تصاویر سریال هتل دل لونا

عکس های بعدی، سری دوم عکس های سریال سرزمین بادها

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویر بسیار زیبایی هستن

از نظر من که این سریال یکی از بهترین های سال 2019 هست. خیلی خیلی این سریال رو دوست دارم. 

من هر سریالی رو نگاه نمی کنم. اما من که میگم هتل دل لونا خیلی عالی بود. حتما بهتون پیشنهاد میکنم ببینم.

ولی من خیلی این سریال رو دوست نداشتم. سر قسمت دوم دراپ کردم.
Аw, this was аn extгemely nice post. Spending some time and actual effort to produⅽe
a great article… but what can I ѕay… I put things off a whole lot
and don't manage to get anything done.
You are very good follower. 

میشه نظرتون رو درباره سریال های رادیو رمانتیک، پنت هاوس، تاریخ آرتدال، پرنسس جامیونگ گو و دانشکده حقوق بدونم؟

تاریخ آرتدال یکی از بهترین های کره‌س. داستان هیجانی، شخصیت پردازی های زیبا و بازی عالی بازیگران. در کل این سریال محشره.
پرنسس جامیونگ گو هم خیلی زیباست. شاید قدیمیه اما ارزش دیدن داره. بزرگترین نقطه قوت این سریال بازی پارک مین یانگ هستش.
سه سریال دیگه رو ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan