آداماس 2

معرفی سریال آهنگ مرگ

آهنگ مرگ یک مینی سریال تلویزیونی کره جنوبی محصول سال 2018 است که بر اساس رویداد های واقعی، با بازی لی جونگ سوک و شین هه سان ساخته شده است. این سریال از 27 نوامبر تا 4 دسامبر 2018 از شبکه SBS پخش شد و در سراسر جهان در نتفلیکس در دسترس است.

نقد سریال دهن لق

امروز نقد سریال دهن لق big mouth رو براتون آوردم. سریالی که در سال 2022 خیلی معروف و پرطرفدار شد و تونست ریتینگ بالایی رو چه در کره و چه در سراسر جهان بدست بیاره.

داستان سریالی درباره وکیلی به اسم پارک پانگ هو ئه که هیچکدوم از پرونده هاش رو نبرده و بین مردم به لاف زن معروفه. حالا این وکیل دست و پا چلفتی به طور اتفاقی با خلافکار بزرگ کره، موش بزرگ اشتباه گرفته میشه و به زندان می افته. زن پارک چانگ هو، گو می هو که یه پرستاره سعی میکنه شوهرش رو از این اتهام مبرا کنه.

تصاویر سریال امپراطوری قانون

تصاویر سریال عشق قراردادی

عشق در دور دست 2

سمساره جاویدان 2

تصاویر سریال قاشق طلایی

معرفی سریال بادی که آن زمستان وزید

بادی که آن زمستان وزید یک مجموعه تلویزیونی ملوردام عاشقانه کره جنوبی است که در سال 2013 با بازی جو این سونگ و سونگ هه کیو ساخته شده است. این سریال داستان یک قمارباز و کلاهبردار (جو این سونگ) را روایت میکند که وانمود میکند برادر دیرینه یک وارث کم بینا (سونگ هه کیو) است، اما این دو فرد آسیب دیده پس از آشنایی با یکدیگر به معنی واقعی عشق میرسند.

نقد و بررسی سریال آداماس

نام: آداماس ، ADAMAS

ژانر: معمایی، هیجان انگیز، درام

سال ساخت: 2022

تعداد قسمت ها: 16

شبکه سازنده: tvN

جایگزین: حوا Eve

خلاصه داستان: ها وو شین و سونگ سو هیون (جی سونگ) دو برادر دوقلو هستن که درگیر حل کردن پرونده قتل 22 سال پیش ناپدریشون میشن.

۱ ۲ ۳ . . . ۴ ۵ ۶
Designed By Erfan Powered by Bayan