سری دوم عکس های سریال ایسان

عکس های سریال ایسان

عکس های سریال پرنسس جامیونگ گو

نقد و بررسی سریال عاشقان ماه

عاشقان ماه

اول نقد باید ازتون به‌ خاطر طولانی بودن این پست عذر خواهی کنم. امیدوارم کم و کاستی هاشو ببخشین و با نظراتتون این پست رو زیبا کنین.

معرفی شخصیت های اصلی

هه سو: یگانه عشق .کنجکاو و جست وجوگر. به مرور زمان باهوش می شود. دختر خاله میونگ هه است. ابتدا عاشق وانگ ووک می شود سپس به خاطر اتفاقاتی عاشق وانگ سو می شود و در آخر با وانگ جانگ ازدواج می کند.

وانگ سو: باهوش و زیرک ، هوشیار و به موقع تصمیم می گیرد. مناسب برای امپراطوری و فداکار.ابتدا خون خوار و وحشتناک به مرور یاور ولیعهد می شود.اواسط عاشق هه سومی شود و در آخر شرور و زود جوش.

عکس های سریال جونگ میونگ

معرفی سریال شاهزاده زیر شیروانی

شاهزاده زیر شیروانی و داستان سریال...

داستان سریال:

ته مو (لی تائه سونگ) پسر عموی خودش رو، ته یانگ (پارک یو چون) توی آمریکا روی یه کشتی میندازه توی آب. وقتی هم بر میگرده به کره وانمود میکنه که ته یانگ رو تو آمریکا ندیده و ته یانگ ناپدید شده. ته مو با منشی شرکتشون، هونگ سه نا (جئونگ یو می) ارتباط داره و میخواد با اون ازدواج کنه. هونگ سه نا خواهری داره به اسم پارک ها (هان جی مین) که وقتیکه نه سالش بوده، سه نا به عمد اونو توی یه ماشین کامیون گذاشته و رفته. پارک ها هم توی آمریکا بزرگ شده و بعد از مدت ها به کره برگشت و پدرشو پیدا کرد. ولی وقتی برگشت پدرش مرده بود.

به ادامه مطلب بروید

نقد سریال پرنسس جامیونگ گو

نقد و بررسی سریال پرنسس جامیونگ گو

نمیدونم چیشد بعد از مدت ها برگشتم سراغ سریال های کره‌ای و تصمیم گرفتم نقدشون رو بنویسیم.

امروز میخوام سریال پر طرفدار پرنسس جامیونگ گو رو نقد کنم. این سریال روایتگر کشور های نانگ نانگ و گوگوریو هستش که شاهزاده های این دو کشور عاشق هم میشن و یکی از این شاهزاده ها باعث نابودی کشورش میشه. 

به ادامه مطلب بروید.

معرفی کامل سریال پرنسس جامیونگ گو (جومونگ 3)

سریال پرنسس جامیونگ گو...خلاصه داستان و معرفی سریال

این سریال از روی داستان معروف کره‌ای ها، شاهزاده هودونگ و پرنسس ناکرانگ ساخته شده که روایت پادشاهی شکست خورده ناکرانگ هست. طبق این سریال طبل معروفی به اسم جامیونگ گو وجود داشته که قدرتی مرموز داشته، تا هر وقت دشمنان پادشاهی ناکرانگ حمله کردند، طبل صدایی از خودش در بیاره.

به ادامه مطلب بروید...

نقد و بررسی سریال آیینه جادوگر

تو این پست تصمیم گرفتم سریال آیینه جادوگر رو به تازکی تموم کردم نقد کنم. قبل از نقد یه معرفی کوچیک میکنم برای یادآوری. سریال آیینه جادوگر اولین ساخته تاریخی jtbc است که داستان خیالی پرنسس سوری را با زندگینامه واقعی دکتر هجون نشان میدهد. در واقع بعد از چندین تحقیقات فهمیدم که این سریال نیمی اش تخیلی و نیم بعدیش واقعی. سریال آیینه جادوگر یک درام 20 قسمتی هست که کارگردانی اون رو جو هیون تک بر عهده داشته.

کسانیکه این سریال رو دیدن حتما نظراتشون رو بیان کنن.

به ادامه مطلب بروید...

Designed By Erfan Powered by Bayan