سریال شاهزاده بزرگ...معرفی سریال و خلاصه داستان

معرفی کامل سریال شاهزاده بزرگ

شاهزاده بزرگ (Grand Prince) یک سریال تلویزیونی ساخته کشور کره جنوبی در سال 2018 با بازی یون شی یون، جین سه یئون و جو سانگ ووک هست. این سریال از 3 مارس تا 6 می 2018 در روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت 22:50 از chosun TV پخش شد.

معرفی مشخصات سریال

اسم: فارسی شاهزاده ، انگلیسی Grand Prince

ژانر: تاریخی ، عاشقانه ، ملودرام

نویسنده: جو هیون کیونگ

کارگردان: کیم جونگ مین 

کشور ساخت: کره جنوبی

ادامه مطلب........

زبان اصلی: کره ای

تعداد قسمت ها: 20

 تهیه کننده: لی میونگ سوک

کمپانی پخش: chosun TV

سریال شاهزاده بزرگ برای آخرین بار به نمره %5.6 را به دست آورد و به بالاترین  امتیاز کمپانی chosun TV از زمان تأسیسش توی سال 2011 تا الان بوده.

خلاصه داستان سریال

این سریال درمورد عشق دوتا شاهزاده (اون سونگ و جین یانگ) به یه دختر (جا هیون) هست که به این دلیل با هم دیگه وارد یه رقابت سخت و تنگاتنگ میشن.

معرفی بازیگران اصلی سریال

یون شی یون در نقش شاهزاده لی هی (اون سونگ)

جئون جین سو در نقش نوجوانی شاهزاده لی هی (اون سونگ)

جین سه یئون در نقش سونگ جا هیون

جو سانگ ووک در نقش شاهزاده لی کانگ (جین یانگ) 

چوی کون سو در نقش نوجوانی شاهزاده لی کانگ (جین یانگ)

یانگ می کیون در نقش ملکه دواگر شیم

سونگ بیون هو در نقش شاهزاده یانگ آن (عموی اون سونگ و جین یانگ)

ریو هیو یانگ در نقش ناگیوم (همسر جین یانگ و دوست جا هیون)

لی کی یانگ در نقش سونگ ووک (پدر جا هیون)

سون جی هیون در نقش رو شی گا

چو سو هیون در نقش چو یو کیونگ (یه گیسانگ)

کیم می کیونگدر نقش آن جوک سان (مادر جا هیون)

سونگ جا هی در نقش پادشاه مونیانگ

اوه سیونگ آه در نقش ملکه کیم

آمار بینندگان

اگه بخوام درباره بینندگان سریال بگم، تو قسمت های اول و میانی تعداد بیننده ها خوب و متوسط بود اما توی قسمت آخر آمار بیننده ها به طور چشمگیری زیاد شد.

پخش سریال در کشور های دیگه

سریال شاهزاده بزرگ بعد از بخش از کره جنوبی توی کشور های سریلانکا، تایلند و اندونزی هم به صورت زیرنویس های مختلف پخش شد. و الان این سریال از این سه کشور درحال دسترس و میتونیم دریافتش کنیم.

ممنون که تا پایان این پست با من بودین.   این پست معرفی کامل سریال شاهزاده بزرگ هستش و کامله اما نظرات شما کامل ترش میکنه. پس با نظراتتون این پست رو زیباتر و کامل تر کنین.

معرفی بعدی سریال جونگ میونگ (سیاست پر زرق و برق)....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من این سریالو ندیدم.  قصد دیدن داشتم اما به خاطر بودن توی زمان چوسان، دیگه پشیمون شدم. آیا برای کسی مثل من که انواع و اقسام سریال کره ای تاریخی پیدم، مناسبه؟؟

خوش اومدین
درسته که این سریال توی زمان چوسان روایت میشه اما داستانش متفاوته. یعنی ماجراش فقط مربوط به سیاست های داخلی چوسان نیست. مثلث عاشقانه ش کاملا خوب روایت شده و بازی بازیگرانش هم قابل قبوله. 
من چندتا سریال بهتون پیشنهاد میکنم، دیگه انتخاب با خودتونه که کدومو نگاه میکنین.
توی زمان چوسان: جونگ میونگ سیاسی، ایسان عاشقانه و سیاسی، رودخانه ماه درباره یه قهرمان
زمان شیلا : ملکه سئوندوک درباره اولین پادشاه زن شیلا
گوگوریو و گوریو: جومونگ و پرنسس جامیونگ گو عاشقانه هستن و حرف ندارن. درخشش یا جنون هم یه ماجرای عاشقانه هست و البته معمایی که خیلی جذابه.

سلام

من این سریال رو چند ماه پیش تموم کردم. تقریبا یه چیزایی توی مایه های ملکه هفت روزه بود. من که خیلی خوشم اومد. ممنون از معرفی زیبا و دل چسپتون.

سلام
من ملکه هفت روزه رو ندیدم. قصد دارم همین روزا ببینم.
به هر حال ممنون از نظرتون

من این سریال رو ندیدم ولی اینطور که معرفی کردین سریال خیلی خوبی بنظر میاد پس باید ببینمش

خوش اومدین
به نظرم اگه میخواین یه سریال قشنگ و عالی تو دوره چوسان ببینین، اول ملکه هفت روزه رو نگاه کنین بعد شاهزاده بزرگ رو. اما شاهزاده بزرگ هم قشنگه و هم ارزش دیدن داره دیگه تصمیم با خودتونه

اصلا و به هیچ عنوان سریال خوبی نبود. حتی از مهتاب نقاشی شده با ابر هم پایین تر بود

اونقدر هم بد نبود

یکی از دوستان توی نظر خصوصی پرسیده بودن چجوری بقیه قسمت های سریال شاه گوانگتو رو دانلود کنن

می تونین توی اینترنت سرچ کنین میاد

مثلا اینجا کلیلک کنید. قسمت 31 این سریال میاد

سلام منم میخوام این سریال رو ببینم ولی بیشتر کمدی های عاشقانه رو دوست دارم. بازی یون شی یون توی سریال بهترین ضربه عالی بود پیشنهاد میکنم حتما ببینین. 

سلام. من این سریالو دیدم. ولی فک نمیکنم زیاد کمدی باشه

من خیلی این سریال را دوست دارم ممنون از پستتون

خواهش میکنم.... :)

من این سریال رو پارسال خیلی وقت دیده بودم 

راستش رو بخواین من یکی از پربیننده ترین وطرفدار سریالهای کره ای هستم خیلییی خفنن من وقتی جومونگ رو میدیدم دیدم رو به سریال کره ای بیشتر شد وازاونموقع تاالان می بینم این سریال شاهزاده بزرگ هم روایت داستانش بی نظیر بود من عاشق این سریال م

❤❤😍😍😍😍😍❤❤

بازیگراش نفش به سزایی تو داستان داشتن از جمله اون  سه شخیت اصلی ماحرا

  

این سریال داستان متفاوتی داشت اما کمی تیم بازیگری ضعیف بودن.
 سریال های کره ای هم نظیر ندارن و توی دنیا تکن
شنبه ۱۳ آذر ۰۰ , ۱۳:۳۳ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

شبیه سریال افسانه اوک نیو هس؟(داستان)چون انقد عکسای این سریال رو جای عکسای سریال اوک نیو غالب کردن که ترغیب شدم برم ببینم کع شبیهشه یا نع😂

 

اصلا شبیه اوک نیو نیست. داستانش زمین تا آسمون متفاوته

فیلم رو بخاطر جین سه یون شروع کردم خوب بود

سریال هایی مثل مهتاب نقاشی شده با ابر ملکه عشق و جنگ افسانه اوک نیو پزشک دربار افسانه خورشید و ماه رویای فرمانروای بزرگ هم سریال های قشنگی هستن

..... :)

من سریال های کره ای زیاد دیدم اما شاید 2 یا 3 تا از زمان چوسان دیده باشم میشه فیلم کره ای های که مال زمان چوسان هستند رو بهم معرفی کنید

مال زمان چوسان خیلی زیادن که بهترین هاشون اینان:
ملکه هفت روزه، دلقک تاجدار، سر آستین قرمز، کتاب خانوادگی گو، مرد شاهزاده خانم، خدمتکاران، مستر سان شاین، علاقه پادشاه و آقای ملکه

سریال ملکه هفت روزه قشنگ تره یا شاهزاده بزرگ؟

سریال ملکه هفت روزه قشنگ تره یا شاهزاده بزرگ؟

قطعا ملکه هفت روزه

ممنون من این سریال رو خیلی دوست دارم.

 

..... :)

عالی بود

مرسی

ببخشید این سریال  دوبله فارسی نداره

خیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan