معرفی کامل سریال ملکه سوندوک

ملکه سئوندوک...ققنوس شیلا...

سریال ملکه سوندوک یک درام تاریخی محصول کره جنوبی در سال 2009 است که توسط MBC برای چهل و هشتمین سالگرد تاسیسش تولید شد. در این سریال بازیگرانی چون لی یو وون، گو هیون جونگ، آم تای وونگ، کیم نام گیل، یو سئو هیونگ و پارک یه جین به ایفای نقش پرداخته اند. در این سریال به شرح زندگی ملکه سئوندوک پرداخته است. این سریال از 25 مه تا 22 دسامبر 2009 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:55 در 65 قسمت برای MBC پخش شد.

به ادامه مطلب بروید.

آمار تماشاچیان: آمار بینندگان این سریال در طول پخش تقریبا هر هفته در بالای جدول قرار داشت و حداکثر به 44.8 درصد تماشاچی رسید. 

جوایز: این سریال جوایز بسیاری نیز برنده شد از جمله برنده جایزه بهترین بازیگر زن در تلویزیون شد.

داستان: این سریال از اواخر سلطنت پادشاه جین هیونگ آغاز میشود و تا پایان سلطنت ملکه سئوندوک ادامه دارد. دوکمن به عنوان یکی از دختران دوقلوی پادشاه جین پیونگ و ملکه مایا متولد شد اما به دلیل پیشگویی هایی، پادشاه جینپیونگ مجبور شد دخترش را به کمک خدمتکار دست و پا چلفتی اما وفادار خودش، سوهوا، برای نجات ملکه مایا از قصر دور کند. سوهوا دوکمن را انگار که دختر واقعی خودش باشد، بزرگ کرد. اما سرانجام طی اتفاقاتی دوکمن به هویت واقعی اش پی برد ولی به خاطر دوقلو بودنش، بازهم خانواده اش او را رها کردند تا پادشاهی را از دست میشیل نجات دهند. واهر دوقلوی دوکمن، چیون میونگ، درحالیکه داشت به دوکمن کمک میکرد تا او فرار کند، جان خودش را از دست داد. دوکمن از روی نفرت تصمیم گرفت آنچه را از او گرفته شده پس بگیرد. بالاخره او میشیل را از بین برد و به کمک دو نفر از یاران وفادارش، یوشین و بیدام، به اولین پادشاه زن شیلا تبدیل شد. اما در اواخر سلطنتش برای بیدام سو تفاهمی پیش آمد و شورشی را به پا کرد.

بازیگران...

لی یو وون در نقش پرنسس دوکمن (بعدها ملکه سئوندوک)

نام جی هیون در نقش جوانی پرنسس دوکمان

برو هیون جونگ در نقش بانو میشیل

یو در نقش جوانی بانو میشیل

پارک یه جین در نقش پرنسس چیون میونگ

شین سه کیونگ در نقش جوانی پرنسس چیون میونگ

آم تای وونگ در نقش کیم یوشین

لی هیون وو در نقش جوانی کیم یوشین

کیم نام گیل در نقش بیدام

یو سئونگ هو در نقش کیم چونچو (بعدها پادشاه موئیل)

لی سونگ هیو در نقش هوارانگ آلچئون

یونگ هو بین در نقش استاد مونو

جو مین کی در نقش پادشاه جینپیونگ

یون یو سان در نقش ملکه مایا

یونگ هی در نقش سوهوا

یی سونگ در نقش کیم یونگ چون

جئو نو من در نقش فرمانده سولون

باک دو بین در نقش بوجونگ

آن گیل گانگ در نقش چیلسوک

لی مون سیک در نقش جوکبانگ

جو سانگ ووک در نقش وولیا

گو یون هو در نقش هوجائه

کانگ جی هو در نقش ایمجونگ

لی سون جائه در نقش پادشاه جینهیونگ

محل فیلمبرداری: این سریال در پارک شیلا هزاره در گیونگجو فیلمبرداری شده. این محل در یونگین استان گیونگی قرار دارد. دیگر درام های تاریخی مانند دونگ یی، ماه در آغوش خورشید و جومونگ نیز در آنجا فیلمبرداری شده اند.

ریتینگ: بیشترین ریتینگ سریال تو کشور، 44.9 درصد و تو سئول 46.7 درصد بود. همینطور کمترین ریتینگ تو کل کشور 16.0 درصد و تو سئول، 17.1 درصد بود.

پخش بین المللی: این سریال تو کشور هایی مثل سریلانکا، تایلند، ویتنام، فیلیپین، ایران، ایالات متحده و مجارستان پخش شد. 

در پایان باید بگویم که امیدوارم از این پستم لذت برده و نهایت استفاده رو برده باشید. 

منتظر نظراتتون هستم.

معرفی بعدی، معرفی سریال پرنسس جامیونگ گو (جومونگ ۳)...

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نظر مدیر وبلاگ:

به نظر من که این یک شاهکار هم در زمان خودش هم الان هست. این سریال حتی میتواند به پای ملکه کی، مستر سان شاین، ملکه هفت روزه و ... برسد. من که خیلی ازش لذت بردم. از هیچ جای سریال نا امید نشدم و 91 قسمتشو با حوصله و صبر نگاه کردم.

یه سوال دارم

سریال ملکه سوندوک بر اساس تاریخ درست شده؟

بله

ملکه سئوندوکی که توی سریال ملکه سوندوک بود بهتر از ملکه سئوندوک سریال رویای فرمانروای بزرگ بود

باهاتون موافقم

این سریال ماهواره دوبله کرده؟ یا از صدا سیما پخش شده؟

شما با دوبله دیدید؟ اگه با دوبله دیدید، میشه بگید چجوری بود؟ خوب بود یا بد؟

آخه ملکه کی چند قسمت شو با دوبله دیدم فهمیدم چه دوبله مزخرفی داره😂 به این نتیجه رسیدم با زیرنویس ببینم راحت ترم

این سریال زیاد عاشقانه نیست درسته؟بیشتر سیاسیه نه؟ اگه سیاسیه سیاستش جذاب بود؟

راستی شیما جون شما سریال مستر سان شاین دیدید؟ من خیلی تعریف شو شنیدم ولی خب میگن خیلی غم انگیزه کسانی که روحیه شون حساسه بهتره نبینن بخاطر همین دو دلم😂 یعنی اینقدر غم انگیزه؟

بعدشم که میگن شاهکاره، فوق العاده ست نمیدونم چیکار کنم؟

 

فک کنم ماهواره با دوبله پخش کرده. من با دوبله دیدم و خیلی خوشم اومد. اگه بازم ببینم با همون دوبله شده می بینمش. 
درسته بیشتر سیاسیه اما بازهم عاشقانه داره. ولی مطمئنم اون سکانس های سیاسی و رزمی بیشتر بهتون می چسپه. چون خوبی و هیجان این سریال به همون سکانس هاست. 
من پیشنهاد میکنم ببینید اما خوب انتظار زیادی هم ازش نداشته باشین. چون قدیمیه ممکنه یکم انتظاراتتون رو برآورده نکنه. ولی من که میگم ببینید.
متاسفانه مستر سان شاین رو ندیدم

من کامل سریال رو دیدم و از بازیگران این سریال بخاطر این سریال تشکر می کنم خسته نباشند و همیشه سلامت باشند از شما دوست عزیز هم بخاطر این مطالب خیلی تشکر می کنم موفق باشد کره جنوبی عالی است

 

 

من کامل سریال رو دیدم و از بازیگران این سریال بخاطر این سریال تشکر می کنم خسته نباشند و همیشه سلامت باشند از شما دوست عزیز هم بخاطر این مطالب خیلی تشکر می کنم موفق باشد کره جنوبی عالی است

 

 

ممنونم از نگاه شما

بنظر من قدیمی و جدید مهم نیست مهم اینکه قشنگ باشن

.... :)

خیلی این فیلم ها تو همن  رویای فرمان روای بزرگ تا سرنوشت یک مبارز و این فیلم 

فقط یه سوال چا کسی   گیبک   رو میکشه و یه قلم رو رو  متحد میکنه؟

کیم یوشین، گیبک رو میکشه
و کیم چونچو (پادشاه موئیل) به کمک کیم یوشین سه قلمرو رو متحد میکنه
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۵ دخی میراپرمر

جنگی نیست که؟؟

فقط جنگ های داخلی وجود دارن

من که تا قسمت ۳۹ بدون سانسور و هر قسمتشم به مدت ..:۱:۳ هستش البته اگه بدون سانسور ببینیش . خیلی خیلی سریال زیبایی و قشنگی هستش اما فصل اول رویای فرمانروای بزرگ هستش . منکه خیلی راضی بودم . اما رویای فرمانروای بزرگ وسط هاش یک دفعه چرت و پرت شد اما حتما ملکه سون دوک قشنگ تر هستش . بعدشم عاشقانس ولی دیگه نه اونقدر عاشقانه . آهنگ تیتراژ شروع شدنش خیلی خیلی زیباست من عاشقش شدم و خیلی وقته که دنباله اسم واقعی دوکمن در سریال ملکه سون دوک هستم خیلی ممنونم برای گذاشتن اسم واقعی بازیگران سریال ملکه سون دوک . راستی هوارانگ یوسین در تیتراژ شروع شدنش بود یا نه چون من هر چی دقت کردم نبودش . من اینجا یه سوال دارم اگه جوابش رو فهمیدین به منم بگین . هواران کیم یوسین با کیم یوشین چه نسبتی دارن چون تو اسم هاشون فقط سه تا نقطه روی سه فاصله داره و هوارانگ کیم یوسین هم اهل گایا هستش و کیم یوشین هم واقعا چه نسبتی باهم دارن ؟؟ به هر حال پیشنهاد میکنم این سریال را تماشا کنین چون خیلی عالی بود . هم با زیر نویس،بدون سانسور وهم بادوبله ، بدون سانسور وهم بادوبله ، سانسور شده هستش . ممنون از مدید این سایت که نام های واقعی بازیگران همراه با عکس رو نوشتن و این سایت را تشکیل دادن . 

منم این سریال رو خیلی دوست داشتم
بله هوارانگ یوسین تو تیتراژ بود
هوارانگ یوسین و یوشین هردوشون یک شخص اند. در تاریخ کیم یوشین ثبت شده ولی متاسفانه تو دوبله سریال ملکه سوندوک اشتباهی گفتن کیم یوسین
خوشحالم مفید بوده..... :)

بله ممنونم . امروز تازه دیدم پیامتون رو . تازه امروز به تیتراژ شروع شدنش توجه کردم دیدم که هستش . اما تو رویای فرمانروای بزرگ یعنی فصل دومش کیم یوشین عاشق دوکمن نبود . بعد اینجا اسم آدم بده میشیل بود که سیقه ی فرمانروای قبلی بود اما تو سریال رویایا فرمانرواب بزرگ اسمش سونگ مانگ بود و ملکه هم بودش . به نظرتون این عجیب نیست اینجا که دیگه اشتباه دوبلاژ نیستش . من یه خواهشی دارم میشه تیتراژ شروع شدن و آهنگ شروع شدن سریال ملکه سون دوک و آهنگ تیتراژ شروع شدنش رو بزارید . داشتمش ولی از تو گوشیم حذف شدش . میشه لطفا 

خواهش میکنم
در واقع سریال ملکه سوندوک بیشتر به واقعیت نزدیک بود تا رویای فرمانروای بزرگ. چه از لحاظ داستان و چه شخصیت ها.
والا آهنگشو دارم ولی نمیتونم آپلودش کنم 😥 مشکل داره آپلود نمیشه

ببخشید من اسمتون رو می خواستم بدونم . اسمتون شیما هستش درسته ؟؟ چون تو یکی از نظرها که خوندم بهتون گفتش شیما درسته 

درسته عزیزم. شیما ام

ببخشید تیتراژ شروع شدنش چی اونم آپلود نمیشه ؟؟ چون اگه تیتراژ شروع شدنش رو بزارید خودم با برنامه  استخراج میکنمش . اگه آپلود بشه میشه بفرستید ممنون میشم شیما جون 

اینجا کلیک کن

ببخشید شما جون  لی یو وون تو فصل سوم جومونگ هم بازی کرده درست میگم ؟؟

خیر بازی نکرده
سلام شیما جون میشه قسمت هایی که سایت نایت مووی دوبله نکرده رو با زیرنویس فارسی آپلود کنی مثلا قسمت ۵۱ .
بعد شیما جون اگه همه ی آهنگ های سریال رو داری ؟؟؟ میشه آپلودش کنی ممنون میشم
سلام عزیزم
سایت نایت مووی رو نمیدونم اما دوبله کامل این سریال تو آپارات گذاشته شده. مثلا اینجا کلیک کن قسمت ۵۱ برات میاد. چرا از همونجا دان نمیکنی؟
متاشفانه نمیتونم سریال ها رو آپلود کنم
اینجا هم میتونی چندتا آهنگ دیگه رو دانلود کنی

آخه میدونی شیما جون ۴ تا دلیل دارم : اولی اینکه کیفیت اونی که چهل و چهار دقیقه ای زیاد خوب نیست چشام درد میگیره . دومی اینکه قسمت ۵۱ که تو میگی با دوبله هست خیلی از نایت مووی عقب هستش . سومی اینکه میخواستم که یه بار این قسمت چون دوبله نداره با زیر نویس ببینم و آخرین دلیلم اینکه میخواستم یه زره زبانشون رو یاد بگیرم . راستی شیما جون آن آهنگی که وقتی هوارانگ یوشین حرف های چیون میونگ را برای دوکمن تایید کرد اون تو آهنگ هایی که گذاشتی هستش ؟؟؟؟ من پیداش نکردم چون عجله داشتم همشو دانلود نکردم هستش یا نیست ؟؟؟

میدونم چی میگی عزیزم اما باور کن منم نمیتونم بذارم. هم نتشو ندارم و هم زمانشو
اما اگه میخوای توی سایت بیاتوکره اشتراک بخر و قسمت های سریال رو با زیرنویس دانلود کن. اینم آدرسشه
والا دیگه نمیدونم کامله یا نه. تو نت سرچ کردم فقط همون ویدیویی بود که لینکشو بهت دادم. خودتم یه سرچ تو نت بکن
ببخشید، توان منم تا این حده 🙏

نه اشکال نداره پیداش کردم با اون دوبله ای که شما فرستادید نیاوردش آپارات بود بعضی آپارات ها تو جوشی من نمیاره ببخشید خواسته های من زیاد بود . همینکه تونستم چند تا آهنگ رو دانلود کنم خودش خیلی هستش . خیلی ممنون از زحماتتون تا این حد خدمات انتظار نداشتم بقیه ی سایت ها حتی اینایی که شما گذاشتید هم نمیزارن . بازم تشکر میکنم از زحماتتون شیما جون 

قربانت..... :))

عجب سریالیه! آدمو هیپنوتیزم میکنه! فوق العاده است! حیف در ایران کمتر شناخته شده است. حتما تماشاش کنید.

سلام به همگی

ممنون از شیما خانم بابت مطالب عالی.

میشه چند سریال کره ای تو فاز ملکه سوندوک که تاریخی باشه معرفی کنید

سلام
مرسی از بازدیدتون
این سریال ها رو خودم دیدم و خیلی دوست داشتم
سرآستین قرمز
کتاب خانوادگی گو
مستر سان شاین
ملکه هفت روزه
تاریخ آرتدال
پرنسس جامیونگ گو
عشق شاهدخت

سریال آقای ملکه هم جزو بهترین سریال های تاریخی چند سال اخیر بود!... در جواب دوست عزیز بالایی که دنبال سریال تاریخی هستید میتونید این سریال هم ببینید خیلی روح تون رو شاد می‌کنه من واقعا دوستش دارم و تو این روزای سخت بهش احتیاج داشتم!...

اره یادم رفت آقای ملکه رو هم بگم 😁

آره یادت رفت و من یادآوری کردم 😅 یعنی انقد عاشق آقای ملکه شدم که دلم نمیاد حذفش کنم 😅 امیدوارم نیمه دوم آقای ملکه هم خوب باشه و عاشقانه خوبی داشته باشه! من ژانر عاشقانه دوست دارم ولی احساس می‌کنم شین هه سان و کیم جونگ هیون بهم نمیان 😂💛

سریال های اسنو دراپ و ترانه مرگ تاریخی محسوب نمیشن؟😅 آخه زمانی که کره مستعمره ژاپن بوده رو روایت میکنه تاریخین دیگه ؟😅😂💛🤪😍

سریال گابلین هم یه بخش های کمش فلش بک میخوره به تاریخ دوره گوریو گابلین هم از نظر من تاریخیه 😂😂😅🤪😜

مرسی، فک کنم حالا بهم حق میدی که چرا اون وقتا شیدای آقای ملکه شده بودم 😁 انقد خوب بود که یه هفته بعد از اینکه تمومش کردم، داشتم گریه میکردم از بس دلم براش تنگ شده بود
الانم هر از گاهی میرم سراغش
والا چی بگم. اگه بگیم سریال های پنجاه سال پیش به قبل تاریخی اند، پس اون دوتا جزو تاریخیا حساب میشن

آره نظر یه نفر دیگه رو هم میخوندم که می‌گفت بعد آقای ملکه افسرده شده و افسردگی بعد سریال گرفته از بس سریالش خوب بوده و خندیده 😂❤️💛 آره منم باید هر از گاهی برم سراغش 😂💛 ولی نظر یه نفر میخوندم که می‌گفت جذب سریالش نشده و دراپ کرده!😐💛 من که انقد سختگیرم و ایراد در میارم و کج سلیقه ام و از تاریخی فراریم عاشق آقای ملکه شدم و نظرات منفی این سریال برام قابل درک نیست!😂😂

اوهوم

البته من میدونم که ارزش یک سریال تاریخی بیشتر از یک سریال مدرن هستش ولی کلا زیاد با تاریخی ها نمیتونم ارتباط برقرار کنم و با یک سریال مدرن حس همذات پنداری بیشتری دارم و همین باعث میشه مدرن دوست داشته باشم! مثلاً الان که دارم به گذشته ها نگاه میکنم میبینم که دیگه از سریال ملکه هفت روزه خوشم نمیاد! 

......

سریال تاریخی کلا همه چیزش سخته به نظرم.. هم بازی بازیگر ها سخت تره هم کار کارگردان هم نویسنده و... کلا یک سریال تاریخی کار خیلی پر زحمتی هستش به نظرم... من زیاد تاریخی ندیدم ولی تاریخی کمدی دوست دارم به نظرم حال و هوای قشنگی دارن مثل همین آقای ملکه یا کتاب خانواده گو یا افسانه نوکدو یا افسانه خورشید و ماه یا افسانه دونگی 😂❤️

واقعاً یه شاهکار هست ملکه سئوندوک. من سه بار این سریال‌ رو دیدم اما هنوز برام جذابیت داره. پیشنهاد می‌کنم حتماً این سریال رو ببینید اما بنظرم با زیرنویس خیلی‌ سریال جذاب تر هست و با شخصیت ها ارتباط بهتری میشه گرفت با دوبله نصف جذابیت سریال حداقل برای من از بین رفت چون دوبلور ها خیلی بی احساس دوبله می‌کردن نسبت به خود بازیگران و یک نفر برای چندین نفر رو دوبله می‌کرد. در کل سریال‌ فوق‌العاده زیبایی هست ❤️😍

یکی از پنج شاهکار تاریخی کره ای که دیدم همین سریال بود 

این سریال به نظرم در زمان الان هم هنوز شاهکاره و قدیمی بودنش دلیل بر بر بد بودنش نیست 

اتفاقا بیشتر سریال های کره ای جدید چرند به تمام معنا هستن و به ندرت سریال تاریخی قشنگ ساخته میشه 

دو سوال داشتم 

 

سوال اول 

اسم اصلی ملکه سوندوک یعنی دوکمن چی 

دوم سوال وقتی که ملکه سوندوک  هاکیم شلا شد چند سالشان بود    

 

اگر طوزیه بدین ممنون میشم 

اگه منظورتون اسم بازیگرشه، لی یو وون نقشش رو بازی کردن
برای سوال دوم میتونید اینجا کلیک کنید اطلاعات دقیق تری از ملکه سوندوک به دست می آرید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan