دکتر روح 2

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال رستوران جادوگر

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ممنون.

این سریال رو خیلی دوست دارم تو لیستمه.

بنظرم داستانش جالب میاد.

 

خواهش میکنم
سریال قشنگیه. من که خیلی از دیدنش لذت بردم

عکس های زیبایی هستند 😍 این عکس ها باعث میشن اشتیاق من برای دیدن این سریال بیشتر بشه.. به نظرت رین تو این سریال خوب بازی کرد؟ و کلا بازیگر خوبی هست؟ من ازش خوشم میاد و به نظرم از اون آجوشی های جذابه 😉 

اخیرا فیلم سینمایی قطار بوسان دیدم که فیلم قشنگی هم بود و البته غم انگیز.. دیگه نیازی نیست سریال شادی ببینم 😂 من نمیدونم چرا از زوج سریال شادی خوشم نمیاد 😂💛

خداوند بزرگ رحم کرد و من توانستم سه تا سریال از لیستم دراپ کنم و راحت بشوم!😂😂 هر چند که میکس هاشون میبینم ترغیب میشم سریال شو ببینم ولی خب نباید ببینم و کلا نمیتونم.

هر چند که کلا تو این روز های امتحان نباید سریال ببینم 😂

رین بازیگر خوبیه، اوهوم آجوشی جذابیه :)
کدوم سریال ها رو حذف کردی؟

سریال های باغ مخفی، منشی کیم چشه و هنگامی که تو خواب بودی از لیستم پاک شدن 😂💗💛🧡🌺

هنوز آقای ملکه رو تموم نکردم تا قسمت 15 دیدم 😞😂 امتحان های نهایی که نزدیکه. فردا هم امتحان مدیریت خانواده و سبک زندگی دارم. درسش هم خیلی مزخرف و چرته.😂😐🤦

تابستون میخوام سریال های شهرزاد، دکتر روح و اسنو دراپ ببینم ❤️

خوبه پس لیستتو سبک کردی
ببخشید دیر گفتم اما موفق باشی
کار خوبی میکنی

سریال ایرانی خاتون هم خیلی معروف شده..

سریال ایرانی شهرزاد می ارزه به کلی سریال کره ای آبکی..!😂💛

اوهوم، ولی اونجور که فهمیدم آهرش تلخه و همه میمیرن
👌

میتونی تولد چه سو بین به شمسی بهم بگی ؟😅😂❤️😘

 دوست دارم بدونم.🥰💜😍

 

۱۹ تیر ۱۳۷۳

آره 🥰 هر سریالی که ببینم برام کشش نداره باید دراپ کنم و با وجود اینکه دراپ کردن خیلی هم کار راحتی برام نیست ولی خب دیگه واسه ول کردن هر سریال دلیل خودم دارم...

مثلاً باغ مخفی خیلی خز و قدیمی بود و واسه دوره خودش چیز قشنگی بوده ولی واسه الان فکر نمیکنم...😂😐 با وجود اینکه هیون بین و ها جی وون و زوجشون دوست دارم ولی دراپ شد...

سریال هنگامی که تو خواب بودی ایده جالب داشت ولی خب دروغ نگم زیاد کشش نداشت برام نمیدونم ولی عاشق زوجشم 🥰🥰

سریال منشی کیم چشه هم یا میکس هاش بیشتر حال میکنم 😂❤️ به هر حال سریال مشابه منشی کیم دانلود کردم مثل عشق دیوانه وار و نوازش قلبت و این سریال هم قبلاً نظرم گفتم راجبش که زوجش خوبه و برای پر کردن اوقات فراغت و وقت گذروندن سریال نسبتاً خوبیه مخصوصا اگه بعد دیدن یه سریال تراژدی دیده بشه ولی خب لوس و آبکیه 😂💛 پس منشی کیم هم دراپ شد...

 

ممنون عزیزم شما هم موفق باشی🥰🥰😍😍😘😘 شما هم امتحان دارید؟ این روزا سریال میبینی؟😅

 

من واقعا دوست دارم شهرزاد ببینم 😭😭😭❤️❤️❤️

میدونی درس مدیریت خانواده و سبک زندگی نمیدونم شما داشتید یا نه درس مهمیه به هر حال در مورد آینده و سرنوشت آدمه راجب زندگی مشترک و آینده و اینا ولی خب نباید اینو تو دوازدهم میذاشتن تو نهم میذاشتن بهتر بود... والا بعضی از همکلاسی هام نهم بودن ازدواج کردن این درس واسه دوازدهم خییییلی دیره 😂😐

من که واسه تابستونم کلی سریال دارم نمیدونم از کجا شروع کنم 😂😅...

من دوست داشتم سریال ایرانی خاتون هم بذارم تو لیست ولی حالا که گفتی همه میمیرن شک دارم 😂نذارم بهتره 😅😂

مرسی تولد چه سو بین بهم گفتی 😍😘🥰 من این دختر بخاطر خودش دوست دارم نه بخاطر بازیش یا سریال و فیلم هاش... ولی فکر کنم با بیشتر بازیگر های معروف هم بازی شده..🤪 به نظر من خوشگله مخصوصا تو سریال من ربات نیستم 😂❤️ من ربات نیستم هم آبکی بود طبق معمول 😂 ولی دوستش داشتم 😂😂 تو سریال بخشی از ذهن تو هم خوشگله کنار جانگ هه این زوج خوبیه ولی موهاش فره 😕 از موی فر خوشم نمیاد 😂 تو سریال در سرزمین ستارگان هم از استایلش خوشم نیومد 😂 از سریالش خوشم نیومد 😂😂 

اصلا تولدم به چه سو بین نزدیک نیست 😂 ولی باز خوبه هر دومون متولد یک روزیم 😂🤪🥰😍😭 من تولدم با هیچ کدوم از بازیگر های مورد علاقه ام نزدیک نیست 😂😅 بازیگر کره ای میشناسی متولد بهمن باشه؟😂😂😅😅😅

.....
والا این روزا انقدر سرم شلوغه که فیلم هیچی به وب هم وقت نمیکنم سر بزنم. همین سریال درحال پخش که می بینم هم برام خیلی زیادیه
آره واقعا
آخ فقط تابستون بیاد
پسر خاله‌م خیلی ازش تعریف میکرد، ولی وقتی تموم شد گفت خیلی دوست نداشته، منم پشیمون شدم از اینکه ببینمش
منم موهام فره 😁
بله میشناسم، لی یونگ آئه 😊

با وجود اینکه من خودم از سریال منشی کیم دفاع می‌کردم ولی بخوام واقع بین باشم اونقدر ها هم عالی نیست.. و همین باعث شد دراپ کنم ولی بدم نبود سریالش 😂😐 ولی خب همین دراپ کردنم به این معنیه که سریالش دوست نداشتم.

منم موهام حالت داره شبیه فره ولی فر نیست 😂 ولی از موی لخت خوشم میاد 😂❤️ 

ولی من واقعا قیافه چه سو بین دوست دارم به نظرم خوشگله 🥰🥰😍😍

از لی یونگ آه خوشم نمیاد. با قیافه اش حال نمیکنم تو یانگوم هم دوستش نداشتم 😂...

بیشتر بازیگر های کره ای نیمه اولی ان 😂💛 

تولد لی دا هه رو هم بهم میگی؟😍 مرسی عزیزم 😘😍🥰

آخ یادمه چقدر از منشی کیم دفاع کردی. دیگه واقعا کرک و ‌پرم رو ریخته بودی 😁
اوهوم، منم عاشق موی لختم
لی یونگ آئه به دل منم زیاد نمیشینه
۳۰ فروردین ۱۳۶۳

من فکر می کردم منشی کیم سریال خوبیه ولی خب شنیدن کی بود مانند دیدن!😂 واقعا لوس بود از اول تا آخر. تو این ژانر سریال های بهتری هم هست و سریال های کمدی عاشقانه بهتری وجود داره واسه دیدن مثل آقای ملکه ، سقوط بر روی تو و... 

من فکر می کردم منشی کیم شبیه زندگی خصوصی او باشه ولی نبود!😂 زندگی خصوصی او هنوزم که هنوزه برام یه سریال شیرینه 😂😭🧡 البته من زندگی خصوصی او رو بیشتر بخاطر فضای فن گرلی دوست داشتم 😍🥰  

ولی منشی کیم دروغ نگم حتی باهاش نخندیدم!😂 مثلاً اون سکانس آخر قسمت 5 که پارک سو جون میخواست پارک مین یانگ ببوسه بعد هلش داد خورد به دیوار من به اون سکانس هم نخندیدم!😂😐 من تا قسمت 6 دیدم و دراپ شد.

آخی برادران منم فروردینی هستند متولد 31 فروردینن تولد لی دا هه یه روز قبل داداش هامه 😂🥰😭😍💗🌺💕 دیگه تولد لی دا هه فراموشم نمیشه 🥰😍 من باید تولد بازیگر های مورد علاقه ام بنویسم 😂😂😅😅💛💛❤️❤️🧡🧡💜💜💚💚💞💞🌷🌹🌷🌹 ولی من با چه سو بین اختلاف سنی کمتری دارم 😍


اوهوم، منم یادمه سر اون صحنه حالم بهم خورد و گفتم چه کلیشه مزخرفی :(
...... :)

هیون و کیم جه ووک و رین جزو آجوشی های جذاب کیدرامان 😍😍🥰🥰

میدونی منشی کیم خب خیلی سریال معروفیه تو ایران.. مثل اینکه بازدید هاش تو یوتوب و فضای مجازی هم زیاد بوده! همین طور اینکه میکس هاش هم زیاده که البته خب طبیعیه از اونجایی که صحنه های عاشقانه قشنگ و با کیفیت داره برای میکسور ها سریال خوبیه تا باهاش میکس درست کنن... این سریال تو کره هم طرفدار زیادی داشت و جوایز دریافت کرد و همین طور تو آمریکا هم پرطرفدار بود 😐 کلا در سطح بین‌المللی سر و صدا به پا کرد و باعث شد مین یانگ و سو جون هم خیلی معروف بشن و جایزه بگیرن... خب وقتی اینقد موفق بوده من گفتم باید سریال خیلی خوبی باشه ولی اینطور نبود.. نمیگم سریال بدی بود ولی ارزش اینهمه طرفدار و محبوبیت و جوایز نداره... به هر حال هر کسی که این سریال دوست داره و لذت برده که چه بهتر ولی به نظر من تو این ژانر دوبونگ سون دختر قوی خیلی بهتر از این سریال بود.. دوبونگ سون هیجان و کشش خودشو داشت و همش عاشقانه نبود. زوجش هم تو بچگی همو ندیده بودن..😂❤️😍🥰

ولی در کل معذرت می‌خوام از این سریال دفاع کردم 😂💔😞😬😐🤦

......
اشکالی نداره گلم :)

بعضی از عاشقانه های سریال های کره ای رو میبینم انگار دارم انیمیشن دیزنی نگاه میکنم انقد که لوسه 😂😅😜😐

..... :)

ولی خب من عاشق همین کلیشه های کیدرامام 😂❤️ چون از اولش هم برای این که مشکلات این دنیا و زندگی رو فراموش کنم شروع کردم به دیدن سریال های کره ای 😅 هر چند که عاشقشون نیستم ولی دوست شون دارم..

حالا برام فرقی نداره عاشقانه های سریال های کره ای لوس و آبکیه من که دوست دارم 😂❤️

من سریال هنگامی که تو خواب بودی رو خیلی دوست داشتم ولی چون لیست سریال هام زیاد بود مجبور شدم خط زدم که به جاش سریال فردا با تو رو ببینم تعریف شو شنیدم..😞😂

من امروز قسمت دوم تاریخ آرتدال دیدم. قسمت اولش که زیاد به دلم ننشست اما انگار قسمت دوم جالب و هیجانی و غمگین بود 😭😉 دوست ندارم این سریال دراپ کنم 😭😭😭😂😂😂

کلبشه های کیدراما لوس و آبکی اند، اما نه همشون. ولی خب حال آدمو هم خوب میکنن
یه چیزی بگم زهرا جان، چون سلیقه تو میدونم فک نکنم بتونی تاریخ آرتدال رو تا اخر ببینی. چون میدونم بابه میلت یست

ببخشید اگر از تاریخ آرتدال خوشم نیامد اجازه دارم دراپ کنم؟😅😂🤔😞

مختاری عزیزم، دوست نداری دراپ کن 😂😊

مرسی اجازه دادی عزیزم 😘😘🥰🥰 من واقعا دو دل بودم و تو رو در واسی گیر کرده بودم 😂❤️ آخه این سریال، سریال مورد علاقه اته..❤️

این سریال خییییلی پر طرفداره تو سایت پروموویز که تو لایک و رتبه رکورد زده ولی من دوستش ندارم 😞 سر سریال پلی لیست بیمارستان هم همین مشکل داشتم سریالش پر طرفدار بود بازیگر هاشم دوست داشتم ولی با سریالش نمیتونستم ارتباط برقرار کنم..😞 ولی خب خدارو شکر سریال مستر سان شاین دوست دارم 🥰😂 مستر سان شاین تا قسمت 7 دانلود کردم جلو جلو زدم دیدم قشنگه 🥰😍

خیالم راحت شد و یکی از کار هایی که باید انجام میدادم دیگه نیاز نیست انجام بدم و واقعاً راحت شدم 😂💛 و قسمت های بعدی تاریخ آرتدال که دان کرده بودم و حذف کردم 😂

اشکال نداره از سونگ جونگ کی همون فیلم سینمایی پسر گرگ نما رو نگاه میکنم 😂❤️💛

من دیگه اونقدرا هم دیکتاتور نیستم که به زور یکی رو مجبور کنم سریال مورد علاقه‌مو ببینه. وقتی که به زور سریالی که دوست دارمو ببینی، ارزشش پیشت پایین میاد و من از این بدم میاد. پس به نظرم نبینیش ولی ارزشش رو باز هم حفظ کنه بهتره
😊

آره منم اینجوری نیستم که اگه یه سریال دوست دارم همه رو مجبور کنم ببینن یا بگم چرا تعداد لایک هاش کمه چرا معروف نشده و اینا. تازه بحث اختلاف سلیقه هم وجود داره که یک سریال هر چقدر هم خوب باشه باز یه عده هستند که نپسندن خب این افراد هیتر نیستن فقط نمیتونن با سریال ارتباط برقرار کنن..

ولی خب کسایی که جومونگ دوست دارن فکر کنم تاریخ آرتدال هم براشون قشنگه. نمیدونم من از سریال های تاریخی که خیلی مال زمان قدیم و کهن و ایناست خوشم نمیاد.

من از سریال های تاریخی که مال دوره اشغال کره توسط ژاپن خیلی دوست دارم 😂💛 احساس می‌کنم شبیه تاریخ کشور خودمونه که یه زمانی حکومت پهلوی و آمریکا کشورمون اشغال کرده بود 😂😅

کار درست همینه :)
نمیدونم، شاید
.....

ولی بیشتر کاربر های پروموویز اینجوری یه قول شما دیکتاتور هستن..😂😅😬

من دیگه پروموویز آمو پاک کردم دیگه دوست ندارم برم اونجا. سر پخش پیش بینی عشق و آب و هوا هر هفته می‌رفتم صفحه اش نظر ها رو میخوندم که همون خانم نیلوفر که فن مین یانگ و کیم جی وونه هم نظر میذاشت. بعد یادمه یه بار یه نفر تو اون صفحه گفت از سونگ کانگ متنفره چون فیلم صحنه دار بازی کرده بعد همین نیلو می‌گفت چرا باید بخاطر صحنه از یه بازیگر بدمون بیاد!؟ یه نفر هم تو صفحه دلباخته در شهر بخاطر صحنه از سریال و بازیگر ها بدش اومده بود 😂 بعد منظورش از اون یه نفر من بودم که تو صفحه دلباخته در شهر نظر منفی داده من بودم 😂 منم همون موقع جوابش دادم هیچی نگفت. خوشش نمیاد با کسی که اختلاف سلیقه و نظر داره حرف بزنه!😂 حالا خودش یادش رفته که بخاطر اینکه سوزی سر بی خانمان با دوتا مرد کیس رفته بود از سوزی متنفر شده بود 😂😂😐 حالا میاد از من ایراد میگیره 😒 اصلا از پروموویز خیلی به شدت بدم اومده دیگه حوصله اشو ندارم 😂 میدونی اصلا دلیل نظر منفی من نسبت به سوزی بخاطر همین نظر نیلو بود با نظر سنا تو وبلاگ من و مری 😂 ولی بیچاره سوزی دختر بدی نیست من نمی‌دونم چرا اینقدر روش گارد دارن 😂 البته خب اولین سریالی که از بازیگر می‌بینی روی نظرت در مورد بازیگر تاثیر میذاره واقعا.. مثلاً من اولین سریالی که از لی مین هو دیدم وارثان بود چون تو وارثان ازش بدم می اومد الان هم از لی مین هو خوشم نمیاد 😂💛

ولی خب مثلاً همین نیلو به نظر من یه جورایی همون دیکتاتوره! رو سریال های مین یانگ و کیم جی وون حساسه و همش هم میخواد سریال های محبوب خودش تبلیغ کنه و بگه چرا این سریال ها دیده نشدن چون اوپا ندارن؟😬😒😕 اصلا از نظراتش و نظر های پروموویز کلا متنفر شدم 😂😂😂

تو ایران رو شین هه ام خیلی گارد دارن ولی من از شین هه بدم نمیاد.. بازیگر مورد علاقه ام نیست ولی دختر بدی نیست نمیدونم چرا اینهمه نظر منفی داره.

به نظرت سوزی و شین هه شبیه هم نیستند ؟ یه نفر می‌گفت شبیه همن ولی به نظرم شبیه نیستن 😂 ولی هر دوشون هم بازیگرن هم خواننده.😂🧡

من کلا خودم خیلی تاز پروموویز بدم میاد، ترجیح میدم نیم نگاهی هم بهش نکنم چون واقعا اونجا هرکی به هرکیه
منم مین یانگ رو دوست دارم اما اول اینکه دلیل نمیشه همه ی سریال هاش بی عیب و نقص باشن، و دلی هم نمیشه همه سریال هاش رو بپسندن و باهاشون حال کنن. شاید یکی اصلا از خود مین یانگ بدش بیاد چزا باید بیام راضیش کنم که ازش خوشش بیاد و چه چه و چه.....
اگه منظورت پارک شین هه ست، که نه به نظرم اصلا شبیه سوزی نیست. این دو نفر زمین تا آسمون باهم فرق میکنن

آره اونجا همون طور که قبلاً هم گفتم واقعا به میدون جنگ تبدیل شده که شاید قبلاً اینطوری نبود ولی حالا شده! خدا نکنه یه نفر نظر منفی بذاره اصلأ بحث و درگیری میشه قضاوتت میکنن اونجا واقعا هر کی هر کیه!.. من قبلاً از طریق یه برنامه میرفتم سایتش ولی الان دیگه حوصله شو ندارم و ترجیح میدم دیگه هیچ وقت نرم اونجا 😂 حتی اگه کمبود سریال آوردم از طریق میکس سریال و فیلم پیدا میکنم ولی پروموویز نمیرم 😂😅 یه مدت فکر کنم خیلی میرفتم بعد دیدم هر چقد بیشتر میگذره نت بیشتری به مرور زمان مصرف میکنه و هم اینکه وقتمو بیخودی تلف میکنه هی گوشی میگیرم دستم 😂 و هم اینکه دیگه از نظرات اونجا خوشم نمی اومد و احساس می‌کردم زیاد که به گوشی نگاه میکنم چشمام اذیت و قرمز میشه. پس تصمیم گرفتم کلا برنامه شو پاک کنم و الان واقعا راحت شدم.

دقیقا مین یانگ هم مثل خیلی بازیگر ها میتونه انتخاب های اشتباه داشته باشه..

آره ولی کره ای ها کلا مدل چشم و ابرو و صورت شون و اندام شود کلا شبیه همه 😂 حتی اسم هاشون شبیه همه 😂😞😂😅

میدونی من یه میکس از فیلم خیاط سلطنتی دیدم از میکس و شین هه و یو یون سوک خوشم اومد. حالا سرم خلوت شد دان میکنم. فعلا که من هیچی دان نمیکنم اول باید آقای ملکه تموم بشه 😅

ولی خدایی آقای ملکه خیلی خوبه عشقه واقعا 😂❤️ یعنی من تو سریال های کره ای تو اکثریت مواقع از شوخی هاشون بدم میاد و به نظرم شوخی های کره ای ها با ما فرق داره شوخی های اونا از نظر من حال بهم زنه ولی شوخی های آقای ملکه اصلا اینطوری نیست...❤️ من واقعا با آقای ملکه ذوق میکنم و شاد میشم و روحم شاد میشه اگه آقای ملکه تموم بشه من چیکار کنم 😭😭😭 دلم واسش تنگ میشه 😭😂 واسه دیونه بازی های ملکه 😭😂 واسه زوج پادشاه و ملکه 😭💛 واسه سیاست هاش واسه طنزش واسه همه چیش 😂😭 من بدون آقای ملکه چه کنم شیما ؟😂💛 فکر کنم آقای ملکه هم برام میشه عین دوبونگ سون که هراز گاهی باید برم بهش سر بزنم و دوره اش کنممم


منم وقتی آقای ملکه تموم شد به شدت دلم براش تنگ شد. با وجود اینکه من از اون آدمایی نیستم که یه سریال رو چندبار ببینم اما آقای ملکه رو دو سه بار دیدم. واقعا دنبال یه سریال دیگه برای جایگزینش بودم اما هیچی پیدا نکردم

ولی با اینکه خیلی ها میگن کره ای ها شبیه همن ولی ما میتونیم تشخیص شون بدیم و اسم هاشون حفظ کنیم 😅💛 ولی خب خیلی هم شبیه هم نیستند و فرم صورت شون به هر حال فرق داره ولی یه نفر به من می‌گفت چرا چینی ها و ژاپنی ها و کره ای ها شبیه همن؟😂😐 دیگه انقد هم شبیه نیستن و من فکر میکنم کره ای ها از چینی ها و ژاپنی ها خوشگل ترن هر چند که هر کاری هم با چشاشون کنن چشم هاشون به بزرگی و درشتی ما ایرانی ها نمیشه 😂😅 من خودم چشام خیلی درشته بین دوستام به چشم درشت بودن معروفم 😅

در مورد پروموویز و نظر ها دیگه نمی‌خوام حرف بزنم ولی یه چیزی. من خودم یه زمانی کیم جی وون خیلی دوست داشتم ولی خب وقتی دلباخته در شهر دیدم دیگه حس خوب بهش ندارم. دیگه هر آدمی رو یه چیزایی حساسه مثلا نظر یه نفر این بود که رو مثلث عشقی و چند ضلعی عشقی حساسه! ولی خب من رو این چیزا حساس نیستم ولی تو دلباخته در شهر قسمت اولش که نیم ساعت بود تو اون نیم ساعت عشق در نگاه اول اتفاق افتاد تو قسمت دوم هم کیس ناجور خب واقعا حق نداشتم نظر منفی بدم و از سریالش خوشم نیاد ؟!😐 به نظر من آدم میتونه بخاطر صحنه از یه بازیگر بدش بیاد!. بخاطر همین هم خودم دیگه از کیم جی وون خوشم نمیاد. دیگه هر آدمی یه طرز فکر و سلیقه و عقیده داره.

من میتونم کره ای ها رو از چینی ها تشخیص بدم ولی مثلا مامانم یا دوستام نمیتونن. یادمه سریال پزشک دربار رو تلویزیون پخش میکرد مامانم گفت یه سریال کره ای، ولی من با وجود اینکه اصلا سریال رو نمی شناختم اما از روی بازیگرا گفتم سریال چینیه
ولی خب اگه یکمی با کره ای ها سر و کار داشته باشیم قطعا میتونیم از هم تشخیصشون بدیم، به نظرم زیاد کار سختی نیست

میدونستی پادشاه صاحب ماسک از تلویزیون شبکه پنج پخش میشه؟😂 من تازه فهمیدم.😂😅

آره دوستم بهم گفت. واقعا تعجب کردم آخه این سریال صحنه زیاد داره. موندم چجوری سانسورش کردن

به نظر من که پادشاه صاحب ماسک زیاد خوب نیست ولی خب هنوزم باورم نمیشه که از تلویزیون پخش میشه و تعجب کردم و خوشحال شدم 😂💛 می‌خوام ببینمش بعد برم سانسور هاش هم ببینم 😂🤪 باز از هیچی بهتره و خوبیش هم اینکه نیاز نیست زیرنویس بخونی و نت صرف کنی 😂 اصلا از تلویزیون دیدن حال و هوای دیگه ای داره 😂💜😉🌺

ولی در مورد صحنه که من نمیدونم چون سریالش ندیدم 😂 ولی بغل و بوسه که سانسور نیست ولی ملت ایران جنبه ندارن اعتراض میکنن همون بهتر که سانسور بشه 😂😂 ولی من یه زمانی معتقد بودم این سانسور ها بی مورد و بی هدفه و نباید سانسور بشه 😂 خب راستم میگم یه سری صحنه های احساسی نباید سانسور بشه آدم احساس می‌کنه داره به شعورش بر میخوره ولی وقتی مردم جنبه ندارن همون بهتر که سانسور بشه 😂🧡

من به اون صحنه های+18 میگم صحنه 😂😂 دوستان مدرسه ایم فیلم+18 آمریکایی بهم معرفی کردن 😂

ولی خب یه فیلم سینمایی کره ای هم هست اسمش یک گل یخ زده ست+18 سونگ جی هیو صحنه رو میره و از بدلکار استفاده نمیکنه فیلمش هم تاریخی و بدون سانسورش هم موجوده میخوام ببینم 😂😅😐😬

اگه مرردم هم جنبه داشته باشن بازهم سانسورش میکنن
منم دوستام فیلم آمریکایی نگاه میکنن ولی دیگه +۱۸ نیست 😊
یه سرچ کردم خلاصه گل یخ کرده رو خوندم. خوشم نیومد از فضا و داستانش. به خصوص که قدیمی هم هست. قدیمی منظورم سال ساختشه نه زمانی که داستان توش روایت میشه

نه ولی شوخی کردم منو چه به فیلم های+18😂

من خیلی بچه مثبتم 😂😂😅😅😉🤪🤪😹😹

آها یه لحظه ترس برم داشت 😁😊

حالا من از اونام که یه سریال که دوست دارم باید چند بار ببینم یعنی همیشه ببینم و وارد لیست گنجینه ام میشه!😂❤️

الان هم آقای ملکه رفته تو لیست گنجینه ولی من کلا به دوره کردن سریال هایی که قبلاً دیدم علاقه دارم نمیدونم چرا 😂💛 شاید به این خاطر باشه که سخت پسندم یه چیزی که به دلم بشینه پیدا کنم باید حداقل سه بار ببینمش 😂😅💜

اگه سریال شبیه آقای ملکه میخوای اگه منظورت یه سریال که در مورد سفر روح و فانتزی باشه سریال اوه روح من 2015 ، سزاوار اسمت زندگی کن 2017 ، سریال برگرد آجوشی 2016 هم تا حدودی شباهت داره.

اگر هم منظورت ژانر کمدی که دوبونگ سون دختر قوی 2017 هم خیلی فان و کیوت و خنده داره و خستگی رو از آدم در میکنه حس خوب میده و آدم اکلیلی میشه 🥰 فانتزی هم هست.

تا منو داری غصه کمبود سریال نداشته باش 😉😂❤️ البته نمیدونم شاید از اینا هم خوشت نیاد چون واقعا آقای ملکه یه چیز دیگه ست 😭 من هیچ وقت فکر نمی‌کردم انقد عاشق آقای ملکه بشم 😭😭😂❤️


مرسی از پیشنهادات زهرا جان اما ای کاش اینارو وقتی آقای ملکه تموم کردم میگفتی. اون موقع خیلی بهش نیاز داشتم الان دیگه از سرم پریده :)
آره واقعا غصه نمیخورم :))

اشکال نداره عزیزم حالا این سریال هایی که گفتم اونقدر ها هم خفن نیستن 😂💛 البته من که فکر کنم فازم با بقیه خیلی متفاوته که از بیشتر سریال ها و فیلم ها و آثار هنری خوشم نمیاد 😂😂😂

من بیشتر سریال ها رو میشناسم اما بیشتر شون هم نمیبینم 😂💛 ولی ما کیدرامر ها کلا از این غصه ها نداریم چون کلی سریال جذاب تو لیست مون داریم 😂😍 البته اگه طبق سلیقه مون انتخاب کنیم وگرنه از سریال های کره ای متنفر میشیم... 😂😂

البته همه این سریال ها که من معرفی کردم تعریف شون شنیدم و به نظر میرسه که خوب باشن و ارزش دیدن داشته باشن ولی خب من بازم میگم که آقای ملکه خیلی خفنه و اون بهترینه 🥰😍

سریال اوه روح من راجب یه روحه که میره تو بدن یه نفر دیگه.

سریال سزاوار نامت زندگی کن سفر در زمان و پزشکیه.

سریال برگرد آجوشی راجب دوتا مرد که فوت شدن و در آستانه سفر به سوی بهشت هستن که بخاطر کار های نیمه تمومشون تصمیم می‌گیرن برگردن به دنیا ولی تو بدن های مختلف پا به دنیا میذارن 😅 خودم دو قسمت اول دیدم خوشم اومد اما دیگه وقت و حوصله ام نکشید 😂❤️

سریال دوبونگ سون هم که من قبلاً ازش کلی تعریف کردم خودت ندیدی 😂❤️ این سریال یکی از بهترین سریال های عمرم بود واقعا عاشقشم همش یا میرم این سریال دوره میکنم یا ازش میکس و پشت صحنه شو میبینم..😂 یه سریال با کیفیت بالا و داستان جذاب و زوج عالی.😍 طنز هم هست 💗


دو بونگ سون تو لیستمه ولی واقعا وقت دیدنشو ندارم، بذار تابستون بیاد همه ی لیستمو تموم میکنم 
سه شنبه ۱۱ مرداد ۰۱ , ۱۱:۳۳ دختر دهه هشتادی.

باهاتون موافقم زهرا جون.

مثلا خودم از سریال وارثان خیلی خوشم میاد ولی دلیل نمیشه بگم چرا انقدر نسبت بهش گارد دارن یا چرا هیت میگیره.یا از اسکویید گیم یا فصل 2 و 3 پنت هاوس یا حوا خوشم نمیاد بخاطر داستانشون با اینکه ندیدم ولی نمی گم چرا معروف شدن.

گارد داشتن در برابر بازیگر یا تعصب رو بازیگرم اصلا خوب نیست.

مثلا خودم بازیگر موردعلاقه زیاد دارم(از خیلیاشون یه سریالم ندیدم😐)ولی رو هیچکدوم تعصب ندارم و فن هیچ بازیگری نیستم حتی آیو و پارک شین هه. فن کیپاپ و کیدراما هم نیستم چون نمیخوام تعصبی باشم یا غرق شم تو سریال یا خودمو بکشم برای خواننده ها و بازیگرا..🌸

در جواب دختر دهه هشتادی: آره دقیقا خب من از نظرات اون سایت پروموویز بدم میومد چون انگار چندتا بچه ان جمع شدن دور هم... هنوز نمیدونن باید با به بازیگر های مورد علاقه همدیگه توهین نکنن... منم اگه به بازیگر مورد علاقه ام توهین بشه ناراحت میشم طبیعیه خب خوشت نمیاد ازش اصلا آنتی فنشی خب ولش کن دلیل نمیشه بری تو صفحه سریال اون بازیگر که طرفداراش اونجان بگی چرا از این بازیگر خوشتون میاد ؟😐 هیچی نداره بد بازی میکنه بازیگر مرد باشه میگن قیافش دخترونه ست زن باشه میگن زشته 😐😐😐

من وقتی به سریال مورد علاقه ام نظر منفی میدن ناراحت نمیشم چون سلیقه ست دیگه ولی وقتی به بازیگر مورد علاقه ام نظر منفی میدن ناراحت میشم درسته بازیگر مورد علاقه هم سلیقه ایه ولی نیاز نیست اگه ازش بدت میاد بری تو جمع طرفداراش با لحن بد بهش توهین کنی....! این اتفاقیه که تو پروموویز می افتاد و اینکه حتی هنوز نمیدونستن سریال دیدن ربطی به سن و سال نداره و یه سریال کیوت کمدی عاشقانه رو نمیشه بهش گفت تینجری... چون ممکنه افراد بزرگسال هم بپسندن من نمی‌دونم اون بحث سن دیگه چی بود!؟...😐😐

من آیو و پارک شین هه رو دوست ندارم ولی خب ستاره های کره هستن..💛🧡💜❤️💗

منم زیاد سریال نمی‌بینم و زیاد خودمو غرق نمیکنم من از بچگی هام هم طوری بزرگ شدم که به چیزی وابسته نباشم حتی به خانواده ام هم وابسته نبودم دیگه چه برسه به دنیای کیدراما... درسته دنیای کیدراما خیلی قشنگ و لطیفه بازیگر های خوشگل مثل عروسک داره اصلا اگه خودتو ول کنی واقعا معتاد این دنیای لطیف و سافت میشی... حتی منم یه مدت شدم.. ولی باید خودتو کنترل کنی و به اندازه کافی ببینی نه کم نه زیاد...

منم دهه هشتادیم ولی رفتارم یه مقدار با دهه هشتادی ها فرق داره 😂😅

در کل ممنون از نظرت 🌺🌼😍🥰💗💜💛

البته خب من ناراحت نمیشم چون نظراشون واسم مهم نیست! اگه فرهنگ و شعور داشته باشن نظرشون مودبانه بیان میکنن یا اصلا نظر نمیدن!... ولی وقتی این نظر ها رو میبینم حرص میخورم 😬 بخاطر همین هم دیگه زیاد سمت اون سایت نمیرم.

شنبه ۱ بهمن ۰۱ , ۱۹:۵۷ دختر دهه هشتادی

با دیدن این عکسا وسوسه شدم ببینمش..

ولی فعلا لیستم انقدر پره که فکر کنم تا امتحانای خرداد سریال دارم.بنابرین ترجیح میدم چیزی به لیست خود اضافه نکنم😂 سریالای تو لیستمو بگم بهم حق میدین😐

گابلین، صدای جادو، جوانان می، منشی کیم چشه؟، کیمیای روح، پونگ روانپزشک چوسان،نسل خورشید، طلوع ماه در رودخانه،افسانه روباه نه دم، چرا او،علاقه پاشاه، در یک روز زیبا پیدایت میکنم،پیش بینی عشق و آب و هوا،یادداشت های رهایی من، دونگ یی،یک خواستگاری کاری، بازی صفر بر صفر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan