شده چون تو پشت صحنه ها باهاش دعوا میکرده! این کیم جونگ هیون حتی حتی چند بار به نویسنده گفته بوده سکانس های عاشقانه رو بیارید پایین و نویسنده هم چند بار فیلم نامه رو تغییر داده!.. اون سال معلوم نشد دلیل رفتار هاش چی بود؟! ولی توی سال 2020 یا شاید هم 2021 که گفتم یعنی پارسال یه همچین موقعی معلوم شد این آقا یه دوست دختر داشته یعنی سو یه جی و این خانم بهش گفته با پارتنرت سرد و عبوس باش بهش سلام هم نکن سکانس های عاشقانه رو پایین بیار سکانس های عاشقانه رو عبوس بازی کن😐🤦😐😶 سو یه جی به دوست پسرش می‌گفته سکانس عاشقانه بازی نکن اونوقت تو همون سال 2018 خودش یه سریال عاشقانه با لی جون کی بازی کرده بوده به اسم وکیل بی قانون که دست و بغل که هیچی سکانس کیس و تخت هم داشته!... واقعا فازش نمی فهمم! و تازه فقط این کیم جونگ هیون دوست پسرش نبوده چند تا دوست پسر دیگه هم داشته!... این ها ثابت شدن و سو یه جی اون سال یه سریال یا فیلم داشته فکر کنم که وقتی این اخبار اومد سو یه جی حذف شد از اون پروژه و دیگه هم فکر نکنم بهش کار بدن! کیم جونگ هیون هم که نمیدونم چی شد حالا فکر کنم دوباره بهش کار بدن! اگه تو گوگل سرچ کنید اینا رو براتون میاره! ولی واقعا خیلی کار سو یه جی مسخره و خنده دار بوده!😐😂🤦🤣😹👍 دو بازیگر که تو دنیای واقعی با هم قرار میزارن باید کار و زندگی خصوصی رو از هم جدا کنن...👌👍🙏 عین این میمونه که مثلاً تو همین سریال بلوز ما شین مین آه به وو بین بگه به هان جی مین سلام نکن عبوس باش یا وو بین به مین آه بگه با لی بیونگ هان سکانس عاشقانه بازی نکن 🤣😂🤣😅 البته که خدا رو شکر شین مین آه و کیم وو بین اینجوری نیستن!..😂❤️

ولی زندگی بازیگر ها خیلی سخت و حاشیه ای هستش الخصوص تو کره!...

الان مثلاً فکر کنم به همین کیم سون هو هم زیاد کار نمیدن بخاطر جنجالی که داشت! دهکده ساحلی چاچا میتونست یه پله ترقی برای کیم سون هو باشه نمیدونم!..

مرسی از توضیحاتت
منم رفتم تو گوگل سرچ کردم. حتی متن پیام های سو یه جی به جونگ هیون رو دیدم. واقعا متعجب بودم 😯😑
دوتا دوست پسر دیگه سو یه جی هم یه سلبریتی بوده و کیم سوهیون
اوهوم رابطه مین آه و وو بین این چیزا رو نداره
یعنی خدا نکنه یه آدم معروف تو کره دچار حواشی بشه. دیگه هم زندگی هنریش نابود میشه و هم تو زندگی واقعیش هم تاثیر میذاره

خواهش میکنم عزیزم 😍🥰😘

من اصلا فکر می کنم این بغل و دست ها برای کره ای ها یه چیز عادیه فقط شاید کیس براشون عادی نباشه!.. اون سریال زمان هم من نظر ها رو خوندم و میکس دیدم اصلاً عاشقانه نداشته اگر هم داشته خیلی کم 😂😶 در کل من که دیگه از سو یه جی خوشم نمیاد! یه نفر هم تو صفحه آقای ملکه گفته بود سکانس کیس 90 ثانیه ای آقای ملکه رو نشون سو یه جی بدید تا بسوزه!😐😂🔥😂🤣

ولی جونگ هیون هم مقصر بوده! آبروی هرچی مرد بود این بشر برد!😐😶😂 تو سریال های کره ای دیدی زن ها مرد ها رو میزنن و قوی تر از مرد هان 😂 فکر کنم تو واقعیت کره هم همین طوره 😂😐

 

آره مین آه و وو بین حالا من راجب رابطه عاشقانه شون نظری ندارم که خوب پیش میره یا بد پیش میره!😂 هر چند مشخصه زیاد خوب پیش نرفته که اگه رفته بود تا الان یا عروسی کرده بودن یا بچه دار شده بودن 😂😂 ولی خب ولش کن! خوبی این دوتا اینه که زندگی خصوصی و کار از هم جدا کردن و این جای نگرانی نداره!..💛🧡💚


من که ترجیح میدم زیاد وارد زندگی بازیگرا نشم اما خب کار سو یه جی خیلی بد بوده
:)

آره سو یه جی خیلی بی جنبه بازی در آورده چون سریال های کره ای همشون عاشقانه دارن حالا این میگه صحنه احساسی بازی نکن 🙄

من مثلاً یادمه سر دهکده ساحلی چاچا بعضی ها می‌گفتن ما از صحنه های عاشقانه لذت نمی‌بریم چون واقعیت یادمون میاد که مین آه با وو بین قرار میزاره! ولی خب این دوتا کار و زندگی از هم جدا کردن مثلاً همون سال ها که با هم قرار میذاشتن سریال عاشقانه هم بازی کردن مثلاً وو بین تو سریال عشق بی پروا بازی کرد یا مین آه تو سریال اوه مای ونوس و فردا با تو و دهکده چاچا بازی کرد این نشون میده کار و زندگی شون از هم جداست و ما نباید به این چیزها اهمیت بدیم و فقط باید از سریال مون لذت ببریم!...💛💚🧡 راستی از شین مین آه سریال فردا با تو تو لیستمه که کارگردانش همین کارگردان دهکده چاچا بوده 😭😂💛🧡

راستی سریال بلوز ما فردا میاد!🔥😎 منم خیر سرم از پارسال منتظر این سریالم ولی نمیخوام سریال شو ببینم!😂😐🤦 از اونجایی که شنیدم سریال 21 و 25 ساله پایانش خیلی افتضاح و باز بوده میترسم پایان بلوز ما هم اونجوری بشه!😂😂🤣🤣😅😅😹😹😐😐🤦🤦🙄

راستی من یه نقد از سریال آقای ملکه خوندم که می‌گفت سریالش کش دادن و اگه قسمت هاش کمتر بود بهتر میشد! درسته؟ من الان قسمت سوم آقای ملکه هستم و به نظرم خیلی خفن و قشنگ و خنده داره!😹😂 هر وقت درس هام تموم میشه و خسته میشم برای رفع خستگی آقای ملکه نگاه میکنم 😂❤️ شین هه سان واقعا تو این سریال درخشید ❤️


والا من حتما بلوز ما رو نگاه میکنم. چند روزه لحظه شماری میکنم تا بیاد. دهکده ساحلی چا چا چا رو هم تازه تموم کردم و یه سریال درست مثل اون دلم میخواد واسه همین حتما می بینمش
نه اتفاقا اصلا هم الکی آقای ملکه رو کش ندادن. هر قسمتش خیلی متفاوت تر از قسمت قبلی بود

والا منم منتظر سریالشم و امیدوارم سریال خوبی باشه چون سطح توقع ازش بالاست با این بازیگر هایی که داره!... ولی خب من دارم زیر بار فیلم و سریال هام دارم له میشم 😂 انقد که لیست فیلم و سریال هام زیاده!😐 تصمیم گرفتم تا وقتی اونا تموم نشدن هیچ سریالی رو به لیستم وارد نکنم چون من واقعا بی حوصله ام!..😐😂😅😅

عه چقدر خوب!❤️❤️ من فکر می کردم کش داده باشن بخاطر همین می‌گفتم پرشی ببینم!😂😅

ولی اون قسمت های آشپزی خیلی دوست دارم چون من واقعا به آشپزی علاقه دارم و یه زمانی دلم میخواست برم رشته آشپزی!😂❤️ حتی الان هم دلم میخواد وقتی دانشگاه رفتم کلاس آشپزی هم برم 😂😐😶😁🤣😅😅😅😅💚🧡💛💜💖💔

ای بابا
اوهوم منم با این سریال عاشق آشپزی شدم

حالا نگفتم نمیبینم!😂 یعنی میذارم پخشش تموم بشه موقع پخش هم به صفحه اش سر می‌زنم و نظر ها رو میخونم اگه پایانش باز نبود و بیننده ها راضی بودن دان میکنم!😅🧡

خب من 18 تا سریال تو لیسمه که باید بهشون سر بزنم و نگاه کنم! اگه سطح توقعم برآورده کردن نگاه کنم و اگر هم نه دراپ کنم!.. خب تا وقتی اینا تموم نشدن من دیگه حق ندارم چیزی ببینم یا سریال به لیست اضافه کنم!😅😂 باید سریال های لیست تمام شود!... اگر من سریال های لیست خود را بگویم به من بینوا حق میدهی! مثل آقای ملکه، مستر سان شاین، رییس کیم با بازی نام گونگ مین. شالاپ شولوپ عشق، نوازش قلبت، هنگامی که تو خواب بودی، اسنو دراپ یا گل برفی، همسر آشنا، سقوط بر روی تو، بخشی از ذهن تو، فردا با تو، مموریست، فصل اول و دوم پلی لیست بیمارستان، تاریخ آرتدال، جنگل، عشق دیوانه وار و باغ مخفی! من لیست سریال هایم سر به کوه و فلک کشیده و می‌ترسم دیوانه شوم!😂😂 و برای جلوگیری از دیوانگی ترجیح میدهم چیزی به لیست خود اضافه ننمایم!😂

یه سریال هم تو لیستم بود اسمش از برامنس خوشت میاد بود که قسمت اول دیدم و خوشم نیومد و ولش کردم چون اگه سریال دوست نداشته باشم نمیبینم!

نه من قبل آقای ملکه هم آشپزی دوست داشتم 😂😍🥰

و این روزها سریال آقای ملکه و دختر من را تماشا میکنم 😂 و سریال دختر من دیگر دارد به پایان می‌رسد و من قسمت 14 هستم 😂🧡 دلم برایش تنگ میشود به هر حال سریال خوبی بود و باعث شد روی خانم لی دا هه کراش بزنم 😂😂

آها
واو چقدر سریالات زیاد اند
دختر من چجوریه؟

ولی در کل به عنوان یک نیمچه کیدرامر زندگی هیجان انگیزی دارم و خوشحالم که میتونم سریال کره ای دانلود کنم و ببینم!😂💛 خدا این سریال های کره ای و بازیگر های گوگولی کیدراما رو از من نگیره 😂❤️ من واقعا کسایی که اصلا فیلم و سریال نمی‌بینن رو نمیتونم درک کنم 😂😂😅😅

تازه سریال منشی کیم چشه هم هست 😂💛 بله دیگر این است زندگی هیجان انگیز و زیبای یک کیدرامر 😂😂😍😍

راستی سریال بلوز ما امشب میاد قسمت اولش؟ من رفتم به صفحه پروموویز سر زدم انگار نمیاد 😐 چون سریال لی جون کی که انگار اومده ولی این نیومده!😕 

دختر من به نظر من قشنگه!😅😂💛 به نظرم داستان زیبا و قشنگی داشت به هر حال ممکنه بعضی ها هم دوست نداشته باشن اما من دوستش داشتم و جزو معدود سریال هایی که نقش اول مرد دوست داشتم و سندروم نقش دوم نداشتم 😂💛 نمیدونم چرا من دیگه از لی جون کی خوشم نمیاد 😂 نمیگم بازیگر بدیه ها ولی در حد این تعریف ها و این حجم از طرفدار نیست 😂 نمیدونم ولی هیچی لی دونگ ووک و گونگ یو نمیشه عررر😂😭😎🤩


چرا پخش میشه. الانم قسمت یکش اومده
چه عجب، ازت بعید بود همچین حرفی

من انقد سریال تو لیستمه دیگه برای تا آخر عمرم سریال دارم 😂😍😐💛 واقعا نیازی به بلوز ما ندارم تازه اون چیزایی که بالا نوشتم سریال هام بود من کلی فیلم سینمایی هم دارم!😐😅🧡

ولی آره فکر کنم دیشب اومد منم امروز تو گوگل سرچ کردم قسمت اول شو آورد و زده بود غم های ما 😂😅

شما قسمت اول شو دیدی؟

خب لی جون کی خیلیییی طرفدار داره تو همین ایران خودمون مثلاً تو همون پروموویز میرم صفحه سریال جدیدش همه ازش تعریف میکنن از همه فیلم و سریال هاش تعریف میکنن من میگم خب بازیگر های بهتر از لی جون کی هم هست 😂💛 دیگه به طور اغراق آمیز تعریف میکنن!😂😐

اره غم های ما ست اسمش
نه والا ندیدم. فعلا قصد دیدن ندارم تا چند قسمتش بیاد ببینم چند چنده، اگه دلم خواست میبینمش
:)

من دیروز بالاخره بعد چند ماه سریال دختر من رو تموم کردم 😂❤️ من واقعا بازی لی دا هه رو تو این سریال و همین طور نقشی که بازی میکرد یعنی نقش جو یو رین رو خیلییی دوست داشتم انقد که دلم براش تنگ شده 😂😂 در کل همه چیز سریالش از نظر من خوب بود و اصلا فکر نمی کردم یه سریال که مال سال 2005 یعنی سال 84 ایناست بتونه منو جذب کنه!... موقعی که این سریال بازی میکردن من دو سالم بوده 😂💛

من خیلی به صورت اتفاقی سمت این سریال رفتم... یه بار تو گوگل اسم بازیگر های معروف کره رو سرچ کردم و اسم لی دا هه رو دیدم که اسم سریال هاش هم نوشته شده و از سریال هاش دختر من رو انتخاب کردم و دوستش هم داشتم فقط بقیه سریال های لی دا هه زیاد جالب نیستن به نظرم وگرنه خودش بازیگر فوق العاده ایه که ممکنه خیلی ها نشناسنش ولی خیلی کراش و عشقه 😍😂 امیدوارم دوباره برگرده سریال بازی کنه آخرین سریالش سال 2018 بود دیگه سریال بازی نکرده انگار خیلی کم کاره!😕🙁☹️😬😹😂😅

ماشالا، خدا قوت پهلوان 😁😊😂
اوهوم لی دا هه خیلی کیوته

آره دیگه باید چند ماه استراحت کنم چون دیگه امتحانات نهایی و اینا هم نزدیکه و امتحان های شبه نهایی ما هم شروع شده دیگه تنها کاری که از دستم بر میاد اینکه زمان استراحتم میکس سریال های کره ای رو نگاه کنم 😂!... حتی آقای ملکه رو هم میخوام فعلا ول کنم که تمرکزم بزارم رو درس هام...

امیدوارم شما در برابر لیست سریال های زیاد خود قوی باشید 😂❤️💛💚 من که دیگر رد دادم از دست سریال های توی لیستم 🤪😂😂😬😭

آره دختر نازم خیلی کیوت و خوبه 😂❤️ فقط حیف که نا شناخته ست بچه ام 😭😂💛❤️

سریال دوبونگ سون دختر قوی رو نمی‌خوای ببینی؟😂❤️ خیلی قشنگه ها از من گفتن بود نبینی از دستت در میره 😂😂❤️

خوب کردی، تا امتحاناتت رو تموم نکردی سراغ سریال نرو
چجوری رد دادی؟ مثلا چیکار میکنی؟ 😊

تو لیستم هست، در آینده میبینمش

مثلاً از کشور کره بد میگم یا از سریال هایی که دان کردم بدم اومده اینجوری رد دادم 😂🤪 ولی دنیای کیدراما انقد لطیف و قشنگ و فانتزیه و حقایق افسانه ای و غیر قابل باور داره که آدم این حقایق دوست داره و بخاطر همین اصلا سیر نمیشه از دیدن سریال های کره ای! بخاطر همینه که ترک کردن سریال های کره ای از ترک کردن مواد مخدر هم سخت تره!😂😹😐 من یکی که فکر نکنم هیچ وقت بتونم ترک کنم 😂🤣💛

آها
واقعا موافقم ترک سریال از ترک مواد سخت تره

آره واقعا ترک سریال های کره ای خیلی سخته!🔥

دیگه وقتی یاد بگیری چجوری نت بخری و دانلود کنی و نگاه کنی دیگه افتادی در دام دنیای کیدراما و حتی حاضری چند بار سریال های مورد علاقه تو نگاه کنی😂 البته خب ترک کردن سریال های کره ای به نظرم غیر ممکن نیست! ولی خب باید اراده و پشتکار زیاد داشته باشی و دردش رو هم بتونی تحمل کنی ترک کردنش غیر ممکن نیست 😂 ولی خب حالا من نمیخوام ترک کنم دنیای کیدراما رو فقط خیلی نمیخوام وابسته بشم یا افراطی عاشق باشم یا از بازیگر مورد علاقه ام فرشته بسازم و فن بشم و نه واقعا اینجوری دوست ندارم...💛 فقط دلم میخواد به اندازه نگاه کنم نه کم که از سریال های جدید عقب بمونم و نه زیاد که معتاد بشم...😂💛

......

اصلا سریال های کره ای یه جوریه که آدم حتی اون آبکی هاش هم دوست داره! 😂😐💛

یس یس

من میگم شاید سریال غم های ما هم تراژدی چیزی باشه!😂😐 آخه اسمش که غمگینه کارگردانش هم کارگردان سریال هایی مثل آیریس 1 و عاشقان ماه که هر دوی این سریال ها هم تراژدی بوده پایانش و نویسنده اش هم که نویسنده در زمستان باد وزید که این سریال هم غمگین بوده کلا من احساس میکنم بوی توطئه و قتل میاد 😂😂😐

منم احساس میکنم ملودرامه، چند روزه میخوام قسمت اولشو دان کنم ولی دلم نمیکشه. خیلی دلم میخواست مثل دهکده چا چا بود ولی مثل اینکه خیلی فرق داره
دو دل موندم چیکار کنم
توطئه و قتل رو خوب اومدی 😂😀

ملودرام که هست! ولی بعضی از ملودرام ها خیلی قشنگن! سریال هایی مثل مستر سان شاین، گابلین و در یک روز زیبا پیدات میکنم هم ملودرام هستن ولی خیلی زیبان... من هنوز مستر سان شاین ندیدم ولی گابلین و در یک روز زیبا پیدات میکنم دیدم.. اینا خیلی قشنگ بودن و تو لیست سریال های برتر من هستن... در یک روز زیبا پیدات میکنم برای من آرامش خالصه... یعنی هر وقت میرم سراغش آروم میشم و انرژی میگیرم! گابلین و مستر سان شاین هم همین طوری هستن پس ملودرام ژانر بدی نیست ولی خب همه ملودرام و درام ها خوب نیستن و ممکنه یه چیز چرت باشه! 

حالا این سریال غم های ما بازیگر هاش خوبن ولی از کار های نویسنده و کارگردانه زیاد خوشم نمیاد نمیدونم. البته من کلا قصد دیدن این سریال نداشتم ولی قسمت سه و چهارش تند تند زدم جلو دیدم که عاشقانه کیم وو بین و هان جی مین شروع شده بود 😂❤️ به نظر من زوج سوم از همه بهترن ولی سریالش همیچین خاص نیست... سریال های امسال انگار زیاد خوب نیستن 😂 اون از سریال کیم ته ری اینم از سریال لی بیونگ هان 😂😁 فقط سریال کیم جه ووک و کریستال عشقه 😂😎 البته این سریاله رو هم هنوز ندیدم 😂🙁

بله، راست میگی

سریال دکتر روح عاشقانه هم داره؟ دو به شک موندم بذارم تو لیست یا نه؟ از فانتزیش خوشم میاد فقط میترسم عاشقانه نداشته باشه 😂😂😅 سریال جنگل از لیستم پاک شد 😂 چون قسمت اولش زیاد به دلم ننشست! رین توی دکتر روح بازی میکنه من قبلاً سر سریال برگرد آجوشی هم تو دو قسمت اولش دیدمش ازش خوشم اومد ولی بعضی ها میگن قیافه نداره 😂... رین شوهر کیم ته هی هستش بچه هم دارن 😂🤪

حالا فعلا سریال غم های ما رو نبین! سریال های تو لیستت ببین بذار پخشش تموم شه بعد خواستی نگاه کن...

اره داره خیلی هم قشنگ کار شده. ولی رابطه دوتا نقش اصلی مرد خیلی با نمک تر از عاشقانه هست، درست مثل رابطه گابلین و فرشته مرگ
جدی، نمیدونستم
اره، همین کارو میکنم

عه راست میگی چه خوب!😅😂 پس سریال دکتر روح هم رفت تو لیستم!😍 من سریال پلی لیست بیمارستان هم از تو لیستم پاک کردم نمیدونم خیلی پزشکی بود عاشقانه اش هم کم بود!..

سریال تاریخ آرتدال هم عاشقانه اش کمه نه؟ من باید در اولین فرصت این تاریخ آرتدال ببینم..😭😭😭

دوستم که همش فیلم و سریال آمریکایی میبینه از سریال آمریکایی بازی تاج و تخت تعریف میکرد و اینا من بهش تاریخ آرتدال پیشنهاد دادم گفتم شبیه بازی تاج و تخت هستش ولی یه چندتا نقد و نظر هم خوندم می‌گفتن بازی تاج و تخت شبیه تاریخ آرتدال نیست نمیدونم..😂 ولی آخه بخاطر شباهت تاریخ آرتدال به بازی تاج و تخت بهش ایراد و انتقاد وارد شده بود 😂 من دارم کنجکاو میشم برم اون بازی تاج و تخت ببینم 😂🤪

آره کیم ته هی و رین از سال 2012 فکر کنم با هم قرار میذاشتن تو سال 2017 هم وقتی کیم ته هی سه ماهه باردار بوده با هم ازدواج کردن🤪😹 الان هم دوتا دختر دارن 😍 ولی خب من زیاد از کیم ته هی خوشم نمیاد تو زندگی برای عشق هم دوستش نداشتم نمیدونم. 

ولی من که اصلا فکر نکنم حالا حالا ها سمت سریال غم ما برم 😂😂

من حالا از امتحان شبه نهاییم فقط یکی مونده ولی میخوام همه تلاشم واسه درسم بکنم.. اصلا نمیدونم چه بلایی سر مغزم اومده خیلی سخت درس ها رو یاد میگیرم 😂😐 این کرونا بیشترین آسیب رو به ما دانش آموزها زد... هممون افت کردیم این گوشی ها اسکول مون کردن اصلا یادمون رفته چجوری درس میخوندیم 😂😂😐😐😬😬😕☹️🙁😶


والا عاشقانه تاریخ آرتدال بدک نیست
منم زیاد کیم ته هی رو دوست ندارم
اره واقعا، کرونا خیلی ضربه بدی به آموزش زد

من یه زمانی از ژانر عاشقانه متنفر بودم ببین اوضاع روحیم چقدر داغون شده که دنبال عاشقانه ام 😂💔😂😂

ولی خب الان واقعا وقت ندارم برای دیدن تاریخ آرتدال ❤️ هر وقت فرصت مناسبش پیش اومد و اوضاع روحیم خوب بود دلم میخواد ببینمش ❤️

ای بابا، این روزا کیه که اوضاعش داغون نباشه

ژانر عاشقانه به نظر من وقتی خوبه که زوج سریال دوست داشته باشی.. وقتی زوج سریال دوست داشته باشی عاشقانه هاشون هم به دلت میشینه.. البته اینم نمیتونم تضمینی بگم چون مثلاً یه نفر میشناسم که کلا عاشقانه دوست نداره 😂

 

اما وقتی زوج سریال دوست نداشته باشی انگار سریال زیاد به دلت نمیشینه.. من قبلاً هم گفتم که با سریال تو از ستاره ها اومدی کیدرامر شدم و این سریال فروردین سال 99 دیدم و واقعاً هم معتادش شده بودم ولی خب انگار زیاد سریالش به دلم ننشست که دلیلش احتمالا بخاطر این بود که زوج سریال دوست نداشتم پس عاشقانه هاشون هم به دلم ننشست.. البته سریال تو از ستاره ها اومدی سریال خوبی بود مخصوصا تو ژانر فانتزی و نویسنده اش هم نویسنده سریال سقوط بر روی تو هستش که فکر میکنم نویسنده خوبیه.

به نظرت مون چه وون بیشتر به سونگ جونگ کی میاد یا سونگ هه کیو؟😜🤪🤪

به نظرم سونگ هه کیو بیشتر میاد
حالا چیشد یه دفعه این سوالو پرسیدی؟

نمیدونم داشتم میکس از سریال نسل خورشید و مرد خوب میدیدم بعد این سوال به ذهنم اومد 😂🙃

به نظر منم سونگ هه کیو بیشتر بهش میاد خودش هم سونگ هه کیو رو انتخاب کرد ولی خب طلاق گرفتن دیگه 😁💛😔

تو سریال تاریخ آرتدال سونگ جونگ کی و کیم جی وون زوجن؟😅 ولی نه هیچ کدوم من فقط پارک بو یونگ انتخاب میکنم 😂 پارک بو یونگ و سونگ جونگ کی سر فیلم سینمایی پسر گرگ نما با هم همبازی بودن بعد فکر کنم تو کنفرانس خبری فیلم یا نمیدونم کجا سونگ جونگ کی گفته بود پارک بو یونگ خوشگله نه ؟ مال منه 😂❤️ 

باورت میشه من هنوز فیلم سینمایی پسر گرگ نما رو نصفه نیمه دیدم!؟😂😂😞😬😕😐 فیلمش قشنگ بود ولی انقد فیلم و سریال ریخته سرم اصلا یادم رفت کاملش کنم 😂😐🤦 حالا باید برم سراغش دوباره دانلود کنم 😂❤️ فایتینگ من میتوانم 😂😂💛

آها
اوهوم،، پارک بو یونگ کیوته ولی فک نکنم زیاد بهم بیان، البته با احترام :))
آره باورم میشه، چون سر هر فیلم و سریالی این بلا رو میاری زهرا جان :)

نمیدونم ولی سر فیلم پسر گرگ نما به نظرم زوج خوبی بودن و تو نماشا هم یه فیلم پیدا کردم که سونگ جونگ کی و پارک بو یونگ با هم بودن فکر کنم همون کنفرانس خبری بود بعد فکر کنم اوپا از سر شوخی گفته بود از بو یونگ خوشش میاد 😂💜 چون اگه واقعا خوشش میومد که تو واقعیت هم می‌رفت باهاش 😂💛

آره بخاطر همین کلی فیلم و سریال نصفه نیمه دارم 😂😭 ولی دیگه سر هر فیلم و سریالی این بلا رو نیاوردم دیگه 😂😅💛یه سری چیزا که خب خوشم نیومده دراپ کردم اونا بحثش جداست 😂 ولی یه سری چیزا هم بودن که دوست شون داشتم ولی متاسفانه وقت و حوصله نداشتم برای نگاه کردن شون 😂😂😬 ولی خیلی بده آدم یه فیلم یا سریال نصفه نیمه ول کنه 😂 ذهنش درگیر میشه 😅 مثل من که کلی فیلم و سریال ول کردم و ذهنم درگیره 🙃🙂😉😹😂😅

فک کنم از سر شوخی گفته که بو یونگ دوست داره
اره واقعا خیلی بده 😑

ولی آره راست میگی من اینقد بی حوصله و بی اعصابم که اصلاً سریال نمی‌بینم ببینم هم آخرهاش خسته میشم دلم میخواد ول کنم!😂😂 نمونه اش همین سریال دهکده ساحلی چاچا که آخراش احساس کردم کلیشه ای شده و دلم میخواست ول کنم 😂😂 البته دهکده چاچا رو تا آخر دیدم و واقعاً هم سریال خوبی بود...💚♥️❤️💜🧡💛

سریال ایرانی پنج کیلومتر تا بهشت دیدی؟

من یادمه اون موقع ها که از تلویزیون پخش میشد بچه بودم بعد این سریال باعث شده بود دلم بخواد یه روح باشم هر جا دلم میخواد برم!😅😂😹 این سریال خیلی دوست داشتم و تو زمان خودش هم شاخ بود ولی هیچ وقت بازپخش نشد!... دلیلش هم این بود که یه بچه بخاطر دیدن این سریال برای اینکه روح بشه خودشو کشته بوده! و صدا سیما هم گفته بوده که باید رده سنی+15 میذاشتن واسه سریال 😂😂🤦🤦 البته یکی از دلایل دیگه هیچ وقت این سریال پخش نمیشه اینکه یکی از بازیگراش به شبکه های ماهواره ای پیوسته.

من امروز قسمت اول پنج کیلومتر تا بهشت همین طوری دانلود کردم نگاه کنم 😂🤪🤪

اسمشو شنیدم ولی ندیدم

مثلاً من از چند وقت پیش میخواستم میکس ساختن امتحان کنم. چون من انقد که با میکس های سریال های کره ای حال میکنم با خود سریال های کره ای انقد حال نمیکنم 😂😅 ولی من حتی حوصله ام نکشید ویدیو آموزشی ساختن میکس نگاه کنم 😂😂 بعد یکی از میکسور های نماشا هم می‌گفت میکس ساختن خیلی اعصاب میخواد اینو که شنیدم کلا نا امید شدم چون کلا اعصابم هم خیلی ضعیفه 😂😂😂

.......

ولی به نظرم اگه آدم یه سریال که خوشش نمیاد نصفه نیمه ول کنه شرف داره به اینکه کامل ببینه و خوشش هم نیاد!😂😐😬 من اگه واقعا با یه سریال حال نکنم نمیتونم خودمو مجبور به دیدنش بکنم! بیخیالش میشم. نمونه اش سریال دبلیو دو جهان که من درسته با میکس های این سریال حال میکردم زوجش لی جونگ سوک و هان هیو جو رو خیلی دوست داشتم ولی وقتی با سریالش حال نکردم دیگه نتونستم خودمو مجبور به دیدنش بکنم و تو قسمت 10 دراپ کردم!.. من هنوزم وقتی میکس دبلیو رو میبینم خیلی حال میکنم ولی واقعا با سریالش نمیتونم ارتباط برقرار کنم پس ترجیح میدم همون میکس ازش نگاه کنم!😂😐💛❤️

با نظر من موافق نبودی؟ البته فکر کنم نباشی چون خیلی سریال بوده گویا که دوست شون نداشتی ولی نگاه کردی!😅🧡

ولی خب من اینجوری نیستم 😂 من قبلاً بر اساس بازیگر مورد علاقه سریال انتخاب میکردم و خودمو مجبور میکردم سریال تا آخر ببینم ولی الان اینجوری نیستم! وقتی میبینم یه سریال داره وقتم تلف میکنه و با شعورم بازی میکنه یا به هر دلیلی با سریالش حال نمیکنم دلیلی نداره نگاه کنم!

میدونی چیه زهرا جان، یه سوال سخت ازم پرسیدی
اره من واقعا سریال هایی بودن که دوست نداشتم و ادامه دادم ولی این دوست نداشتن به این معنی نبوده که هیچ چیز سریال رو از جمله بازیگرا، فیلمنامه، جلوه های بصری، تدوین و .... دوست نداشتم. یه بخش کوچیکی از سریال وجود داشته که باعث شده سریال رو تا آخر ادامه بدم
و همینطور سریال هایی بودن که تو همون قسمت های ابتدایی دراپ کردم مثل کلاس ایته وون، دانشگاه پلیس، هتل دل لونا، بوسام: سرنوشت را بدزد و .... . و این سریال ها از همون قسمت های اولیه بد بودن و منو جذب نکردن
در کل میتونم بگم اگه سریالی تا قسمت پنج بتونه جذبم کنه، حتی اگه از قسمت شش به بعد کاملا نا امیدم کنه، ادامش میدم مثل سریال های گل شیطان، مرد بی گناه، یخ فانتزی و ....

ممنونم که به سوال سختم جواب دادی ❤️😍😅

پس سریال 21 و 25 ساله رو تا قسمت چند دیدی و دراپ کردی؟🤪😜

البته خیلی خوب کاری کردی دراپ کردی چون نظر های پروموویز که میخوندم می‌گفتن پایان به شدت مزخرف و بی منطقی داشته!

خب برای من اینطور نیست واقعیتش 😂 اگه از قسمت های وسط ببینم افت کرده و دوست ندارم دراپ می‌کنم. فکر کنم دراپ کردن برای من چیز راحتی باشه 😂😂 چون من یکی از بی اعصاب ترین و بی حوصله ترین انسان های روی زمین و جهان هستم 😂😂😅😅🙁😬 البته باز الان به نسبت فکر میکنم بهتر شدم قبلاً ها از این هم بی حوصله تر بودم!😂😕

مثلاً اگه بخوام همین دبلیو رو مثال بزنم این سریال از قسمت 3 تا 8 برام جذاب بود ولی وقتی قسمت 9 دیدم فهمیدم سریال افت کرده پس دیگه نتونستم ادامه بدم حتی همین چند وقت پیش ها قسمت 10 دیدم بازم جذب نشدم!😂😂

بعضی از سریال ها هم خب خیلی ساده ان ولی شیرین هستن برام که همون شیرین بودنش باعث میشه ببینم نه بخاطر بازیگر ها.. مثل سریال منشی کیم چشه که درسته سریال خیلی ساده ای هست اما یه سریال شیرین و حال خوب کنه برام. کشش نداره هدف نداره اما حالم خوب میکنه خب اینها هم بحثش جداست که چرا دراپ نکردم!

ولی میدونی من با وجود اینکه پارک مین یانگ هم تو منشی کیم چشه و هم تو زندگی خصوصی او دوستش دارم ولی اعتراف میکنم نقش های لوس و صورتی طور بهش نمیاد 😂💛 لوس بازی و نقش های صورتی طور فقط به پارک بو یونگ میاد 😂 راست میگم ها 😅 من عاشق لوس بازی های پارک بو یونگ تو دوبونگ سون دختر قوی بودم 😂😐💛❤️

 

ولی خیلی راحت میتونم بیخیال یه سریال بشم اگه دوستش نداشتم😂 ولی اگه دوستش داشته باشم و نصفه ببینم ذهنم درگیر میشه 😅😂❤️ مثلاً الان ذهنم درگیر سریال برگرد آجوشی هستش که دو قسمت دیدم دوست داشتم ولی بقیه شو ندیدم 😭😂😂🤦

ولی از خوندن نظرت لذت بردم بازم ممنون از جوابت❤️🥰😍🤩😘😚😙🙂😊

قابلی نداشت
یس، از این دراپم خیلی راضیم. چون اگه نمیکردم قرار بود کلی عر بزنم. آخرش زوجش بهم نرسیدن
منم موافقم. مین یانگ نقش خنگ و لوس بهش نمیاد واقعا. اون بیشتر نقش های جدی، مهربون و قوی بهش میاد
قربونت

نظرت در مورد جانگ کیونگ هو چیه؟

من احساس میکنم بیشتر دوست داره نقش های خاکستری و منفی و جدی و مغرور برداره!😂🤪 البته من هنوز چیزی ازش ندیدم بجز چند قسمت اول پلی لیست بیمارستان! تعریف بعضی سریال هاش هم شنیدم ولی گفتم دیگه انقد سریال دارم تو لیست که دیگه روم نمیشه چیزی اضافه کنم!😂😂😂😂😂

والا فقط یه سریال ازش دیدم که فهمیدم استعداد بازیگری داره و خوب بازی میکنه. به پارتنرهاش میاد ولی جدیدا کم کار شده. اما خب جزو بازیگر های مورد علاقه ام نیست که بخوام سریال هاشو دنبال کنم

دلقک تاجدار سریال خوبیه ؟

قسمت اولش دانلود کردم پس رفت تو لیستم 🤪😂

بدک نیست. ولی زیاد هم قوی نیست :)
داستانش متفاوته فقط همین

البته اینکه من یه آدم زود رنج و بی حوصله و بی اعصاب هستم اصلا ویژگی های خوبی نیستن ولی چیکار کنم دیگه دارمشون 😂🙁

خب بعضی از سریال ها دیگه از ژانر و تیزر و قسمت اول شون مشخصه که پایان غمگین دارن مثل ملکه هفت روزه یا مستر سان شاین ولی یه سریال مثل 21 و 25 ساله که ژانر کمدی عاشقانه دوستانه داشت یه همچین پایان غیر منطقی که زوجش از هم جدا شدند حقش نبود!... حالا من که حتی یه قسمتش هم ندیدم!😂😅 ولی نگفتی سریال شو تا قسمت چند دیدی ؟؟😅🧡

من نقش مین یانگ توی در یک روز زیبا پیدات میکنم دوست داشتم! از بازی سو کانگ جون هم خیلی خوشم اومد! منتها همه میگفتن بد بازی کرده 😕

یعنی از دلقک تاجدار خوشت نیومد ؟


اوهوم، یا مثلا سرآستین قرمز. پایان غمگینش واقعا غیر منتظره بود با اون صحنه های فان و کمدیش. والا درست یادم نیست فک کنم تا قسمت 4 دیدم.

راستش دو سه قسمت اولش قوی و خوب بود. بعد اواسط ریتینگ افت کرد و آخراش خوب شد

آره منم اینجوری بدم میاد! مثل عاشقان ماه که ژانرش فانتزی تخیلی کمدی بود مثلا از یه جایی به بعد غمش زیاد شد با اون پایانش!😬 کلا من وقتی عاشقان ماه دیدم فهمیدم هیچ اشکالی نداره که یه سریال نصفه نیمه ول کنم!...😂😂❤️ البته خب من که کلا غمگین دوست ندارم.

پس فکر کنم یه سریال متوسط رو به بالا باشه!.. نمیدونم کی میتونم ببینمش!..

من فیلم سینمایی قطار بوسان نصفه نیمه دیدم و زامبی داشت واقعیتش بخوام بگم نترسیدم! کره ای ها تو ژانر ترسناک ضعیفن و من کلا فکر می کنم فیلم ترسناک ندارن!

من فیلم ترسناک آمریکایی آنابل دیدم یکم ترسیدم ولی نه در حد خیلی ولی با قطار بوسان اصلا نترسیدم!😂😅 

شنبه ۸ مهر ۰۲ , ۱۲:۲۹ 🌺آسیــ هــ💚

البته که برای گذشته اش این موضوع ولی به نظرم دختره میخاست شهرتی و محبوبیت که تازگی سونهو به واسطه حضورش تو برنامه دوروز یک شب بدست اورده بود رو خدشه دار کنه سونهو اگه عوضی بود و ریاکار هیچ وقت حاضر نمیشد بیاد عذرخاهی و همه زندگیشو بریزه رو دایره و اصلا ادمای عوضی یجورین که تاریکی  وجودشون تو چهره شون نمایانه ببخشید اینو میگم شاید خیلیا فنش باشن ولی یو اه این خیلی مغرورانه رفتار میکرد و فک میکرد از دماغ فیل افتاده هیچ وقت رفتارش فروتنانه نبود نمیدونم چرا با اینکه بازیشو دوس داشتم ولی رفتارشو خوشم نمی اومد اخرشم که گندش در اومد خیلی میگن زندگی خودشه و دوس داشته برای رفع استرس و چیزای ذیگه مواد بکشه ولی به نظر کسی که انقد مشهوره تو کشوری مث کره که انقد فنا تحت تاثیرن نباید این کارارو بکنه . این خیلی سریال قشنگ و به یاد موندنی بود و من اینجا واقعا به سونهو علاقمند شدم شخصیتش تو این سریال دقیقا مث شخصیت خودش بود فک میکنم و در اخر اینکه ممنون میشم به وب منم سر بزنی و بخونی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan