Marry my husband

 

پارک مین یانگ بازیگر مورد علاقه من و اولین کسی هست توی بازیگران کره ای که فنش شدم و سریال هاش رو دنبال کردم

ولی ابن اواخر به خاطر سریال ها و انتخاب هاش که بیشترشون عاشقانه کمدی بودن و با سلیقه من جور نبودن، یه مقدار از دیدن سریال هاش دور شدم

ولی با این سریال جدیدش و انتخاب عالیش بازم من رو علاقه مند به دنبار کردن سریال هاش کرد و این سریال هم توی لیست سریال هایی هست که در آینده حتما میبینمش

علاوه بر این، این سریال هم توی کره ریتینگ بالایی کسب کرد هم در سطح بین الملل طرفداران زیادی رو جذب خودش کرد

 

سریالش ژانر انتقامی داره و درباره ی کارما و انتقام گرفتن نقش اصلی دختره از شوهرش هست که با صمیمی ترین دوست دختره بهش خیانت کرده و....

بهترین فیلمی بود که این سال دیدم 

دیروز قسمت آخرش اومد خیلی خوب بود TT

عهههه دیدیش سریالشو؟! 😊
اوهوم دیروز تموم شد، منم امیدوارم به زودی بتونم ببینمش

راستی فضولی نباشه میتونم بپرسم کیدرامر هستی درسته؟

بله انگویینگ میدیدم ^^ 

حتما ببینش

چه فضولی گل 

بلی هستم ^^

من کیدرامر، آرمی، مولتی فن، اوتاکو ام ^^

*-* 

حتما وقت کنم میبینمش 👍
چه عالی از آشناییت خوشبختم
منم شش ساله کیدرامرم و تقریبا دو سالیه بلینک شدم

تو هم قدمتت مثل من زیاده XDD منم حول حوش ۶ ۷ سال.دقیق یادم نیست چون 

منم از همصحبتی با شما خوشبختم ^^

دوست داری آشنا بشیم؟*-*

اوهوم دیگه تقریبا کیدرامر قدیمی به حساب میایم 😂🥺

حتما... شیما ۲۴ هستم

XDDD نسل کهن یم XDDD

منم میزوکی ۲۰ خوشبختم^^

اره دیگه قدیمی شدیم توی کیدراما 😂
همچنین
جمعه ۴ اسفند ۰۲ , ۱۸:۳۹ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷

خیلی سریال قشنگی بود واقعا ارزش دیدن داشت

اوهومممم میگن خیلی خوش ساخته و نظرات مثبت راجبش زیاده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan