بهترین سریال های کره ای سال 2022

سلام به همتون

حال دلتون چطوره؟ خیلی وقته نبودم و دلم برای همتون تنگ شده بود

امیدوارم همتون خوب باشین و از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرین

​​​​​​

توی این چند ماه اتفاقات زیادی افتاده

منم از اوایل پاییز گفتم دیگه از بیان میرم و قصد برگشتن نداشتم

ولی واقعا توی بیان خاطرات زیادی دارم به خصوص با تک تک شما دنبال کننده هام

 

در ضمن سال 2022 هم تموم شد. چه زود یه سال گذشت....

هعییییی

خب بگذریم

 

کیدراما توی سال ۲۰۲۱ خیلی سریالای عالی بیرون نداد و به نظرم ۲۰۲۱ سال ضعیفی برای کیدراما بود. ولی برعکس ۲۰۲۲ ماشالا پر بود از سریالای باحال و عالی و جذاب. خلاصه ۲۰۲۲ ترکوند و انگار هم قراره ۲۰۲۳ بیشتر هم بترکونه...

حالا میخوام چندتا از برترین سریالهای ۲۰۲۲ رو بهتون معرفی کنم که خودم اکثرشون رو دیدم و از نظر مخاطبان ایرانی البته سریالای تاپ و برتری هستن

پیش به سوی معرفی

 

*کیمیای روح (alchemy of souls)

سریالی که این روزا هممون رو درگیر کرده مخصوصا خودم که به شدت منتظرشم و متاسفانه هفته بعد تموم میشه و قراره همه ی مخاطبانش رو توی افسردگی بدی فرو ببره 😭 (دعا کنید خوب تموم بشه)

خلاصه داستان: سریال درباره ارباب جوانی به اسم جانگ اوک هست که اون با کیمیاگری روح به دنیا اومده و پسر امپراطور فقیده. همینطور ناکسو (قاتل سایه ها) که یه قاتل خوفناکه که مردم ازش میترسن

طی اتفاقاتی ناکسو روحش رو با بدن دختری به اسم مودوک عوض میکنه. حالا این مودوک با جانگ اوک دیدار میکنه و خدمتکارش میشه...

 

بازیگران:

لی جه ووک توی نقش جانگ اوک/یوکی

جونگ سومین توی نقش مودوک (فصل اول)

گو یون جونگ توی نقش جین بویون (فصل دوم)

هوانگ مین هیون توی نقش سو یول

آرین توی نقش جین چویون

شین سونگ هو توی نقش ولیعهد گو

یو این سو توی نقش پارک دانگ گو

 

پ.ن: تاحالا توی عمرم و در تاریخ کیدراما سریالی به این خوش ساختی، محشری و همه چیز تمومی ندیدم. واقعا حیفه از دستش بدین. پیشنهاد ویژه میکنم ببینیدش



 

*گل برفی (snowdrop)

هعععییییی سریالی که باهاش کلی خاطره دارم. چه زخم ها بهم نزدی تو! چه گریه ها که برات نکردم! چه آرزو ها برایت نداشتم!

انگار زیادی رفتم تو فاز احساسی 😊

گل برفی توی سال ۲۰۲۱ پخش شد ولی ۲۰۲۲ به پایان رسید برای همین جزو این لیست شده

 

خلاصه داستان: اون یونگ رو دانشجوی سال اولی هست که در خوابگاه هوسو همراه با دوستاش زندگی میکنه. اون یه روز به یه قرار دسته جمعی از پیش تعیین شده میره و اونجا ایم سوهو رو که خودشو یه دانشو جا زده میبینه

​​​این دو نفر در نگاه اول عاشق همدیگه میشن ولی چه بسا که عشقشون قراره با سختی های زیادی روبه رو بشه و حتی ممکنه به سرانجام نرسه

 

بازیگران

​​​​جونگ هه این در نقش ایم سوهو

کیم جیسو در نقش اون یونگ رو

یو این نا در نقش کانگ چونگ یا

جونگ سونگ جو در نقش لی گونگ مو

جونگ یو جین در نقش جانگ هانا

 

پ.ن: یه توصیه قبل از دیدن این شاهکار میکنم. اگه افسرده این و سریال شاد میخواین به هیچ وجه گل برفی رو شروع نکنین

اینم بگم که من با دیدن جیسو توی این سریال بلینک شدم 💖💗



 

*بیست و پنج و بیست و یک (twenty five twenty one)

خودم تا قسمت پنجم این سریالو دیدم ولی دیگه دراپش کردم

این سریال از نظر مخاطبان توی رتبه سوم قرار گرفته

از همون قسمتای اول معلومه پایان سریال چجوریه و اینکه با هپی اندینگ طرفین یا سد اندینگ برای همین برای من کذابیتی نداشت تا ادامه اش بدم

 

خلاصه داستان: نا هی دو دانش آموز دبیرستانی و شمشیربازیه که تازه به یه مدرسه مختلط منتقل شده. چند سال پیش بک یه جین هم از این مدرسه فارغ التحصیل شده و حالا خانواده اش به خاطر ورشکستگی پدرش پراکنده شدن و هرکدومشون جدا زندگی میکنن

این دو نفر اوایل باهم دوستان صمیمی هستن که به مرور حس عاشقانه ای بینشون شکل میگیره و عاشق همدیگه میشن...

 

بازیگران

کیم ته ری توی نقش نا هی دو

نام جو هیوک توی نقش بک یه جین

بونا توی نقش کو یوریم

چوی هیون ووک توی نقش مون جی یونگ

 

پ.ن: بازی کیم ته ری محشره و هرچند سنش از نام جو هیوک بیشتره ولی خیلی خوب نقش یه دختر نوجوون رو بازی کرده

به هرحال اگه از خلاصه اش و بازیگراش خوشتون میاد استارتش بزنید



 

*تناسخ در خانواده پولدار (reborn rich)

و اما رسیدیم به کامبک بازیگر مورد علاقم، سونگ جونگ کی! به که این پسر هرچقدر سنش بالاتر میره جوون تر میشه. واقعا نمیفهمم واسه چی 🤔

حالا بگذریم. من خیلی منتظر این سریال بودم و حدودا از اوایل ۲۰۲۲ چشم به راهش بودم تا بلاخره پخش شد ودرحال پخش هم دیدمش

یه امتیاز متفاوت این سریال این بود که هر هفته سه قسمت میومد و خیلی انتظار نمیکشیدیم

 

خلاصه داستان: یون هیون وو کارمند چندین ساله شرکت سون یانگه که به خاطر دادن یه گزارش خطرناک و محرمانه به رئیس شرکتش، یه فرد نامعلوم دستور قتلشو میده.

بعداز اینکه اونو با گلوله میکشن، اون از بیست سال پیش سر در میاره. جایی که به عنوان کوچکترین نوه موسس سون یانگ تناسخ پیدا کرده و گویی فرصت دوباره برای زندگی بهش دادن

 

بازیگران

سونگ جونگ کی در نقش یون هیون وو/جین دو جون

شین هیون بین در نقش یو مین یونگ

لی سونگ مین در نقش جین یانگ چول

تیفانی یانگ در نقش ریچل

پارک جی هیون در نقش مو جی هیون

 

پ.ن: این سریال امسال توی کره و رتبه بندی خیلی غوغا به پا کرد و تبدیل به دومین سریال پر بیننده در تاریخ کره شد

من خودم اوایل سریال تا قسمت ۱۴ دوستش داشتم و هیجانش عالی بود و عاشقانه اش هم بدک نبود. ولی آخراش اصلا راضی نبودم و یه جور عجله ای انگار تمومش کردن بودن

و اینم بگم که شبکه ی این سریال صحنه های عاشقانه رو به خاطر منحرف شدن سریال از داستان اصلی، حذف کرده و یه چیز سرهم بندی تحویلمون دادن



​​​​​

*وکیل ووری خارق العاده (extraordinary attorney woo)

این سریال هم توی لیست خودم هست و درآینده نه چندان دور حتما میبینمش. چون زوجش واقعا کیوت و دوست داشتنی اند و همینطور این سریال برای فصل دوم توی سال ۲۰۲۴ تمدید شده

 

خلاصه داستان: وو یونگ وو یه وکیل فوق العاده باهوشه ولی به اوتیسم مبتلائه. اون یه حافظه قوی داره ولی توی روابط اجتماعی اصلا خوب نیست و نمیتونه با بقیه درددل بکنه.

وو یونگ وو توی یه شرکت بزرگ به عنوان کارآموز مشغول به کار میشه ولی اونجا رفتارهایی رو میبینه که زورگویانه و ظالمانه هستن و نمیتونه تحملشون بکنه...

 

بازیگران

پارک اون بین در نقش وو یونگ وو

کانگ ته اوه در نقش لی جون هو

کانگ کی یونگ در نقش جونگ میونگ سوک

بک جی وون در نقش هان سون یونگ

 

پ.ن: حرف خاصی ندارم 😊



 

*لاف زن (big mouth)

و حالا میرسیم به آخرین سریال از این لیست

این سریال رو هم که خودم درحال پخش دیدم و هیجانش اونقدر بود که روز و شب به فکرش بودم و ازش ادیت میدیدم تا قسمت جدید بیاد و من ببینمش.

و این سریال هم کامبک لی جونگ سوک بود و منی که بعداز آهنگ مرگ فن این بازیگر شدم. واقعا که یه بازیگر شایسته ست و هر دفعه یه هنرنمایی خاصی از خودش و ژانرهای مختلف پروژه هاش ارائه میده

 

خلاصه داستان: پارک چانگ هو وکیلی هست که تاحالا پرونده های قوی و خوبی وکالت نکرده و بین مردم به لاف زن (دهن گشاد) معروفه

اون یه زندگی عالی با زنش و پدرزنش داره و با تمام مشقت ها داره از زندگیش لذت میبره که ناگهانی بزرگترین مشکل زندگیش سد راهش میشه و زندگیش رو از این رو به اون رو میکنه

مردم و پلیس ها اونو با یه خلافکار بزرگ به اسم موش بزرگ اشتباه میگیرنش و به زندان میفته...

 

بازیگران

لی جونگ سوک در نقش پارک چانگ هو

ایم یونا در نقش گو می هو

کواک دونگ یون در نقش جری

کیم جو هون در نقش چوی دو ها

اوک جا یون در نقش هیون دو هی

 

پ.ن: همین چند روز پیش مراسم جوایز MBC بود و لی جونگ سوک و یونا برای این سریال جوایزی دریافت کردن

روز بعدش هم خبر قرار گذاشتن جونگ سوک و آیو اومد که همه رو شوکه و همینطور خوشحال کرد. گویا این زوج بیشتر از چهار ماهه باهم قرار میذارن و انگار قصد ازدواج هم دارن

 

خب این پست هم تموم شد

امیدوارم اطلاعات خوبی رو در اختیارتون گذاشته باشم

خوشحال میشم با نظراتتون این پست رو کاملتر کنید

سلام شیما جون 💜

امیدوارم دوباره بتونی برگردی اینجا و تو زندگی همیشه شاد باشی💙

من از بین سریال های سال ۲۰۲۲ فقط فصل دوم سلول های یومی رو میخوام ببینم و چیز زیادی ندیدم^^ هر چند که من به طور کلی سریال زیاد نمیبینم و سالی یه دونه سریال هم بسمه از سرمم زیاده😂💜🤪

چرا سریال غم های ما تو لیست بهترین ها نبود؟😂

یعنی بهترین نبود؟🤔

سال ۲۰۲۱ هم کیدراما سریال خوب زیاد داشت که سلیقه ای بود مثل شادی، علاقه پادشاه،  سرآستین قرمز،  آقای ملکه،  دهکده ساحلی چاچا، تابستان دوست داشتنی ما، وینچنزو، سلول های یومی و..

ممنون بابت پستت🥰😍

منم میخوام یه پست از آیو و لی جونگ سوک بذارم ببینم کیا این زوج دوست دارن و کیا مخالفن😂🤣😜🤪 هر چند که بازخورد ها تو کره مثبت بوده و مردم کره این زوج دوست دارن تو ایران هم انگار اینجوریه😅💛❤

سلام مهسا جونم
منم امیدوارم دلم برای اینجا خیلی تنگ شده. ممنونم عزیزم توهم همچنین
آره توی نماشا یه سکانسی از فصل اولش گذاشته بودی خیلی باحال بود 😁 کلی باهاش خندیدم و گفته بودی میخوای فصل دومش هم ببینی. چیشد ندیدی؟
راستش این لیست از نظر مخاطبای ایرانیه و غم های ما هم زیاد توی ایران معروف نبوده. توی کره ریتینگش بالا بوده. راستشم بخوای منم زیاد ازش خوشم نیومد 😊
از اینایی که گفتی من فقط شادی، سرآستین قرمز، دهکده ساحلی و آقای ملکه رو دوست داشتم. ولی مگه آقای ملکه مال ۲۰۲۰ نبود؟ تا جایی که یادمه ۲۰۲۰ پخش شد
مرسی از خودت عزیزم ❤
ایول حتما بذار. بیصبرانه منتظرم 😍 آره زوجشون بازخوردخوبی داشته. منم خیلی دوسشون دارم 💜

آره اون سکانس گذاشتم تا بقیه رو هم با سریالش آشنا کنم😅 که اگه دوست دارن برن سریال شو نگاه کنن^^ 

قسمت اول فصل دوم رو دانلود کردم ولی هنوز وقت نکردم برم نگاه کنم سرم شلوغه 🥲😣😞

انقد سرم شلوغه که هنوز جواب کامنت های پست های جدیدم ندادم😐💛💚

آره منم حس میکنم زیاد از غم های ما خوشم نیاد ولی بازم میخوام برم ببینم 😅😜🩵🤍

آقای ملکه برای ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ هستش عین همین گل برفی که مال ۲۰۲۱ - ۲۰۲۲ هستش^^

آره لی جونگ سوک و آیو از نظر قیافه و سنی و ظاهری بهم میان ولی خب هیچ وقت باهم شیپ شون نمیکردم تا اینکه یه دفعه خبر قرار گذاشتن شون شنیدم 😄😊 ولی بازخورد منفی هم داشته نمیدونم کجا یا کدوم بعضی از طرفدار ها ولی بعضی طرفدار های لی جونگ سوک گفتن که آیو در حد این بازیگر نیست و جونگ سوک نباید یه همیچین انتخابی داشته باشه😆 بعضی از طرفدار های آیو هم همیچین نظری داشتن و گفتن جونگ سوک در حد آیو نیست 🤪😜 همیشه هر وقت خبر قرار گذاشتن دوتا بازیگر میاد طرفدارانی هستند که مخالفت میکنن و دلیلش رو هم نمیدونم... مثلا یه دوره که لی مین هو و پارک مین یانگ باهم قرار میذاشتن طرفدار ها انقد مخالفت کردن که تهش این دونفر با هم بهم زدن 😂🤣 یا یه دوره که خبر قرار گذاشتن لی جونگ سوک و هان هیو جو اومد بازخورد منفی طرفدار ها رو داشت ! واقعا چرا؟ آخه لی جونگ سوک و هان هیو جو که اینقد بهم میومدن !😇💜💛❤ لی جونگ سوک و هان هیو جویی که حتی مردم کره هم از خبر قرار گذاشتن شون خوشحال شدن و امیدوار بودن که رابطه شون به ازدواج هم ختم بشه که متاسفانه نشد و این دونفر مدت کوتاهی باهم قرار گذاشتن و بعدش بهم زدند.

به نظرم طرفدار ها باید به انتخاب سلبریتی مورد علاقه شون احترام بذارن^^😊🙏💛

اوهوم خیلی سکانس فانی بود 😂
اره درکت میکنم عزیزم. خودمم کم شلوغ نیستم
آها که اینطور
راستش من بازی آیو رو دوست ندارم. فکر کنم قبلا هم گفته باشم. نه به خاطر اینکه بازیگر توانمندی نیست فقط نمیتونم با بازیش ارتباط برقرار کنم
ولی زوجش با لی جونگ سوک رو دوست دارم. چون واقعا بهم دیگه میان
به هرحال در هر کجا مخالفانی پیدا میشن. مهم اینه که تو راه خودتو بری و بهشون توجه نکنی

آره کلا سلول هاش خیلی فان و بامزه و کیوتن لعنتی های گوگولی 😂😅🤣🤪😜💖💗💓💞💕💟❣️(^_^)(^o^)

منم زیاد بازی آیو رو دوست ندارم سریال هاش هم که هیچی:((😂 واسه همین راستش اصلا حس خاصی به این خبر ندارم نه خوشحالم نه ناراحت:))

ولی خب آخه لی جونگ سوک یه بار تو مصاحبه هاش گفته بود تیپ ایده آلش هان هیو جو و لی نا یونگ هستن واسه همین من فکر کردم شاید نونارومنس پسنده 😂 یا نمیدونم شاید من با بازیگر هایی مثل کریستال و پارک بو یونگ شیپش میکردم چون این دونفر از دوستای نزدیکش بودن یا هان هیو جو که هر دوتاشون بهم علاقه داشتن حالا نمیدونم آیا واقعا یه مدت باهم قرار گذاشته بودن یا نه ولی خیلی عشق بودن اصلا😂💜

چی بگم دیگه امیدوارم لی جی ایون (آیو) و لی جونگ سوک خوشبخت بشن عروسی کنن برن سر خونه زندگی شون ترجیحا بچه دار هم بشن:)))😂😂❤💛💜💚💙🩵🩷🧡🤍

خعععلیییییی 😍😍😁😁
اوهوم منم دقیقا
جدی گفته بود تیپ ایده آلش هان هیو جو ئه؟ چه جالب خبر نداشتم 😊
ولی من فکر میکنم هان هیو جو متاهله و یه جایی هم خوندم که یه بچه داره. تو همچین چیزی شنیدی یا الکیه ؟ 😊😁
منم براشون آرزوی خوشبختی میکنم
سه شنبه ۲۷ دی ۰۱ , ۱۲:۱۸ دختر دهه هشتادی

به نظر منم فنا باید به سلیقه بازیگر موردعلاقشون احترام بذارن...

به هرحال، کسی که باهاش قرار می ذارن یه انتخاب شخصیه و ما حق نداریم دخالت کنیم.

من که هیچوقت دو تا بازیگر یا خواننده رو باهم شیپ نمیکنم...

ولی شخصیتای سریالارو چرا😂

اوهوم یه فن واقعی باید به سلقه بازیگر مورد علاقه ش احترام بذاره
دقیقا
منم بیشتر زوجهای سریالا رو باهم شیپ میکنم. ولی اگه دوتا سلبریتی هم که توی یه سریالی زوج نباشن و قرار بذارن هم ازشون خوشم میاد

جالبه که هان هیو جو هم میگفت تیپ ایده آلش لی جونگ سوک😂❤️ تو یه پستی فکر کنم تو اینستا هیو جو از جونگ سوک تعریف میکنه و جونگ سوک هم متقابلا تو یه پست دیگه از هیو جو تعریف میکنه این دونفر رابطه خیلی خوبی باهم داشتن و شایعه قرار گذاشتن شون هیچ وقت تایید یا تکذیب نشد😄💙

هان هیو جو تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود دلش میخواد دوباره با لی جونگ سوک همبازی بشه کلا سر دبلیو هم که باهم همبازی شدن اتفاقی خیلی خوشحال شدن🥰❤

ولی من هنوزم تو تصوراتم دلم میخواد لی جونگ سوک با هان هیو جو شیپ کنم ، لی جی ایون هم با لی جون کی🤪😜😂🤣

نه هان هیو جو ازدواج نکرده اگه ازدواج کرده بود تو ویکی پدیا میزد من تاحالا همیچین شایعه ای نشنیده بودم برام جالب بود🤪😜😂💛🤍💚💙🩵💜🤎❤🩷🧡🩶🩶

چه جالب. انگار هردوشون غیر مستقیم گفتن تیپ ایده آل همدیگه اند ولی کارشون به قرار گذاشتن نرسیده
کی میدونه شایدم قرار گذاشتن ولی خبرش رسمی تایید نشده 😊
واقعنی این همه مدت فکر میکردم هان هیوجو ازدواج کرده و بچه هم داره 😁 واییییی خودمم باورم نمیشه 😑
نمیدونم کجا خوندم هیوجو متاهله ولی مثل اینکه الکی بوده. احححح 😓😑

راستی میگم سریال چرا او نمیتونه تو این لیست باشه؟😉💜 من جدیدا قسمت اول سریال چرا او رو دانلود کردم با اینکه ژانر حقوقی دوست ندارم ولی بازیگر نقش اول زن و مرد عالین😍🥰🤩

چرا او هم عالیه ولی دیگه به اندازه سریال های این لیست تاپ نبوده 😊 وگرنه من خودم عاشق چرا او بودم
چهارشنبه ۵ بهمن ۰۱ , ۲۱:۰۲ دختر دهه هشتادی
دلم برا فعالیتاتون تنگ شده..
لطف داری که همیشه حمایت میکنی عزیز دلم
خودمم خیلی دلم تنگ شده 🥺
شاید طرفای عید بازم فعالیتمو شروع کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan