معرفی سریال اسنودراپ

اسنودراپ یک سریال درحال پخش کره جنوبی با بازی جونگ هه این، جیسو، یو این نا، جانگ سونگ جو، یون سه آه، کیم هیه یون و جونگ یو جین است. این سریال در 18 دسامبر 2021 از شبکه JTBC پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 قسمت های بعدی آن پخش خواهند شد.

داستان

این سریال از دموکراسی سال 1987 آغاز میشود زمانی که اعتراضات شدیدی با هدف وادار کردن دولت اقتدارگری فعلی برای برگزار کردن انتخابات عادلانه بود. در نتیجه اعتراضات گسترده، انتخابات دموکراتیک در سال 1987 برگزار شد که بعدها به پایان حکومت استبدادی در کره جنوبی و استقرار حکومت دموکراتیک در جمهوری ششم کره منجر شد.

ایم سوهو (جونگ هه این) دانشجویی است که غرق در خون دانشجو اون یونگ رو (جیسو) او را پیدا میکند. اون یونگ رو، ایم سوهو را در خوابگاه دخترانه پنهان میکند. با این حال بعدا مشخص میشود که شخصیت سوهو چیزی دیگری است که به نظر میرسد. در پس زمینه تحولات سیاسی، عاشقانه ای بین این دو نفر شکل میگیرد.

اسامی بازیگران

جونگ هه این در نقش ایم سوهو/ری ته سان. تیم دی پی، وقتی تو خواب بودی، گابلین

   مردی 27 ساله. او مامور کره شمالی است که برای ماموریتی به کره جنوبی فرستاده شده است. او به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل گروه اقتصاد از دانشگاه برلین زندگی میکند و درحال آماده سازی پایان نامه کارشناسی ارشد است.

کیم جیسو در نقش اون یونگ رو. تاریخ آرتدال

   زنی 20 ساله. دانشجوی سال اول زنان هوسو در گروه انگلیسی که در همان نگاه اول عاشق ایم سوهو میشود.

یو این نا در نقش کانگ چونگ یا. نوازش قلبت، گابلین، عشق من از ستاره ها اومده

   زنی 34 ساله. یک جراح کاریزماتیک و ماهر که در یک بیمارستان دانشگاهی کار میکند.

جانگ سونگ جو در نقش لی کانگ مو. شکلات، شش اژدهای پرنده، دانشمند شبگرد

   مردی 36 ساله. رهبر تیم یک آژانس برنامه ریزی امنیت ملی که همیشه از قوانین پیروی میکند.

یون سه آه در نقش پی سونگ هی. جاده: یک تراژدی، دختر پر روی من، کتاب خانوادگی گو

   زنی 43 ساله. مادر خانه خوابگاه زنان هوسو

کیم هی یون در نقش کی بون اوک. بازرس مخفی سلطنتی و جوی، پخش زنده، تو فوق العاده ای

   زنی 24 ساله. یک اپراتور تلفن در خوابگاه دانشگاه زنان هوسو که به دلیل مسائل مالی نتوانست به دانشگاه برود.

جونگ یو جین در نقش جانگ هانا. ولی هفده، دبلیو: دو دنیا

   زنی 32 ساله. یک مامور بی پروا اما پرشورِ آژانس برنامه ریزی امنیت ملی.

تولید

اسنودراپ به نویسندگی یو هیون می و کارگردانی جو هیون تاک، دومین همکاری آنها پس از سریال قلعه آسمان (2018-19) است. داستان این سریال بر اساس خاطرات مردی که از اردوگاه زندانیان سیاسی از کره شمالی فرار کرده بود، نوشته شده است. یو هیون می دوازده سال ایده ی این سریال را در ذهن داشت. عنوان اولیه این مجموعه خوابگاه دانشگاه زنان لیهوا بود.

در 18 ژوئن 2020 رسانه ها گزارش دادند که کیم هیه یون پس از بازی در قلعه آسمان که به شهرت رسید، درحال مذاکره برای بازی در این سریال است. آژانس او تایید کرد که او درحال بررسی این پیشنهاد است. در 18 آگوست گزارش هایی مبنی بر انتخاب جیسو انتخاب یکی از بازیگران اصلی زن داده شد. در 24 آگوست کیم هیه یون برای بازی در کنار جیسو انتخاب شد. همچنین گزارش شد که جونگ هه این پیشنهاد هایی برای بازی دریافت کرده و هنوز درحال بررسی است. جانگ سونگ جو رسما در 26 آگوست به بازیگران پیوست، پس از آن جونگ یو جین در 17 سپتامبر و یون سه آه در 18 سپتامبر به اسامی بازیگران اصلی پیوستند. در 5 اکتبر 2020 بازیگران اصلی و جزئیات شخصیت ها توسط JTBC تایید شد. یو این نا نیز در 28 دسامبر به بازیگران اصلی پیوست.

فیلمبرداری

در 24 نومابر 2020 JTBC اعلام کرد که فیلمبرداری اسنودراپ به طور موقت به دلیل در تماس بودن یکی از نقش های مکمل با فردی که به کووید 19 مبتلا بود، متوقف شده. روز بعد JTBC اعلام کرد که پس از منفی بودن آزمایش همه بازیگران و خدمه برای ویروس، فیلمبرداری از سر گرفته خواهد شد. فیلمبرداری در اواخر جولای 2021 به پایان رسید.

منتظر نظرات گرمتون هستم

معرفی بعدی، سریال دادگاه جادوگر...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

زیبایی حقیقی 3

تصاویر سریال زیبایی پنهان

تصاویر سریال کیمرا

تصاویر ویترین: خانه ملکه

تیرانداز چوسان 2

دختر امپراطور..سری پنجم تصاویر

علاقه پادشاه 6

نقد و بررسی سریال علاقه پادشاه

یه سریال درحال پخش دیگه هم تموم شد. علاقه پادشاه یه پروژه خیلی مهم برای KBS بود که تونست موفقیت خوبی کسب کنه جوری که ریتم سریال به 12.1 درصد رسید.

داستان علاقه پادشاه درباره فرزندان دوقلوی ولیعهد هست که به خاطر دوقلو بودنشون مشکلاتی رو به بار میارن. پس پادشاه و مشاور اعظم دستور کشتن قُل دختر رو میدن اما همسر ولیعهد مخفیانه اون رو نجات میده. بعداز سالها این دختر به عنوان یک خدمتکار به قصر برمیگرده و طی اتفاقاتی مجبور میشه جای برادرش یعنی ولیعهد رو بگیره.

سلول های یومی...معرفی سریال و خلاصه داستان

تعداد فصل ها

فصل قسمت تاریخ پخش تاریخ پایان زمان پخش میانگین بینندگان
1 14 17 سپتامبر 2021 30 اکتبر 2021 جمعه و شنبه ساعت 22:30 681 هزار
2 TBA 2022 TBA TBA TBA

Designed By Erfan Powered by Bayan