معرفی سریال یک گومیهو هم اتاقی منه

سریال یک گومیهو هم اتاقی منه ساخته ی سال 2021 کره جنوبی با بازی جانگ کی یونگ و لی هیه ری هست. این سریال داستان عاشقانه بین یه گومیهو (روباه نه دم) و یه دختر دانشجو که اشتباهی مهره های اون مرد (شین وو یئو) رو می خوره، روایت میکنه. این سریال توی 26 مه 2021 روی شبکه tvN پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:40 برای 16 قسمت درحال پخش شدنه. 

به ادامه مطلب بروید

خلاصه داستان 

گومیهو به معنای روباهی نه دم، موجودی هست که توی داستان های عامیانه و افسانه ای کره ای ظاهر میشه. 

این سریال درمورد یه مرد هست که 999 ساله که به یه گومیهو تبدیل شده و تنها راه خلاص شدن از گومیهو بودن چندتا مهره هستن. ولی به طور تصادفی این مهره ها توسط یه دختر دانشجو خورده شدن و برای همین اونها برای حل مشکل توی یه خونه زندگی میکنن و ...

اطلاعات سریال

اسم: یک گومیهو هم اتاقی منه ، My Roommate Is a Gumiho

ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی

نویسندگان: بائک سان وو ، چوی بو ریم

کارگردانان: نام سونگ وو ، پارک جون هوا

آهنگساز: مون سانگ نام

تهیه کننده اجرایی: جانگ جئونگ دو

تهیه کنندگان: پارک جون سئو ، هان سئوک وون

کشور سازنده: کره جنوبی

زبان اصلی: کره ای

تعداد قسمت ها: 16

زمان هر قسمت: 70 دقیقه

شبکه های پخش کننده: tvN ، IQIY

بازیگران

*جانگ کی یونگ در نقش شین وو یئو

  یه گومیهو 999 ساله ای که میخواد انسان باشه.

*لی هیه ری در نقش لی دام

  یه دختر دانشجو متولد سال 1999 که به طور تصادفی مهره های مرموزی رو میخوره. 

*بائه این هیوک در نقش گی سان وو

  ارشد لی دام توی دانشگاه که مورد علاقه زن هاست. او به لی دام علاقه داره ولی لی دام بهش هیچ علاقه ای نداره.

*کانگ هان نا در نقش یانگ هی سان 

  دوست شین وو یئو هست که اونم یه گومیهوئه. ولی قبلا تبدیل به یه انسان شده. 

*کیم دو وان در نقش دو جائه جین

  اون سابقه ریخته شدن داره و با یانگ هی سان رابطه بر قرار میکنه.

*پارک کیونگ هی در نقش چوی سو کیونگ 

  بهترین دوست لی دام و همینطور دوست دو جائه جین هم هست.

*چوی وو سئونگ در نقش لی دان

  برادر کوچکتر لی دام

*کیم دو یئون در نقش گی سئو وو

  خواهر کوچکتر گی سان وو

*کیم کانگ مین در نقش جانگ سئوک

*بانگ ایون جونگ در نقش جئون دا یونگ

تولید

این اولین سریال کره ی جنوبی هست که توسط IQIY تولید شده. همینطور این سریال یه محصول مشترک بین کره و چین هست.

معرفی بعدی، سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی فصل 3

زندگی در تاریخ...ایران...کره

باید سریال جالبی باشه 😍

چون محصول کره و چین هست و از شبکه tvn پخش میشه😍

خیلی ها میگن سریال های چینی بهتر از کره ای، ولی من تا حالا چینی ندیدم نظری ندارم

شما این سریال رو دیدید؟

چند قسمت پخش شده؟

من ندیدم ولی سریال های تخیلی دوست دارم 🥰

ولی برای کسایی که افسانه روباه نه دم دیدن تکراریه

 

منم تاحالا هیچ سریال چینی ای ندیدم
نه ندیدم
دو قسمت :)

سریالشوتت4قسمت دیدم بنظرم خیلی خوبه 

سریالشوتت4قسمت دیدم بنظرم خیلی خوبه 

منم تا قسمت 4 دیدم. به نظر منم خیلی قشنگه

تا قسمت ۸ اش رو دیدم انصافا قشنگه

موافقم :)

میگم به نظرتون آخر داستان چی میشه روباه نه دم به عشقش میرسه یا نه چون الان قسمت ۱۰رو که دیدم یه طناب سرخ سرنوشت وصل شده به دختره و اون پسره دانشگاهی چون میگه اگه طناب سرخ سرنوشت وصل بشه اونا عاشق هم میشن

میگم به نظرتون آخر داستان چی میشه روباه نه دم به عشقش میرسه یا نه چون الان قسمت ۱۰رو که دیدم یه طناب سرخ سرنوشت وصل شده به دختره و اون پسره دانشگاهی چون میگه اگه طناب سرخ سرنوشت وصل بشه اونا عاشق هم میشن

والا من هیچ وقت نتونستم پایان سریالای کره ای رو حدس بزنم. اما با توجه به روند داستان فکر کنم آخرش شین وو یو به عشقش برسه. شایدهم اونقدر هپی اندینگ نباشه پایانش اما فکر کنم بهم برسن. چون که سریال ژانرش طنزه فکر نکنم غمگین تمومش کنن

قسمتای دیگه ی سریال کی گذاشته میشه؟

اگه میشه دقیق ساعت و روزاشو بگید ممنون

 

هر هفته دوتا قسمت میاد که توی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 10:40 دقیقه شب پخش میشن

روباه نه دم با این سریال فرق داره؟

بله

بچه ها من این سریالو دیگه وقت ندارم ببینم میشه یکی اخرشو برام اسپویل کنه و بگه سرنوشت شخصیتای داستان چی شد؟

*اسپویل

گه سون وو برای درس خوندن رفت خارج. مهره ی روباهی شین وو یو هم سفید شد اما وقتی که داشت لی دام رو نجات میداد، تصادف کرد و محو شد. بعداز مدت ها برگشت پیش لی دام و اونها بهم رسیدن.

من‌ این سریال رو تا آخر دیدم عالیه آخرش به هم میرسن آنقدر خوشگل و جذاب که‌........ 

♥ 

دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰ , ۰۸:۲۹ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

در پاسخ به زهرا جان من خودم سریال چینی دیدم و خوب زیاد خوشم نیومد چجوری بگم دعوا و درگیری توش خیلی زیاد بود

خیلی فیلم خوبی بود من همین الان تمومش کردم

این فیلم مثل ترکیب فیلم افسانه دوباه نه دم و ویرانگر بود مثل اینکه نویسندش از تین دونا الحام گرفته ولی بازم خیلی خوب بود و اخرشم که خوب تموم شد ولی حتما این دوتا فیلمم ببینین اونوقت میفهمین چی میگم والبته هر ستاشون عالین و ارزش دیدنش داره مخصوصا افسانه رویاه نه دم😭

منم شنیدم که افسانه روباه نه دم خوبه. حتما به خاطر لی دونگ ووک هم که شده میبینمش

شیما جون من نقد افسانه روباه نه دم خوندم که می‌گفت سریالش زیاد قوی نیست و سریال گابلین یه سر و گردن از روباه نه دم بهتره...

حقا که گابلین عشق اول و آخرم تو کیدراما بود! بازی گونگ یو عالی بود چه تو سکانس های غمگین چه تو سکانس های طنز و خنده دار 😂 و حتی کل کل کردن هاش با کیم گو ایون دوست داشتم!😂😜 من باید هر چه زودتر یه فیلم سینمایی از گونگ یو ببینم!😂❤️ فیلم سینمایی قطار بوسان ازش دان کردم ولی یه فیلم سینمایی سکوت هم می‌خوام ازش دان کنم! حقا که بازیگر محشریه که نویسنده کیم ایون سوک هم ازش تعریف می‌کنه! این خانم نویسنده به گونگ یو پیشنهاد زیاد میداد برای بازی ولی آقای گونگ یو مودبانه رد می‌کرد..! حتی نقش سونگ جونگ کی تو نسل خورشید اول به گونگ یو پیشنهاد داده بود که نپذیرفت. ولی بالاخره افتخار داد و تو گابلین بازی کرد که خیلی سریال جذاب و گیرایی بوده هست و خواهد بود...

خدا رو شکر که گونگ یو بیشتر بازیگر سینماست نه تلویزیون 😂😜💖😍

نظرات درباره افسانه روباه متفاوته. مثلا دوستای خودم خیلی ازش تعریف میکنن ولی بعضی هام هستن که انتقاد میکنن. دیگه باید با سلیقه ی خودم انتخاب کنم که این سریال رو ببینم یا نه. چون ژانر و بازیگرانش رو دوست دارم دلم میخواد امتحانش کنم اما مشکل اینه که وقت اضافی ندارم :)
..... :)

سلام من میخواستم اطلاعات این سریال داخل پیجم قرار بدم میتونید اسم سایتتون بگید تا بگم از چه سایتی اطلاعات برداشتم 🙂

باعث افتخاره
اسم وبلاگم «زندگی در تاریخ...ایران...کره» هست

از سریال های چینی بی وقفه عالیه

ولی لطفا چنتا سریال کره ایی ملرفی کنید

سریال کم اووردم

آقای ملکه، اسنودراپ، مستر سان شاین، سرآستین قرمز، کتاب حانوادگی گو، نسل خورشید، وینچنزو، قاضی شیطان، درخشش یا جنون، گابلین، افسانه سیزیف، ملکه هفت روزه، تاریخ آرتدال، پرنسس جامیونگ گو، دکتر جان، زن شگفت انگیز، گل شیطان، عشق شاهدخت
انقدر سریال گفتم که دیگه تا آخر عمرت کمبود سریال پیدا نمیکنی 😊

به نظرم آدم کمبود سریال داشته باشه خیلی بهتره تا اینکه سریال هاش پر باشه!😂 من الان 7 تا سریال تو لیستم دارم که قسمت اول شون دانلود کردم و تو لیستمه و نمیدونم کی می‌خوام نگاشون کنم و دست و دلم هم فکر نکنم بره اصلا نمیدونم کی میخواد بره!😂😂😐😐

به نظر خودت چی شیما؟ بحران کمبود سریال خوبه یا بحران پر بودن سریال؟😂💛 هر دوتا شم سختی های خودش داره واقعا!😂🧡

ولی در کل دمت گرم که همیچین سریال های تاپ و باحالی به همه معرفی میکنی!💖😍😜🤪😊 

حالا من یه سریال دوست داشته باشم باید چند بار نگاش کنم بخاطر همین هیچ وقت کمبود سریال پیدا نمیکنم 😂🤪😜😹💜❤️💛🧡

هیچکدومش. میانه‌شون بهتره :)
قربونت برم عزیزم
....

اسم بازیگری که نقش روح‌کوهستان‌ رو داشت چی بود؟

گو کیونگ پیو Go Kying Pyo

عالی خیلی ممنون شیما جون💛💕💕💕

برای معرفی سریال های باحال و عالی💜🖤💜🖤❤❤

خیلی ممنون بهترین سایت❤❤❤❤❤

خواهش میکنم گلم
نظر لطفته 😍😘

این سریال عالیه بینظیره خیلی قشنگ

سلام 

یه سریال بود مشابه موضوع این سریال

راجب شخصیت هایی بود که روباه بودن و میخواستن تبدیل به انسان بشن

یادمه دوتا خواهر بودن

اسم این سریالو کسی میدونه؟

 ولی متسفانه اخرش غمگین تمام میشه

هپی انده، وو یو و دام بهم میرسن

سلام سریالی هست که داخلش اقای جو هیوک بازی کرده و از دوست دخترش می ترسه اسمشو کسی میدونه

پری وزنه برداری کیم بوک جو نیست؟

سریال خیلی قچشنگی هست من دیدم و به نزرم یکی از بهترین سریال های کره ای است 😍😍😍😍😍

حتما ببینید که سریال خیلی جالبی هست 👍👍👍👍

آخرش بد تموم میشه؟؟

نه

سلام

به نظر منم یکی از بهترین سریالای کره ای بود که دیدم.

الته تا قسمت ۱۲ رو دیدم .

میدونین دو روزه نوبت اولمون تموم شده منم نشستم تو دو روز این دوازده قسمتو نگاه کردم

عاااااااالی بود ینی دوست ندارم زود تمونش کنم بره😿😿💯💯💯💯❤️‍🔥

اسم بازیگری که نقش روح کوهستان داشت در فیلم روباه نه دم. لی دونگ ووک

من این فیلم رو هنوز شروع نکردم ولی ازاونجا که افسانه روباه نه دم رو دیدم بنظرم جالب باشه به هرحال باید چیزی رو ببینی بعد دربارش نظر بدی امیدوارم ارز‌ش نگاه کردن داشته باشه 

منم به‍تون سریال منشی کیم چشه با خواستگار تجاری رو معرفی می کنم

 

این ۲تا سریال خواب و خوراک منو ازم گرفت:O :-( 😎

من عاشق سریال یا فیلم های فانتزی هستم خیلی وقته میخواتم ببینم بعد اینگه اینو دیدم تماشاش کردم و عاشق سریال شدم خیلی سریال خفنه اگه بشه سریال های کره ای با ژانر فانتزی بیشتر بزارین 

سلام 

منم گفتم چند تا سریال کره ای که خودم دیدم معرفی کنم شاید بخواید ببینید در ضمن پایان همشونم خوبه همه به هم میرسن نگران نباشید😄

سریال:فردا_زیبای حقیقی_ایدی من خوشگل گانگنامه_جزیره_ایدل بهشتی_افسانه روباه نه دم فصل اول و فصل دوم_💫امید وارم لذت ببرید💫

این سریال چند سال به بالاست؟ 

توی کره ۱۸ به بالاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan