پرنسس جامیونگ گو 7

آخی چه صحنه غمگینی😭💔

این سریال فقط دوتا بازیگر خوب داره یکی پارک مین یانگ یکی هم جانگ کیونگ هو

بقیه بازیگر هاش نمیشه تحمل کرد😐😑

بخاطر همون بازیگر های فرعی و غمگین و سیاسی بودن حتی از تلویزیون هم نتونستم ببینم....

فقط دلم میخواد قسمت آخرشو ببینم ... ببینم آیا مرگ هودونگ و جامیونگ رو در آغوش هم نشون میده یا نه😐 یعنی به نظرت سانسور میکنن؟😐 تلویزیونی که من میشناسم به نظرم سانسور میکنه نظر شما چیه😐😂💛

این صحنه جداً غمگین بود
من که برای قسمت آخرش خیلی گریه کردم حتی الان که چندین سال پیش دیدمش بازم گاهی اوقات قسمت آخرش رو دانلود میکنم و میبینمش
اره مین یانگ و کیونگ هو خیلی خوبن ولی من جامیونگ رو هم دوست داشتم اوایل با بازیش ارتباط نمیگرفتم ولی رفته رفته بازیش طبیعی تر شد
راستش منم واسه قسمت آخرش موندم چجور سانسورش میکنن؟! 😂 به یکی از دوستام گفتم اگه سانسورش کنن که سریار بی سر و ته تموم میشه ولی اون گفت غمت نباشه مطمئن باش سانسورش میکنن

شیما منو شناختی؟😂💛

میکست تو نماشا با آهنگ عکس تو دیدم خیلی قشنگ بود 🥰 ولی چون دفعه تو نماشا دستم ناغافل خورد به خروج از سیستم دیگه تو نماشا نمیتونم لایک کنم و نظر بدم... (با اینکه فعالیتم تو نماشا تموم کرده بودم ولی باز هم نمی خواستم این اتفاق بیفته.. چون کامنت ها رو باز گذاشته بودم که جواب کامنت هایی که نداده بودم بدم..)

 

اما من دوست دارم مرگ هودونگ و جامیونگ نشون بده... چون هم بخشی از داستانه هم والا صحنه خاصی نیست (بوسه فرانسوی نیست که بیچاره ها بغل هم خوابیدن جون دادن😭😂💔) (تلویزیون دیگه خیلی سخت میگیره 😐)

البته، مگه میشه نشناسمت 😁
خیلی ممنونم عزیزم خوشحالم دوستش داشتی 🥰 ای بابا حالا اشکال نداره ولی چرا بازم ورود نمیزنی؟! هرچند منم میخوام از امسال دیگه کمتر نماشا فعالیت داشته باشم بیشتر پارت هامو توی میکس های گروهی میسازم اینجوری خیلی بهتره

منم خیلی دوست دارم چون نشون نده خداییش بی سر و ته میمونه 👍 والاع، اگه میخوان سانسور کنن از اولش هم نباید دوبله اش میکردن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan