معرفی سریال to my star

اسم: to my star

ژانر: عاشقانه، درام، کمدی، جوانان

کارگردان: هوانگ دا سول

​​​​​​فیلمنامه نویس: پارک یونگ

تعداد قسمت ها: 9

زمان قسمت ها: 15 دقیقه

سال ساخت: 2021

کشور سازنده: کره جنوبی

زبان: کره ای

داستان:

داستان این سریال عاشقانه تلخی میان بازیگر پارک سو جون (سون وو هیون) که میخواهد از زندگی اش فرار کند و سرآشپز هان جی وو (کیم کانگ مین) که میخواهد زندگی آرامی داشته باشد را روایت میکند. علی رغم داشتن شخصیت های متفاوت این دو رابطه ای با یکدیگر بر قرار میکنند. اما رابطه آنها طولانی نیست و وقتی که در میابند که آنها دیدگاهشان از نظر عشق، زندگی و سایر موارد متفاوت است، رابطه شان نابود میشود.

بازیگران:

سون وو هیون در نقش پارک سوجون

کیم کانگ مین در نقش هان جی وو

کانگ جه هیون در نقش کیم هیونگ کی

جون جه یونگ در نقش کیم پیل هیون

کیم جین کوون در نقش بک هو مین

هان جی وون در نقش لی یون سول

to my star یک درام عاشقانه (عشق پسرانه) بود که در نیمه اول سال 2021 پخش شد. این سریال در ژاپن، کره، چین و فراتر از آن تبدیل به یک موفقیت شد و حتی از شبکه Netflix به عنوان فیلم بازسازی شد. این درام علاوه بر نظرات انفجاری بینندگان، نظرات مثبت منتقدان را نیز به همراه داشت.

​​​​​اکنون تایید شده است که کارگردان این سریال به همراه بقیه عوامل تولید برای ساخت فصل دوم این سریال باز خواهند گشت. آژانس های سون وو هیون و کیم کانگ مین تایید کرده اند که آنها فیلمنامه فصل دوم را دریافت کرده اند. اگرچه هنوز بازیگران فصل دوم این سریال به طور قطع انتخاب نشده اند.

فیلمبرداری این سریال قرار است در ماه اکتبر شروع شود.

معرفی بعدی، سریال گو هه ریونگ مورخ تازه کار

زندگی در تاریخ...ایران...کره

های^^

میشه بدون مدار کجا میشه اینو دانلود کنم؟ 

 

سلام
از اینجا میتونی دانلود کنی

اوه مرسی ولی میگه باید ثبت نام کنی 

من راستش اینو خوندم قبلا ولی برای یه دوستم میخواستم پیدا کنم که یادم رفته بود 

شما یه جایی که سایت باشه رایگان بشه دانلود کرد سراغ دارین؟ +-+🌼

نه والا سراغ ندارم. این سریال اصلا پیدا نمیشه رایگانش، مگه فقط با اشتراک دانلودش کنی

چرا انقدر سختش کردین

از چنل lets bl دانلود کنید فصل دو هم اومده

سلام ببخشید پایانش غمگینه؟

سلام من ندیدم این سریالو

چجوری دانننننن کنم💔😑🚶

از اینجا دان کن ولی دیگه واسه زیرنویس نمیدونم

من خیلی دلم میخواد اهنگی که توی فصل دو قسمت چهارم هیون میخونه رو دانلود کنم کسی اسمشو میدونه؟ فکر میکنم اهنگش قدیمیه 

لطفالینکدانلوداین فیلمروبفرستید

توی دو کامنت قبل لینکو دادم

میتونید توی تلگرام یا روبی باکس این سریال و ببینید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan