معرفی کامل سریال پرنسس جامیونگ گو (جومونگ 3)

سریال پرنسس جامیونگ گو...خلاصه داستان و معرفی سریال

این سریال از روی داستان معروف کره‌ای ها، شاهزاده هودونگ و پرنسس ناکرانگ ساخته شده که روایت پادشاهی شکست خورده ناکرانگ هست. طبق این سریال طبل معروفی به اسم جامیونگ گو وجود داشته که قدرتی مرموز داشته، تا هر وقت دشمنان پادشاهی ناکرانگ حمله کردند، طبل صدایی از خودش در بیاره.

به ادامه مطلب بروید...

طبل با صداش باعث شد که کشور های همسایه ناکرانگ، از جمله سرزمین جنگجو گوگوریو، در حمله ناکرانگ شک و تردید داشته باشن. به همین دلیل شاهزاده‌ای از گوگوریو به اسم هودونگ، برای از بین بردن طبل جامیونگ گو، وارد ناکرانگ شد. اما شاهزاده هودونگ به طور غیر منتظره‌ای عاشق پرنسس لاهی (پرنسس ناکرانگ) شد. در آخر پرنسس تصمیم گرفت که برای عشقش به شاهزاده هودونگ، طبل جامیونگ گو رو نابود کنه. در نتیجه ملت و سرزمینش نابود و خودشم کشته شد.

سریال یک پیچ و تاب جدید توی دوره خودش ایجاد کرد از جمله طبل واقعی جامیونگ گو کسی دیگه‌ای به اسم جامیونگ، خواهر مخفی پرنسس لاهی. لاهی که به عنوان پرنسس ناکرانگ بزرگ میشه مردمش اونو خیلی دوست دارن، درحالیکه جامیونگ از دست آدم کشایی که میخوان اونو بکشن جون سالم بدر میبره و مثل یه انسان معمولی زندگی میکنه. شاهزاده هودونگ که عاشق جامیونگ و لاهی شده و از طرفی هم باید ناکرانگ رو نابود کنه، حالا باید بین وظیفه و عشقش یکی رو انتخاب کنه.

در زمان پخش این سریال، پرنسس جامیونگ، رقیب دو سریال ملکه سئوندوک و Queen of Housewives بود. به همین دلیل sbs قسمت های این سریال رو از 50 قسمت به 39 قسمت کاهش داد.

خلاصه داستان سریال:

جامیونگ (یونگ ریئو) و لاهی (پارک مین یانگ) هردوشون توی یه روز و یه ساعت از یه پدر و دوتا مادر به دنیا اومدن. طبق پیشگویی هایی، یکی از این دو خواهر ناتنی ناکرانگ رو نجات میده و دیگریشون باعث نابودی اون میشه. جامیونگ از یه سو قصد توسط مادر خونده‌ش، وانگ جاشیل (لی می سوک)، مادر بلند پرواز لاهی جون سالم بدر میبره. اون در استان شانگدونگ به عنوان یه انسان معمولی بزرگ میشه. وقتیکه اون به هویت واقعی خودش پی میبره، به کشور ناکرانگ برمیگرده. جامیونگ برای اینکه از یه درگیری دوباره بر سر تاج و تخت جلوگیری کنه، به عنوان کاهن توی معبد میمونه. اون باعث ساختن طبل جامیونگ گو میشه و از حملات کشور های خارجی دفاع میکنه. جامیونگ و شاهزاده هودونگ (جونگ کیونگ هو) از کشور های دشمن عاشق هم میشن اما هودونگ به عنوان یه شاهزاده جاه طلب، با خواهر ناتنی جامیونگ، پرنسس لاهی ازدواج میکنه، تا با کمک لاهی بتونه کشور ناکرانگ رو نابود کنه. لاهی که عاشق هودونگه، تصمیم میگیره طبل کشور خودشو نابود کنه، و تبدیل پرنسسی بشه که پیشگویی درموردش شده بود. پرنسس جامیونگ که برای نجات سرزمین خودش تلاش میکنه، هودونگ (کسی رو که عاشقشه) با یه خنجر زخمی میکنه. هودونگ به کمک جامیونگ از مرگ نجات پیدا میکنه که اینجاس که میفهمه سرنوشتشون اینکه باهم نباشن. به خاطر همین وقتیکه سربازا دارن به اونا نزدیک میشن، هودونگ، جامیونگ رو تو آغوشش میگیره و شمشیر رو از تو بدن هردوشون رد میکنه.

مکان های تاریخی توصیف شده در این سریال...

فرماندهی للانگ، بعدا پادشاهی ناکرانگ، به ویژه پایتخت وانگ جومسئونگ

گوگوریو، به ویژه گوکانسئونگ 

مکان های مختلف در مرز، به ویژه قلعه ایونپو و رودخانه چیون چانگ

لویانگ، پایتخت امپراطوری هان شرقی

بازیگران اصلی

جونگ ریو وون در نقش پرنسس جامیونگ (پوکو)

لی جونگ یو در نقش کودکی پرنسس جامیونگ (پوکو)

جونگ کیونگ هو در نقش شاهزاده هودونگ

یو جین گو در نقش نوجوانی شاهزاده هودونگ

کانگ سو هان در نقش کودکی شاهزاده هودونگ

پارک مین یانگ در نقش پرنسس لاهی

جین جی هی در نقش کودکی پرنسس لاهی

لی جو هیون در نقش ژنرال وانگ هول

پارک گان تائه در نقش نوجوانی ژنرال وانگ هول

لی می سوک در نقش وانگ جاشیل

سونگ هیون آه در نقش سونگ مائه سولسو

کیم سونگ ریونگ در نقش موهاسو

هونگ یو سئوب در نقش پادشاه چوئی ری

مون سونگ کیون در نقش پادشاه دائه موشین

برو سو هی در نقش مویانگ هی

لی وون جونگ در نقش چاچاسونگ

جو می ریونگ در نقش می چو

پارک هیو جو در نقش چی سو

لی هان وی در نقش ژنرال اونارو

بی صبرانه منتظر نظراتتون هستم.

اگه سریال دیگه در نظر دارین و میخواین معرفیش کنم، در بخش نظرات بهم بگین.

معرفی بعدی، معرفی سریال شاهزاده زیر شیروانی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خوبه

لطفا نقد سریال رو هم بذارید

 

سریال نقد کردم
توی بخش موضوعات روی موضوع پرنسس جامیونگ گو بزن، میاد

سلام

من می خوام یه سریال خوب ببینم

بین این سریال و شاهزاده زیر شیروانی کدوم بهتره؟

سلام
پرنسس جامیونگ گو یه سریال عاشقانه، سیاسی و رزمیه و توی تم غمگینه که حتما حتما بهتون پیشنهاد میدم.
و شاهزاده زیر شیروانی هم ژانرش سفر زمان، عاشقانه و کمدیه که اونم پیشنهاد میدم. ولی اول پرنسس جامیونگ گو رو حتما ببینید و بعدا شاهزاده زیر شیروانی.

سلام این سریالو از کجا دانلود کنم؟ زیرنویس پیدا نمیکنم 

سلام
من که خودم دانلود نکردم و توی نماشا با زیرنویس آنلاین و چسپیده دیدم. میتونی توی نماشا با زیرنویس چسپیده دانلود کنی. مثلا اینجا کلیک کن، قسمت یکش برات میاد

لطفا سریال جامیونگ گو دوبله فارسی به شبکه نمایش خانگی بیاید تا دانلود کنم

سریال جامیونگ گو دوبله فارسی کی میاد در شبکه نمایش خانگی

از طریق تلگرام هم زیر نویس دانلود کن سریال رو 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan